Was dat hier nog niet bekend danquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:24 schreef disjfa het volgende:
Nee edje is je kloon
En als je stemmen in je hoofd hoort, dan klopt er iets niet
Boehoe huil boehoe. Ga lekker ergens een op zoeken en val ons niet lastigquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:26 schreef Bart het volgende:
Ik wil zo graag de TT wijzigen in "Nu met OP!", maar dan moet er wel eentje zijn
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef Rkatier het volgende:
Me eerste Topic hier en meteen al TT veranderdEen beter begin kun je niet hebben
Maar ik klaag weer nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach van Aqwiiwii360 heb ik zijn laatste 10 TT's al veranderd geloof ik
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Fallen het volgende:
maar die van Akiwi zijn is dan ook stom...
Jij durft wat te zeggen over anderen lastigvallen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Boehoe huil boehoe. Ga lekker ergens een op zoeken en val ons niet lastig
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef Rkatier het volgende:
Me eerste Topic hier en meteen al TT veranderdEen beter begin kun je niet hebben
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Godverdomme REMCO!
Wel Mirrors Edge en Dead Space binnen
Het is RemKo voor jouwquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Godverdomme REMCO!
Wel Mirrors Edge en Dead Space binnen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef Bart het volgende:
Oke, ik had net iets vaags
Mijn vrouw belde me, ik zag Marjolein in de display staan. Ik neem op. Hoor niets. 5 seconden stilte, ik beetje zeggen van "hallo!" enzo. Na 5 seconde hoor ik opeens een meisje van ca. 8 jaar: "Met marijke! Mama, mag ik bij Ilse spelen?". Dus ik zo van WTF, kijk in de display, nog steeds Marjolein. Dus zeg "ik ben je mama niet" en hang op. Gelijk daarna het vrouwtje teruggebeld, zij hoorde me wel spreken en zeggen dat ik d'r mama niet was
![]()
![]()
Bizar??quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef Bart het volgende:
Oke, ik had net iets vaags
Mijn vrouw belde me, ik zag Marjolein in de display staan. Ik neem op. Hoor niets. 5 seconden stilte, ik beetje zeggen van "hallo!" enzo. Na 5 seconde hoor ik opeens een meisje van ca. 8 jaar: "Met marijke! Mama, mag ik bij Ilse spelen?". Dus ik zo van WTF, kijk in de display, nog steeds Marjolein. Dus zeg "ik ben je mama niet" en hang op. Gelijk daarna het vrouwtje teruggebeld, zij hoorde me wel spreken en zeggen dat ik d'r mama niet was
![]()
![]()
Whehehequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Bizar??
Te veel zitten fotoswappen met 8 jarige meisjes??
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef disjfa het volgende:
Dus bart zn chicky heeft al 8 jaar een buitenechteljike relatie
kan gebeuren
Ja, ik dacht "ik help ff"...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het is RemKo voor jouw
En tja Fallen probeert het al duidelijk te maken, ik had het al 1x gepost:
Not my fault
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |