Ja, ho eens...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
En je probeert Edje te recruiten om het ook te gaan doen! Je bent net als een jehova aan de deur! Door mensen zoals jouw gaat de wereld eraan! Verloederaar!
Pak de hooivorken tegen het bugertrutschap!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wed dat die ook nog boekhouder is ook
quote:Hi all, me and my cousin (Dexter). Are trying to sub his episodes, first time ever i'm doing this so pls be patient :p
Grts
P.s. I see now that the subs are totally screwed up after uploading it, next time i create the subs i will set them thicker, my apologies :p.
Ja!quote:
SPAM SPAM SPAMquote:
Jij bent ook zo zuur als een aap Disjfa!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:50 schreef disjfa het volgende:
Uhm. Nee.
Zou zo maar kunnen Emar begint nu ook al wereldwijd fans te krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Misschien gaat de echte AVGN wel een aflevering maken samen met DGFDGVVDGDF
Dat kunnen we nu ook al hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat jochie komt nog een heel end! Maar dan kunnen jullie ook opmieteren!
Heb je meer informatie over welk spel?quote:
Toch niet weer met Jan Willem he? Dat was irritantquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:13 schreef DGVF het volgende:
Bee movie game part II
Ja dus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef DGVF het volgende:
Dat hou ik nog even geheim....
Jammer,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja dus!
Dan ben ik bang dat ik die over sla Emar!
Waarom post je dit precies hier, het staat immers gewoon in je signature..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:41 schreef DGVF het volgende:
[..]
Dat hij ze wel leuk vind!
En speciaal voor de mensen die mij nog niet kennen:
- knip -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |