Was dat hier nog niet bekend danquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:24 schreef disjfa het volgende:
Nee edje is je kloon
En als je stemmen in je hoofd hoort, dan klopt er iets niet
Boehoe huil boehoe. Ga lekker ergens een op zoeken en val ons niet lastigquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:26 schreef Bart het volgende:
Ik wil zo graag de TT wijzigen in "Nu met OP!", maar dan moet er wel eentje zijn
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef Rkatier het volgende:
Me eerste Topic hier en meteen al TT veranderdEen beter begin kun je niet hebben
Maar ik klaag weer nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach van Aqwiiwii360 heb ik zijn laatste 10 TT's al veranderd geloof ik
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Fallen het volgende:
maar die van Akiwi zijn is dan ook stom...
Jij durft wat te zeggen over anderen lastigvallen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Boehoe huil boehoe. Ga lekker ergens een op zoeken en val ons niet lastig
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef Rkatier het volgende:
Me eerste Topic hier en meteen al TT veranderdEen beter begin kun je niet hebben
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Godverdomme REMCO!
Wel Mirrors Edge en Dead Space binnen
Het is RemKo voor jouwquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Godverdomme REMCO!
Wel Mirrors Edge en Dead Space binnen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef Bart het volgende:
Oke, ik had net iets vaags
Mijn vrouw belde me, ik zag Marjolein in de display staan. Ik neem op. Hoor niets. 5 seconden stilte, ik beetje zeggen van "hallo!" enzo. Na 5 seconde hoor ik opeens een meisje van ca. 8 jaar: "Met marijke! Mama, mag ik bij Ilse spelen?". Dus ik zo van WTF, kijk in de display, nog steeds Marjolein. Dus zeg "ik ben je mama niet" en hang op. Gelijk daarna het vrouwtje teruggebeld, zij hoorde me wel spreken en zeggen dat ik d'r mama niet was
![]()
![]()
Bizar??quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef Bart het volgende:
Mijn vrouw belde me, ik zag Marjolein in de display staan. Ik neem op. Hoor niets. 5 seconden stilte, ik beetje zeggen van "hallo!" enzo. Na 5 seconde hoor ik opeens een meisje van ca. 8 jaar: "Met marijke! Mama, mag ik bij Ilse spelen?". Dus ik zo van WTF, kijk in de display, nog steeds Marjolein. Dus zeg "ik ben je mama niet" en hang op. Gelijk daarna het vrouwtje teruggebeld, zij hoorde me wel spreken en zeggen dat ik d'r mama niet was
![]()
![]()
Whehehequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Bizar??
Te veel zitten fotoswappen met 8 jarige meisjes??
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef disjfa het volgende:
Dus bart zn chicky heeft al 8 jaar een buitenechteljike relatie
kan gebeuren
Ja, ik dacht "ik help ff"...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het is RemKo voor jouw
En tja Fallen probeert het al duidelijk te maken, ik had het al 1x gepost:
Not my fault
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Whehehe
Maar het was inderdaad wel bizarDacht eerst dat mijn vrouw d'r gsm gejat was, maar dat zou ook nergens op slaan want dan gaat een 8-jarig meisje er niet mee bellen naar d'r moeder
Ben je brak?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zou me niks verbazen dat iedereen een kloon van AQ is.
Was, maar ik ben niet helemaal 100%quote:
wtf dudequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef Bart het volgende:
![]()
![]()
in almere kopen moeders geen telefoon voor hun kind, maar stelen ze er een en geven die aan hun kind. in alkmaar blijkbaar ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Whehehe
Maar het was inderdaad wel bizarDacht eerst dat mijn vrouw d'r gsm gejat was, maar dat zou ook nergens op slaan want dan gaat een 8-jarig meisje er niet mee bellen naar d'r moeder
Kom dan zelf met een beter verhaal. Maar dat zal je wel niet lukkenquote:
http://www.nos.nl/live/quote:
A. hij is geeditquote:
Oke, dit is een verhaal wat ik gister heb gehoord, gun me de tijd om dit even uit te typen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kom dan zelf met een beter verhaal. Maar dat zal je wel niet lukken
Beetje dictatuur stijlquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
A. hij is geedit
B.:Ruw taalgebruik is hier NIET TOEGESTAAN! Vrijdag 16-01-2009 NIET om 9:41 geopend! Nu met doorstart! Gesloten tussen 00:00 - 06:30 uur!
Of moet ik nog ff doorgaan?
Ik herken ze.. Maarja, wat wil je met zo'n duitsche avatar.. En ligt Kloosterhaar niet dicht bij duitsland?quote:
En jij bent die meneer A??quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit in een vriendengroep, er is altijd iemand geweest in de groep die alles een beetje bij elkaar liegt, laten we hem maar A noemen.
Hij gaat veel om met 1 van z'n jeugdvrienden, een goede vriend van mij inmiddels ( hier was ik gisteravond ) laten we hem B noemen.
Dan is er nog een meneer C. Meneer C is een goede vriend van B. Maar C heeft een hekel aan A. Maar ze gaan wel met elkaar om, aangezien C vaak bij B is.
Hij heeft dus een hekel aan hem, maar dat weet A niet.
Op een gegeven moment waren B en C aan het chillen, en bedachten ze een manier om A voor de gek te houden, om te bewijzen dat hij wel alles bij elkaar liegt, terwijl hij zelf beweerd van niet.
B en C hebben een msn account aangemaakt, gewoon om hem voor de gek te houden. Ze namen de identiteit aan van een meisje, random plaatje van het internet, je kent het wel.
Ze zijn toen gaan ouwehoeren met hem, hij ging op alles in en ze hebben de hele avond lopen chatten.
Na dit voorval is het niet meer voorgekomen, op een gegeven moment was B bij A en kwam toevallig dat meisje op MSN.
B wist uiteraard dat dit C was en speelde mee. Het meisje op MSN stelde voor om naar de discotheek te gaan. A was een beetje achterdochtig en twijfelde, maar stemde uiteindelijk toch toe, hij zou die avond wel even langskomen.
B is inmiddels naar huis gegaan. Op dat moment belt A meneer C. Juist, om naar de discotheek te gaan. C twijfelde en belde B om te vragen wat hij ervan dacht. B zei meteen dat hij moest gaan, want dan zou hij de mooiste avond van z'n leven krijgen.
Zodoende, meneer A en C zijn met elkaar naar de discotheek gegaan waar dat meisje ook aanwezig zou zijn. Meneer C kende mensen in de discotheek en ging daar een beetje mee aanpappen. A ging een rondje lopen, hij zei tegen C dat hij een afspraak had met een meisje die hij had ontmoet via MSN.
Prima zei die.
Toen kwam A terug, C vroeg uiteraard of hij haar had gevonden. Waarop A antwoordde ; ja man, vet lekker wijf, aantal keer gezoend en even gedanst.
C vroeg nog een keer of dat het meisje was die hij had ontmoet via MSN.
Hierop antwoordde hij positief.
C was toch wel benieuwd of het misschien een ander meisje was en wou toch het meisje wel even zien. A antwoordde dat hij haar ging ophalen.
Na 1 uur was A nog niet terug, C smste hem waar hij was. Hierop antwoordde hij dat ie met het meisje mee naar huis is gegaan, hij was daar uitgenodigd en ze hebben net wilde sex gehad.
Hierop vroeg C nog een keer of dat het meisje van MSN was.
hierop antwoordde A nogmaals positief.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit in een vriendengroep,
Oh wat grappig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:26 schreef disjfa het volgende:
[..]En toen stopte ik met lezen! Leugens!
Nee, ik ben meneer D en als ik A tegenkom heeft hij een probleemquote:
Nee man, die vent heeft alles bij elkaar gelogen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef Fallen het volgende:
maar hoe loopt het verhaal nou af?
is er nog ge-sexed??
w00t Nieuwe avatar??quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef Fallen het volgende:
maar hoe loopt het verhaal nou af?
is er nog ge-sexed??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |