quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:56 schreef Stiemie het volgende:
Linde en Jasper is ook leuk!
De jongensnaam voor Linde was Jasper, maar ik weet niet of we die nu weer mee laten doen.
Buiten fok! ken ik 3 Lindes, geen Sophie, 1 Eva, 1 Julia en 2 Anna's. De top zoveel zegt niet zoveel over hoevaak je de naam in je eigen omgeving tegenkomt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:49 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha ja inderdaad![]()
Oeh Sophie vind ik mooi en Eva en Anna (alleen staan die allemaal nu in de top zoveel) Net zoals Julia
Maar eigenlijk willen we liever geen naam die zo poulair is. Dat vonden we ook zo leuk aan Linde
Kan beide..op zijn engels/amerikaans is he Evaquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:58 schreef Stiemie het volgende:
Hoe spreek je dat dan uit? Als ava of eva?
Ja, ik hoor ook nooit Daan, terwijl het de nummer 1 naam is. Bram staat ook in de top 10 en hoor ik ook nooit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef Grijs het volgende:
[..]
Buiten fok! ken ik 3 Lindes, geen Sophie, 1 Eva, 1 Julia en 2 Anna's. De top zoveel zegt niet zoveel over hoevaak je de naam in je eigen omgeving tegenkomt.
Onze oudste heeft ook een hele populaire naam (Daan) en ik ken 2 andere Danen en hij heeft afwisselend bij beide in de klas gezeten (momenteel is hij de enige Daan in de klas en zitten de andere 2 bij elkaar in de klas).
Nou wij wonen in een vrij populaire wijk in Amsterdam en daar zijn echt veel Sophies, Emma's, Daan-en en Anna's. Grote kans dat die straks bij Linde (of haar broer/zus) in de klas zitten. Ik ken trouwens maar 1 Linde. Hoor ook van veel mensen uit mijn omgeving dat ze 'm nog nooit gehoord hadden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef Grijs het volgende:
[..]
Buiten fok! ken ik 3 Lindes, geen Sophie, 1 Eva, 1 Julia en 2 Anna's. De top zoveel zegt niet zoveel over hoevaak je de naam in je eigen omgeving tegenkomt.
Onze oudste heeft ook een hele populaire naam (Daan) en ik ken 2 andere Danen en hij heeft afwisselend bij beide in de klas gezeten (momenteel is hij de enige Daan in de klas en zitten de andere 2 bij elkaar in de klas).
Hmm dan zou het Ava worden bij ons. Ik wil namelijk een naam die geen opties overlaat in hoe je het schrijft of zegt. (Dus niet jarenlang hoeven zeggen 'nee het is niet met een x, maar met ksquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
Kan beide..op zijn engels/amerikaans is he Eva
Beide, maar ik zou voor Ava gaan, anders zou ik wel Eva geschreven hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:58 schreef Stiemie het volgende:
Hoe spreek je dat dan uit? Als ava of eva?
Mensen verzinnen de meest gekke dingen hoor..hoeveel verschillende uitspraken van elin ik al heb moeten horen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:05 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm dan zou het Ava worden bij ons. Ik wil namelijk een naam die geen opties overlaat in hoe je het schrijft of zegt. (Dus niet jarenlang hoeven zeggen 'nee het is niet met een x, maar met ks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |