Is dat een creatieve manier om pijpen te zeggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true, ik pak nog een bak koffiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:00 schreef disjfa het volgende:
Ja maar slechte muziek hoeft niet gehoord te worden
Dat lijkt me naar na een paar dagen je drollen ophouden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Succes, werkt alleen als je hem mailspamt. Anders doet hij geen drol
Ik sliep gewoon door mijn wekker heen. En ik heb al een hele tijd het probleem dat ik aan 8/9 uren slaap niet genoeg heb.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Dat los je ook echt niet in 1 dag opProbeer dat ritme eens een week vol te houden. Lukt het dan nog niet, ga DAN naar een dokter.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:29 schreef Reintji het volgende:
U heeft een McGangBang nodig!
[ afbeelding ]
http://www.eatmedaily.com(...)double-cheeseburger/
Ik vind alleen die analoogkaas van de mac er niet uit zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:29 schreef Reintji het volgende:
U heeft een McGangBang nodig!
[ afbeelding ]
http://www.eatmedaily.com(...)double-cheeseburger/
Hoeveel maken hier uberhaupt de morgen nog mee?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:44 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo maar eens uit bed, moet over 10min op school zijn
Ben je aan het dreigen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hoeveel maken hier uberhaupt morgen nog mee?
hehe nee die dingen laat ik aan AQuila overquote:
Ik. Van maandag tot zaterdag om 06.45 eruit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hoeveel maken hier uberhaupt de morgen nog mee?
Ik om 7:00quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik. Van maandag tot zaterdag om 06.45 eruit.
Je zou eerst eens een hele week een vast patroon moeten aanhouden. Dus bijvoorbeeld om 22:00 stoppen met computerdingen, om 23:00 in bed liggen. Dan opstaan om 07:00, in het weekend om 08:00.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik sliep gewoon door mijn wekker heen. En ik heb al een hele tijd het probleem dat ik aan 8/9 uren slaap niet genoeg heb.
Jaaaa! En een vrouw, 2.3 kinderen, hond en camcorderquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je zou eerst eens een hele week een vast patroon moeten aanhouden. Dus bijvoorbeeld om 22:00 stoppen met computerdingen, om 23:00 in bed liggen. Dan opstaan om 07:00, in het weekend om 08:00.
Voor de rest niet te veel drank en drugs. Daarnaast dingen doen waar je blij van wordt. Lichaamsbeweging is ook erg goed, je kan eigenlijk nooit veel bewegen en tegelijk depressief zijn.
Wil niet meteen zeggen dat jij dat bent, maar daar komen wel vaak vermoeidheidsklachten vandaan.
Je eerste opmeking gaat neem ik aan niet over de tweedequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef AQuila360 het volgende:
Edje gewoon die uitkering opzeggen en gaan werken voor je geld en op fatsoenlijke tijden opstaan net zoals de rest van hardwerkend nederland!
Dit heeft trouwens betrekking op meerdere lui hier uit de SC! Jullie zitten de hele dag aan de pils en de waterpijp
Nee, maar het is de moeite waard om te proberen op het moment dat je er last van hebt, zoals Edwinuss.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jaaaa! En een vrouw, 2.3 kinderen, hond en camcorder
Dat is het levenEn dan afwachten tot je dood gaan
Dus je bent een burgertrut geworden! Chapeau!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ondertussen al een tijdje gestopt met roken, drink nauwelijks en gamen, tsja... dat gebeurt nog genoeg... alleen niet meer als escapism.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je bent een burgertrut geworden! Chapeau!
En je probeert Edje te recruiten om het ook te gaan doen! Je bent net als een jehova aan de deur! Door mensen zoals jouw gaat de wereld eraan! Verloederaar!quote:
Ik wed dat die ook nog boekhouder is ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je bent een burgertrut geworden! Chapeau!
quote:Epic Fail.14-year-old dutch kid tries to fake the Angry Video Game Nerd but is failing so hard... THIS IS NOT ME!
This Episode: Monster Truck 4x4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |