Yep en voor de rest is het A. een mummie of B. een maiden tattooquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zolang de persoonlijke redenen maar de beste zijn... toch?![]()
En je het natuurlijk zelf mooi blijft vinden.
Ik ben nog steeds wel bezig met een eigen ontwerp, maar dat ligt nu ook alweer een tijdje stil. Misschien als ik afgestudeerd ben, ter markering van het einde van een moeilijke periode...
laterz..quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga slaap inhalen.
Fijne avond mensen.
Ik ben echt in staat om een respons filmpje te maken op die gasten. Heb zin om ze zo te kleineren dat ze niet meer op Youtube durven te komen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]
laterz..
"mijn zusje speelt van die games en het is vreselijk om er mee te leven" komt uit het Emar filmpje.
Hoe slecht
Ben over 3 dagen ook wegquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja niemand verplicht je hier te komen.
Weltrusten, probeer ff goed uit te rusten!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga slaap inhalen.
Fijne avond mensen.
Meteen ff kijken! ik wist niet dat die al online stond!quote:
Slechte keuze Poitquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:33 schreef Poit het volgende:
Zo, cd van Prodigy gehaald en m'n Sony Ericsson Xperia
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:58 schreef Misan het volgende:
[..]
daar kun je iig wel tekst mee selecteren en copy-pasten
Ja, maar kan je ermee bellenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:58 schreef Misan het volgende:
[..]
daar kun je iig wel tekst mee selecteren en copy-pasten
Saai ziet die er uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Appeltje eitje..
De telefeun ziet er wel kneiter nice uit hoor.. Voelt goed stevig aan, is lekker vol van gewicht.
Wat is dat nou weer voor functie??quote:
En een goed albumquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:59 schreef Fallen het volgende:
Felici Poit!
Het is ook een mooie telefoon.
Heb je die bling bling ledjes aan de zijkant wel eens gezien??quote:
Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je die bling bling ledjes aan de zijkant wel eens gezien??![]()
![]()
Tofquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:33 schreef Poit het volgende:
Zo, cd van Prodigy gehaald en m'n Sony Ericsson Xperia
Omdat jij die taak al ontnomen hebtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:18 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom heeft Fok! Games nooit een poging ondernomen om Emar/DGVF te benaderen voor een soort van samenwerking?
Ik denk dat de meesten bij Fok! een beetje last van camera vrees hebben. En als Emar dan begint met zijn reviews voor de camera kunnen de anderen natuuriljk niet achter blijven. Op schrift is het lastig omdat emar woordblind is en niemand zou begrijpen wat hij typt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:18 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom heeft Fok! Games nooit een poging ondernomen om Emar/DGVF te benaderen voor een soort van samenwerking?
Ik heb hem groot gemaakt jongen! Maar wagens belangenverstrengeling moest ik aftreden als manager en fanlist beheerder! Maar hij is een eind gekomen sindsdien!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat plus het feit dat zijn manager AQuila bikkelhard gefaalt heeft met coaching.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |