Dus daar heb je het van geleerd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee man, die vent heeft alles bij elkaar gelogen.
Ga door! Graag!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
A. hij is geedit
B.:Ruw taalgebruik is hier NIET TOEGESTAAN! Vrijdag 16-01-2009 NIET om 9:41 geopend! Nu met doorstart! Gesloten tussen 00:00 - 06:30 uur!
Of moet ik nog ff doorgaan?
Dat je daar op ingaatquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee man, die vent heeft alles bij elkaar gelogen.
Iedereen gaat nog om met A, alsof er niets aan de hand is. Toen heb ik ook besloten om niet meer met hem om te gaan.quote:
Tja niemand verplicht je hier te komen. Buiten is er toch een wereld met orde en gezag. Waarom ga je niet ff kijken hoe het daar nu aan toe gaat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga door! Graag!
Ik wou de bende in deze SC in de hand proberen te houden met GEBODEN in de TT
Maar hielp allemaal nix en nu is het een rovershol hier een krapuulsnest een papuerplaats!
We will NOT respect your authorataaaaaahhhhquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga door! Graag!
Ik wou de bende in deze SC in de hand proberen te houden met GEBODEN in de TT
Maar hielp allemaal nix en nu is het een rovershol hier een krapuulsnest een papuerplaats!
quote:
ja, jij niet dan?quote:
Dus... jij ook?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zou me niks verbazen dat iedereen een kloon van AQ is.
Neeman, the Duke 4evah!!!11``quote:
Duke, it takes forever....quote:
Ik ken trouwens een meid die de Tattoo heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ken trouwens een meid die de Tattoo heeft.Mja, ik vind dat soort dingen toch wel link, bijna iedereen herkent het logo... en dan gaan ze in 1x kut muziek maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf wilde ik eigenlijk altijd wel een [NIN] logo, maar ja... uiteindelijk ben ik nog steeds inkt en staal loos.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:
Ik heb het wel bij Iron Maiden gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat soort dingen toch wel link, bijna iedereen herkent het logo... en dan gaan ze in 1x kut muziek maken.
Zelf wilde ik eigenlijk altijd wel een [NIN] logo, maar ja... uiteindelijk ben ik nog steeds inkt en staal loos.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef Poit het volgende:
http://www.destructoid.co(...)-halo-3-123412.phtml
![]()
En toen stopte ik met lezenquote:Master Chief is a pedophile:
While this is never explicitly mentioned in Halo 3, Bungie has since confirmed that, like Dumbledore in Harry Potter, Master Chief is a pedophile. We don't have a link to where Bungie said this, but Bungie definitely said it, which is the point. There aren't any pedophiles in Killzone 2, and if there were, they would not be portrayed as heroes like Bungie's man/boy-love propaganda, Halo 3. You'd get to shoot them instead, which is better.
"Master Chief is a pedophile," we think Bungie probably said once. "He is one. We even drew some pictures of him doing it, and that means he is one."
This would also explain why 100% of the people who play Halo 3 are, without exception, gay pedophiles. Meanwhile, Killzone 2 players have lots of sex with adult women, except for the two women who play it, who can't be pedophiles anyway because there's no such thing as a girl pedo.
Zolang de persoonlijke redenen maar de beste zijn... toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb het wel bij Iron Maiden gedaanMaar dat is deels persoonlijke redenen en deels omdat ik de fanart mooi vind
Ow daarvoor wel dan? ik hield het ong 1 minuut vol en toen ging het muisje al naar het kruisje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:16 schreef Edwinuss het volgende:
Vanaf 05:30 gaat het nergens meer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |