abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:03:25 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66721367
De mijne zei hetzelfde.
En als ik de bewegende echo hieronder zo bekijk (wat een beweeglijk knurpsje he? ) dan twijfel ik niet meer dat dat kan:
http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/kalender/week/10
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:05:59 #227
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_66721448
Oh wat blijft dat mooi om te zien zeg
pi_66722260
MeNicole, dat is voor jezelf idd niet zo fijn. Hopelijk vind hij gauw een ander lekker plekkie!

Vicky, gelukkig gisteravond wel schopjes!

Rock, ik moet zeggen dat we minder fanatiek foto's aan het maken zijn dan bij de eerste zwangerschap . Maar lief zei vanmorgen dat het toch weer eens tijd wordt voor een nieuwe, dus als die gemaakt is een dezer dagen zal ik em posten in het buikentopic, goed?!

Miss_sly, ik heb het voornamelijk als ik zelf rustig zit. Achter de computer of op de bank of in bed. Dan voel ik wat gefriemel onderin mn buik. Het zijn nog geen echte schopjes ofzo, wel wat activiteit.
Fake it till you make it...
pi_66722619
Ik heb het idee dat ik mijn baby ook al gevoeld heb maar dat is nog wel erg vroeg dus ik betwijfel of ik mezelf nou niet voor de gek hou
Eergisteravond toen ik in beetje lag voelde ik twee hele korte gekke eh ja plopjes inderdaad ofzo. Helemaal onderin mn buik en dan aan de zijkant, een klein stukje schuin boven mn schaambeen. k vond het wel een gezellig idee
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66722862
Ik had dat gevoel afgelopen zondag.. Ik ga elke dag wel even rustig liggen met mn handen helemaal onderop mn buik en dan voel ik van alles maar toen zaten er ineens 3 plopjes tussen op dezelfde plek die anders voelden terwijl al het andere gevoel heel snel verplaatst normaal.. Maar het zou wel erg vroeg geweest zijn, dus ik weet het toch niet helemaal zeker...

Ik had trouwens net vreselijk veel pijn toen ik moest plassen. En dan niet het plassen zelf, maar op het eind dat je zegmaar een beetje meeduwt of zo (gut hoe leg je dat nou uit) Helemaal onderin mn buik en ik wist niet waar ik het zoeken moest van de pijn. Is dat normaal? Zou dat gewoon wat ergere bandenpijn kunnen zijn? Ik kan af en toe ook ineens niet meer lopen van de pijn helemaal onderin mn rug, naast mn stuitje zegmaar... Maar ik heb geen idee of het iets is om me zorgen om te maken?
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:56:27 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66723179
Dat gevoel herken ik dan weer niet Chan,
de pijn die voel is een zeurende pijn, aan weerszijkanten van mijn buik onderop, en wat doorstraalt naar mijn liezen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66723197
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:40 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb het idee dat ik mijn baby ook al gevoeld heb maar dat is nog wel erg vroeg dus ik betwijfel of ik mezelf nou niet voor de gek hou
Dat heb ik nog steeds Hoewel het haast niets anders kan zijn, en ik ben al bijna twintig weken, maar nog steeds ben ik bang dat ik "iets anders" (wat? weet ik ook niet...) aanzie voor baby.
Dus huup, overtuig jezelf maar gauw, das veel makkelijker, anders zit je in week twintig nog te twijfelen

Chan, klinkt eng Geen ervaring mee verder... verloskundige maar bellen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:01:47 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66723361
Chan, is het een hele nare stekende pijn alsof er iemand met een nylondraadje heel venijnig aan je binnenste trekt? (Over vage uitleg gesproken. ) dat heb ik nl. ook wel eens. Geen idee wat het is, maar het is heel vals iig.
Je kan het evt. melden bij je vk als je er weer bent. Mss dat ze je aan raadt om je urine even te laten onderzoeken ofzo.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:08:08 #234
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66723564
Ik heb Noah ook rond 16 weken voor het eerst gevoeld destijds. En volgens mij kan het nog wel eerder ook hoor. Dus dames kan heel goed hoor!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:09:08 #235
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66723605
hmmm dat wat jij beschrijft Be, voelde jij dat dan ook zo erg bij je navel, alsof ze daar aan het trekken waren?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66723618
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef texelonia het volgende:
Ik heb Noah ook rond 16 weken voor het eerst gevoeld destijds. En volgens mij kan het nog wel eerder ook hoor. Dus dames kan heel goed hoor!
yay
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66723827
Miss_sly, ik voel de baby echt alleen als ik zelf rustig ben. Op het werk zoals nu achter de computer is het echt een schop feest en 's avonds op de bank of in bed.
Zo rond de 18 weken voelde ik het voor het eerst.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:24:11 #238
190853 RockabeIIa
pi_66724104
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef Nijna het volgende:
Rock, ik moet zeggen dat we minder fanatiek foto's aan het maken zijn dan bij de eerste zwangerschap . Maar lief zei vanmorgen dat het toch weer eens tijd wordt voor een nieuwe, dus als die gemaakt is een dezer dagen zal ik em posten in het buikentopic, goed?!
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:49:10 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66724973
Bar, het is bij mij echt binnenin, niet bij mijn navel.
pi_66725118
Grinn BE, nee dat was het niet denk ik Ik denk nu achteraf dat het toeval was dat het op dezelfde plek als mn bandenpijn zat en dat het gewoon darmkramp was (zitten je darmen wel zo laag nog eigenlijk? ), omdat mn stoelgang ook niet meer echt is wat het is geweest.. Vooralsnog ga ik daar denk ik maar vanuit, maar ik ga ook mn urine maar voor de zekerheid laten onderzoeken, want op zich kan het ook best weer blaasontsteking zijn..

Die pijn die jij omschrijft Bar, heb ik ook telkens en dat noem ik dus telkens bandenpijn, dat klopt toch? (sjonge ik voel me echt een leek zo, ik weet niet eens waar er wat in mn buik zit)
pi_66725176
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:54 schreef Chan het volgende:
Grinn BE, nee dat was het niet denk ik Ik denk nu achteraf dat het toeval was dat het op dezelfde plek als mn bandenpijn zat en dat het gewoon darmkramp was (zitten je darmen wel zo laag nog eigenlijk? ), omdat mn stoelgang ook niet meer echt is wat het is geweest.. Vooralsnog ga ik daar denk ik maar vanuit, maar ik ga ook mn urine maar voor de zekerheid laten onderzoeken, want op zich kan het ook best weer blaasontsteking zijn..

Die pijn die jij omschrijft Bar, heb ik ook telkens en dat noem ik dus telkens bandenpijn, dat klopt toch? (sjonge ik voel me echt een leek zo, ik weet niet eens waar er wat in mn buik zit)
Het moet er in ieder geval ook allemaal uit nog dus ik ga er vanuit dat mn darmen tot aan het einde komen

Vervelend wel dat het zo'n pijn deed. Ik heb dat normaalgesproken ook wel eens hoor, zo'n soort krampsteek die door mn darm heen trekt. Maar dat is bij mij niet zwangerschapsgerelateerd verder ofzo. (melk! )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:58:03 #242
190853 RockabeIIa
pi_66725194

Ik ben effe in shock... staat mijn 'oude' vk hier net aan de deur (niet goed op huisnummer gelet)... Ik schrok me een hoedje! Dat mens wilde ik nooit meer zien!!! Ik denk wat wil zij nou?
Stom. Ze moest es weten dat ik naar een andere praktijk ben gegaan om haar!

Anyways, we hebben weer een babytje in de straat erbij: Giulia (oftewel italiaans voor gewoon Julia )
pi_66725269
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Het moet er in ieder geval ook allemaal uit nog dus ik ga er vanuit dat mn darmen tot aan het einde komen
ohw ja
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:01:01 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66725271
Jammer dat je er niet met een 7 maanden buik stond!
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:01:10 #245
100412 mefke79
komt goed!
pi_66725276
Wij hebben net mogen zwaaien naar het allerliefste hummeltje van 12 (!) weken oud! Hij lag braaf met zijn handjes en voetjes te bewegen en was aan het schoppen tegen een restje dooierzak. Zo gaaf om te zien. En omdat hij (werkttitel Driekus) groot genoeg bevonden is, wordt de telling dus bijgesteld naar de cycluslengte en ben ik dus ineens nog een dag verder dan ik zelf dacht: 12 hele weken!

Die uk in de link van Rocka was nog rustig vergeleken bij die van ons. Nu dinsdag al nekplooi en weer echo en dan daarna met een gerust hart op vakantie.
Die pijn bij het plassen herken ik wel. Alsof je, als je je blaas leegplast, ruimte komt voor iets anders of dat er even een zenuwtje klem zat. Herken ik zelfs van voor de zwangerschap.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:02:44 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66725318
Wat fijn Mefke!
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:02:46 #247
190853 RockabeIIa
pi_66725319
Jaaah! Party voor mefke!!!

xxx

(dat friemeltje op die echo is 10 wk Tuulk kan die van jou al veel meer! Fantastisch he?! Woei!)
pi_66725327
Ohh mefke wat geweldig

En meteen de 12-weken-mijlpaal gefeliciteerd!!
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:03:08 #249
190853 RockabeIIa
pi_66725330
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer dat je er niet met een 7 maanden buik stond!
Oh echt, zo ongelooflijk!!!
pi_66725399
Jaaa goed nieuws, fijn mefke!
Rocka, was 't echt zo'n draak dan? heb je vorige zwangerschap niet heel erg gevolgd, maar lijkt me iig best even een wtf-momentje zo... Heb je d'r niet even flink de waarheid verteld?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')