En ik ben heel nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zo blij met onze jongensnaam en vind het ook heel erg leuk dat we hem kunnen gaan gebruiken over een paar maandjes!![]()
![]()
jamaarjamaar eerst zei je heul van wel! en tis ska's schuldquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:13 schreef pinquit het volgende:
en ik wílde het niet eens weten![]()
BE, de jouwe wil ik wel weten
quote:
ik moest ook meteen aan fallus denken...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef innepin het volgende:
[..]Dat is echt té erg! Het doet me tegelijkertijd denken aan fallus én aan worst (Bologna, spreek uit Boloonie)
En felonyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef innepin het volgende:
[..]Dat is echt té erg! Het doet me tegelijkertijd denken aan fallus én aan worst (Bologna, spreek uit Boloonie)
Ik vind de naam opeens een beetje saai....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Soepie ook twijfel? Hoezo dan? Vertel!
Nu net bij een klusprogramma werd er een meisje geboren: Marabel.
Ik vind het een beetje klinken als Isadora ofzoiets hoogdravends...
das balen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:07 schreef S_oepstengel het volgende:
[..]
Ik vind de naam opeens een beetje saai....![]()
![]()
Marabel..
moet k nog een keer een rijtje PM'enquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
das balen...
ik moet nog steeds in conclaaf over de 2e naam.. bij de 1e naam heb ik mijn zin gekregen, nu nog bij de 2e naam
whaha mag wel hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
moet k nog een keer een rijtje PM'en![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:11 schreef S_oepstengel het volgende:
Wat wil je als 2e naam dan Vicky![]()
Mja het erge is dat ik geen vervangende naam weet voor de naam die we nu hebben.. dus waarschijnlijk wordt het hem toch wel.. maar ik twijfel zo.. hormonen?
tja ik vind de naam gewoon zo leuk!! Wil m van de daken schreeuwenquote:
Ja, misschien is Gijs wel leuk...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:30 schreef Brighteyes het volgende:Ik weet het, en ik vind het dus ook echt niet een saaie naam!
Saai is voor mij Klaas of Gijs ofzo. Maar jullie naam niet hoor!Die is gewoon leuk!
Wat erg als zo'n een naam geraden wordt!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef bixister het volgende:
haha rocka, dat lijkt me ook wel vervelend. ik ken zo'n zelfde verhaal, maar dan mbt een veel minder voor de hand liggende naam: Baruch...! heb je een naam waarvan je denkt 'die raadt niemand', zegt je moeder achteloos aan de telefoon "als 't maar niet Baruch ofzoiets wordt'![]()
![]()
. (zij hebben er trouwens voor gekozen om hun keuze niet te veranderen.)
Aaaaah.... Maar ik vind Brent wel leuker dan Klaas hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Klaas stond heel lang op nr 1 bij B. We waren eruit zei ik tegen mijn moek. Zegt ze: 'Oh mooi, als het maar niet Jan, Klaas of Pietje is'
Toen was voor mij de lol er al af...
Baruch is een hele gewone naam hoor, en idd, zo heet de Moszkowicz die niet in de maatschap zitquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:34 schreef huuphuup het volgende:
Oh Baruch is toch een normale naam? Okay niet normaal als in, wel heel erg belegen, maar ik dacht altijd dat dat wel een normale (joodse) naam is hier. Heet niet een van moskowitzen zo?
Raar lijkt me dat inderdaad als het zomaar geraden zou worden. Maar ik kan me niet voorstellen dat wij nog van onze naam voor ons meisje af zouden wijken, zelfs al zou mn moeder of schoonmoeder roepen dat ze hem verschrikkelijk vindt ofzo. (wij vinden het namelijk wél een mooie naam en laat het nou net ons kind zijn)
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:44 schreef texelonia het volgende:
Noah heeft vandaag de naam verklapt![]()
Tja viel te verwachten natuurlijk. Eigenlijk was het wel heel schattig. Ze gingen naar de kinderboerderij met school en Noah rende naar 1 van de moeders die mee was om te vertellen: "Mijn mama heeft een baby in haar buik! En weet je hoe ze gaat heten? *******!"![]()
![]()
En wie weet aan wie ie het allemaal nog meer heeft verteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |