Hahaha dat had mijn kater gisterenochtendquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef MeNicole het volgende:
Als hier de hand vanin d ebuurt van mijn buik komt word het altijd heel erg rustig
De hond daarin tegen word helemaal plat geschopt en weet steeds niet waar ie het zoeken moet
Nog steeds niks gehoord, heb de HA ook al geprobeerd, dokter niet bereikbaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:03 schreef DuchessX het volgende:
Net even gyn gebeld mbt de gordelroos, ze gaan het uitzoeken en ik word teruggebeld. Toch wel een beetje gespannen, ik hoor dat de termijn dat iemand gordelroos heeft doorslaggevend kan zijn en mijn moeder heeft heel erg lang gewacht met naar de dokter gaan, medicatieve behandeling was niet meer mogelijk.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef seilram het volgende:
[..]
Hahaha dat had mijn kater gisterenochtendHij dacht even lekker onder de dekens tegen mijn buik aan te komen liggen. "Bam" en meneer kreeg een klap of schop tegen zijn hoofd. Hij keek mij echt zo aan van: jij bent raar! jouw buik is niet lief voor mij! Hahaha en weg was ie.
Hahaha, ik had vannacht gedroomd dat ze zeiden van "sorry mevrouw, uw baby heeft geen geslacht"quote:Op maandag 9 maart 2009 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn DuchessX!
En van het plassen ook. Ik was er ook echt helemaal klaar mee!
Huup, vind jij het ook zo spannend?
Wilde je trouwens nog koffie-leuten? Ik weet niet of het mss niet toch krapjes wordt. Hoe laat moet jij? Wij 11 uur.
mja ehm, als je zeg maar wakker wordt en je ogen open doet dan blijven bij mij mn wimpers nog een seconde ofzo in elkaar hangen (of ik doe mn ogen te traag open, kan ookquote:Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef Nijna het volgende:
Huup, wimper spinnen???
Gluur ze morgen en BE, ook veel plezier!
Duch, wat fijn!
Ik droom altijd al wel levendig, maar nu nog ietsje extra.
heel herkenbaar... ik moet ook echt niet te vaak niesen...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ze ook voornamelijk heb omdat ik dat probleempje met mijn bekkenbodem nog steeds niet fatsoenlijk aangepakt heb.
ja, het ging heel snel en dat was ook eigenlijk heel leuk, over 5 weken weer een echo en dan kunnen we zien wat het wordtquote:Op maandag 9 maart 2009 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Murp, ik heb helemaal over je heen gelezen. Wat goed! Tof he!
30 augquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer is ze uitgerekend? Ga ik je nl. toch in het lijstje zetten. Al is het maar voor mijn demente brein.
Ik las dit toevallig vandaag op de website van mijn a.s. vk-praktijk:quote:Op maandag 9 maart 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
Ja BE zoiets dacht ik ook maar ik dacht dat ik laatst ergens iets gelezen had over inlegkruisjes en schimmels maar ik weet niet meer waarik dacht dat het iets te maken had met synthetischheid van die dingen en eh, lucht doorlaten ofzo? (ff luchten
) nou ben ik op zich niet heel schimmelgevoelig maar k dacht van ja, misschien iets om rekening mee te houden?
Vicky ik vind het meestal ook ondingen omdat ik voornamelijk strings draag zit het ook voor geen meter(zelfs die stringdingen niet). maar zo'n natte flurps is ook zo bleh
quote:Zwangerschapsklachten
Afscheiding vaginaal
Onder invloed van hormonen is er een verhoogde doorbloeding van de klieren in uw vagina. Daardoor kunt last hebben van meer (wittige) afscheiding in de zwangerschap. Zolang de afscheiding niet jeukt, verkleurt of anders gaat ruiken het volkomen normaal.
Adviezen:
Draag liever geen inlegkruisjes en wast u zich gewoon met water, zonder (vaginaal) zeep. Wanneer de afscheiding wel gaat jeuken, verkleuren of anders gaat ruiken, dan kan het wijzen op een schimmelinfectie en die kunt u laten behandelen bij de huisarts. Blijf hier niet mee rond lopen, dit kan tijdens de bevalling een schimmelinfectie in het mondje van de baby veroorzaken (spruw).
Men zegt over het algemeen wel geloof ik dat continue dragen van inlegkruisjes afscheiding alleen maar meer kan vergeren. Als ze dat bedoelen klopt het idd wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:11 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik las dit toevallig vandaag op de website van mijn a.s. vk-praktijk:
[..]
okay thanks, liever geen inlegkruisjes dus, duidelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 22:11 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik las dit toevallig vandaag op de website van mijn a.s. vk-praktijk:
[..]
Ja je moet ook even het geluid *flurps* erbij doen, dat maakt het extra smeuïgquote:Op maandag 9 maart 2009 22:26 schreef Memmel het volgende:
Murp, wat fijn voor jullie!
En huup, een natte flurps, gatver, ik krijg er gelijk beelden bij.
Bij mij duidde meer afscheiding juist op een schimmelinfectie. Heb ik bij Anna 2 keer gehad en nu weer 1 keer. En volgens mij is flink luchten ook het beste, ja. Volgens de gyn die mij na mijn bevalling vorige keer heeft geopereerd vanwege een aio met een iets te enthousiaste hechtnaald, kun je ook het beste 's nachts helemaal niets aan hebben. Maarja. Ook ik doe mijn bekkenbodem fitness niet consequent genoeg...
Ik?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:36 schreef Troel het volgende:
Be, wat ben je toch weer heerlijk mutserig
Moet gewoon lachen om wat je nu schrijft
Delft. Babyvision.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:43 schreef Memmel het volgende:
Naar welk echobureau gaan jullie? Kwartiertje rijden van Huup, bij een Mac. Rijswijk?
Zie, ik ben niet gek!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef Poppedein het volgende:
Hahahaha BE, éin-de-lijk dat toch maar de knoop doorgehakt om een geslachtsbepalende echo te laten doen en er dan nóg je twijfels bij hebbenMaar ik herken t goed hoor.. lief en ik gaan volgende week samen kijken, maar als het een meisje is wil ik eerst nog bevestiging van een collega voordat ik dat écht geloof....
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:36 schreef huuphuup het volgende:
Ja In, haha ben je al dagen aan het afstrepen van je kalender?![]()
ik tel ook af hoorquote:
Ik ben zelf ook niet heel lang, en als het bed nog hoger was zou ik serieus een trappetje nodig hebben om erin en uit te komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:24 schreef Troel het volgende:
Wij hebben ons bed helemaal niet verhoogd gehad, we hebben standaard al een seniorenbedhoogte () en dat was prima. Als je een kleine kraamverzorgster treft, is een heel hoog bed ook al niet prettig
Join the club, we zitten hier al met z'n allen te zenuwpezen over echo's, of het nou de eerste is of nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Morgen om 17.15u de eerste echo. Ik ben ZO zenuwachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |