abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66690424
Haa veel dames met verkleinde borsten

Mijn borsten doen sinds dat ik zwanger ben ontzettend zeer. Ik kan 'snachts niet eens slapen zonder bh of hesje. Vooral mijn tepels doen erg zeer, ik vroeg me af of dat iets met de littekens te maken heeft mss. (Ankermethode) Mijn bvk is krap 1,5 jaar geleden. Volgens mijn dossier bij de pc kan ik geen borstvoeding meer geven. Mijn borsten zijn trouwens weer een maat gegroeid, ben ik helemaal niet blij mee Hoop dat ze na de bevalling weer krimpen!
#geen
pi_66690826
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef innepin het volgende:

[..]

Wow. Gewoon, wow.
die van mij slaapt gewoon altijd nog als ik er uit moet!
I know, ik mag mijn handjes wel dichtknijpen...!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66691177
En dan toch boos worden hè? Fijn die hormonen. (kun je die tenminste de schuld geven)
pi_66691441
Oh ik ben wel es heul boos geweest om iets wat ik gedroomd heb hoor hahaha dat sloeg ook echt nergens op. Op het moment dat ik het zei herinnerde ik me weer dat ik het gedróómd had... dat heb k nog lang moeten horen. en terecht

wel lief dat ie broodjes smeert en klaarlegt voor je!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66691901
Huup

Ik zei laatst in een hormoon-geïnspireerde ruzie tegen mijn vriend dat ik vond dat ie niet genoeg betrokken was bij de zwangerschap (was een heel onzinnige ruzie verder, maar goed) en ging vervolgens boos naar bed. De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt met een "sorry" (toen voelde ik me al schuldig) en een ontbijt op bed dat bestond uit een chocoladecroissant en - jawel - een roze geglazuurde donut met witte spikkels

Ze zijn best lief hoor, mannen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:12:25 #156
100412 mefke79
komt goed!
pi_66692291
DuchessX , herkenbaar hoor. Mijn borsten reageren sinds de operatie heel erg op 2 dingen: het weer (vocht vooral en wisselingen van droog naar vocht) en hormonen. Vooral dat laatste is erg fijn nu
Maar ik kan het nog goed hebben en het lijkt ook wel iets minder te worden nu. Ik heb wel meteen een grotere bh aangedaan en toen ik laatst ziek was en veel op bed lag, heb ik maar mijn sportbh aangedaan, daar kan je toch lekker mee liggen.
Kijk wel goed uit dat je bh groot genoeg is, kan veel pijn besparen. Overigens heb ik 's nachts niets aan, dat vind ik echt niet fijn, te beklemmend ofzo. Maar zodra ik opsta, doe ik een bh aan. Doe ik dat niet, dan ga ik het wel voelen en krijg ik ook last van mijn nek. Ach, je moet er wat voor overhebben he. De littekens jeuken trouwens ook soms en puistjes hebben ineens een voorkeur voor mijn borsten..

Echt hormonaal gedrag heb ik mezelf nog niet op kunnen betrappen. Vorige keer was ik echt onuitstaanbaar, maar ja, dat had natuurlijk ook met mijn gevoel te maken. Deze keer is dat veel minder. Ja, ik huil bij een zieke olifant , maar ja, dat kan de beste overkomen. En mijn is gewoon een schatje nu, al heb ik nog geen ontbijt op bed gehad. Maar hij kookt wel elke dag voor me. Was vooral handig toen ik niet kon koken en eten, maar alleen koken of eten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:17:21 #157
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66692494
Hormoraal valt opzich nog wel mee, al hebben ze op het werk wel veel te lijden
daar val ik ze regelmatig aan, als ik vind dat iets te langzaam gaat, of als iets niet goed ging.....
leverd soms heftige discussies op....

Thuis is het eigenlijk alleen dat ik om alles zomaar in huilen uit kan barsten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66692535
Hormoon-geinspireerd!
mijn ruzie was een jaar geleden ofzo, had niets met hormonen te maken geloof ik

Ik moet zeggen dat er niet veel van merk, behalve dat ik nu een excuus heb voor mn chocolade-craving
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66693666
Die olifant heb ik heel bewust genegeerd.......
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:47:54 #160
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66693731
Hormoon-geïnspireerd!
Ik ben altijd emotioneel incontinent (alhoewel dat de laatste tijd aardig goed gaat) en hormotioneel.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_66694180

Wij krijgen een zoooooooon!!!!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:59:13 #162
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66694215
van harte Mc Laura
zonen zijn zoooooo leuk
pi_66694293
Gefeli McLaura! (grmbl, blauwe jompels kwijt)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66694416
Leuk Mc! Dat was ook je voorkeur toch?
pi_66694652
McLaura, een zoooooon

Die chinese geslachtskalender zei bij Mirte dat we een jongetje kregen en dit keer geeft 'ie wederom jongetje aan... (of het nou in juli of augustus komt...) we zullen zien, nog 2,5 week (iets meer) tot we kunnen gluren.
Fake it till you make it...
pi_66695071
Leuk McLaura

Wat is er zo grappig aan hormoon-geïnspireerd?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66695250
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef innepin het volgende:
Leuk McLaura

Wat is er zo grappig aan hormoon-geïnspireerd?
Vooral herkenning ben ik bang
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:29:59 #168
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66695550
euhmm omdat wij zwangere dames nu bijna alles op die stomme hormonen gooien
pi_66695602
Wat leuk McLaura! En McZoon!! Wow! Gefeliciteerd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66695679
Leuk McLaura!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:53:10 #171
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66696492
Jongetjes zijn leuk al had ik er ook nog wel graag een meisje bij willen hebben
Make love, not war ☮
pi_66696504
McLaura wat leuk! gefeliciteerd

Ik ben nogal vergeetachtig, zat maandag in de trein richting schiphol, kom ik er halverwege achter dat ik gewoon vergeten ben om een kaartje te kopen. En dat terwijl ik nog wel 10 minuten heb staan te wachten tot dat die trein kwam

Dromen jullie ook zo raar? Van de week droomde ik dat ik mijn vriend had aangevallen en mn moeder had uitgescholden . In het normale leven zou ik dat nooit doen. En heb wel meer van dat soort vage dromen....
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:57:44 #173
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66696661
McLaura een zoon
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66696684
Gefeli McLaura! Leuk een jongetje!!!

Is het normaal als je met 5,5 week:
- Onwijs vaak moet plassen (ik drink altijd op werk al veel water en thee en moet dus regelmatig maar nu is het wel heel erg vaak).
- Beetje aan het ijsberen/overactief (ben constant in de weer, niet echt stressdruk maar gewoon hele tijd aan de wandel op werk en niet echt super kan concentreren)

Heb eigenlijk heel de dag soort van honger/vol gevoel, het is niet echt misselijk maar wel een 'vreemd' gevoel. Ook mijn tepels zijn mega gevoelig...

en voor de rest moet het volgens mij nog een beetje doordringen dat ik echt zwanger ben Denk ook dat zodra ik zeker ben dat het goed gaat en het iedereen kan vertellen dat het dan voor het echie gaat beginnen

Met hoeveel weken hebben jullie het bijv aan familie verteld en bijv op werk?
  Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 17:14:17 #175
5428 crew  miss_sly
pi_66697302
McLaura, wat leuk een zoon
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')