Wij hadden vroeger een kat die we Pip noemden

Uiteindelijk vonden we het toch niet zo leuk en is dat nog naar Nicky veranderd. Gaat met een kind toch lastiger

Misschien als afkorting/roepnaam/koosnaam van een 'gewone' naam ofzow.
Bar als de 2e naam Thijs wordt zou ik voor de 1e naam 2 (of meer) lettergrepen zoeken. Twee keer een korte naam van 1 lettergreep bekt meestal niet zo lekker vind ik.
Onze naam is ook al bekend bij sommigen. Micha vond het eerst geen leuke naam, dus met name mijn zus en ik gebruikten op gegeven moment die naam als we het over de baby hadden. Deels om Micha te plagen en deels omdat ik hoopte dat hij de naam leuker zou gaan vinden als ie hem vaker hoorde. Dat laatste werkte dus

Noah noemt de baby ook al bij naam, en dat vind ik zo schattig. Ze is gewoon al helemaal onderdeel van het gezin zo

Al weet ie offieel nog niet dat het ook echt de naam gaat worden, net als mijn zus en ouders trouwens, dat hebben we beetje in het midden gelaten. Maar denk dat het voor Noah wel verwarrend zou zijn als ze nu toch een andere naam krijgt. Paar dagen geleden mocht ie een wens doen omdat ie tussen 2 meisjes zat (:D) en toen wenste hij dat de baby ******* zou gaan heten

En dan te bedenken dat we voor Noah destijds nog een andere roepnaam gezocht hebben omdat mijn zus Tijmen had geraden en dat aan iedereen vertelde
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.