Of je dropt nog ff langsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:42 schreef bierbart het volgende:
Waarom nou de 13e![]()
Dan ben ik wel in Utrecht, maar niet in Stairway![]()
Kom anders allemaal naar db'sEP Release van Uncle Frankle
gratis entree
Dat dusquote:
Dit klonk heel sarcastischquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:25 schreef lauwert het volgende:
Jeej, over een week weer een tof wederzien.
Heb er zin an.
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze meent het. Ik kom speciaal voor Lau wel denk ik
er wordt gewoon alcohol geschonken omdat de baas genaamd robro alle falers genaamd admiraal gefilterd heeftquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
hihieen PUB meet, wordt er dan ook alchohol geschonken? Of allemaal aan de ranja met een rietje
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
hihieen PUB meet, wordt er dan ook alchohol geschonken? Of allemaal aan de ranja met een rietje
Je bent pas een baas als jouw fallus met haar paarse rozetje op de foto staatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:42 schreef RoBro het volgende:
waarom wil iedereen op de foto met vrouwen stelletje falers
die fallus gaat nog lukken ook als ik zo kan gokkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je bent pas een baas als jouw fallus met haar paarse rozetje op de foto staat
Hej A_Aquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja goedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoi BBhoe is het er nou mee
lang niet gezien
Goed met mijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja goedMet jou dan?
Kom je ook naar de meet?
Haha, ja het schijntquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Goed met mij, ben papa geworden he dan heb je het altijd druk volgens mij
Meet? uuuh
![]()
jahquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ja het schijntJa meet
Iets te jong voor jou denk ik
Dan heb je wel weer ff genoeg gemeet jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
jahen ben vorige week al naar de KLB meet geweest en week daarvoor naar de ONZ meet
Komt mcD?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:33 schreef RenRen- het volgende:
AANWEZIGEN [119]
1. Surveillance-Fiets
2. Kanovinnie
3. Nijnja
4. Hyman
5. Juicyhil
6. VlaDje
7. Raspoetin
8. Blaxje
9. LAUWERTTT
10. Robro
11. s0k
12. _Xbox_Master_
13. Swarmahoer
14. Sjoegerd
15. Lauriëtte91
16. Prodygee
17. RenRen
18. mcDavid
MISSCHIEN AANWEZIGEN [6]
1. BraveBart
2. NoelGallagher
3. Mstr
4. Seam
5. Liiszle
6. Desunoto
?quote:
Ik dacht met die punt een hele nuttige bijdrage aan dit topic te kunnen leverenquote:
Nou dat is wel geluktquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik dacht met die punt een hele nuttige bijdrage aan dit topic te kunnen leveren
Ik vind het fijn dat er waardering is voor mijn bijdragequote:
Hihiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat er waardering is voor mijn bijdrage
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:26 schreef Lauriette91 het volgende:
K neem trouwens de laatste trein naar huis
Gaat helaas niet lukken..quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:18 schreef bierbart het volgende:
[..]
Gaat helaas niet lukken..![]()
Het begint om half 8 al die avond en we moeten de trein van 7 uur van Centraal naar ergens anders in Utrecht hebben..
Helaas geen bierbart![]()
Noooooohquote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WhaaaaaaaaaaaEen van mijn beste vrienden is aankomende vrijdag jarig....
![]()
Nu is het voor mij niet helemaal zeker of ik nog naar Utrecht kom....
Moet ik alsnog alleen treinenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
![]()
de laatste 10 voor 1quote:Op maandag 9 maart 2009 00:13 schreef Seam het volgende:
Ik denk dat ik wel meega
Ik zit dan toch nog in de verjaardagsstemming dus dat belooft veel goeds![]()
Eerste trein richting Nijmegen gaat om 5:53, dus tot die tijd bikkelen
ik moet zelfs nog zuidelijker, naar venrayquote:Op maandag 9 maart 2009 00:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de laatste 10 voor 1kom jij uit nijmegen dan? of tussenstation
dan is t idd kut, dan zou je heel vroeg wegmoetenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:16 schreef Seam het volgende:
[..]
ik moet zelfs nog zuidelijker, naar venray
er schijnen een aantal bikkels te zijn die willen stationhangen maar dit kon toch niet of welquote:Op maandag 9 maart 2009 00:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan is t idd kut, dan zou je heel vroeg wegmoeten
Kan hij niet zaterdag jarig zijn?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
![]()
Mja, opzich wil ik wel.Maar dan moet ik tot 6:21 op dat station hangen. En dat is wel heel erg langquote:Op maandag 9 maart 2009 08:10 schreef kanovinnie het volgende:
ik wil wel blijven stationhangen, alleen nu gaan xboxmaster, lau en prod opeens niet meer stationhangen
Ja, dat moet ik hem nog even vragenquote:
Feesten in apeldoornquote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mja, opzich wil ik wel.Maar dan moet ik tot 6:21 op dat station hangen. En dat is wel heel erg lang
& daar komt bij dat ik zaterdag ochtend om 8:00 naar Apeldoorn vertrek en daar heel het weekend ga feesten
schat, er gaat om het uur een nachttrein naar rotterdam centraalquote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mja, opzich wil ik wel.Maar dan moet ik tot 6:21 op dat station hangen. En dat is wel heel erg lang
& daar komt bij dat ik zaterdag ochtend om 8:00 naar Apeldoorn vertrek en daar heel het weekend ga feesten
Tot 3:00quote:Op maandag 9 maart 2009 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
schat, er gaat om het uur een nachttrein naar rotterdam centraal
heb je hem al op vrijdag 13 maart gezet, elk uur een nachttrein volgens mij.quote:
Ze moet op zaterdag de trein pakken danquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
heb je hem al op vrijdag 13 maart gezet, elk uur een nachttrein volgens mij.
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ze moet op zaterdag de trein pakken dan
doe je toch ook, zaterdag om 04:00?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maar ik woon niet bij Rotterdam Centraal schat.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
schat, er gaat om het uur een nachttrein naar rotterdam centraal
Noo, ik rij zaterdag ochtend om 8:00 met de auto inclusief ouders naar Apeldoornquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dan kan je vanaf rotterdam centraal toch wel met de fiets of bus verder?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:44 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar ik woon niet bij Rotterdam Centraal schat.
6:50 wegquote:Op maandag 9 maart 2009 09:45 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Noo, ik rij zaterdag ochtend om 8:00 met de auto inclusief ouders naar Apeldoorn
Of ik ga 's ochtends vanuit utrecht met de trein naar Apeldoorn. Maar dan ben ik wel dood.
Fiets zou kunnenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dan kan je vanaf rotterdam centraal toch wel met de fiets of bus verder?
nouja, het is iig beter dan lang op het station hangen.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:47 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Fiets zou kunnenBen ik wel 3 kwartier onderweg. Hmm.
ach man, een beetje vent/vrouw kan daar wel tegen. dan ga je zaterdag wat vroeger naar bedquote:
En dan heb ik dus heel de nacht een feestquote:Op maandag 9 maart 2009 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ach man, een beetje vent/vrouw kan daar wel tegen. dan ga je zaterdag wat vroeger naar bed
Chantagequote:Op maandag 9 maart 2009 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
gewoon doen, dan bewijs jezelf pas op internet
Ja, echt, zover heb ik nog nooit moeten lopen van een station naar een slaapplekquote:Op maandag 9 maart 2009 13:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet ook nog helemaal naar huis lopen als ik met nachtnet naar huis gaToch al snel 50 meter
Whehequote:Op maandag 9 maart 2009 13:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, echt, zover heb ik nog nooit moeten lopen van een station naar een slaapplek
METALLLLLLLLLLLLquote:Op maandag 9 maart 2009 14:29 schreef Seam het volgende:
Wat voor een volk komt er eigenlijk meestal in the Stairway ?
Beetje zoals ik, maar dan houden ze van rock, zien ze eruit als dode gothics, hebben ze lang haar, drinken alleen bier (oh ik ook) en is er geen lach op hun gezicht te bespeuren.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:29 schreef Seam het volgende:
Wat voor een volk komt er eigenlijk meestal in the Stairway ?
Roeier?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:31 schreef s0k het volgende:
Okeanos
Maargoed, idd van die polsensnijdende metal lui. Snap ook niet waarom die meets altijd in de stairway plaatsvinden
ex-. Overigens gewoon compo hoor, geen wedstrijdquote:
Hehe, waar?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef s0k het volgende:
[..]
ex-. Overigens gewoon compo hoor, geen wedstrijd
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje zoals ik, maar dan houden ze van rock, zien ze eruit als dode gothics, hebben ze lang haar, drinken alleen bier (oh ik ook) en is er geen lach op hun gezicht te bespeuren.
Chill volk wel
Voor 10en zijn we daar dus weg he?quote:Ieder donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond kun je vanaf 22.00 uur bij ons terecht voor de beste rock. Onze huis-DJ's draaien dan de lekkerste platen en zorgen er voor dat het dak er af gaat.
Dan ga ik met potten gooien. Of ik ben opzoek naar wc-papier voor m'n bloedende oren.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als de kale metaalman er is dan headbangen we even gezellig mee
Best gezellahg hoor, dat headbangenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:52 schreef s0k het volgende:
[..]
Dan ga ik met potten gooien. Of ik ben opzoek naar wc-papier voor m'n bloedende oren.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:54 schreef swarmahoer het volgende:
daar verzamelen, en dan een cafetje zoeken met echt bier
ik ben niet kaal , maar zit wel in de metaalquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als de kale metaalman er is dan headbangen we even gezellig mee
Bav.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ze schenken toch HJ in stairway?
Niets te klagen hoor
dat bavarialogo op hun site is me iets te aanwezigquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Niets te klagen hoor
Waarom heb je het dan over Heinekenquote:
Hebben we weer zo'n fanboy met een blik grolsch in z'n gaatje waar de zon niet schijnt?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan over Heineken
Ik weet niet, vraag het hem?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:07 schreef s0k het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n fanboy met een blik grolsch in z'n gaatje waar de zon niet schijnt?
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Headbangen met vage metalgasten in de stairway =![]()
(Voorwaarde is wel dat je heel dronken moet zijn)
Mocht ik nog komen (Er is nog hoop) dan gaan we absoluut niet naar een Heineken kroeg, dan zuip ik nog liever uit de gracht
ik heb zon juist voorgevoel dat jij niet komt heel raarquote:Op maandag 9 maart 2009 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Headbangen met vage metalgasten in de stairway =![]()
(Voorwaarde is wel dat je heel dronken moet zijn)
Mocht ik nog komen (Er is nog hoop) dan gaan we absoluut niet naar een Heineken kroeg, dan zuip ik nog liever uit de gracht
Dit meen je nietquote:Op maandag 9 maart 2009 14:31 schreef s0k het volgende:
Okeanos
Maargoed, idd van die polsensnijdende metal lui. Snap ook niet waarom die meets altijd in de stairway plaatsvinden
Van begin tot eind. Gelukkig zijn we er half 8 wel weer weg.quote:
was het maar zo'n feest, dan hield ik mn mond, en was de meet al om 3 uur smiddags begonnen hahaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Niets te klagen hoor
Christiaan hebben het al te druk om te modereren, laat staan om te meetenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest, dan hield ik mn mond, en was de meet al om 3 uur smiddags begonnen haha
komen jullie modjes niet eigelijk
Ik ben er hoofdzakelijk voor de mensen, en Stairway staat de muziek lekker laid back en kan je dus vrij goed converseren.quote:
Yeaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef Hyman het volgende:
Ik heb zo het idee, dat de stairway een beetje op "de mac" lijkt.
Alleen Ronald McDonald die je een hand wil geven ontbreekt bij de deurquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef Hyman het volgende:
Die had toch altijd een huis voor zn lulquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Alleen Ronald McDonald die je een hand wil geven ontbreekt bij de deur
Dat valt juist daar enorm meequote:
mwaaaaah, qua muziek wel, maar dat was het ook welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef Hyman het volgende:
niks van gemerkt vorige keer, wat een klote herriequote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:17 schreef VlaDje het volgende:
Stairway staat de muziek lekker laid back en kan je dus vrij goed converseren.
inderdaad dat mensen het muziek willen noemen vind ik zelfs al vaagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks van gemerkt vorige keer, wat een klote herrie
Dan is de policy veranderdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks van gemerkt vorige keer, wat een klote herrie
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef Blaxje het volgende:
Ik kom ook hoor. Met Raspoetin. Op zeker! We gaan rellen en bier drinken en dansen en klappen uitdelen.
zullen wij lekker n biertje drinken ipv dat geknokquote:
Dat ga ik ook zeer zeker doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zullen wij lekker n biertje drinken ipv dat geknok?
jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zullen wij lekker n biertje drinken ipv dat geknok?
ik knok nietquote:
ja ik ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik knok nieten val niet in het standaard publiek dat daar komt
wequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ik ook niet
Foto's en omschrijving willen we hebben
In dat geval.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef Blaxje het volgende:
Ik kom ook hoor. Met Raspoetin. Op zeker! We gaan rellen en bier drinken en dansen en klappen uitdelen.
Niet weer met vuilnisbakken rotzooien hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef ericajax het volgende:
[..]
In dat geval.
Vraag wel aan Jordy oftie me belt als jullie ergens anders heen gaan dan Stairway, ga toch al stappen in Utrecht. Kan ik net zo goed Jordy en wat mensen meeten
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet weer met vuilnisbZakken rotzooien he
Oja, dat was hetquote:
Lol, nee. Daar word ik nog elke keer aan herinnert als ik er langs loopquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet weer met vuilnisbakken rotzooien he
Dan mag hetquote:
Idd. Voor dat je het weet val je opeens in een stapel scheermesjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en val niet in het standaard publiek dat daar komt
wat mijn betreft gewoon verzamelen op t station en dan naar een tent met hertog jan sjouwenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:09 schreef s0k het volgende:
[..]
Idd. Voor dat je het weet val je opeens in een stapel scheermesjes
De AH is dan nog openquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat mijn betreft gewoon verzamelen op t station en dan naar een tent met hertog jan sjouwen
HJquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat mijn betreft gewoon verzamelen op t station en dan naar een tent met hertog jan sjouwen
Ben ik ook voor! Lekker een keer wat anders! Stairway gebeurt nooit iets spectaculairs. En er zijn geen chicksquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Eerst maar verzamelen in se stairway joh, en later gewoon iets anders opzoekenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ben ik ook voor! Lekker een keer wat anders! Stairway gebeurt nooit iets spectaculairs. En er zijn geen chicks
Okéquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Eerst maar verzamelen in se stairway joh, en later gewoon iets anders opzoeken
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:08 schreef ericajax het volgende:
[..]
Lol, nee. Daar word ik nog elke keer aan herinnert als ik er langs loop
Jammer manquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Helaas heb ik al een feestje anders was ik wel gekomen op Vladje te stompen jwz
blijf jij maar lekker in VBLquote:
wel komen hoor nijn!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:27 schreef nijnja het volgende:
Als ik me vrijdag zo voel als nu pluk ik ook vrij vroeg weer een trein terug
Maar ik ga dr vanuit dat ik dan beter ben
Wat een mooie rijmquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wel komen hoor nijn!
zonder jou is de meet niet fijn.
Puickquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef Lauriette91 het volgende:
K zorg gewoon dat alle shiz die ik mee wil nemen naar mn oma en voor t feest enzo klaar staat thuis. Als het onwijs gezellig is ga ik mee stationhangen en neem ik de eerste trein naar Apeldoorn. En anders neem ik de laatste trein richting Rotterdam en rij ik 's ochtends gewoon met mn ouders mee naar Apeldoorn.
Denk ik.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef Lauriette91 het volgende:
K zorg gewoon dat alle shiz die ik mee wil nemen naar mn oma en voor t feest enzo klaar staat thuis. Als het onwijs gezellig is ga ik mee stationhangen en neem ik de eerste trein naar Apeldoorn. En anders neem ik de laatste trein richting Rotterdam en rij ik 's ochtends gewoon met mn ouders mee naar Apeldoorn.
Denk ik.
Top! 't wordt een feestquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Denk ik.
ben ik een newb ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We moeten geen rare newbs hier zo.
dat welquote:
Bah.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:37 schreef Blaxje het volgende:
Handbagage voor morgen: boksbeugel, speed en een kotsemmer.
Zelfs zonder speed heb jij een kotsemmer nodigquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:37 schreef Blaxje het volgende:
Truequote:
Jeujquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WhoehoeMijn kameraad heeft besloten om op een andere dag jarig te zijn, dus ik kom morgen
kotsemmerquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:37 schreef Blaxje het volgende:
Wacht dan maar op stationquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Denk ik.
Heuj swarmaboerquote:
XBM, ik heb met Fiets en vlad afgesproken 17.45 weg te gaan vanuit deventer, komt dat jou ook uit?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WhoehoeMijn kameraad heeft besloten om op een andere dag jarig te zijn, dus ik kom morgen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Jeeuj! Zie welquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wacht dan maar op station, ik moet ook de trein naar Apeldoorn
RICK JAAAAAAAAAquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Doe maar jaquote:
Niet voor mij. Voor Jordyquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:08 schreef s0k het volgende:
[..]
kotsemmerFaler. Kots gewoon naast je kruk.
echte mannen kotsen over de barquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:08 schreef s0k het volgende:
[..]
kotsemmerFaler. Kots gewoon naast je kruk.
Ja, geen probleemquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
XBM, ik heb met Fiets en vlad afgesproken 17.45 weg te gaan vanuit deventer, komt dat jou ook uit?
Echte mannen kotsen nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
echte mannen kotsen over de bar
Die grap maak je elke zoveel maandenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:14 schreef Blaxje het volgende:
Een normaal mens bestaat voor 70% uit water. Rick (XBM) bestaat voor 70% uit bier
Oke mooi, bovenaan de trap nog steedsquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, geen probleem5 uur weg van stage, even wat eten, en dan richting station
Na afloop van de meet zeer waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:14 schreef Blaxje het volgende:
Een normaal mens bestaat voor 70% uit water. Rick (XBM) bestaat voor 70% uit bier
Ik was niet van plan om voor 9 uur 's morgens in mijn bed te liggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oke mooi, bovenaan de trap nog steeds
Hoelaat gaat u terug? Ik blijf (afhankelijk van wat mijn buik gaat doen) zeer aars gijnlijk stationhangen ofzo
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nee man, als je niet uit kijkt kots je vol over je eigen nieuwe verse potten heen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
echte mannen kotsen over de bar
Is dat serieus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die grap maak je elke zoveel maanden
ja, dat doe je echtquote:
Jaquote:
Gast, ik doe lekker met jou mee!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Na afloop van de meet zeer waarschijnlijk wel ja
En ik hoop dat velen met mij meedoen
ik wist tquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, ik doe lekker met jou mee!Ik ga weer technoboy verhalen tegen Lis vertellen
aftellen jahquote:
Neeeee, niet weer technoboyquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, ik doe lekker met jou mee!Ik ga weer technoboy verhalen tegen Lis vertellen
nog uuhh....18 of 19 uur voordat ik de trein pakquote:
zwaar hoor, die trein om zo te pakkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nog uuhh....18 of 19 uur voordat ik de trein pak
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jou heb ik het ook al honderd keer verteld volgens mij idd
je moet alles een keer geprobeerd hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
zwaar hoor, die trein om zo te pakken
Wie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Blaxje het volgende:
Even wat wist-je-datjes om iedereen warm te maken voor morgen:
Wist je dat er op een paar meets terug een keer seks is bedreven tussen twee leden van fok? Het was op het toilet in de Stairway!
Nee, amper. Maar lis is wantrouwig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zeggen er altijd zo veel af dan?
wie waren deze 2 ledenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Blaxje het volgende:
Even wat wist-je-datjes om iedereen warm te maken voor morgen:
Wist je dat er op een paar meets terug een keer seks is bedreven tussen twee leden van fok? Het was op het toilet in de Stairway!
Opblaaspop.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat één van de vorige meets in het teken stond van de verjaardag van een fokker en dat hij totaal niet blij was met het cadeau dat hem werd gegeven?
Daar had ik een foto van gezienquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat op één van de eerste fokmeets iemand in z'n broek had geplast? (echt waar!)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat op één van de eerste fokmeets iemand in z'n broek had geplast? (echt waar!)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat één van de vorige meets in het teken stond van de verjaardag van een fokker en dat hij totaal niet blij was met het cadeau dat hem werd gegeven?
Ja plenty, maar die zijn enkel voor de bezoekers.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef Lauriette91 het volgende:
Zijn er sowieso ergens foto's van vorige meets?
Ik vind dat je in het kader van dit topic die foto nog eens moet plaatsen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Blaxje het volgende:
In de topics zelf vaak nog welquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef Lauriette91 het volgende:
Zijn er sowieso ergens foto's van vorige meets?
Vind je het gek met die xanax en prozac poppers?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
de klb meet was er geen sex voor zover ik weer
He vinnie, jij had het laatste over roze sigaretjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
meer wist je datjes! meer foto's!
en het is morgen
wat is trouwens de 'policy' betreft die foto's op de meet zelf, en later?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In de topics zelf vaak nog welMaar we zetten ze tegenwoordig liever niet meer in de topics zelf
Welk merk is dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He vinnie, jij had het laatste over roze sigaretjes
quote:
Poppersquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef s0k het volgende:
[..]
Vind je het gek met die xanax en prozac poppers?
niet maken, niet plaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef s0k het volgende:
[..]
wat is trouwens de 'policy' betreft die foto's op de meet zelf, en later?
Is er niet. Vroeger posten we ze altijd vrolijk, maar tegenwoordig beter via PM met een Miss Fok in ons midden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef s0k het volgende:
[..]
Kanker Gordon ofzo?quote:
Maar dat zijn ook wereldvreemde noobsquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
met de nijmegen meet maken we geen fotos, niemand wil online
Is er niet. Maar als mensen expliciet foto's verwijderd willen hebben, moet je dat honoreren vind ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef s0k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, amper. Maar lis is wantrouwig.
Sowiesoquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is er niet. Maar als mensen expliciet foto's verwijderd willen hebben, moet je dat honoreren vind ik.
*meldt.quote:
Op de Fiets?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat er één iemand is die op drie pubmeets elke keer met een ander meisje zoende? Die user komt morgen ook!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook wereldvreemde noobsVooral die Houniet
met wie dan?quote:
Is dit een letterlijke of figuurlijke vraagquote:
I knowquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]die is 1x geweest, goede gozer
Figuurlijk denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef s0k het volgende:
[..]
Is dit een letterlijke of figuurlijke vraag
Ja, volgens mij wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |