quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik schijt in mijn broek met die schrikmomenten.
"en deze zin rijmt lekker niet"quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat een tekst!!!
Daar in de haven wil ik stoned zijn
Ja dat vond ik ook al. Ik zal ze proberen te overtuigen om in de clip versie een remix te stoppenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:35 schreef Poit het volgende:
Ik mis toch wel een beetje de "remix"
Je bent altijd welkom voor een Die Hitmachine featuring Poitquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Poit het volgende:
lol, geweldig
Het is dat je zover weg woont anders had ik een jointje meegedaan
GAM SC minimeet voor dikke hits in wording!!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom voor een Die Hitmachine featuring Poit
Damn wat is Ill Nino toch vet, te lang niet geluisterd
Jij schijt bij 9 van de 10 games ook in je broeeekquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik schijt in mijn broek met die schrikmomenten.
Jij hebt niet eens 9 of 10 games.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij schijt bij 9 van de 10 games ook in je broeeek
Nee nee, dat zijn maten van me. Helaas zijn ze minder actief. Mijn nieuwe held is m'n goede maat Zoutman!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef lennartb.nl het volgende:
Maar zit jij nou in een hiphop band poit?
Ik las: "ik schijt bij 9 van de 10 games ook in je broeeek"quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij schijt bij 9 van de 10 games ook in je broeeek
Dus jij bent geen ille mc?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee nee, dat zijn maten van me. Helaas zijn ze minder actief. Mijn nieuwe held is m'n goede maat Zoutman!
Ik ga gelijk m'n homepage even aanpassen
Rest van de nummers zijn ook erg goed en ze zitten geloof ik ook in Saxofoon Hero of dat andere 'muziek' spelquote:
Nee, verre van.. Ik heb een schrale piepstem die onverhoopt Duke Nukem probeert te imiteren. Al heersch ik wel met Singstar en Rock Band vocalsquote:
In rockband zit volgens mij een nummer van coheed & cambria, welke is dat ookalweer? Die is echt geweldig mooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Rest van de nummers zijn ook erg goed en ze zitten geloof ik ook in Saxofoon Hero of dat andere 'muziek' spel
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik las: "ik schijt bij 9 van de 10 games ook in je broeeek"
Dat was een vet goede grap geweestquote:
"Welcome Home" Coheed and Cambriaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
In rockband zit volgens mij een nummer van coheed & cambria, welke is dat ookalweer? Die is echt geweldig mooi
Dus geen gunther nummer met een dikke gangstarap erdoorheen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, verre van.. Ik heb een schrale piepstem die onverhoopt Duke Nukem probeert te imiteren. Al heersch ik wel met Singstar en Rock Band vocals
Alleen wint Spanky het van me als we een "sabotage" battle houden
True!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat was een vet goede grap geweest
Zou je die als mp3 kunnen mailen als je die hebt?quote:
Heb em niet voor je, helaarsch.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zou je die als mp3 kunnen mailen als je die hebt?
Heb ik iets voor op de fiets straks
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:10 schreef Poit het volgende:
[..]
De redder in nood: I present to you...
TAIN!!!!
[ afbeelding ]
Hey! Die van jou is veul mooier!!quote:
je kan ook alvast gaan...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een bende is het hier geworden!
Nog 2 dagen! Geef me de kracht god!
Nee Ik doe zoiets met een beetje dramaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |