Was dat hier nog niet bekend danquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:24 schreef disjfa het volgende:
Nee edje is je kloon
En als je stemmen in je hoofd hoort, dan klopt er iets niet
Boehoe huil boehoe. Ga lekker ergens een op zoeken en val ons niet lastigquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:26 schreef Bart het volgende:
Ik wil zo graag de TT wijzigen in "Nu met OP!", maar dan moet er wel eentje zijn
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef Rkatier het volgende:
Me eerste Topic hier en meteen al TT veranderdEen beter begin kun je niet hebben
Maar ik klaag weer nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach van Aqwiiwii360 heb ik zijn laatste 10 TT's al veranderd geloof ik
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Fallen het volgende:
maar die van Akiwi zijn is dan ook stom...
Jij durft wat te zeggen over anderen lastigvallen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Boehoe huil boehoe. Ga lekker ergens een op zoeken en val ons niet lastig
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef Rkatier het volgende:
Me eerste Topic hier en meteen al TT veranderdEen beter begin kun je niet hebben
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Godverdomme REMCO!
Wel Mirrors Edge en Dead Space binnen
Het is RemKo voor jouwquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Godverdomme REMCO!
Wel Mirrors Edge en Dead Space binnen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef Bart het volgende:
Oke, ik had net iets vaags
Mijn vrouw belde me, ik zag Marjolein in de display staan. Ik neem op. Hoor niets. 5 seconden stilte, ik beetje zeggen van "hallo!" enzo. Na 5 seconde hoor ik opeens een meisje van ca. 8 jaar: "Met marijke! Mama, mag ik bij Ilse spelen?". Dus ik zo van WTF, kijk in de display, nog steeds Marjolein. Dus zeg "ik ben je mama niet" en hang op. Gelijk daarna het vrouwtje teruggebeld, zij hoorde me wel spreken en zeggen dat ik d'r mama niet was
![]()
![]()
Bizar??quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef Bart het volgende:
Mijn vrouw belde me, ik zag Marjolein in de display staan. Ik neem op. Hoor niets. 5 seconden stilte, ik beetje zeggen van "hallo!" enzo. Na 5 seconde hoor ik opeens een meisje van ca. 8 jaar: "Met marijke! Mama, mag ik bij Ilse spelen?". Dus ik zo van WTF, kijk in de display, nog steeds Marjolein. Dus zeg "ik ben je mama niet" en hang op. Gelijk daarna het vrouwtje teruggebeld, zij hoorde me wel spreken en zeggen dat ik d'r mama niet was
![]()
![]()
Whehehequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Bizar??
Te veel zitten fotoswappen met 8 jarige meisjes??
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef disjfa het volgende:
Dus bart zn chicky heeft al 8 jaar een buitenechteljike relatie
kan gebeuren
Ja, ik dacht "ik help ff"...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het is RemKo voor jouw
En tja Fallen probeert het al duidelijk te maken, ik had het al 1x gepost:
Not my fault
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Whehehe
Maar het was inderdaad wel bizarDacht eerst dat mijn vrouw d'r gsm gejat was, maar dat zou ook nergens op slaan want dan gaat een 8-jarig meisje er niet mee bellen naar d'r moeder
Ben je brak?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zou me niks verbazen dat iedereen een kloon van AQ is.
Was, maar ik ben niet helemaal 100%quote:
wtf dudequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef Bart het volgende:
![]()
![]()
in almere kopen moeders geen telefoon voor hun kind, maar stelen ze er een en geven die aan hun kind. in alkmaar blijkbaar ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Whehehe
Maar het was inderdaad wel bizarDacht eerst dat mijn vrouw d'r gsm gejat was, maar dat zou ook nergens op slaan want dan gaat een 8-jarig meisje er niet mee bellen naar d'r moeder
Kom dan zelf met een beter verhaal. Maar dat zal je wel niet lukkenquote:
http://www.nos.nl/live/quote:
A. hij is geeditquote:
Oke, dit is een verhaal wat ik gister heb gehoord, gun me de tijd om dit even uit te typen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kom dan zelf met een beter verhaal. Maar dat zal je wel niet lukken
Beetje dictatuur stijlquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
A. hij is geedit
B.:Ruw taalgebruik is hier NIET TOEGESTAAN! Vrijdag 16-01-2009 NIET om 9:41 geopend! Nu met doorstart! Gesloten tussen 00:00 - 06:30 uur!
Of moet ik nog ff doorgaan?
Ik herken ze.. Maarja, wat wil je met zo'n duitsche avatar.. En ligt Kloosterhaar niet dicht bij duitsland?quote:
En jij bent die meneer A??quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit in een vriendengroep, er is altijd iemand geweest in de groep die alles een beetje bij elkaar liegt, laten we hem maar A noemen.
Hij gaat veel om met 1 van z'n jeugdvrienden, een goede vriend van mij inmiddels ( hier was ik gisteravond ) laten we hem B noemen.
Dan is er nog een meneer C. Meneer C is een goede vriend van B. Maar C heeft een hekel aan A. Maar ze gaan wel met elkaar om, aangezien C vaak bij B is.
Hij heeft dus een hekel aan hem, maar dat weet A niet.
Op een gegeven moment waren B en C aan het chillen, en bedachten ze een manier om A voor de gek te houden, om te bewijzen dat hij wel alles bij elkaar liegt, terwijl hij zelf beweerd van niet.
B en C hebben een msn account aangemaakt, gewoon om hem voor de gek te houden. Ze namen de identiteit aan van een meisje, random plaatje van het internet, je kent het wel.
Ze zijn toen gaan ouwehoeren met hem, hij ging op alles in en ze hebben de hele avond lopen chatten.
Na dit voorval is het niet meer voorgekomen, op een gegeven moment was B bij A en kwam toevallig dat meisje op MSN.
B wist uiteraard dat dit C was en speelde mee. Het meisje op MSN stelde voor om naar de discotheek te gaan. A was een beetje achterdochtig en twijfelde, maar stemde uiteindelijk toch toe, hij zou die avond wel even langskomen.
B is inmiddels naar huis gegaan. Op dat moment belt A meneer C. Juist, om naar de discotheek te gaan. C twijfelde en belde B om te vragen wat hij ervan dacht. B zei meteen dat hij moest gaan, want dan zou hij de mooiste avond van z'n leven krijgen.
Zodoende, meneer A en C zijn met elkaar naar de discotheek gegaan waar dat meisje ook aanwezig zou zijn. Meneer C kende mensen in de discotheek en ging daar een beetje mee aanpappen. A ging een rondje lopen, hij zei tegen C dat hij een afspraak had met een meisje die hij had ontmoet via MSN.
Prima zei die.
Toen kwam A terug, C vroeg uiteraard of hij haar had gevonden. Waarop A antwoordde ; ja man, vet lekker wijf, aantal keer gezoend en even gedanst.
C vroeg nog een keer of dat het meisje was die hij had ontmoet via MSN.
Hierop antwoordde hij positief.
C was toch wel benieuwd of het misschien een ander meisje was en wou toch het meisje wel even zien. A antwoordde dat hij haar ging ophalen.
Na 1 uur was A nog niet terug, C smste hem waar hij was. Hierop antwoordde hij dat ie met het meisje mee naar huis is gegaan, hij was daar uitgenodigd en ze hebben net wilde sex gehad.
Hierop vroeg C nog een keer of dat het meisje van MSN was.
hierop antwoordde A nogmaals positief.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit in een vriendengroep,
Oh wat grappig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:26 schreef disjfa het volgende:
[..]En toen stopte ik met lezen! Leugens!
Nee, ik ben meneer D en als ik A tegenkom heeft hij een probleemquote:
Nee man, die vent heeft alles bij elkaar gelogen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef Fallen het volgende:
maar hoe loopt het verhaal nou af?
is er nog ge-sexed??
w00t Nieuwe avatar??quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef Fallen het volgende:
maar hoe loopt het verhaal nou af?
is er nog ge-sexed??
Dus daar heb je het van geleerd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee man, die vent heeft alles bij elkaar gelogen.
Ga door! Graag!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
A. hij is geedit
B.:Ruw taalgebruik is hier NIET TOEGESTAAN! Vrijdag 16-01-2009 NIET om 9:41 geopend! Nu met doorstart! Gesloten tussen 00:00 - 06:30 uur!
Of moet ik nog ff doorgaan?
Dat je daar op ingaatquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee man, die vent heeft alles bij elkaar gelogen.
Iedereen gaat nog om met A, alsof er niets aan de hand is. Toen heb ik ook besloten om niet meer met hem om te gaan.quote:
Tja niemand verplicht je hier te komen. Buiten is er toch een wereld met orde en gezag. Waarom ga je niet ff kijken hoe het daar nu aan toe gaat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga door! Graag!
Ik wou de bende in deze SC in de hand proberen te houden met GEBODEN in de TT
Maar hielp allemaal nix en nu is het een rovershol hier een krapuulsnest een papuerplaats!
We will NOT respect your authorataaaaaahhhhquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga door! Graag!
Ik wou de bende in deze SC in de hand proberen te houden met GEBODEN in de TT
Maar hielp allemaal nix en nu is het een rovershol hier een krapuulsnest een papuerplaats!
quote:
ja, jij niet dan?quote:
Dus... jij ook?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zou me niks verbazen dat iedereen een kloon van AQ is.
Neeman, the Duke 4evah!!!11``quote:
Duke, it takes forever....quote:
Ik ken trouwens een meid die de Tattoo heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ken trouwens een meid die de Tattoo heeft.Mja, ik vind dat soort dingen toch wel link, bijna iedereen herkent het logo... en dan gaan ze in 1x kut muziek maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf wilde ik eigenlijk altijd wel een [NIN] logo, maar ja... uiteindelijk ben ik nog steeds inkt en staal loos.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:
Ik heb het wel bij Iron Maiden gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat soort dingen toch wel link, bijna iedereen herkent het logo... en dan gaan ze in 1x kut muziek maken.
Zelf wilde ik eigenlijk altijd wel een [NIN] logo, maar ja... uiteindelijk ben ik nog steeds inkt en staal loos.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef Poit het volgende:
http://www.destructoid.co(...)-halo-3-123412.phtml
![]()
En toen stopte ik met lezenquote:Master Chief is a pedophile:
While this is never explicitly mentioned in Halo 3, Bungie has since confirmed that, like Dumbledore in Harry Potter, Master Chief is a pedophile. We don't have a link to where Bungie said this, but Bungie definitely said it, which is the point. There aren't any pedophiles in Killzone 2, and if there were, they would not be portrayed as heroes like Bungie's man/boy-love propaganda, Halo 3. You'd get to shoot them instead, which is better.
"Master Chief is a pedophile," we think Bungie probably said once. "He is one. We even drew some pictures of him doing it, and that means he is one."
This would also explain why 100% of the people who play Halo 3 are, without exception, gay pedophiles. Meanwhile, Killzone 2 players have lots of sex with adult women, except for the two women who play it, who can't be pedophiles anyway because there's no such thing as a girl pedo.
Zolang de persoonlijke redenen maar de beste zijn... toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb het wel bij Iron Maiden gedaanMaar dat is deels persoonlijke redenen en deels omdat ik de fanart mooi vind
Ow daarvoor wel dan? ik hield het ong 1 minuut vol en toen ging het muisje al naar het kruisje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:16 schreef Edwinuss het volgende:
Vanaf 05:30 gaat het nergens meer over
Yep en voor de rest is het A. een mummie of B. een maiden tattooquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zolang de persoonlijke redenen maar de beste zijn... toch?![]()
En je het natuurlijk zelf mooi blijft vinden.
Ik ben nog steeds wel bezig met een eigen ontwerp, maar dat ligt nu ook alweer een tijdje stil. Misschien als ik afgestudeerd ben, ter markering van het einde van een moeilijke periode...
laterz..quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga slaap inhalen.
Fijne avond mensen.
Ik ben echt in staat om een respons filmpje te maken op die gasten. Heb zin om ze zo te kleineren dat ze niet meer op Youtube durven te komen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]
laterz..
"mijn zusje speelt van die games en het is vreselijk om er mee te leven" komt uit het Emar filmpje.
Hoe slecht
Ben over 3 dagen ook wegquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja niemand verplicht je hier te komen.
Weltrusten, probeer ff goed uit te rusten!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga slaap inhalen.
Fijne avond mensen.
Meteen ff kijken! ik wist niet dat die al online stond!quote:
Slechte keuze Poitquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:33 schreef Poit het volgende:
Zo, cd van Prodigy gehaald en m'n Sony Ericsson Xperia
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:58 schreef Misan het volgende:
[..]
daar kun je iig wel tekst mee selecteren en copy-pasten
Ja, maar kan je ermee bellenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:58 schreef Misan het volgende:
[..]
daar kun je iig wel tekst mee selecteren en copy-pasten
Saai ziet die er uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Appeltje eitje..
De telefeun ziet er wel kneiter nice uit hoor.. Voelt goed stevig aan, is lekker vol van gewicht.
Wat is dat nou weer voor functie??quote:
En een goed albumquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:59 schreef Fallen het volgende:
Felici Poit!
Het is ook een mooie telefoon.
Heb je die bling bling ledjes aan de zijkant wel eens gezien??quote:
Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je die bling bling ledjes aan de zijkant wel eens gezien??![]()
![]()
Tofquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:33 schreef Poit het volgende:
Zo, cd van Prodigy gehaald en m'n Sony Ericsson Xperia
Omdat jij die taak al ontnomen hebtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:18 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom heeft Fok! Games nooit een poging ondernomen om Emar/DGVF te benaderen voor een soort van samenwerking?
Ik denk dat de meesten bij Fok! een beetje last van camera vrees hebben. En als Emar dan begint met zijn reviews voor de camera kunnen de anderen natuuriljk niet achter blijven. Op schrift is het lastig omdat emar woordblind is en niemand zou begrijpen wat hij typt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:18 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom heeft Fok! Games nooit een poging ondernomen om Emar/DGVF te benaderen voor een soort van samenwerking?
Ik heb hem groot gemaakt jongen! Maar wagens belangenverstrengeling moest ik aftreden als manager en fanlist beheerder! Maar hij is een eind gekomen sindsdien!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat plus het feit dat zijn manager AQuila bikkelhard gefaalt heeft met coaching.
Ik denk dat je het even verkeerd begrepen hebtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:37 schreef lennartb.nl het volgende:
![]()
Ik heb de vragenlijst al gedaan, de rest is jouw taak
GEEN RECHTEN, GEEN PLICHTEN!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk dat je het even verkeerd begrepen hebt
Jij bent ermee begonnen, door die vragenlijst, dan moet je het ook afmaken
Geen rechten? Volgens mij heb je momenteel het recht om hier te posten.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen rechten? Volgens mij heb je momenteel het recht om hier te posten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:49 schreef Fallen het volgende:
Een paar jaar terug was er een site die deed allerlei video-reviews van games, volgens mij een belgische website, spelletjesgarnaal ofzo...
dat was echt heel melig, 2 belgen die alleen een voice-over hadden en de game speelden en hun bevindingen inspraken. Heb vaak volledig in een deuk gelegen...
herkenbaar voor anderen?
geil he, zo'n gevoel van machtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen rechten? Volgens mij heb je momenteel het recht om hier te posten.
Nou niet echt, maar je kan wel lekkere bitchy grapjes makenquote:
joh mallerd gekkiequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar je kan wel lekkere bitchy grapjes maken
Webcam shots?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef koei het volgende:
Poit, je hebt helemaal niet gereageert op mijn linkjes die ik speciaal voor jou geplaatst had
quote:
shrimptv!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPELLETJESGARNAAL
BRILJANT was dat! Echt geweldig! Heb nog een keer een wipeout tshirt en pet gewonnen daar
Tegenwoordig is dat area51.be volgens mij. Ze doen dat soort dingen nog wel maar het is veel minder grappig
Oh wat was dat mooi vroeger
Neem ff contact met Emar op zou ik zeggen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Fallen het volgende:
eigenlijk lijkt het me wel leuk om met een paar mensen zoiets op te gaan zetten, soort van MST3K voor games
Ja een jaar geleden ongeveer hebben ze elke week een oude aflevering online gezet, toen kwam ik er weer een tijdje. Doen de oude kickstarts het ook al weer? Ik had het nog gevraagd wanneer dat gefixt werd maar garnaal zei dat het niet een hoge prioriteit had. Ze zouden het wel proberen te fixen een keer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
shrimptv!![]()
Er is nog wel wat te vinden bij Area51 in de archieven
http://www.arena51.be/nl/fun/movie-30945-shrimptv-2-5.html
Oh, je sorry!! Heb wel je recensie gelezen! Was verry nice. Zal zo de trailer bekijken..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef koei het volgende:
Poit, je hebt helemaal niet gereageert op mijn linkjes die ik speciaal voor jou geplaatst had
Bring it on!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Fallen het volgende:
eigenlijk lijkt het me wel leuk om met een paar mensen zoiets op te gaan zetten, soort van MST3K voor games
Met zn allen fucking stoned gamen en opnemen, I'd watch that!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Fallen het volgende:
een wat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Fallen het volgende:
MST3Kquote:
Ik ook!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Met zn allen fucking stoned gamen en opnemen, I'd watch that!
Klinkt nice tain!quote:
quote:
quote:
zolang er maar een link komt te staan hier als ie af isquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef lennartb.nl het volgende:
En we gaan een clip filmen in de havenen naar de oosterparkbar filmen met de mensen daar (oosterpark is een probleemwijk dus dat wordt gezellig
)
Wat een tekst!!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef lennartb.nl het volgende:
En we gaan een clip filmen in de havenen naar de oosterparkbar filmen met de mensen daar (oosterpark is een probleemwijk dus dat wordt gezellig
)
Zekerquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
zolang er maar een link komt te staan hier als ie af isvind ik alles best
Ik ben wel een aantal keer flink geschrokken, maar zo heb ik er toch echt niet bijgezetenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:17 schreef Poit het volgende:
Serieus, koei!! Zat jij er ook zo bij???
Al moet ik zeggen dat ik bij het laatste schrikeffect ook echt schrok..
Serieus?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben wel een aantal keer flink geschrokken, maar zo heb ik er toch echt niet bijgezeten
En wist je trouwens dat dat meisje aan het eind eigenlijk een man was? In de making-off zie je helemaal die transformatie van een man naar dat meisje, echt geweldig gedaan!
Het is een stoere film hoor!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef Edwinuss het volgende:
Het is dat ik niet van schrikmomenten hou
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik schijt in mijn broek met die schrikmomenten.
"en deze zin rijmt lekker niet"quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat een tekst!!!
Daar in de haven wil ik stoned zijn
Ja dat vond ik ook al. Ik zal ze proberen te overtuigen om in de clip versie een remix te stoppenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:35 schreef Poit het volgende:
Ik mis toch wel een beetje de "remix"
Je bent altijd welkom voor een Die Hitmachine featuring Poitquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Poit het volgende:
lol, geweldig
Het is dat je zover weg woont anders had ik een jointje meegedaan
GAM SC minimeet voor dikke hits in wording!!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom voor een Die Hitmachine featuring Poit
Damn wat is Ill Nino toch vet, te lang niet geluisterd
Jij schijt bij 9 van de 10 games ook in je broeeekquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik schijt in mijn broek met die schrikmomenten.
Jij hebt niet eens 9 of 10 games.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij schijt bij 9 van de 10 games ook in je broeeek
Nee nee, dat zijn maten van me. Helaas zijn ze minder actief. Mijn nieuwe held is m'n goede maat Zoutman!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef lennartb.nl het volgende:
Maar zit jij nou in een hiphop band poit?
Ik las: "ik schijt bij 9 van de 10 games ook in je broeeek"quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij schijt bij 9 van de 10 games ook in je broeeek
Dus jij bent geen ille mc?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee nee, dat zijn maten van me. Helaas zijn ze minder actief. Mijn nieuwe held is m'n goede maat Zoutman!
Ik ga gelijk m'n homepage even aanpassen
Rest van de nummers zijn ook erg goed en ze zitten geloof ik ook in Saxofoon Hero of dat andere 'muziek' spelquote:
Nee, verre van.. Ik heb een schrale piepstem die onverhoopt Duke Nukem probeert te imiteren. Al heersch ik wel met Singstar en Rock Band vocalsquote:
In rockband zit volgens mij een nummer van coheed & cambria, welke is dat ookalweer? Die is echt geweldig mooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Rest van de nummers zijn ook erg goed en ze zitten geloof ik ook in Saxofoon Hero of dat andere 'muziek' spel
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik las: "ik schijt bij 9 van de 10 games ook in je broeeek"
Dat was een vet goede grap geweestquote:
"Welcome Home" Coheed and Cambriaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
In rockband zit volgens mij een nummer van coheed & cambria, welke is dat ookalweer? Die is echt geweldig mooi
Dus geen gunther nummer met een dikke gangstarap erdoorheen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, verre van.. Ik heb een schrale piepstem die onverhoopt Duke Nukem probeert te imiteren. Al heersch ik wel met Singstar en Rock Band vocals
Alleen wint Spanky het van me als we een "sabotage" battle houden
True!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat was een vet goede grap geweest
Zou je die als mp3 kunnen mailen als je die hebt?quote:
Heb em niet voor je, helaarsch.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zou je die als mp3 kunnen mailen als je die hebt?
Heb ik iets voor op de fiets straks
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:10 schreef Poit het volgende:
[..]
De redder in nood: I present to you...
TAIN!!!!
[ afbeelding ]
Hey! Die van jou is veul mooier!!quote:
je kan ook alvast gaan...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een bende is het hier geworden!
Nog 2 dagen! Geef me de kracht god!
Nee Ik doe zoiets met een beetje dramaquote:
quote:
Is dat een creatieve manier om pijpen te zeggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true, ik pak nog een bak koffiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:00 schreef disjfa het volgende:
Ja maar slechte muziek hoeft niet gehoord te worden
Dat lijkt me naar na een paar dagen je drollen ophouden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Succes, werkt alleen als je hem mailspamt. Anders doet hij geen drol
Ik sliep gewoon door mijn wekker heen. En ik heb al een hele tijd het probleem dat ik aan 8/9 uren slaap niet genoeg heb.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Dat los je ook echt niet in 1 dag opProbeer dat ritme eens een week vol te houden. Lukt het dan nog niet, ga DAN naar een dokter.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:29 schreef Reintji het volgende:
U heeft een McGangBang nodig!
[ afbeelding ]
http://www.eatmedaily.com(...)double-cheeseburger/
Ik vind alleen die analoogkaas van de mac er niet uit zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:29 schreef Reintji het volgende:
U heeft een McGangBang nodig!
[ afbeelding ]
http://www.eatmedaily.com(...)double-cheeseburger/
Hoeveel maken hier uberhaupt de morgen nog mee?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:44 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo maar eens uit bed, moet over 10min op school zijn
Ben je aan het dreigen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hoeveel maken hier uberhaupt morgen nog mee?
hehe nee die dingen laat ik aan AQuila overquote:
Ik. Van maandag tot zaterdag om 06.45 eruit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hoeveel maken hier uberhaupt de morgen nog mee?
Ik om 7:00quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik. Van maandag tot zaterdag om 06.45 eruit.
Je zou eerst eens een hele week een vast patroon moeten aanhouden. Dus bijvoorbeeld om 22:00 stoppen met computerdingen, om 23:00 in bed liggen. Dan opstaan om 07:00, in het weekend om 08:00.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik sliep gewoon door mijn wekker heen. En ik heb al een hele tijd het probleem dat ik aan 8/9 uren slaap niet genoeg heb.
Jaaaa! En een vrouw, 2.3 kinderen, hond en camcorderquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je zou eerst eens een hele week een vast patroon moeten aanhouden. Dus bijvoorbeeld om 22:00 stoppen met computerdingen, om 23:00 in bed liggen. Dan opstaan om 07:00, in het weekend om 08:00.
Voor de rest niet te veel drank en drugs. Daarnaast dingen doen waar je blij van wordt. Lichaamsbeweging is ook erg goed, je kan eigenlijk nooit veel bewegen en tegelijk depressief zijn.
Wil niet meteen zeggen dat jij dat bent, maar daar komen wel vaak vermoeidheidsklachten vandaan.
Je eerste opmeking gaat neem ik aan niet over de tweedequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef AQuila360 het volgende:
Edje gewoon die uitkering opzeggen en gaan werken voor je geld en op fatsoenlijke tijden opstaan net zoals de rest van hardwerkend nederland!
Dit heeft trouwens betrekking op meerdere lui hier uit de SC! Jullie zitten de hele dag aan de pils en de waterpijp
Nee, maar het is de moeite waard om te proberen op het moment dat je er last van hebt, zoals Edwinuss.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jaaaa! En een vrouw, 2.3 kinderen, hond en camcorder
Dat is het levenEn dan afwachten tot je dood gaan
Dus je bent een burgertrut geworden! Chapeau!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ondertussen al een tijdje gestopt met roken, drink nauwelijks en gamen, tsja... dat gebeurt nog genoeg... alleen niet meer als escapism.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je bent een burgertrut geworden! Chapeau!
En je probeert Edje te recruiten om het ook te gaan doen! Je bent net als een jehova aan de deur! Door mensen zoals jouw gaat de wereld eraan! Verloederaar!quote:
Ik wed dat die ook nog boekhouder is ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je bent een burgertrut geworden! Chapeau!
quote:Epic Fail.14-year-old dutch kid tries to fake the Angry Video Game Nerd but is failing so hard... THIS IS NOT ME!
This Episode: Monster Truck 4x4
Ja, ho eens...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
En je probeert Edje te recruiten om het ook te gaan doen! Je bent net als een jehova aan de deur! Door mensen zoals jouw gaat de wereld eraan! Verloederaar!
Pak de hooivorken tegen het bugertrutschap!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wed dat die ook nog boekhouder is ook
quote:Hi all, me and my cousin (Dexter). Are trying to sub his episodes, first time ever i'm doing this so pls be patient :p
Grts
P.s. I see now that the subs are totally screwed up after uploading it, next time i create the subs i will set them thicker, my apologies :p.
Ja!quote:
SPAM SPAM SPAMquote:
Jij bent ook zo zuur als een aap Disjfa!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:50 schreef disjfa het volgende:
Uhm. Nee.
Zou zo maar kunnen Emar begint nu ook al wereldwijd fans te krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Misschien gaat de echte AVGN wel een aflevering maken samen met DGFDGVVDGDF
Dat kunnen we nu ook al hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat jochie komt nog een heel end! Maar dan kunnen jullie ook opmieteren!
Heb je meer informatie over welk spel?quote:
Toch niet weer met Jan Willem he? Dat was irritantquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:13 schreef DGVF het volgende:
Bee movie game part II
Ja dus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef DGVF het volgende:
Dat hou ik nog even geheim....
Jammer,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja dus!
Dan ben ik bang dat ik die over sla Emar!
Waarom post je dit precies hier, het staat immers gewoon in je signature..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:41 schreef DGVF het volgende:
[..]
Dat hij ze wel leuk vind!
En speciaal voor de mensen die mij nog niet kennen:
- knip -
Lekkerquote:
Tieten zijn Tieten, of was je nog niet uitgepraat met emarquote:
Dude waarom zo ranzig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Poit, ik kreeg m'n tunnel niet meer vast, maar nu zit ie weer
Waar staat die Fok! Policy?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:29 schreef Bart het volgende:
DGVF, dat die linkjes in je sig staan is tot daar aan toe, maar ga ze hier niet spammen, lees in de tussentijd de FOK!policy even door
Ed en jij zijn even retardedquote:
Daar dus.quote:
Hij kwam ook met dat logout ''grapje'' aanquote:
Dat is toch vet grappig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij kwam ook met dat logout ''grapje'' aan
Goede oude tijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:44 schreef Bart het volgende:
Ach, vroeger, toen jullie allemaal nog luiers aanhadden, toen was dat tenminste nog echt leuk, want toen werd je gewoon gelijk uitgelogd. Nu zie je eerst nog een tussenschermpje dus het werkt helemaal niet meer.
Lol oke dat wist ik niet! Dat was dan idd wel tof maar nu slaat het nergens opquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:44 schreef Bart het volgende:
Ach, vroeger, toen jullie allemaal nog luiers aanhadden, toen was dat tenminste nog echt leuk, want toen werd je gewoon gelijk uitgelogd. Nu zie je eerst nog een tussenschermpje dus het werkt helemaal niet meer.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Rkatier het volgende:
He AQuila zie ik toch ineens dit filmpje van jouw op internet.
Vind je dat normaal of zo?
class="spoiler">![]()
is vet grappig!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij kwam ook met dat logout ''grapje'' aan
Was dat maar waarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)land_got_talent.html
is die kerel met die bezem disjfa ofzo?
En toch ownen ze.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Was dat maar waardie lui sporen totaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |