Maar ik woon niet bij Rotterdam Centraal schat.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
schat, er gaat om het uur een nachttrein naar rotterdam centraal
Noo, ik rij zaterdag ochtend om 8:00 met de auto inclusief ouders naar Apeldoornquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ze moet op zaterdag de trein pakken dan
dan kan je vanaf rotterdam centraal toch wel met de fiets of bus verder?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:44 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar ik woon niet bij Rotterdam Centraal schat.
6:50 wegquote:Op maandag 9 maart 2009 09:45 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Noo, ik rij zaterdag ochtend om 8:00 met de auto inclusief ouders naar Apeldoorn
Of ik ga 's ochtends vanuit utrecht met de trein naar Apeldoorn. Maar dan ben ik wel dood.
Fiets zou kunnenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dan kan je vanaf rotterdam centraal toch wel met de fiets of bus verder?
nouja, het is iig beter dan lang op het station hangen.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:47 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Fiets zou kunnenBen ik wel 3 kwartier onderweg. Hmm.
ach man, een beetje vent/vrouw kan daar wel tegen. dan ga je zaterdag wat vroeger naar bedquote:
En dan heb ik dus heel de nacht een feestquote:Op maandag 9 maart 2009 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ach man, een beetje vent/vrouw kan daar wel tegen. dan ga je zaterdag wat vroeger naar bed
Chantagequote:Op maandag 9 maart 2009 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
gewoon doen, dan bewijs jezelf pas op internet
Ja, echt, zover heb ik nog nooit moeten lopen van een station naar een slaapplekquote:Op maandag 9 maart 2009 13:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet ook nog helemaal naar huis lopen als ik met nachtnet naar huis gaToch al snel 50 meter
Whehequote:Op maandag 9 maart 2009 13:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, echt, zover heb ik nog nooit moeten lopen van een station naar een slaapplek
METALLLLLLLLLLLLquote:Op maandag 9 maart 2009 14:29 schreef Seam het volgende:
Wat voor een volk komt er eigenlijk meestal in the Stairway ?
Beetje zoals ik, maar dan houden ze van rock, zien ze eruit als dode gothics, hebben ze lang haar, drinken alleen bier (oh ik ook) en is er geen lach op hun gezicht te bespeuren.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:29 schreef Seam het volgende:
Wat voor een volk komt er eigenlijk meestal in the Stairway ?
Roeier?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:31 schreef s0k het volgende:
Okeanos
Maargoed, idd van die polsensnijdende metal lui. Snap ook niet waarom die meets altijd in de stairway plaatsvinden
ex-. Overigens gewoon compo hoor, geen wedstrijdquote:
Hehe, waar?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef s0k het volgende:
[..]
ex-. Overigens gewoon compo hoor, geen wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |