quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef Vivi het volgende:
Imogen is mooi, net als Antigone. Maar toch zou ik mijn kind nooit zo noemen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef pinquit het volgende:
antigonesus antigoon van suske en wiske, dat is een spook
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:41 schreef buachaille het volgende:
Nog meer Spammers: Kristin, Purses, Beckie Terra, Dania, Therese, Vicente, Elishebroe, Gena, Mariko, Sanford, Rory, Arica, Jerusa, Marianela, Brent, Antone, Cleotilde, Hilda, Celsa, Devona, Rosalind, Fancis, Alvaro, Adelia, Dickson, Keisha, Cora, Shaun, Mandie, Elsouse, Darwin, Felix, Lore Brenda, Galen, Barrister, Bessie, Maxwell, Alisander, Chasity, Omegas, Addie, Naman, Carver, Clarissa, Penni, Sunni Carmina, Sueann, Eura, Alia Lanora, Chanel, Adlai, Silvana, Terica, Rupert, Buffy, Bong Kacy, Terrie, Denna, Meredith, Delsie, Adrien, Amber
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:41 schreef innepin het volgende:
Antigone is ook een dochter van de mythische figuur Oedipus, pinqje weet wel, die ene die met z'n moeder trouwde en z'n eigen vader vermoordde
ik zou sowieso geen naam geven die met Anti begintquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:57 schreef Troel het volgende:
Antigoné < met streepje zou de uitspraak in NL wel beter maken ja
Ik moet echt heel erg hier aan denken..quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:52 schreef huuphuup het volgende:
Imogen is een hele standaard naam in de UK toch?
Antigone idd mythisch figuur maar ik denk dat meest Nederlanders het toch direct als antigoonuh uit zouden spreken in plaats van antiegonee
En eh? Bong Kacy? whut?
heb je een naam voor je kont?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef cattie het volgende:
Ik ben gek op Mythologie, maar mijn kond zo noemen gaat me wat te gek.
(Al vind ik Circe eigenlijk wel heel erg leuk...)
ff lekker je Medusa afvegenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef cattie het volgende:
Ik ben gek op Mythologie, maar mijn kond zo noemen gaat me wat te gek.
Nou, op dit moment wel een beetje, maar daar wordt aan gewerkt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb je een naam voor je kont?(d/t ach...
) mythische afmetinge ofzo?
geen idee, deze heet 'sirse'quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:29 schreef cattie het volgende:
Zou het niet als Sirkeh uitgesproken horen te worden?
Oh dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef huuphuup het volgende:
InnepinPuh-nee-loo-pee is nog altijd beter dan mensen die de klemtoon consequent verkeerd leggen. Denk: péénuhlopuh
Je raadt nooit hoe ik vaak word genoemdquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef huuphuup het volgende:
Peentjehihihi. Ik werd wordt door mn zusje altijd Leenepeen genoemd, ook zo'n fijne
![]()
ooooooh zie je wel! ik wist dat er iets nie klopte aan dat wordt maar die werd ervoor deed het emquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Je raadt nooit hoe ik vaak word genoemd
psst, huup, ik wordt? tsk tsk![]()
hihi, ik ben hartstikke Hollands (blond, blauwe ogen, lang) en mensen vragen af en toe aan me of ik toevallig (deels) Indisch ben, omdat ik een Indische naam heb.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef huuphuup het volgende:
Lol![]()
die laatste van Innepin janaar de dochter van Mahatma Gandhi.
Maar mn vader vond het uiteindelijk niets, veel te exotisch voor zn Hollandse dochter. Dus nu heb k een Hollandse naam haha. En hoe ironisch, mensen vragen me vaak of ik buitenlands ben, of misschien iets halfs ofzo
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:06 schreef innepin het volgende:
[..]
hihi, ik ben hartstikke Hollands (blond, blauwe ogen, lang) en mensen vragen af en toe aan me of ik toevallig (deels) Indisch ben, omdat ik een Indische naam heb.
nouja zij reed paard, en had ook t uiterlijk ala die bekende paardrijdster, en dan maakten ze er dus Ihihihihindra vanquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:41 schreef bixister het volgende:
er zit toch best veel verschil tussen 'indra' en 'hinnikend paard'!weet je zeker dat ze niet 'indraf' zeiden?
marleen vind ik heel mooi, huup!
ow eh jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:46 schreef bixister het volgende:
ik snaptemwelheur.wel sneu! maar als ze anders had geheten hadden ze daar misschien wel weer iets bij verzonnen, ik denk dus niet dat 't aan de naam ligt.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:40 schreef Ynske het volgende:
Klasgenootje van me heette ook Indra, wat ik alleen altijd zielig vond was dat de jongens in de klas dat uitspraken als een hinnikend paard
Ik ken van vroeger een tweeling; Stefan en Stefanie.. Dat verzin je toch ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde ik ookoeps. sssshhht, ziek enzo, kan niet helder nadenken
![]()
Florien en Florijn is idd wel heel erg
Ik kende trouwens wel een tweeling die Tim en Tom heette.
iets met eigen identiteit enzo... mompelmompel...
Zo vind ik Medea een mooie naam of Nimue. Maar ja..Misschien leuk voor als ik nog een huisdier neem ofzo, want kinderen komen er denk ik niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef cattie het volgende:
Ik ben gek op Mythologie, maar mijn koind zo noemen gaat me wat te gek.
Nee echt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef snoopy het volgende:
En op mijn werk had ik ooit een Penelope en die zei zelf Pene-lop![]()
En haar collega's noemden haar peentje
En daar word ik dus nieuwsgierig van! Was je weer wat aan het verklappen?quote:
hmm ik heb t gelezenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:50 schreef ferrari_rood het volgende:
wat erg cattie. dat doe je je kinderen toch niet aan.
heb wel eens van nicky met achternaam naus gehoord. dit kwam door het feit dat zij het kind al had voor ze hem ontmoette en hij het kind aannam.
Hee die ken ik ook! Manuela vertelde dat iedereen in haar familie namen met een M kreeg. Ze had zoon 1 al Mike genoemd, nr 2 zou ook zoiets worden. En toen ging ze verder met het laten zien van de mintgroen-met-gouden-randjes inrichting van haar huis.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef cattie het volgende:
Ik ken een broer en zus, Manuel en Manuela!
mijn ouders/schoonouders en zusje enzo gaan onze namen echt nooit radenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:58 schreef innepin het volgende:
Menicole, daar ben je mooi klaar mee dan![]()
mijn moeder en ik hebben de naam van mijn toekomstige neefje ook al geraden, hihi. Leuk, hè, je broer/zus goed kennen
oh-oh, dankjewel hè
zo heet een meisje bij de hockey bij mij ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Indra vind ik een hele mooie naam.
Ik heb twee neefjes , Indra en Chandra ( maar die wonen in Indonesië en zijn driekwart chinees en kwart Moluks ).
Ik ken een gezin met 3 kinderen: Mick, Mischa ( meisje ) en Michael.
Ook een beetje veel van het goede he?
Ma heet Manuela, pa volgens mij Mike
Frederik!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn ouders/schoonouders en zusje enzo gaan onze namen echt nooit radende jongensnaam misschien nog eerder dan de meisjesnaam maar ook dat zie ik niet gebeuren. Ze gaan heel erg af op hun eigen smaak en zijn aan het gissen in de hoek van kort, krachtig en hip. Denk "Pip" en "Puk" enzo. En dat wordt het dus precies niet, kort krachtig en hip
Hoe spreek je dat uit? Eerst verder lezen Vief!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef cattie het volgende:
Ik ben gek op Mythologie, maar mijn koind zo noemen gaat me wat te gek.
hahaha das ook vervelendquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef innepin het volgende:
Pip?![]()
Ik vertelde onze beetje onconventionele, hoogstwaarschijnlijk favoriete meisjesnaam semi-argeloos aan mijn moeder (tussen een aantal andere namen), en toen zei ze: Oh, die vond je toen je vijftien was ook al leuk! Dat wordt 'm vast![]()
Jammer dat ze gelijk heeft![]()
nou nog een jongensnaam...grmbl.
nou dat laatste heb ik dus een beetje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef Vivi het volgende:
Jip is wel leuk.
Hoewel ik het voor een volwassen man dan weer wat minder vind...
ik was dus ook al aan t denken, van dat is toch iets andersquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Pum, zo noemen we hier in Maastricht je doos
Pip(pa) dat is weer een naam voor een meisje is hij leuk, maar een oudere dame, dat lijkt me nietsquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:09 schreef Dakota het volgende:
Pip(pa) en Jip vind ik leuk voor een meisje
Dan zou ik toch echt gewoon Loek nemen ipv Luke.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:10 schreef _Bar_ het volgende:
de eerste jongensnaam die wij hadden was Luke, maar op de een of andere mannier is dat het toch ook niet geworden, vraag me alleen niet meer waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |