quote:Op maandag 9 maart 2009 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje zoals ik, maar dan houden ze van rock, zien ze eruit als dode gothics, hebben ze lang haar, drinken alleen bier (oh ik ook) en is er geen lach op hun gezicht te bespeuren.
Chill volk wel
Voor 10en zijn we daar dus weg he?quote:Ieder donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond kun je vanaf 22.00 uur bij ons terecht voor de beste rock. Onze huis-DJ's draaien dan de lekkerste platen en zorgen er voor dat het dak er af gaat.
Dan ga ik met potten gooien. Of ik ben opzoek naar wc-papier voor m'n bloedende oren.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als de kale metaalman er is dan headbangen we even gezellig mee
Best gezellahg hoor, dat headbangenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:52 schreef s0k het volgende:
[..]
Dan ga ik met potten gooien. Of ik ben opzoek naar wc-papier voor m'n bloedende oren.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:54 schreef swarmahoer het volgende:
daar verzamelen, en dan een cafetje zoeken met echt bier
ik ben niet kaal , maar zit wel in de metaalquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als de kale metaalman er is dan headbangen we even gezellig mee
Bav.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ze schenken toch HJ in stairway?
Niets te klagen hoor
dat bavarialogo op hun site is me iets te aanwezigquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Niets te klagen hoor
Waarom heb je het dan over Heinekenquote:
Hebben we weer zo'n fanboy met een blik grolsch in z'n gaatje waar de zon niet schijnt?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan over Heineken
Ik weet niet, vraag het hem?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:07 schreef s0k het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n fanboy met een blik grolsch in z'n gaatje waar de zon niet schijnt?
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Headbangen met vage metalgasten in de stairway =![]()
(Voorwaarde is wel dat je heel dronken moet zijn)
Mocht ik nog komen (Er is nog hoop) dan gaan we absoluut niet naar een Heineken kroeg, dan zuip ik nog liever uit de gracht
ik heb zon juist voorgevoel dat jij niet komt heel raarquote:Op maandag 9 maart 2009 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Headbangen met vage metalgasten in de stairway =![]()
(Voorwaarde is wel dat je heel dronken moet zijn)
Mocht ik nog komen (Er is nog hoop) dan gaan we absoluut niet naar een Heineken kroeg, dan zuip ik nog liever uit de gracht
Dit meen je nietquote:Op maandag 9 maart 2009 14:31 schreef s0k het volgende:
Okeanos
Maargoed, idd van die polsensnijdende metal lui. Snap ook niet waarom die meets altijd in de stairway plaatsvinden
Van begin tot eind. Gelukkig zijn we er half 8 wel weer weg.quote:
was het maar zo'n feest, dan hield ik mn mond, en was de meet al om 3 uur smiddags begonnen hahaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Niets te klagen hoor
Christiaan hebben het al te druk om te modereren, laat staan om te meetenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest, dan hield ik mn mond, en was de meet al om 3 uur smiddags begonnen haha
komen jullie modjes niet eigelijk
Ik ben er hoofdzakelijk voor de mensen, en Stairway staat de muziek lekker laid back en kan je dus vrij goed converseren.quote:
Yeaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef Hyman het volgende:
Ik heb zo het idee, dat de stairway een beetje op "de mac" lijkt.
Alleen Ronald McDonald die je een hand wil geven ontbreekt bij de deurquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef Hyman het volgende:
Die had toch altijd een huis voor zn lulquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Alleen Ronald McDonald die je een hand wil geven ontbreekt bij de deur
Dat valt juist daar enorm meequote:
mwaaaaah, qua muziek wel, maar dat was het ook welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef Hyman het volgende:
niks van gemerkt vorige keer, wat een klote herriequote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:17 schreef VlaDje het volgende:
Stairway staat de muziek lekker laid back en kan je dus vrij goed converseren.
inderdaad dat mensen het muziek willen noemen vind ik zelfs al vaagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks van gemerkt vorige keer, wat een klote herrie
Dan is de policy veranderdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks van gemerkt vorige keer, wat een klote herrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |