Ik denk dat je het even verkeerd begrepen hebtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:37 schreef lennartb.nl het volgende:
![]()
Ik heb de vragenlijst al gedaan, de rest is jouw taak
GEEN RECHTEN, GEEN PLICHTEN!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk dat je het even verkeerd begrepen hebt
Jij bent ermee begonnen, door die vragenlijst, dan moet je het ook afmaken
Geen rechten? Volgens mij heb je momenteel het recht om hier te posten.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen rechten? Volgens mij heb je momenteel het recht om hier te posten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:49 schreef Fallen het volgende:
Een paar jaar terug was er een site die deed allerlei video-reviews van games, volgens mij een belgische website, spelletjesgarnaal ofzo...
dat was echt heel melig, 2 belgen die alleen een voice-over hadden en de game speelden en hun bevindingen inspraken. Heb vaak volledig in een deuk gelegen...
herkenbaar voor anderen?
geil he, zo'n gevoel van machtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen rechten? Volgens mij heb je momenteel het recht om hier te posten.
Nou niet echt, maar je kan wel lekkere bitchy grapjes makenquote:
joh mallerd gekkiequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar je kan wel lekkere bitchy grapjes maken
Webcam shots?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef koei het volgende:
Poit, je hebt helemaal niet gereageert op mijn linkjes die ik speciaal voor jou geplaatst had
quote:
shrimptv!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPELLETJESGARNAAL
BRILJANT was dat! Echt geweldig! Heb nog een keer een wipeout tshirt en pet gewonnen daar
Tegenwoordig is dat area51.be volgens mij. Ze doen dat soort dingen nog wel maar het is veel minder grappig
Oh wat was dat mooi vroeger
Neem ff contact met Emar op zou ik zeggen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Fallen het volgende:
eigenlijk lijkt het me wel leuk om met een paar mensen zoiets op te gaan zetten, soort van MST3K voor games
Ja een jaar geleden ongeveer hebben ze elke week een oude aflevering online gezet, toen kwam ik er weer een tijdje. Doen de oude kickstarts het ook al weer? Ik had het nog gevraagd wanneer dat gefixt werd maar garnaal zei dat het niet een hoge prioriteit had. Ze zouden het wel proberen te fixen een keer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
shrimptv!![]()
Er is nog wel wat te vinden bij Area51 in de archieven
http://www.arena51.be/nl/fun/movie-30945-shrimptv-2-5.html
Oh, je sorry!! Heb wel je recensie gelezen! Was verry nice. Zal zo de trailer bekijken..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef koei het volgende:
Poit, je hebt helemaal niet gereageert op mijn linkjes die ik speciaal voor jou geplaatst had
Bring it on!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Fallen het volgende:
eigenlijk lijkt het me wel leuk om met een paar mensen zoiets op te gaan zetten, soort van MST3K voor games
Met zn allen fucking stoned gamen en opnemen, I'd watch that!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Fallen het volgende:
een wat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Fallen het volgende:
MST3Kquote:
Ik ook!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Met zn allen fucking stoned gamen en opnemen, I'd watch that!
Klinkt nice tain!quote:
quote:
quote:
zolang er maar een link komt te staan hier als ie af isquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef lennartb.nl het volgende:
En we gaan een clip filmen in de havenen naar de oosterparkbar filmen met de mensen daar (oosterpark is een probleemwijk dus dat wordt gezellig
)
Wat een tekst!!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef lennartb.nl het volgende:
En we gaan een clip filmen in de havenen naar de oosterparkbar filmen met de mensen daar (oosterpark is een probleemwijk dus dat wordt gezellig
)
Zekerquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
zolang er maar een link komt te staan hier als ie af isvind ik alles best
Ik ben wel een aantal keer flink geschrokken, maar zo heb ik er toch echt niet bijgezetenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:17 schreef Poit het volgende:
Serieus, koei!! Zat jij er ook zo bij???
Al moet ik zeggen dat ik bij het laatste schrikeffect ook echt schrok..
Serieus?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben wel een aantal keer flink geschrokken, maar zo heb ik er toch echt niet bijgezeten
En wist je trouwens dat dat meisje aan het eind eigenlijk een man was? In de making-off zie je helemaal die transformatie van een man naar dat meisje, echt geweldig gedaan!
Het is een stoere film hoor!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef Edwinuss het volgende:
Het is dat ik niet van schrikmomenten hou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |