quote:Op zondag 8 maart 2009 18:26 schreef Lauriette91 het volgende:
K neem trouwens de laatste trein naar huis
Gaat helaas niet lukken..quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:18 schreef bierbart het volgende:
[..]
Gaat helaas niet lukken..![]()
Het begint om half 8 al die avond en we moeten de trein van 7 uur van Centraal naar ergens anders in Utrecht hebben..
Helaas geen bierbart![]()
Noooooohquote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WhaaaaaaaaaaaEen van mijn beste vrienden is aankomende vrijdag jarig....
![]()
Nu is het voor mij niet helemaal zeker of ik nog naar Utrecht kom....
Moet ik alsnog alleen treinenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
![]()
de laatste 10 voor 1quote:Op maandag 9 maart 2009 00:13 schreef Seam het volgende:
Ik denk dat ik wel meega
Ik zit dan toch nog in de verjaardagsstemming dus dat belooft veel goeds![]()
Eerste trein richting Nijmegen gaat om 5:53, dus tot die tijd bikkelen
ik moet zelfs nog zuidelijker, naar venrayquote:Op maandag 9 maart 2009 00:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de laatste 10 voor 1kom jij uit nijmegen dan? of tussenstation
dan is t idd kut, dan zou je heel vroeg wegmoetenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:16 schreef Seam het volgende:
[..]
ik moet zelfs nog zuidelijker, naar venray
er schijnen een aantal bikkels te zijn die willen stationhangen maar dit kon toch niet of welquote:Op maandag 9 maart 2009 00:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan is t idd kut, dan zou je heel vroeg wegmoeten
Kan hij niet zaterdag jarig zijn?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
![]()
Mja, opzich wil ik wel.Maar dan moet ik tot 6:21 op dat station hangen. En dat is wel heel erg langquote:Op maandag 9 maart 2009 08:10 schreef kanovinnie het volgende:
ik wil wel blijven stationhangen, alleen nu gaan xboxmaster, lau en prod opeens niet meer stationhangen
Ja, dat moet ik hem nog even vragenquote:
Feesten in apeldoornquote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mja, opzich wil ik wel.Maar dan moet ik tot 6:21 op dat station hangen. En dat is wel heel erg lang
& daar komt bij dat ik zaterdag ochtend om 8:00 naar Apeldoorn vertrek en daar heel het weekend ga feesten
schat, er gaat om het uur een nachttrein naar rotterdam centraalquote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mja, opzich wil ik wel.Maar dan moet ik tot 6:21 op dat station hangen. En dat is wel heel erg lang
& daar komt bij dat ik zaterdag ochtend om 8:00 naar Apeldoorn vertrek en daar heel het weekend ga feesten
Tot 3:00quote:Op maandag 9 maart 2009 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
schat, er gaat om het uur een nachttrein naar rotterdam centraal
heb je hem al op vrijdag 13 maart gezet, elk uur een nachttrein volgens mij.quote:
Ze moet op zaterdag de trein pakken danquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
heb je hem al op vrijdag 13 maart gezet, elk uur een nachttrein volgens mij.
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ze moet op zaterdag de trein pakken dan
doe je toch ook, zaterdag om 04:00?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ze moet op zaterdag de trein pakken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |