quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef Vivi het volgende:
Imogen is mooi, net als Antigone. Maar toch zou ik mijn kind nooit zo noemen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef pinquit het volgende:
antigonesus antigoon van suske en wiske, dat is een spook
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:41 schreef buachaille het volgende:
Nog meer Spammers: Kristin, Purses, Beckie Terra, Dania, Therese, Vicente, Elishebroe, Gena, Mariko, Sanford, Rory, Arica, Jerusa, Marianela, Brent, Antone, Cleotilde, Hilda, Celsa, Devona, Rosalind, Fancis, Alvaro, Adelia, Dickson, Keisha, Cora, Shaun, Mandie, Elsouse, Darwin, Felix, Lore Brenda, Galen, Barrister, Bessie, Maxwell, Alisander, Chasity, Omegas, Addie, Naman, Carver, Clarissa, Penni, Sunni Carmina, Sueann, Eura, Alia Lanora, Chanel, Adlai, Silvana, Terica, Rupert, Buffy, Bong Kacy, Terrie, Denna, Meredith, Delsie, Adrien, Amber
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:41 schreef innepin het volgende:
Antigone is ook een dochter van de mythische figuur Oedipus, pinqje weet wel, die ene die met z'n moeder trouwde en z'n eigen vader vermoordde
ik zou sowieso geen naam geven die met Anti begintquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:57 schreef Troel het volgende:
Antigoné < met streepje zou de uitspraak in NL wel beter maken ja
Ik moet echt heel erg hier aan denken..quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:52 schreef huuphuup het volgende:
Imogen is een hele standaard naam in de UK toch?
Antigone idd mythisch figuur maar ik denk dat meest Nederlanders het toch direct als antigoonuh uit zouden spreken in plaats van antiegonee
En eh? Bong Kacy? whut?
heb je een naam voor je kont?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef cattie het volgende:
Ik ben gek op Mythologie, maar mijn kond zo noemen gaat me wat te gek.
(Al vind ik Circe eigenlijk wel heel erg leuk...)
ff lekker je Medusa afvegenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef cattie het volgende:
Ik ben gek op Mythologie, maar mijn kond zo noemen gaat me wat te gek.
Nou, op dit moment wel een beetje, maar daar wordt aan gewerkt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb je een naam voor je kont?(d/t ach...
) mythische afmetinge ofzo?
geen idee, deze heet 'sirse'quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:29 schreef cattie het volgende:
Zou het niet als Sirkeh uitgesproken horen te worden?
Oh dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef huuphuup het volgende:
InnepinPuh-nee-loo-pee is nog altijd beter dan mensen die de klemtoon consequent verkeerd leggen. Denk: péénuhlopuh
Je raadt nooit hoe ik vaak word genoemdquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef huuphuup het volgende:
Peentjehihihi. Ik werd wordt door mn zusje altijd Leenepeen genoemd, ook zo'n fijne
![]()
ooooooh zie je wel! ik wist dat er iets nie klopte aan dat wordt maar die werd ervoor deed het emquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Je raadt nooit hoe ik vaak word genoemd
psst, huup, ik wordt? tsk tsk![]()
hihi, ik ben hartstikke Hollands (blond, blauwe ogen, lang) en mensen vragen af en toe aan me of ik toevallig (deels) Indisch ben, omdat ik een Indische naam heb.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef huuphuup het volgende:
Lol![]()
die laatste van Innepin janaar de dochter van Mahatma Gandhi.
Maar mn vader vond het uiteindelijk niets, veel te exotisch voor zn Hollandse dochter. Dus nu heb k een Hollandse naam haha. En hoe ironisch, mensen vragen me vaak of ik buitenlands ben, of misschien iets halfs ofzo
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:06 schreef innepin het volgende:
[..]
hihi, ik ben hartstikke Hollands (blond, blauwe ogen, lang) en mensen vragen af en toe aan me of ik toevallig (deels) Indisch ben, omdat ik een Indische naam heb.
nouja zij reed paard, en had ook t uiterlijk ala die bekende paardrijdster, en dan maakten ze er dus Ihihihihindra vanquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:41 schreef bixister het volgende:
er zit toch best veel verschil tussen 'indra' en 'hinnikend paard'!weet je zeker dat ze niet 'indraf' zeiden?
marleen vind ik heel mooi, huup!
ow eh jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:46 schreef bixister het volgende:
ik snaptemwelheur.wel sneu! maar als ze anders had geheten hadden ze daar misschien wel weer iets bij verzonnen, ik denk dus niet dat 't aan de naam ligt.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:40 schreef Ynske het volgende:
Klasgenootje van me heette ook Indra, wat ik alleen altijd zielig vond was dat de jongens in de klas dat uitspraken als een hinnikend paard
Ik ken van vroeger een tweeling; Stefan en Stefanie.. Dat verzin je toch ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde ik ookoeps. sssshhht, ziek enzo, kan niet helder nadenken
![]()
Florien en Florijn is idd wel heel erg
Ik kende trouwens wel een tweeling die Tim en Tom heette.
iets met eigen identiteit enzo... mompelmompel...
Zo vind ik Medea een mooie naam of Nimue. Maar ja..Misschien leuk voor als ik nog een huisdier neem ofzo, want kinderen komen er denk ik niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef cattie het volgende:
Ik ben gek op Mythologie, maar mijn koind zo noemen gaat me wat te gek.
Nee echt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef snoopy het volgende:
En op mijn werk had ik ooit een Penelope en die zei zelf Pene-lop![]()
En haar collega's noemden haar peentje
En daar word ik dus nieuwsgierig van! Was je weer wat aan het verklappen?quote:
hmm ik heb t gelezenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:50 schreef ferrari_rood het volgende:
wat erg cattie. dat doe je je kinderen toch niet aan.
heb wel eens van nicky met achternaam naus gehoord. dit kwam door het feit dat zij het kind al had voor ze hem ontmoette en hij het kind aannam.
Hee die ken ik ook! Manuela vertelde dat iedereen in haar familie namen met een M kreeg. Ze had zoon 1 al Mike genoemd, nr 2 zou ook zoiets worden. En toen ging ze verder met het laten zien van de mintgroen-met-gouden-randjes inrichting van haar huis.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef cattie het volgende:
Ik ken een broer en zus, Manuel en Manuela!
mijn ouders/schoonouders en zusje enzo gaan onze namen echt nooit radenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:58 schreef innepin het volgende:
Menicole, daar ben je mooi klaar mee dan![]()
mijn moeder en ik hebben de naam van mijn toekomstige neefje ook al geraden, hihi. Leuk, hè, je broer/zus goed kennen
oh-oh, dankjewel hè
zo heet een meisje bij de hockey bij mij ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Indra vind ik een hele mooie naam.
Ik heb twee neefjes , Indra en Chandra ( maar die wonen in Indonesië en zijn driekwart chinees en kwart Moluks ).
Ik ken een gezin met 3 kinderen: Mick, Mischa ( meisje ) en Michael.
Ook een beetje veel van het goede he?
Ma heet Manuela, pa volgens mij Mike
Frederik!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn ouders/schoonouders en zusje enzo gaan onze namen echt nooit radende jongensnaam misschien nog eerder dan de meisjesnaam maar ook dat zie ik niet gebeuren. Ze gaan heel erg af op hun eigen smaak en zijn aan het gissen in de hoek van kort, krachtig en hip. Denk "Pip" en "Puk" enzo. En dat wordt het dus precies niet, kort krachtig en hip
Hoe spreek je dat uit? Eerst verder lezen Vief!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef cattie het volgende:
Ik ben gek op Mythologie, maar mijn koind zo noemen gaat me wat te gek.
hahaha das ook vervelendquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef innepin het volgende:
Pip?![]()
Ik vertelde onze beetje onconventionele, hoogstwaarschijnlijk favoriete meisjesnaam semi-argeloos aan mijn moeder (tussen een aantal andere namen), en toen zei ze: Oh, die vond je toen je vijftien was ook al leuk! Dat wordt 'm vast![]()
Jammer dat ze gelijk heeft![]()
nou nog een jongensnaam...grmbl.
nou dat laatste heb ik dus een beetje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef Vivi het volgende:
Jip is wel leuk.
Hoewel ik het voor een volwassen man dan weer wat minder vind...
ik was dus ook al aan t denken, van dat is toch iets andersquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Pum, zo noemen we hier in Maastricht je doos
Pip(pa) dat is weer een naam voor een meisje is hij leuk, maar een oudere dame, dat lijkt me nietsquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:09 schreef Dakota het volgende:
Pip(pa) en Jip vind ik leuk voor een meisje
Dan zou ik toch echt gewoon Loek nemen ipv Luke.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:10 schreef _Bar_ het volgende:
de eerste jongensnaam die wij hadden was Luke, maar op de een of andere mannier is dat het toch ook niet geworden, vraag me alleen niet meer waarom
Ja, ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:18 schreef Dakota het volgende:
ik vind Mei-Ling ook leuk ..:D Maar niet voor mijn eigen kroost.
Mai is hier in Limburg gewoon een veelvoorkomende ouderwetse vrouwenvoornaam hoor!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, ik ook![]()
en Maimaar dat kan gewoon echt niet bij een Hollands kind vind ik
Ach misschien voor mn zusje, die valt wel op Japanse mannen
Mats vind ik leuk Bar! Stoer
Julequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:26 schreef Dakota het volgende:
Ik heb een grote voorkeur voor namen met een L of U erin
Suze
Juul
Lucille
Julian
enzo
wat flauw!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef texelonia het volgende:
*knip*
En dan te bedenken dat we voor Noah destijds nog een andere roepnaam gezocht hebben omdat mijn zus Tijmen had geraden en dat aan iedereen vertelde![]()
Ik ken een May-Lin (Meelin) .quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, ik ook![]()
en Maimaar dat kan gewoon echt niet bij een Hollands kind vind ik
Ach misschien voor mn zusje, die valt wel op Japanse mannen
Mats vind ik leuk Bar! Stoer
Nou ja ze wist niet dat dat echt de naam zou zijn, maar zij dacht het. Dus dat vertelde ze aan iedereen, dat ze dacht dat het Tijmen zou zijn. Maar dan dus ook echt aan íedereen zo ongeveer... Op gegeven moment hebben we dus gevraagd of ze dat niet meer wilde doen, waarmee je dus al toegeeft dat het idd de naam is. Daarna hebben we dus Noah bedacht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat flauw!
waarom zou je dat dan aan iedereen gaan vertellen
Oh, ik ben verliefd op Pip. Maar dan als afkorting van Philippa, Pippa, Pip. Bij gebrek aan een vers kind bewaren we het nu voor een eventuele hond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:12 schreef Lishe het volgende:
M'n nichtje heeft een dochter die Pip heet. Ik vind het heel leuk klinken, maar iets te hip.
wanneer komt hij weer in de speeltuin spelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:19 schreef texelonia het volgende:
Zorgen dat je Noah te spreken krijgt, die vertelt het zo
Elin!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:36 schreef Stiemie het volgende:
Pff ik kom er gewoon echt niet uit. Gelukkig hebben we nog even, maar ik heb het hele namenboek al doorgespit, maar alles is of niet leuk, of komt in de familie of omgeving voor of is zeer pestgevoelig...
Iemand tips voor meisjes- en jongensnamen die kunnen bij Linde?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:56 schreef Stiemie het volgende:
Linde en Jasper is ook leuk!
De jongensnaam voor Linde was Jasper, maar ik weet niet of we die nu weer mee laten doen.
Buiten fok! ken ik 3 Lindes, geen Sophie, 1 Eva, 1 Julia en 2 Anna's. De top zoveel zegt niet zoveel over hoevaak je de naam in je eigen omgeving tegenkomt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:49 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha ja inderdaad![]()
Oeh Sophie vind ik mooi en Eva en Anna (alleen staan die allemaal nu in de top zoveel) Net zoals Julia
Maar eigenlijk willen we liever geen naam die zo poulair is. Dat vonden we ook zo leuk aan Linde
Kan beide..op zijn engels/amerikaans is he Evaquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:58 schreef Stiemie het volgende:
Hoe spreek je dat dan uit? Als ava of eva?
Ja, ik hoor ook nooit Daan, terwijl het de nummer 1 naam is. Bram staat ook in de top 10 en hoor ik ook nooit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef Grijs het volgende:
[..]
Buiten fok! ken ik 3 Lindes, geen Sophie, 1 Eva, 1 Julia en 2 Anna's. De top zoveel zegt niet zoveel over hoevaak je de naam in je eigen omgeving tegenkomt.
Onze oudste heeft ook een hele populaire naam (Daan) en ik ken 2 andere Danen en hij heeft afwisselend bij beide in de klas gezeten (momenteel is hij de enige Daan in de klas en zitten de andere 2 bij elkaar in de klas).
Nou wij wonen in een vrij populaire wijk in Amsterdam en daar zijn echt veel Sophies, Emma's, Daan-en en Anna's. Grote kans dat die straks bij Linde (of haar broer/zus) in de klas zitten. Ik ken trouwens maar 1 Linde. Hoor ook van veel mensen uit mijn omgeving dat ze 'm nog nooit gehoord hadden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef Grijs het volgende:
[..]
Buiten fok! ken ik 3 Lindes, geen Sophie, 1 Eva, 1 Julia en 2 Anna's. De top zoveel zegt niet zoveel over hoevaak je de naam in je eigen omgeving tegenkomt.
Onze oudste heeft ook een hele populaire naam (Daan) en ik ken 2 andere Danen en hij heeft afwisselend bij beide in de klas gezeten (momenteel is hij de enige Daan in de klas en zitten de andere 2 bij elkaar in de klas).
Hmm dan zou het Ava worden bij ons. Ik wil namelijk een naam die geen opties overlaat in hoe je het schrijft of zegt. (Dus niet jarenlang hoeven zeggen 'nee het is niet met een x, maar met ksquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
Kan beide..op zijn engels/amerikaans is he Eva
Beide, maar ik zou voor Ava gaan, anders zou ik wel Eva geschreven hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:58 schreef Stiemie het volgende:
Hoe spreek je dat dan uit? Als ava of eva?
Mensen verzinnen de meest gekke dingen hoor..hoeveel verschillende uitspraken van elin ik al heb moeten horen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:05 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm dan zou het Ava worden bij ons. Ik wil namelijk een naam die geen opties overlaat in hoe je het schrijft of zegt. (Dus niet jarenlang hoeven zeggen 'nee het is niet met een x, maar met ks)
Linde en Eik (sorry, te flauw)quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef cattie het volgende:
Linde en Mare
Linde en Jenthe
Linde en Wende
Linde en Hannah
Linde en Silke
Linde en Mart
Linde en Wanne
Linde en Eik (sorry, te flauw)
Zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder denken geloof ik dat Anna naar haar vernoemd is, terwijl we daar niet eens bij nagedacht hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:12 schreef ferrari_rood het volgende:
ik vind emma ook heel mooi en julia trouwens ook. dat vind ik al jaren. Anna en Anne vind ik ook mooi maar anna is de officiele naam dus niet roepnaam van mijn moeder. en ik heb altijd gezegd dat ik niet ga vernoemen.
volgens mij van Baloutjuhquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef miss_sly het volgende:
De onze staat er wel tussen alleen dan met een 'h' achteraan, maar ik weet eigenlijk niet van welke fokker dat is.
De meeste zijn ook wel erg moeilijk uit te spreken..quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:31 schreef Dakota het volgende:
en mijn grote liefde..Ierse/keltische namen. Alleen worden ze hier klote uitgesproken
(ik ben verliefd op ierland en woonde er een tijdje..ben ooit van plan om terug te gaan als ik Meneer zo gek kan krijgen)
Rane: koningin, puur (Noors/Iers)
Naomhaim (spreek uit als Nevin) “De kleine heilige.” (Iers). Kan ook de Engelse vorm van Niamh (neve) (helder) zijn
Bryn: heuvel (Welsh, Keltisch)
Siobhan Aoife (ie-fa),
Caol
Meagan (megan)
Paisly
Saybia
Maeve
Erin
volgens mij als meeve/maive/meivquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:50 schreef bixister het volgende:
hihi, die was vroeger zeker ook stiekem fan van 'onze eigen' Jezebel.![]()
![]()
maarre hoe spreek je maeve dan uit?
quote:Het is een ierse naam, mijn vriend zegt dat je het in het gaelic (ierse taal) uit zou spreken als maav, en in het engels als meev....
nouja dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef Dakota het volgende:
Maeve op zijn Gealic of Welsh is toch echt Meev hoor
en als wat spreek je dat uit?quote:En tessie ..die namen zijn niet moeilijk uit te spreken hoor..je schrijft het gewoon moeilijk (maar mooi) Je hebt zelfs namen zoals SADBHBD, RLY!
Doe dan Fee als je dat leuk vind!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Maeva op zn frans is Mai-vah![]()
ik vind het heel mooi en feeïg klinken
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:56 schreef Dakota het volgende:
ik wil de Elin eerst ook als Eolinn of aibhlin maar dat vond mijn vriend teveel poespas
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:50 schreef bixister het volgende:
(ik krijg vooral de neiging om m'n kin in centebakkenstand te zetten en 'm à la het tweekoppige sesamstraat monster van links naar rechts te bewegen tijdens het uitspreken van Maeve).
Leuk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:49 schreef Dakota het volgende:
De naam Elin heb ik door dit liedje gekozenooit door mijn beste viend op een Lanparty gevonden.
We leerden elkaar kennen in een jeugd medezeggenschapsraad en kwamen elkaar later tegen in de kroeg, jwe bleken bij elkaar om de hoek te wonen,beide op kamers.(ik 1 hij 2) Op een gegeven moment belde hij mij of ik hem voor koffie om 4 uur in de nacht of we zwalkten gewoon door de straten..en hadden lolen na een tijdje zat ik zo vaak bij hem dat ik daar maar ben gaan wonen. We voerden niets maar dan ook niets uit
Het enige dat we deden was wijn zuipen en op het dak liggen (zomer) terwijl we tour of duty cd's luisterden en dit nummer..dus dat was de ultieme zomerhit van ons
(geheel onbekend verder) Het was ongeveer de beste zomer van mijn leven [/romantiseer]
En gebruikersnaam heeft een zoon die Senna heet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef miss_sly het volgende:
De onze staat er wel tussen alleen dan met een 'h' achteraan, maar ik weet eigenlijk niet van welke fokker dat is.
Fé, als afkorting voor Felinequote:
Whehehehe ik moest er echt 3 minuten over nadenken voor 'm snaptequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
Linde en Eik (sorry, te flauw)
ghehe en dan de derde Tina
En ik ben heel nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zo blij met onze jongensnaam en vind het ook heel erg leuk dat we hem kunnen gaan gebruiken over een paar maandjes!![]()
![]()
jamaarjamaar eerst zei je heul van wel! en tis ska's schuldquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:13 schreef pinquit het volgende:
en ik wílde het niet eens weten![]()
BE, de jouwe wil ik wel weten
quote:
ik moest ook meteen aan fallus denken...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef innepin het volgende:
[..]Dat is echt té erg! Het doet me tegelijkertijd denken aan fallus én aan worst (Bologna, spreek uit Boloonie)
En felonyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef innepin het volgende:
[..]Dat is echt té erg! Het doet me tegelijkertijd denken aan fallus én aan worst (Bologna, spreek uit Boloonie)
Ik vind de naam opeens een beetje saai....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Soepie ook twijfel? Hoezo dan? Vertel!
Nu net bij een klusprogramma werd er een meisje geboren: Marabel.
Ik vind het een beetje klinken als Isadora ofzoiets hoogdravends...
das balen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:07 schreef S_oepstengel het volgende:
[..]
Ik vind de naam opeens een beetje saai....![]()
![]()
Marabel..
moet k nog een keer een rijtje PM'enquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
das balen...
ik moet nog steeds in conclaaf over de 2e naam.. bij de 1e naam heb ik mijn zin gekregen, nu nog bij de 2e naam
whaha mag wel hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
moet k nog een keer een rijtje PM'en![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:11 schreef S_oepstengel het volgende:
Wat wil je als 2e naam dan Vicky![]()
Mja het erge is dat ik geen vervangende naam weet voor de naam die we nu hebben.. dus waarschijnlijk wordt het hem toch wel.. maar ik twijfel zo.. hormonen?
tja ik vind de naam gewoon zo leuk!! Wil m van de daken schreeuwenquote:
Ja, misschien is Gijs wel leuk...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:30 schreef Brighteyes het volgende:Ik weet het, en ik vind het dus ook echt niet een saaie naam!
Saai is voor mij Klaas of Gijs ofzo. Maar jullie naam niet hoor!Die is gewoon leuk!
Wat erg als zo'n een naam geraden wordt!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef bixister het volgende:
haha rocka, dat lijkt me ook wel vervelend. ik ken zo'n zelfde verhaal, maar dan mbt een veel minder voor de hand liggende naam: Baruch...! heb je een naam waarvan je denkt 'die raadt niemand', zegt je moeder achteloos aan de telefoon "als 't maar niet Baruch ofzoiets wordt'![]()
![]()
. (zij hebben er trouwens voor gekozen om hun keuze niet te veranderen.)
Aaaaah.... Maar ik vind Brent wel leuker dan Klaas hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Klaas stond heel lang op nr 1 bij B. We waren eruit zei ik tegen mijn moek. Zegt ze: 'Oh mooi, als het maar niet Jan, Klaas of Pietje is'
Toen was voor mij de lol er al af...
Baruch is een hele gewone naam hoor, en idd, zo heet de Moszkowicz die niet in de maatschap zitquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:34 schreef huuphuup het volgende:
Oh Baruch is toch een normale naam? Okay niet normaal als in, wel heel erg belegen, maar ik dacht altijd dat dat wel een normale (joodse) naam is hier. Heet niet een van moskowitzen zo?
Raar lijkt me dat inderdaad als het zomaar geraden zou worden. Maar ik kan me niet voorstellen dat wij nog van onze naam voor ons meisje af zouden wijken, zelfs al zou mn moeder of schoonmoeder roepen dat ze hem verschrikkelijk vindt ofzo. (wij vinden het namelijk wél een mooie naam en laat het nou net ons kind zijn)
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:44 schreef texelonia het volgende:
Noah heeft vandaag de naam verklapt![]()
Tja viel te verwachten natuurlijk. Eigenlijk was het wel heel schattig. Ze gingen naar de kinderboerderij met school en Noah rende naar 1 van de moeders die mee was om te vertellen: "Mijn mama heeft een baby in haar buik! En weet je hoe ze gaat heten? *******!"![]()
![]()
En wie weet aan wie ie het allemaal nog meer heeft verteld
Ik vind Gijs ook erg mooi!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:16 schreef sproet-je het volgende:
Ik vind Gijs wel een mooie naam!!Ach blijkbaar van ik wel van de saaie namen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef Poppedein het volgende:Ik geloof dat we zomaar ineens uit de naam zijn!
En t ging zoooo makkelijk, dat ik me nu vooral zit af te vragen of dat niet iets té gemakkelijk ging
![]()
Maar ik ben dr zoooooo blij mee!
ooooh *nieuwsgierig is*quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb het al aan zoveel mensen gezegd! En nu heb ik daar al heel erg veel spijt van want stiekem vond ik het de vorige keer bij Sasha ook wel weer heel erg leuk dat zo weinig mensen het wisten.
En nu twijfel ik toch weer of ik niet een PM-etje zal sturen.
GOd wat ben ik erg eigenlijk.![]()
je hebt groot gelijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Duh... wat denk je dat ik denk als ik het zo vaak zie.![]()
ik eigenlijk ook niet.. terwijl men suggereert dat het een top 20 naam is...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:10 schreef huuphuup het volgende:![]()
wat grappig. Ik ben zo'n muts, ik zou dat dan echt als een soort bevestiging zien van dat je de goeie naam hebt gekozen![]()
Wij zijn onze naam nog niet tegengekomen eigenlijk.
Bar, wat vind je van Marnix? Klinkt wel mooi samen met Thijs vind ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef _Bar_ het volgende:
we hebben gelukkig nog even voor de jongensnaam.
maar neem Mats mee naar achter.
ik zou zeggen Doewiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kwam net de naam Dewey tegen. Zou je dat uit moeten spreken als Dewi?\
Vreselijk
Djoewie, althans ik ken hem op zijn Engels.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vreselijk
Doet me denken aan die maffe politieagent uit die Scream films, die heette dacht ik ook zoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vreselijk
Dan weet ik nu BEbie's naam!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat je de naam ineens overal tegen komt?
In films, tijdschriften, boeken en vanmiddag zelfs op de sticker van een opbergdoos!
yeah Doofusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Doet me denken aan die maffe politieagent uit die Scream films, die heette dacht ik ook zo![]()
Daar hebben ze er een complete debiel van gemaakt jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
yeah Doofus
sniff my finger
(maar dan de scary movie versie:P)
Ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar hebben ze er een complete debiel van gemaakt jahahaha
Ik heb serieus zitten zoeken op de Ikea site naar opbergdoosnamen maar niks hoor![]()
Ben toch wel heel erg nieuwsgierig geworden BE!
Haha meesterlijkquote:
Dat zou denk ik ook wel goed kunnen ja!quote:
Dan wisten haar ouders vast niet hoe je Dewi schrijft, of wilden expres een andere spellingquote:
ik dacht eerst nog van okay nouja als het inderdaad bewust gewoon dewey op zn Engels is dan is het een riskante keuze maar whatever... maar dewey voor een meisje klinkt gewoon aan alle kanten foutquote:
jaaaaaa en dan van der Heide heten van achter ofzoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:31 schreef innepin het volgende:
Misschien is het wel Dewey als in lammetjes-in-de-wei.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef innepin het volgende:
Ja Poppejans, het wordt natuurlijk Flort. Goed geraden hoor
Sterre komt als meisjes naam als 1ste bij me op.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:21 schreef lunastar het volgende:
ik was even naampjes aan het zoeken... zie ik dat Luna en Jade ook nog niet in het lijstje staan...
weet iemand wat mooi bij Luna en Jade past.. even wat ideetjes op doen...
bij mij ook, of Milaquote:Op maandag 23 maart 2009 12:36 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Sterre komt als meisjes naam als 1ste bij me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |