Van begin tot eind. Gelukkig zijn we er half 8 wel weer weg.quote:
was het maar zo'n feest, dan hield ik mn mond, en was de meet al om 3 uur smiddags begonnen hahaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ze schenken toch HJ in stairway?
Niets te klagen hoor
Christiaan hebben het al te druk om te modereren, laat staan om te meetenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest, dan hield ik mn mond, en was de meet al om 3 uur smiddags begonnen haha
komen jullie modjes niet eigelijk
Ik ben er hoofdzakelijk voor de mensen, en Stairway staat de muziek lekker laid back en kan je dus vrij goed converseren.quote:
Yeaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef Hyman het volgende:
Ik heb zo het idee, dat de stairway een beetje op "de mac" lijkt.
Alleen Ronald McDonald die je een hand wil geven ontbreekt bij de deurquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef Hyman het volgende:
Die had toch altijd een huis voor zn lulquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Alleen Ronald McDonald die je een hand wil geven ontbreekt bij de deur
Dat valt juist daar enorm meequote:
mwaaaaah, qua muziek wel, maar dat was het ook welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef Hyman het volgende:
niks van gemerkt vorige keer, wat een klote herriequote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:17 schreef VlaDje het volgende:
Stairway staat de muziek lekker laid back en kan je dus vrij goed converseren.
inderdaad dat mensen het muziek willen noemen vind ik zelfs al vaagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks van gemerkt vorige keer, wat een klote herrie
Dan is de policy veranderdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks van gemerkt vorige keer, wat een klote herrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |