Linde en Eik (sorry, te flauw)quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef cattie het volgende:
Linde en Mare
Linde en Jenthe
Linde en Wende
Linde en Hannah
Linde en Silke
Linde en Mart
Linde en Wanne
Linde en Eik (sorry, te flauw)
Zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder denken geloof ik dat Anna naar haar vernoemd is, terwijl we daar niet eens bij nagedacht hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:12 schreef ferrari_rood het volgende:
ik vind emma ook heel mooi en julia trouwens ook. dat vind ik al jaren. Anna en Anne vind ik ook mooi maar anna is de officiele naam dus niet roepnaam van mijn moeder. en ik heb altijd gezegd dat ik niet ga vernoemen.
volgens mij van Baloutjuhquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef miss_sly het volgende:
De onze staat er wel tussen alleen dan met een 'h' achteraan, maar ik weet eigenlijk niet van welke fokker dat is.
De meeste zijn ook wel erg moeilijk uit te spreken..quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:31 schreef Dakota het volgende:
en mijn grote liefde..Ierse/keltische namen. Alleen worden ze hier klote uitgesproken
(ik ben verliefd op ierland en woonde er een tijdje..ben ooit van plan om terug te gaan als ik Meneer zo gek kan krijgen)
Rane: koningin, puur (Noors/Iers)
Naomhaim (spreek uit als Nevin) “De kleine heilige.” (Iers). Kan ook de Engelse vorm van Niamh (neve) (helder) zijn
Bryn: heuvel (Welsh, Keltisch)
Siobhan Aoife (ie-fa),
Caol
Meagan (megan)
Paisly
Saybia
Maeve
Erin
volgens mij als meeve/maive/meivquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:50 schreef bixister het volgende:
hihi, die was vroeger zeker ook stiekem fan van 'onze eigen' Jezebel.![]()
![]()
maarre hoe spreek je maeve dan uit?
quote:Het is een ierse naam, mijn vriend zegt dat je het in het gaelic (ierse taal) uit zou spreken als maav, en in het engels als meev....
nouja dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef Dakota het volgende:
Maeve op zijn Gealic of Welsh is toch echt Meev hoor
en als wat spreek je dat uit?quote:En tessie ..die namen zijn niet moeilijk uit te spreken hoor..je schrijft het gewoon moeilijk (maar mooi) Je hebt zelfs namen zoals SADBHBD, RLY!
Doe dan Fee als je dat leuk vind!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Maeva op zn frans is Mai-vah![]()
ik vind het heel mooi en feeïg klinken
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:56 schreef Dakota het volgende:
ik wil de Elin eerst ook als Eolinn of aibhlin maar dat vond mijn vriend teveel poespas
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:50 schreef bixister het volgende:
(ik krijg vooral de neiging om m'n kin in centebakkenstand te zetten en 'm à la het tweekoppige sesamstraat monster van links naar rechts te bewegen tijdens het uitspreken van Maeve).
Leuk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:49 schreef Dakota het volgende:
De naam Elin heb ik door dit liedje gekozenooit door mijn beste viend op een Lanparty gevonden.
We leerden elkaar kennen in een jeugd medezeggenschapsraad en kwamen elkaar later tegen in de kroeg, jwe bleken bij elkaar om de hoek te wonen,beide op kamers.(ik 1 hij 2) Op een gegeven moment belde hij mij of ik hem voor koffie om 4 uur in de nacht of we zwalkten gewoon door de straten..en hadden lolen na een tijdje zat ik zo vaak bij hem dat ik daar maar ben gaan wonen. We voerden niets maar dan ook niets uit
Het enige dat we deden was wijn zuipen en op het dak liggen (zomer) terwijl we tour of duty cd's luisterden en dit nummer..dus dat was de ultieme zomerhit van ons
(geheel onbekend verder) Het was ongeveer de beste zomer van mijn leven [/romantiseer]
En gebruikersnaam heeft een zoon die Senna heet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef miss_sly het volgende:
De onze staat er wel tussen alleen dan met een 'h' achteraan, maar ik weet eigenlijk niet van welke fokker dat is.
Fé, als afkorting voor Felinequote:
Whehehehe ik moest er echt 3 minuten over nadenken voor 'm snaptequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
Linde en Eik (sorry, te flauw)
ghehe en dan de derde Tina
En ik ben heel nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zo blij met onze jongensnaam en vind het ook heel erg leuk dat we hem kunnen gaan gebruiken over een paar maandjes!![]()
![]()
jamaarjamaar eerst zei je heul van wel! en tis ska's schuldquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:13 schreef pinquit het volgende:
en ik wílde het niet eens weten![]()
BE, de jouwe wil ik wel weten
quote:
ik moest ook meteen aan fallus denken...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef innepin het volgende:
[..]Dat is echt té erg! Het doet me tegelijkertijd denken aan fallus én aan worst (Bologna, spreek uit Boloonie)
En felonyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef innepin het volgende:
[..]Dat is echt té erg! Het doet me tegelijkertijd denken aan fallus én aan worst (Bologna, spreek uit Boloonie)
Ik vind de naam opeens een beetje saai....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Soepie ook twijfel? Hoezo dan? Vertel!
Nu net bij een klusprogramma werd er een meisje geboren: Marabel.
Ik vind het een beetje klinken als Isadora ofzoiets hoogdravends...
das balen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:07 schreef S_oepstengel het volgende:
[..]
Ik vind de naam opeens een beetje saai....![]()
![]()
Marabel..
moet k nog een keer een rijtje PM'enquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
das balen...
ik moet nog steeds in conclaaf over de 2e naam.. bij de 1e naam heb ik mijn zin gekregen, nu nog bij de 2e naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |