wie waren deze 2 ledenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Blaxje het volgende:
Even wat wist-je-datjes om iedereen warm te maken voor morgen:
Wist je dat er op een paar meets terug een keer seks is bedreven tussen twee leden van fok? Het was op het toilet in de Stairway!
Opblaaspop.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat één van de vorige meets in het teken stond van de verjaardag van een fokker en dat hij totaal niet blij was met het cadeau dat hem werd gegeven?
Daar had ik een foto van gezienquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat op één van de eerste fokmeets iemand in z'n broek had geplast? (echt waar!)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat op één van de eerste fokmeets iemand in z'n broek had geplast? (echt waar!)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat één van de vorige meets in het teken stond van de verjaardag van een fokker en dat hij totaal niet blij was met het cadeau dat hem werd gegeven?
Ja plenty, maar die zijn enkel voor de bezoekers.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef Lauriette91 het volgende:
Zijn er sowieso ergens foto's van vorige meets?
Ik vind dat je in het kader van dit topic die foto nog eens moet plaatsen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Blaxje het volgende:
In de topics zelf vaak nog welquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef Lauriette91 het volgende:
Zijn er sowieso ergens foto's van vorige meets?
Vind je het gek met die xanax en prozac poppers?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
de klb meet was er geen sex voor zover ik weer
He vinnie, jij had het laatste over roze sigaretjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
meer wist je datjes! meer foto's!
en het is morgen
wat is trouwens de 'policy' betreft die foto's op de meet zelf, en later?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In de topics zelf vaak nog welMaar we zetten ze tegenwoordig liever niet meer in de topics zelf
Welk merk is dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He vinnie, jij had het laatste over roze sigaretjes
quote:
Poppersquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef s0k het volgende:
[..]
Vind je het gek met die xanax en prozac poppers?
niet maken, niet plaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef s0k het volgende:
[..]
wat is trouwens de 'policy' betreft die foto's op de meet zelf, en later?
Is er niet. Vroeger posten we ze altijd vrolijk, maar tegenwoordig beter via PM met een Miss Fok in ons midden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef s0k het volgende:
[..]
Kanker Gordon ofzo?quote:
Maar dat zijn ook wereldvreemde noobsquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
met de nijmegen meet maken we geen fotos, niemand wil online
Is er niet. Maar als mensen expliciet foto's verwijderd willen hebben, moet je dat honoreren vind ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef s0k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, amper. Maar lis is wantrouwig.
Sowiesoquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is er niet. Maar als mensen expliciet foto's verwijderd willen hebben, moet je dat honoreren vind ik.
*meldt.quote:
Op de Fiets?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat er één iemand is die op drie pubmeets elke keer met een ander meisje zoende? Die user komt morgen ook!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook wereldvreemde noobsVooral die Houniet
met wie dan?quote:
Is dit een letterlijke of figuurlijke vraagquote:
I knowquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]die is 1x geweest, goede gozer
Figuurlijk denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef s0k het volgende:
[..]
Is dit een letterlijke of figuurlijke vraag
Ja, volgens mij wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |