Ik heb het geluid afgezet. Rottenberg hoor ik graag over politiek, maar dan houdt het wel op. Mulders ergernissen zijn altijd erg vermakelijk, maar vrijdag zat ie er ook al.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zat ineens te zappen toen Rottiberg kwam..... ik wil helemaal niet spoilers van een kennelijk goeie film horenen cker niet zo'n lang item.
Dank je!quote:
Nja voor zo'n bandje is het vaak aardig wat publiciteit tochquote:Op maandag 2 maart 2009 23:36 schreef BartUlft het volgende:
Mulder kan ik altijd wel om lachen
Muziek was ook goed vandaag, is toch eigenlijk een schande dat die band er maar 1000 euri voor krijgt, muziek voor een wereldwijde campagne van een groot kleding/schoenen sportmerk. die zouden best wel wat dieper in de buidel mogen tasten hiervoor.
Vond het eigenlijk wel een erg leuk liedje; weinig vernieuwend, toegegeven, maar een dermate catchy trackje schrijven + een wereldwijde commercial deal is niet niksquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:19 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Nja voor zo'n bandje is het vaak aardig wat publiciteit tochHeb het gisteren niet gezien overigens, dus misschien trek ik te snel conclusies
Van wat ik gezien heb op het NOS journaal:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |