quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef Blaxje het volgende:
Ik kom ook hoor. Met Raspoetin. Op zeker! We gaan rellen en bier drinken en dansen en klappen uitdelen.
zullen wij lekker n biertje drinken ipv dat geknokquote:
Dat ga ik ook zeer zeker doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zullen wij lekker n biertje drinken ipv dat geknok?
jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zullen wij lekker n biertje drinken ipv dat geknok?
ik knok nietquote:
ja ik ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik knok nieten val niet in het standaard publiek dat daar komt
wequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ik ook niet
Foto's en omschrijving willen we hebben
In dat geval.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef Blaxje het volgende:
Ik kom ook hoor. Met Raspoetin. Op zeker! We gaan rellen en bier drinken en dansen en klappen uitdelen.
Niet weer met vuilnisbakken rotzooien hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef ericajax het volgende:
[..]
In dat geval.
Vraag wel aan Jordy oftie me belt als jullie ergens anders heen gaan dan Stairway, ga toch al stappen in Utrecht. Kan ik net zo goed Jordy en wat mensen meeten
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet weer met vuilnisbZakken rotzooien he
Oja, dat was hetquote:
Lol, nee. Daar word ik nog elke keer aan herinnert als ik er langs loopquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet weer met vuilnisbakken rotzooien he
Dan mag hetquote:
Idd. Voor dat je het weet val je opeens in een stapel scheermesjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en val niet in het standaard publiek dat daar komt
wat mijn betreft gewoon verzamelen op t station en dan naar een tent met hertog jan sjouwenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:09 schreef s0k het volgende:
[..]
Idd. Voor dat je het weet val je opeens in een stapel scheermesjes
De AH is dan nog openquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat mijn betreft gewoon verzamelen op t station en dan naar een tent met hertog jan sjouwen
HJquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat mijn betreft gewoon verzamelen op t station en dan naar een tent met hertog jan sjouwen
Ben ik ook voor! Lekker een keer wat anders! Stairway gebeurt nooit iets spectaculairs. En er zijn geen chicksquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Eerst maar verzamelen in se stairway joh, en later gewoon iets anders opzoekenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ben ik ook voor! Lekker een keer wat anders! Stairway gebeurt nooit iets spectaculairs. En er zijn geen chicks
Okéquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Eerst maar verzamelen in se stairway joh, en later gewoon iets anders opzoeken
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:08 schreef ericajax het volgende:
[..]
Lol, nee. Daar word ik nog elke keer aan herinnert als ik er langs loop
Jammer manquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Helaas heb ik al een feestje anders was ik wel gekomen op Vladje te stompen jwz
blijf jij maar lekker in VBLquote:
wel komen hoor nijn!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:27 schreef nijnja het volgende:
Als ik me vrijdag zo voel als nu pluk ik ook vrij vroeg weer een trein terug
Maar ik ga dr vanuit dat ik dan beter ben
Wat een mooie rijmquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wel komen hoor nijn!
zonder jou is de meet niet fijn.
Puickquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef Lauriette91 het volgende:
K zorg gewoon dat alle shiz die ik mee wil nemen naar mn oma en voor t feest enzo klaar staat thuis. Als het onwijs gezellig is ga ik mee stationhangen en neem ik de eerste trein naar Apeldoorn. En anders neem ik de laatste trein richting Rotterdam en rij ik 's ochtends gewoon met mn ouders mee naar Apeldoorn.
Denk ik.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef Lauriette91 het volgende:
K zorg gewoon dat alle shiz die ik mee wil nemen naar mn oma en voor t feest enzo klaar staat thuis. Als het onwijs gezellig is ga ik mee stationhangen en neem ik de eerste trein naar Apeldoorn. En anders neem ik de laatste trein richting Rotterdam en rij ik 's ochtends gewoon met mn ouders mee naar Apeldoorn.
Denk ik.
Top! 't wordt een feestquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Denk ik.
ben ik een newb ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We moeten geen rare newbs hier zo.
dat welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |