Oke mooi, bovenaan de trap nog steedsquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, geen probleem5 uur weg van stage, even wat eten, en dan richting station
Na afloop van de meet zeer waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:14 schreef Blaxje het volgende:
Een normaal mens bestaat voor 70% uit water. Rick (XBM) bestaat voor 70% uit bier
Ik was niet van plan om voor 9 uur 's morgens in mijn bed te liggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oke mooi, bovenaan de trap nog steeds
Hoelaat gaat u terug? Ik blijf (afhankelijk van wat mijn buik gaat doen) zeer aars gijnlijk stationhangen ofzo
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WhoehoeMijn kameraad heeft besloten om op een andere dag jarig te zijn, dus ik kom morgen
Nee man, als je niet uit kijkt kots je vol over je eigen nieuwe verse potten heen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
echte mannen kotsen over de bar
Is dat serieus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die grap maak je elke zoveel maanden
ja, dat doe je echtquote:
Jaquote:
Gast, ik doe lekker met jou mee!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Na afloop van de meet zeer waarschijnlijk wel ja
En ik hoop dat velen met mij meedoen
ik wist tquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, ik doe lekker met jou mee!Ik ga weer technoboy verhalen tegen Lis vertellen
aftellen jahquote:
Neeeee, niet weer technoboyquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, ik doe lekker met jou mee!Ik ga weer technoboy verhalen tegen Lis vertellen
nog uuhh....18 of 19 uur voordat ik de trein pakquote:
zwaar hoor, die trein om zo te pakkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nog uuhh....18 of 19 uur voordat ik de trein pak
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jou heb ik het ook al honderd keer verteld volgens mij idd
je moet alles een keer geprobeerd hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
zwaar hoor, die trein om zo te pakken
Wie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Blaxje het volgende:
Even wat wist-je-datjes om iedereen warm te maken voor morgen:
Wist je dat er op een paar meets terug een keer seks is bedreven tussen twee leden van fok? Het was op het toilet in de Stairway!
Nee, amper. Maar lis is wantrouwig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zeggen er altijd zo veel af dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |