Ik vind Gijs ook erg mooi!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:16 schreef sproet-je het volgende:
Ik vind Gijs wel een mooie naam!!Ach blijkbaar van ik wel van de saaie namen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef Poppedein het volgende:Ik geloof dat we zomaar ineens uit de naam zijn!
En t ging zoooo makkelijk, dat ik me nu vooral zit af te vragen of dat niet iets té gemakkelijk ging
![]()
Maar ik ben dr zoooooo blij mee!
ooooh *nieuwsgierig is*quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb het al aan zoveel mensen gezegd! En nu heb ik daar al heel erg veel spijt van want stiekem vond ik het de vorige keer bij Sasha ook wel weer heel erg leuk dat zo weinig mensen het wisten.
En nu twijfel ik toch weer of ik niet een PM-etje zal sturen.
GOd wat ben ik erg eigenlijk.![]()
je hebt groot gelijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Duh... wat denk je dat ik denk als ik het zo vaak zie.![]()
ik eigenlijk ook niet.. terwijl men suggereert dat het een top 20 naam is...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:10 schreef huuphuup het volgende:![]()
wat grappig. Ik ben zo'n muts, ik zou dat dan echt als een soort bevestiging zien van dat je de goeie naam hebt gekozen![]()
Wij zijn onze naam nog niet tegengekomen eigenlijk.
Bar, wat vind je van Marnix? Klinkt wel mooi samen met Thijs vind ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef _Bar_ het volgende:
we hebben gelukkig nog even voor de jongensnaam.
maar neem Mats mee naar achter.
ik zou zeggen Doewiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kwam net de naam Dewey tegen. Zou je dat uit moeten spreken als Dewi?\
Vreselijk
Djoewie, althans ik ken hem op zijn Engels.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vreselijk
Doet me denken aan die maffe politieagent uit die Scream films, die heette dacht ik ook zoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vreselijk
Dan weet ik nu BEbie's naam!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat je de naam ineens overal tegen komt?
In films, tijdschriften, boeken en vanmiddag zelfs op de sticker van een opbergdoos!
yeah Doofusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Doet me denken aan die maffe politieagent uit die Scream films, die heette dacht ik ook zo![]()
Daar hebben ze er een complete debiel van gemaakt jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
yeah Doofus
sniff my finger
(maar dan de scary movie versie:P)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |