Linde en Eik (sorry, te flauw)quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef cattie het volgende:
Linde en Mare
Linde en Jenthe
Linde en Wende
Linde en Hannah
Linde en Silke
Linde en Mart
Linde en Wanne
Linde en Eik (sorry, te flauw)
Zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder denken geloof ik dat Anna naar haar vernoemd is, terwijl we daar niet eens bij nagedacht hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:12 schreef ferrari_rood het volgende:
ik vind emma ook heel mooi en julia trouwens ook. dat vind ik al jaren. Anna en Anne vind ik ook mooi maar anna is de officiele naam dus niet roepnaam van mijn moeder. en ik heb altijd gezegd dat ik niet ga vernoemen.
volgens mij van Baloutjuhquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef miss_sly het volgende:
De onze staat er wel tussen alleen dan met een 'h' achteraan, maar ik weet eigenlijk niet van welke fokker dat is.
De meeste zijn ook wel erg moeilijk uit te spreken..quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:31 schreef Dakota het volgende:
en mijn grote liefde..Ierse/keltische namen. Alleen worden ze hier klote uitgesproken
(ik ben verliefd op ierland en woonde er een tijdje..ben ooit van plan om terug te gaan als ik Meneer zo gek kan krijgen)
Rane: koningin, puur (Noors/Iers)
Naomhaim (spreek uit als Nevin) “De kleine heilige.” (Iers). Kan ook de Engelse vorm van Niamh (neve) (helder) zijn
Bryn: heuvel (Welsh, Keltisch)
Siobhan Aoife (ie-fa),
Caol
Meagan (megan)
Paisly
Saybia
Maeve
Erin
volgens mij als meeve/maive/meivquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:50 schreef bixister het volgende:
hihi, die was vroeger zeker ook stiekem fan van 'onze eigen' Jezebel.![]()
![]()
maarre hoe spreek je maeve dan uit?
quote:Het is een ierse naam, mijn vriend zegt dat je het in het gaelic (ierse taal) uit zou spreken als maav, en in het engels als meev....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |