mijn ouders/schoonouders en zusje enzo gaan onze namen echt nooit radenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:58 schreef innepin het volgende:
Menicole, daar ben je mooi klaar mee dan![]()
mijn moeder en ik hebben de naam van mijn toekomstige neefje ook al geraden, hihi. Leuk, hè, je broer/zus goed kennen
oh-oh, dankjewel hè
zo heet een meisje bij de hockey bij mij ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Indra vind ik een hele mooie naam.
Ik heb twee neefjes , Indra en Chandra ( maar die wonen in Indonesië en zijn driekwart chinees en kwart Moluks ).
Ik ken een gezin met 3 kinderen: Mick, Mischa ( meisje ) en Michael.
Ook een beetje veel van het goede he?
Ma heet Manuela, pa volgens mij Mike
Frederik!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn ouders/schoonouders en zusje enzo gaan onze namen echt nooit radende jongensnaam misschien nog eerder dan de meisjesnaam maar ook dat zie ik niet gebeuren. Ze gaan heel erg af op hun eigen smaak en zijn aan het gissen in de hoek van kort, krachtig en hip. Denk "Pip" en "Puk" enzo. En dat wordt het dus precies niet, kort krachtig en hip
Hoe spreek je dat uit? Eerst verder lezen Vief!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef cattie het volgende:
Ik ben gek op Mythologie, maar mijn koind zo noemen gaat me wat te gek.
(Al vind ik Circe eigenlijk wel heel erg leuk...)
hahaha das ook vervelendquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef innepin het volgende:
Pip?![]()
Ik vertelde onze beetje onconventionele, hoogstwaarschijnlijk favoriete meisjesnaam semi-argeloos aan mijn moeder (tussen een aantal andere namen), en toen zei ze: Oh, die vond je toen je vijftien was ook al leuk! Dat wordt 'm vast![]()
Jammer dat ze gelijk heeft![]()
nou nog een jongensnaam...grmbl.
nou dat laatste heb ik dus een beetje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef Vivi het volgende:
Jip is wel leuk.
Hoewel ik het voor een volwassen man dan weer wat minder vind...
ik was dus ook al aan t denken, van dat is toch iets andersquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Pum, zo noemen we hier in Maastricht je doos
Pip(pa) dat is weer een naam voor een meisje is hij leuk, maar een oudere dame, dat lijkt me nietsquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:09 schreef Dakota het volgende:
Pip(pa) en Jip vind ik leuk voor een meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |