DuchessX , herkenbaar hoor. Mijn borsten reageren sinds de operatie heel erg op 2 dingen: het weer (vocht vooral en wisselingen van droog naar vocht) en hormonen. Vooral dat laatste is erg fijn nu
Maar ik kan het nog goed hebben en het lijkt ook wel iets minder te worden nu. Ik heb wel meteen een grotere bh aangedaan en toen ik laatst ziek was en veel op bed lag, heb ik maar mijn sportbh aangedaan, daar kan je toch lekker mee liggen.
Kijk wel goed uit dat je bh groot genoeg is, kan veel pijn besparen. Overigens heb ik 's nachts niets aan, dat vind ik echt niet fijn, te beklemmend ofzo. Maar zodra ik opsta, doe ik een bh aan. Doe ik dat niet, dan ga ik het wel voelen en krijg ik ook last van mijn nek. Ach, je moet er wat voor overhebben he. De littekens jeuken trouwens ook soms en puistjes hebben ineens een voorkeur voor mijn borsten..
Echt hormonaal gedrag heb ik mezelf nog niet op kunnen betrappen. Vorige keer was ik echt onuitstaanbaar, maar ja, dat had natuurlijk ook met mijn gevoel te maken. Deze keer is dat veel minder. Ja, ik huil bij een zieke olifant

, maar ja, dat kan de beste overkomen. En mijn

is gewoon een schatje nu, al heb ik nog geen ontbijt op bed gehad. Maar hij kookt wel elke dag voor me. Was vooral handig toen ik niet kon koken en eten, maar alleen koken of eten.