Eigenlijk gooi je er ook geen zaagsel in maar houtsnippers. Ik heb er met mijn Astma, huisstofmijtallergie en andere toffe dingen geen last vanquote:Op maandag 2 maart 2009 19:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik wou nog even tegen WSS zeggen dat je beter geen zaagsel kunt gebruiken als strooisel want dat is erg stoffig en dus slecht voor de luchtwegen. Je kunt beter een alternatieve bodembedekker zoals katoenpluis, beukensnippers of geperste houtkorrels nemen. In elk geval iets wat stofvrij is.Corbo, op basis van maïs, is ook supergoed.
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ah bedankt Ise. Ik heb nu net zaagsel gehaald, maar wanneer ik er doorheen ben, zal ik aan je advies denken
zagen wij jou nou laatst lopen trouwens?quote:
Oh dat weet ik nog wel hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zagen wij jou nou laatst lopen trouwens?ergens 's avonds bij de bibliotheek op dinsdagavond ( geloof twee weken geleden)
je weet het vast niet meer , maar moest er ineens aan denken
Jaquote:
Ik weet niet wie ze eerder bannenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan ga ik een ban voor je aanvragen
Heb ik tijd om uit te ziekenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe zat dat ook al weer, met banaanvragen? Vraag om een ban, krijg een ban was het toch?
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe zat dat ook al weer, met banaanvragen? Vraag om een ban, krijg een ban was het toch?
Natuurlijk heb jij er geen last van. Jij zit er niet de hele dag met je snufferd in.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eigenlijk gooi je er ook geen zaagsel in maar houtsnippers. Ik heb er met mijn Astma, huisstofmijtallergie en andere toffe dingen geen last van
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Natuurlijk heb jij er geen last van. Jij zit er niet de hele dag met je snufferd in.
quote:
correct, ik kwam bij de super de boer vandaan en liep naar huisquote:
dan ben je ook niet heel veel veranderd zegquote:Op maandag 2 maart 2009 21:09 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
correct, ik kwam bij de super de boer vandaan en liep naar huis
Ik zei nog 'hoi' met een lichte twijfel in mijn stemquote:Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan ben je ook niet heel veel veranderd zeggrappig.
ik zei maar nikswant om nou een wildvreemde aan te spreken met " heey ben jij toevallig.... " is ook een beetje weird
haha oeps sorryquote:Op maandag 2 maart 2009 21:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik zei nog 'hoi' met een lichte twijfel in mijn stem
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De Stadhoudersweg is weer open
Wel oppassen voor de tram die nu tot einde van de maand door Blijdorp rijdt
4 buslijnen is wel genoeg toch? Verder zijn er niet echt veel mensen die nu al gebruik maken van de 49. Bovendien zijn de bochten te krap voor de nieuwe trams.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarom rijdtie daar eigenlijk niet meer? Is volgens mij het grootste " rail-loze" stuk van rotterdam.. je zou toch denken dat blijdorpers ook met de tram naar het station willen.
Thx for the noticequote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De Stadhoudersweg is weer open
Wel oppassen voor de tram die nu tot einde van de maand door Blijdorp rijdt
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
4 buslijnen is wel genoeg toch? Verder zijn er niet echt veel mensen die nu al gebruik maken van de 49. Bovendien zijn de bochten te krap voor de nieuwe trams.
Wellicht als RR Statenweg open gaat en/of de tram ooit nog eens doorgetrokken wordt naar Overschie, dat het rendabel wordt om een tram te laten rijden.
naar hem? je bent mafquote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha oeps sorryniet gezien, volgende keer zal ik lief lachen
Confirmed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens mij zag ik vanmorgen Isegrim voorbij sjezen.
Zoja: kijk niet zo boos!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kon weer via stadhoudersweg de snelweg op
Op zuid hebben we ook asfalt en fietspadenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is de moeite waard om het prachtige asfalt van weg en fietspad te gaan bekijken
HOAX !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op zuid hebben we ook asfalt en fietspaden
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op zuid hebben we ook asfalt en fietspaden
Waarop zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Niets van waar natuurlijk. Op zijn hebben jullie helemaal niets
Veel Turkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:02 schreef GoeRoe86 het volgende:Ik ben te overhaast
Op Zuid (ipv zijn) hebben jullie helemaal niets. Bedoelde ik
Hoofdstad, toch?quote:
Misschien refereert het naar de stad waar hij vandaan komt: Ankara...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoofdstad, toch?Best wel suf om in Feijenoord je restaurant hoofdstad te noemen
Ja, of het is gewoon een ajax supporterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Misschien refereert het naar de stad waar hij vandaan komt: Ankara...
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, of het is gewoon een ajax supporter
Redelijk maar niet het doorvertellen waard, imo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oja [ afbeelding ] op Zuid hebben we ook Sultan
Ik heb wel zin in iskender. Zijn jullie het vrijdag nog wezen eten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik was anders erg te spreken over Sultan![]()
En Nazar heeft heerlijke Iskender
Ooit op?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Nu zo lekker broodje Tartaar met ei en ui
![]()
Gewoon hollands![]()
Iskender
Nee want ik mot geen dingen met creme fraiche of yoghurt of slagroom over mn etenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ooit op?![]()
Dr hoeft maar 1 zo'n rotturk je om te praten om yoghurt over je vlees te gooien, en je bent verkocht![]()
Dr gaan nu standaard ook altijd een paar eetlepels yoghurt door de kapsalon heenook erg lekker
En yoghurt met knoflook en kruiden? Of Eigeel met zonnebloemolie?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee want ik mot geen dingen met creme fraiche of yoghurt of slagroom over mn eten
Ook niet, eet trouwens ook geen mayo of fritessaus of dat soort ellendequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En yoghurt met knoflook en kruiden? Of Eigeel met zonnebloemolie?![]()
Nog niets gehoord van de aankoopmakelaarKwillum kwillum!
[ afbeelding ]
iemand een id waar al die afkortingen in de plattegrond voor staan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En yoghurt met knoflook en kruiden? Of Eigeel met zonnebloemolie?![]()
Nog niets gehoord van de aankoopmakelaarKwillum kwillum!
[ afbeelding ]
zou niet te vroeg juichen, straks heeft die chinees daar zn eigen businessje geopend in de gangkastquote:
quote:K=kyl
F=frys
K/S=kyl/sval
DM=diskmaskin (of plaats voor DM)
ST=städskåp
SK=skafferi
U/M=ugn/mikro ?
HS=högskåp
G=garderob
L=linneskåp
KLK=klädkammare
FRD.=Förråd
TM=tvättmaskin (of plaats voor)
TT=torktumlare (of plaats voor)
TS=torkskåp (of plaats voor)
TP=tvättpelare
dat verklaart allesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:40 schreef DutchTrain het volgende:
Even google'en en je hebt ze wel in het Zweeds
[..]
alweer ontspoord, of ergens op geknald deze keer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Tram gecrasht net in de bocht naar laan op zuid
volgens een meer betrouwbare bron, zou het ook wasemkap kunnen zijn, maar dat lijkt me geen logische locatie. Net als Bk voor badkamerkachelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:39 schreef littledrummergirl het volgende:
shit zeg, waarom had ons huis op zuid geen wapenkast
Ehm, kan iemand dit in paint zetten ?quote:Verleende vergunningen
Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010 (verzenddatum 17 februari 2009
schijnt auto onder gestaan de hebben maar die zat net achter het ABN gebouw dus we zagen alleen de tram half staan.......quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alweer ontspoord, of ergens op geknald deze keer?
kwamen hier al 3 brandweerauto's en wat politie door de straat sjezen
quote:Trams op Kop van Zuid gestremd na botsing
3 maart 2009
Het tramverkeer van en naar Wilhelminaplein op de Kop van Zuid in Rotterdam is dinsdag meer dan anderhalf uur gestremd geweest na een botsing tussen een auto en een tram.
De automobilist raakte gewond en moest door de brandweer uit zijn voertuig worden geknipt. Het slachtoffer is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht. Volgens de politie was hij nog wel aanspreekbaar.
Door het ongeluk - dat rond aan het einde van de ochtend gebeurde - waren tram 20, 23 en 25 gestremd. In het begin van de middag kwam het tramverkeer weer op gang.
Ja, die tram zal voortaan wel twee keer nadenken voor hij zich in een auto parkeert!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Die was het dus LHO, die zal het meteen afgeleerd hebben!
denk haast van nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi!
Ik dacht dat ik LHO vanochtend zag lopen bij het Kruisplein, richting CS, maar ik wist het niet zeker en ik had haast...
Tenzij jij in Isegrim bent getransformeerd en het verschil tussen kruisplein en hofplein niet weetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi!
Ik dacht dat ik LHO vanochtend zag lopen bij het Kruisplein, richting CS, maar ik wist het niet zeker en ik had haast...
LOL Maar wat voor bizarre vergunning is dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
een kokosmat van 2 bij 3 meter?
Erica Tepstra dr ladyshave is stuk?
Dat is alle info die er gegeven wordt... ik denk dat we maar een meet moeten plannen op de kokosmat, onder de schemerlampquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:20 schreef Isegrim het volgende:
LOL Maar wat voor bizarre vergunning is dat?
Ongelukje op de A20 ofzoquote:
Lily als in Lily Allen en Rosie als in dat nummer van The Pipettes ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Enne, mijn nijntjes hebben hun intrek gedaan, ze heten Lily en Rosie en
quote:ze zitten nog een beetje verbouwereerd in hun hok nu
En was jij dat vorige week die 'Hoi' zei bij de AH op het Bentinckplein of was het je evil twin?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi!
Nope! Gewoon alsin mierzoete Engelse bloemetjes-namenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Lily als in Lily Allen en Rosie als in dat nummer van The Pipettes ?
True, als ik de kamer uitloop en ik kom weer terug zijn ze overigens wel aan het rondhuppelen en elkaar aan het wassen enzoquote:[..]
Wat zou jij doen als je bij een familiefeest weggehaald wordt, in een doos wordt gestopt en vervolgens in een kooi onder een bureau gezet zou worden
Nee, ik wasset niet! Eng om een dubbelgangster te hebben, zeker als ze ook nog 'hoi' gaan zeggen tegen bekendenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En was jij dat vorige week die 'Hoi' zei bij de AH op het Bentinckplein of was het je evil twin?
*Begint te vermoeden dat iedereen hier dubbelgangers heeft. LHO moet dit ook beamen na afgelopen vrijdag...
Oh, ik ben om 17.15 vertrokken uit Utrecht en was dus al om 18.45 thuis. Dankzij het eerste deel snel en comfortabel OV en inclusief de speurtocht door de stad per autoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het was zo druk. The Horror. 1 uur en 30 minuten gedaan over het stukje Gouda - Rotterdam
Hmm ja, maar waarschijnlijk was ik dan ook de dubbelganger voor de persoon die mij dacht te herkennen en dus leven we allemaal in een gekloonde schijnwerkelijkheidquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee, ik wasset niet! Eng om een dubbelgangster te hebben, zeker als ze ook nog 'hoi' gaan zeggen tegen bekenden
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is alle info die er gegeven wordt... ik denk dat we maar een meet moeten plannen op de kokosmat, onder de schemerlamp
Foto'squote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben gewoon kippig te worden. Toch maar eens naar de opticien dan.
Enne, mijn nijntjes hebben hun intrek gedaan, ze heten Lily en Rosie en ze zitten nog een beetje verbouwereerd in hun hok nu
Meet? Weekend van syl dr geburtstagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het wordt 10 april. En bij slecht weer een week later. Reeds in de wiki gezet
Dizzy voor Jazz of O'Sheas voor pub quiz zijn de beste keuzes van vanavond.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben meer voor zn "drank"gedeelte
dan maak je er 17 april van en bij slecht weer twee weken eerder.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meet? Weekend van syl dr geburtstag
Dan ben ik op Vlieland.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het wordt 10 april. En bij slecht weer een week later. Reeds in de wiki gezet
das toevalligquote:
3 en 17 kunnen toch beide nog?quote:
quote:
Hmja sorry, maar dat stond al en ik heb er onwijs veel zin in.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heul niet want dan is Syl jarig
3 ben ik er dus niet, maar ben dus blijkbaar niet gewenstquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
3 en 17 kunnen toch beide nog?
Syl is trouwens 8 jarig, misschien dat die wil schuiven met dr verjaardag
17 dus?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
3 ben ik er dus niet, maar ben dus blijkbaar niet gewenst
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
3 ben ik er dus niet, maar ben dus blijkbaar niet gewenst
quote:
Ahwquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben gewoon kippig te worden. Toch maar eens naar de opticien dan.
Enne, mijn nijntjes hebben hun intrek gedaan, ze heten Lily en Rosie en ze zitten nog een beetje verbouwereerd in hun hok nu
Het is helemaal eng als je ze zelf tegenkomt en ze dan ook nog gekleed zijn en een mimiek hebben die voor jezelf zou kunnen doorgaan..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee, ik wasset niet! Eng om een dubbelgangster te hebben, zeker als ze ook nog 'hoi' gaan zeggen tegen bekenden
En ik kan zo lief zijn!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben heel erg lief, alleen niet tegen jou!
Ik merk eerder dat mensen zich bewust worden van het belang van een actieve VvE en het investeren in je woning. Maar het is altijd lastig om mensen warm te krijgen voor bestuursfuncties e.d.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:58 schreef Alicey het volgende:
Isegrim, onze VVE-beheerder "klaagt" er over dat de interesse in VVE-activiteiten minder wordt, dat dat steeds meer duidelijk wordt bij VVE-vergaderingen. Merk jij ook iets van die trend en if so, heb je enig idee waar dat vandaan komt?
Mijn muziek collectie, wat doe je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die van ons ook al.Mijn Criminal Minds, wat doe je?
Dan geldt het dus specifiek voor die beheerder.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik merk eerder dat mensen zich bewust worden van het belang van een actieve VvE en het investeren in je woning. Maar het is altijd lastig om mensen warm te krijgen voor bestuursfuncties e.d.
Egyptian curse?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan geldt het dus specifiek voor die beheerder.Het ging overigens niet zo zeer om bestuursfuncties, maar meer dat er steeds minder mensen komen opdagen bij vergaderingen. Bij ons waren er uiteindelijk nog 4 van de 6 aanwezig (We hebben nog een tijdje met zijn tweeën gezeten
). Toch ook wel vreemd, want een van de twee ontbrekenden heeft nooit af laten weten.. Die andere ontbrekende is gewoon part of the Egyptian curse..
Het pand is destijds executoriaal verkocht. Daarna bleek er een enorme wietplantage in te zitten. Daarna is het pand weer executoriaal verkocht.. En na een paar jaar weer. Nu is het pand eigendom van een speculant die niet reageert op oproepen van de VVE beheerder om iets te doen aan zijn pand zodat ik geen last meer heb van lekkages.quote:
Westhavendomeinquote:Wie was ook weer jullie beheerder?
Grappig.quote:Waar ik nu werk hebben wij ook wat VvE'tjes bij jou in de straat.
Wat heeft een VVE beheerder daarmee te maken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:26 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ben er bij de VVE vergadering hier achter gekomen dat VVE beheerder inderdaad een fantastische baan moet zijn... althans ze deed voorkomen alsof ze een paar dagen was gaan winkelen om op ideeën te komen voor de kleuren en materialen van de entrees en overlopen.
Lekker dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het pand is destijds executoriaal verkocht. Daarna bleek er een enorme wietplantage in te zitten. Daarna is het pand weer executoriaal verkocht.. En na een paar jaar weer. Nu is het pand eigendom van een speculant die niet reageert op oproepen van de VVE beheerder om iets te doen aan zijn pand zodat ik geen last meer heb van lekkages.
Zou ik ff moeten nakijken.quote:Grappig.Ook in de oneven nummers?
Alle gemeenschappelijke ruimten zijn eigendom en in beheer van de VVE. Dus je kan de beheerder opdracht geven om met een verbetervoorstel te komen, zoals de eigenaar van de meerderheid in dit geval heeft gedaan om het gebouw verder te kunnen verkopen. Opvallend genoeg hebben we als minderheid wel de richting van de kleuren en materialen kunnen bepalen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:27 schreef Alicey het volgende:
Wat heeft een VVE beheerder daarmee te maken?
Vreemde beheerder dan, die heeft daar geen fuck mee te maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:26 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ben er bij de VVE vergadering hier achter gekomen dat VVE beheerder inderdaad een fantastische baan moet zijn... althans ze deed voorkomen alsof ze een paar dagen was gaan winkelen om op ideeën te komen voor de kleuren en materialen van de entrees en overlopen.
Nee, het pand is bestemd voor verkoop (Staat inmiddels weer te koop). Wat wel goede hoop biedt is dat in de tijd dat ik ziek thuis zat ik de hele tijd geboor, getimmer, gezaag etc. gehoord heb. Kennelijk zijn er dus wel mensen bezig met het opknappen van het pand..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Lekker dan.Woont er iemand? Zo nee, dan is het eventueel mogelijk om onder politiebegeleiding naar binnen te gaan met een aannemer.
Vreemd, dit lijkt mij nl. eerder iets voor de leden om onderling overeenstemming over te bereiken..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Alle gemeenschappelijke ruimten zijn eigendom en in beheer van de VVE. Dus je kan de beheerder opdracht geven om met een verbetervoorstel te komen, zoals de eigenaar van de meerderheid in dit geval heeft gedaan om het gebouw verder te kunnen verkopen. Opvallend genoeg hebben we als minderheid wel de richting van de kleuren en materialen kunnen bepalen.
Hopen dat het dan nu gekocht wordt die er gewoon zelf gaat wonen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, het pand is bestemd voor verkoop (Staat inmiddels weer te koop). Wat wel goede hoop biedt is dat in de tijd dat ik ziek thuis zat ik de hele tijd geboor, getimmer, gezaag etc. gehoord heb. Kennelijk zijn er dus wel mensen bezig met het opknappen van het pand..
Ja, dat hoop ik ook. In de tussentijd hoop ik dat de eigenaar een beetje gaat meewerken aan het verhelpen van lekkages etc. Ik schijn de enige te zijn die tot nu toe contact met hem heeft gehad. Na een briefje waarin ik hem verzocht om met een voorstel te komen om de schade op te lossen belde hij dat ik dat maar met de verzekering moest regelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hopen dat het dan nu gekocht wordt die er gewoon zelf gaat wonen.
Dat hoeft niet, want er is één eigenaar met het mandaat van 90% van de stemmen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:32 schreef Alicey het volgende:
Vreemd, dit lijkt mij nl. eerder iets voor de leden om onderling overeenstemming over te bereiken..
Dan kun je makkelijk stemmen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want er is één eigenaar met het mandaat van 90% van de stemmen.
quote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
We waren als overige eigenaren ook alleen maar aanwezig om onze punten in de notulen te krijgen en aan te horen wanneer en hoe het verbeterplan uitgevoerd gaat worden.quote:
Onder voorbehoud in mijn agenda gezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
17 April 2009 kokosmatten- en schemerlampenmeet aan de Rotte. Iedereen mag zijn eigen kokosmat of schemerlamp meenemen, of gebruik maken van de openbare kokosmat en schemerlampen. Bij slecht weer twee weken eerder en alleen geimpregneerde kokosmatten zijn toegestaan in combinatie met sfeerananassen.
Dit alles naar aanleiding van dit bericht:
[..]
Veel meer kan je dan inderdaad niet doen.. Lijkt mij een heel vervelende situatie als je eigenlijk niet echt invloed kan uitoefenen..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
We waren als overige eigenaren ook alleen maar aanwezig om onze punten in de notulen te krijgen en aan te horen wanneer en hoe het verbeterplan uitgevoerd gaat worden.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
17 April 2009 kokosmatten- en schemerlampenmeet aan de Rotte. Iedereen mag zijn eigen kokosmat of schemerlamp meenemen, of gebruik maken van de openbare kokosmat en schemerlampen. Bij slecht weer twee weken eerder en alleen geimpregneerde kokosmatten zijn toegestaan in combinatie met sfeerananassen.
[..]
Nou ja, er werd goed geluisterd naar ons en het ging er vooral om dat de grooteigenaar niet te veel geld uitgeeft om de rest van de appartementen verkocht te krijgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:41 schreef Alicey het volgende:
Veel meer kan je dan inderdaad niet doen.. Lijkt mij een heel vervelende situatie als je eigenlijk niet echt invloed kan uitoefenen..
Oh, dat is dan wel weer te overzien. Het is dan sowieso een tijdelijke situatie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou ja, er werd goed geluisterd naar ons en het ging er vooral om dat de grooteigenaar niet te veel geld uitgeeft om de rest van de appartementen verkocht te krijgen.
Een grooteigenaar die vrijwillig geld wil uitgeven?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou ja, er werd goed geluisterd naar ons en het ging er vooral om dat de grooteigenaar niet te veel geld uitgeeft om de rest van de appartementen verkocht te krijgen.
Zoek naar een omgevallen bank die de woningen in een vastgoedbeleggingsfonds heeft zitten en net voor de kredietcrisis besloten had om te gaan verkopen... en er nu achter komt dat dat niet zo snel gaat als verwacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Een grooteigenaar die vrijwillig geld wil uitgeven?Doe mij er daar ook een paar van!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zoek naar een omgevallen bank die de woningen in een vastgoedbeleggingsfonds heeft zitten en net voor de kredietcrisis besloten had om te gaan verkopen... en er nu achter komt dat dat niet zo snel gaat als verwacht.
Een videofoon met groot kleurenscherm en marmeren entrees vonden we toch écht te ver gaan
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
moet je wel je laptop meenemen ofzoquote:
Makkelijker dan een generator meenemen om die normale schemerlampen op aan te sluitenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
moet je wel je laptop meenemen ofzo
maar, hebben jullie ook een kokosmat van 3x2quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:08 schreef Isegrim het volgende:
Gewoon een schemerlamp aansluiten op de dynamo van je fiets.
Oh en als het slecht weer is kunnen we wel naar ons huis want dat is daar ook om de hoek.
Gelijk ubuntu dr op?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
Woohoo, PC werkt, geen problemen (niks wat ik niet voorspeld had). Ff OS opnieuw installeren helaas, maar had daar al op gerekend
Tja, als dat dan zonder gouden lijsten is..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
Zoek naar een omgevallen bank die de woningen in een vastgoedbeleggingsfonds heeft zitten en net voor de kredietcrisis besloten had om te gaan verkopen... en er nu achter komt dat dat niet zo snel gaat als verwacht.
Een videofoon met groot kleurenscherm en marmeren entrees vonden we toch écht te ver gaan
Nee hoor, ik kan LHO altijd gewoon quoten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gewoon Windows
(Jullie trouwens ook last van dat je niet LHO kan quoten in dit topic?)
Gister en vandaag paar keer problemen mee (net werkte t ineens wél)quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan LHO altijd gewoon quoten.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:57 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je LHO willen quoten? Ik hoef zijn onzin echt geen tweemaal te lezen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:57 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je LHO willen quoten? Ik hoef zijn onzin echt geen tweemaal te lezen.
Leuk met alle tenten die toegang heffenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:03 schreef Dezz het volgende:
Ik ben een kroegentocht aan het plannen en nou vroeg ik me af of er ook nog goede kroegen zijn in Delfshaven? Ik ben namelijk van plan vanuit Delfshaven via de Nieuwe Binnenweg naar de Witte de Withstraat te gaan
Die ken ik niet in de omgeving van historisch delfshavenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef Dezz het volgende:
Ja graag een beetje een hippe kroeg met 20+ publiek.
Ik ook, dan ben ik jarig!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wil dat het 1 september is
Wij hebben trouwens een huis op eigen grondquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is dezelfde prijs als waarvoor wij het toen kochten.
Feli nogmaals.
En wat schiet je daarmee op?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens een huis op eigen grond
dan hoef je niet iedere maand een bedrag ( ergens rond de 100/ 150 e ) te betalenquote:
nu.nlquote:PVV doet mee aan verkiezingen gemeenteraad
AMSTERDAM - De PVV van Geert Wilders doet volgend jaar in een aantal steden mee aan de gemeenteraadsverkiezingen. Dat zei Wilders woensdag in een interview met RTL Nieuws.
"We zijn zeker van plan om in een aantal gemeenten mee te doen", vertelde Wilders. Hij noemde Den Haag, Rotterdam,
Dat hoeven wij de komende 25 jaar ook niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan hoef je niet iedere maand een bedrag ( ergens rond de 100/ 150 e ) te betaleneen van de vorige eigenaren hebben dat al eens in een keer afgekocht.
Ik was net erg blij dat ik met de auto van Delft naar Rotterdam kon en niet met de bus was. En daarna hoorde ik dit ook nog.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:32 schreef Isegrim het volgende:
Dat hoeven wij de komende 25 jaar ook niet.
Geen treinverkeer mogelijk tussen Den Haag en Rotterdam. De NS zet GEEN bussen in en laat de passagiers gewoon verrotten.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk alternatief voor alle LR stemmers
dankjequote:
Kom je nu niet in de problemen met de financiering dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Moet alleen niet je opdrachtgever besluiten "omdat ze niet zeker wisten in Mei het contract te verlengen" nu maar vast het contract op te zeggen, vanwege "te weinig progressie, en niet op het laatste moment met slecht nieuws te willen komen" (fucking css vanaf scrap in 3 maanden tot een erg net niveau gekregen..).
Ik zit nog wel gewoon tot Mei onder contract bij de detacheerder, ik ga er vanuit voor die tijd ofwel via de detacheerder (waar ik ook de intentieverklaring van heb, == werkgever) danwel zelf wat gevonden te hebben. Dus dat heeft imho nog geen invloed hierop.
Sjouwers zijn ook altijd welkomEn mochten we gaan behangen, dan zijn behangers ook meer dan welkom want dat is ook hier niet erg geliefd
![]()
Overigens kunnen wij niet naar jullie (heiden, ise) gluren, we zitten op de Graaf Balderikstraat aan de kant van de Vriendenlaan.
Nee hoor, alle passagiers kwamen met de randstadrail die reed wel want de RET is niet geprivatiseerd zoals de NSquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hoeven wij de komende 25 jaar ook niet.
Geen treinverkeer mogelijk tussen Den Haag en Rotterdam. De NS zet GEEN bussen in en laat de passagiers gewoon verrotten.
Nee, ik zit nog gewoon onder het zelfde contract bij mn detacheerder. En zij danwel ik hebben nu dus tot 11 mei om wat anders te vinden. Ik ga er vanuit dat dat wel gaat lukken. En ik heb van mn detacheerder de garantie niet in salaris achteruit te gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kom je nu niet in de problemen met de financiering dan?
heb je een gebrek lieverd?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:02 schreef Isegrim het volgende:
De NS is een fucking staatsbedrijf, LHO.
quote:N.V. Nederlandse Spoorwegen (NS) is het nationale spoorwegbedrijf van Nederland, een voormalig semi-overheidsbedrijf met een N.V.-status.
Een garantie of een intentie? Is nogal een verschil hé?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog gewoon onder het zelfde contract bij mn detacheerder. En zij danwel ik hebben nu dus tot 11 mei om wat anders te vinden. Ik ga er vanuit dat dat wel gaat lukken. En ik heb van mn detacheerder de garantie niet in salaris achteruit te gaan.
Dus dat komt wel goed
Ik heb een intentieverklaring voor de hypotheek.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een garantie of een intentie? Is nogal een verschil hé?
En welke detacheerder is het?
Nou mocht t nodig zijn; bij ons nemen ze nog volk aanquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb een intentieverklaring voor de hypotheek.
Ze hebben mij toegezegd dat ik niet onder de 2000 bruto ga komen. Ik werk in principe ook nog tot 11 mei voor dat bedrijf, en niet voor het bedrijf waar ik dagelijks heen ga
Booten vanaf D (indien nog mogelijk) en dan persoonlijke mappen uitzetten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou mocht t nodig zijn; bij ons nemen ze nog volk aan![]()
Iemand nog een ideetje hoe ik mn 'oude' OS weg krijg![]()
Heb 2 HD's, C: en D:
Voorheen stond mn OS op D:, na mn hardware upgrade en vereiste reinstall van OS staattie op C: (wilde D: niet formatteren). Kan nu (zoals ik al dacht) mn Windows, Users en Program Files mappen niet verwijderen. Heb al de NTFS permissions aangepast en ownership genomen over de mappen en files, maar het wil niet![]()
![]()
![]()
Hij blijft 'acces denied' roepen tegen mij
Nee het mooie is dat users nu weg isquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Booten vanaf D (indien nog mogelijk) en dan persoonlijke mappen uitzetten?
Waar en wie is ons trouwens? En wat voor volk?![]()
Ja t zal iets van dat eerste worden, 2e gaat nogal lastig, er staat rond de 250 gig aan muziek op, vandaar dus dat ik 'm niet wil formatteren, en heb wel een externe HD, maar die staat met zo'n 300 gig aan films en series volquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Booten met een slackware / ubuntu cd en met wat hulp je NTFS schijf benaderen, attrib eens afstoffen, of backuppen naar C en D formatteren.
Wanneer is een het een gebrek. Ik mis ze niet echt zegmaar. Zolang de dames ze maar blijven houdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je een gebrek lieverd?
Verhaal primary disk, systeem disk en disk met OS ofzo. Zelfde gezeik ook wel eens gehad. Enige oplossing voor mij toen was: alle disken op gewenste er uit, gewenste formatteren, boel gezeik...quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Oh mén ik heb zojuist echt magische dingen gedaan![]()
Was met Unlocker Assistent (handige tool om files te deleten die in gebruik zijn door systeem of om andere redenen 'acces is denied' geven) beetje die D: schijf aan t opruimen, de Windows folder niet eens aangeraakt nog, maar Program Files was weg, en nog wat hidden system files en directories. Ging dus over de OUDE Windows Install, de nieuwe die ik gister deed staat op de C: schijf.
Reboot ik dat grafding, zegtie 'bootmgr missing, unable to boot'![]()
![]()
Heb dus op een of andere magische manier een koppeling gemaakt tussen die 2 schijven, en dat terwijl ik zelfs in Disk Managment die D schijf nog moest toevoegen toen Windows op C was geinstalleerd... man man man wat kan Microsoft toch leuke geintjes uithalen...
En ik heb nog wel in de BIOS 'm geforceerd op te starten van de C schijf, maar hij vertikt 't
Ik hou het maar bij de uitspraak van mn collega:
"De dag dat Microsoft geen producten meer maken die zuigen, zijn ze begonnen met het maken van stofzuigers"
En morgen dus even met de een-of-andere Linux distributie de boel schoon vegen op D: en clean install weer maar doen op C:
Booten vanaf D (indien nog mogelijk) en dan persoonlijke mappen uitzetten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou mocht t nodig zijn; bij ons nemen ze nog volk aan![]()
Iemand nog een ideetje hoe ik mn 'oude' OS weg krijg![]()
Heb 2 HD's, C: en D:
Voorheen stond mn OS op D:, na mn hardware upgrade en vereiste reinstall van OS staattie op C: (wilde D: niet formatteren). Kan nu (zoals ik al dacht) mn Windows, Users en Program Files mappen niet verwijderen. Heb al de NTFS permissions aangepast en ownership genomen over de mappen en files, maar het wil niet![]()
![]()
![]()
Hij blijft 'acces denied' roepen tegen mij
Ja dan had iedereen een Apple.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
zonder microsoft/ibm zag de wereld er heul anders uit ...
Ons is Getronics Consulting en ik zit in de BU Call2.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ah, en vooral de laatste zin nogmaalsMag ook per PM
![]()
[..]
Booten vanaf D (indien nog mogelijk) en dan persoonlijke mappen uitzetten?
Waar en wie is ons trouwens? En wat voor volk?
Trein in de brand tussen Den Haag en Delftquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:13 schreef Isegrim het volgende:
De staat heeft nog steeds alle touwtjes in handen.
Weet er iemand waaróm er nou een storing was??? Want er staat helemaal niets op de site van de NS of 9292 en in het nieuws zie ik ook niks.
Getronics heeft alleen niet echt een top naam als werkgever...quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ons is Getronics Consulting en ik zit in de BU Call2.
En wat voor volk verschilt, ligt meer beetje aan wat voor papiertjes je hebt en wat je wil/kan waar je terecht komt. Bij Call2 bv. zitten voornamelijk high-school dropouts die handig met IT zijn, en dan teken je daar contractje en mag je op hun kosten veel leren (MCSA/MCSA, CCNA, Linux, whatever je wil eigenlijk, HBO/WO Studie). Zonder terugbetaal regelingen en ellende, maar uiteraard merk je wel in je salaris terug dat ze je studie e.d. betalen![]()
Getronics is gewoon meer voor de mensen die al ruim gecertificeerd zijn of HBO/WO studie hebben afgerond, óf voor de Call2'ers die na paar jaartjes flink wat papiertjes hebben en zodoende doorstromen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
Maandag de sleutel van m'n huis
Weg uit de stad
Want?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Getronics heeft alleen niet echt een top naam als werkgever...
Ik blijf wel gewoon dit topic vervuilen maar naar Ommoordquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Verraaier.. waar ga je heen?
Ik geloof dat ze meerdere ontslaggolven hebben gehad, salaris en arbeidsvoorwaarde zouden ook niet heel spectaculair zijn -is what they told me. En op school was ik al 1052183, dat zie ik bij een werkgever niet echt zitten (dat nummer is trouwens serieus mijn leerling nummer, en de laatste keer dat ik die heb moeten opnoemen of intikken is inmiddels toch al een jaar of drie geleden. Ze spraken je er nog net niet op aan (1052183, wakker worden!).quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want?
Sowieso is dat zo met de meeste grote bedrijven lijkt me, er werken 25.000 man in de benelux ofzo, tjah altijd wel een paar die negatief zijn, en die verhalen blijven meestal hangen.
Persoonlijk (nog) geen slechte ervaringen
Foto's van schoonmaakster ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:07 schreef Isegrim het volgende:
Lang leve de schoonmaakster, ik ben binnen.
Opzich heb ik nog wel een werkgever, maar volgende maand geen opdracht gever meer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als je een werkgever nodig hebt, Harvey, kan ik ook wel even voor je peilen....
Laat maar weten als ze intresse hebt in een andere baan dan ga ik voor je peilen hierquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Opzich heb ik nog wel een werkgever, maar volgende maand geen opdracht gever meer.
De eerste opdracht waar ik nu ben voorgelegd, is op 150 meter van mn toekomstige woning afDie wil ik sowieso wel even afwachten
Maar meer opties open is altijd handig
quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik luister onderweg naar mijn werk altijd naar Radio 1, maar in die dubbeldekstreinen heb je echt nul ontvangst.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Laat maar weten als ze intresse hebt in een andere baan dan ga ik voor je peilen hier
foto'squote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
foto's
nu heb je zeker niet meer zo'n tof uitzicht als eerst?
ach je hebt wel natuurquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=PQ47QM4J
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach je hebt wel natuur![]()
ziet er netjes uit verderstaat er nu een glasplaat halverwege de kamers? Is dat de afscheiding tussen woon en slaapkamer?
Mwah naar eigen zeggen volgens onze CEO nieuwsbrief zijn we de enige in de IT wereld die nog omhoog gaan in loon, 2,6 - 3,2% ofzo...quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze meerdere ontslaggolven hebben gehad, salaris en arbeidsvoorwaarde zouden ook niet heel spectaculair zijn -is what they told me. En op school was ik al 1052183, dat zie ik bij een werkgever niet echt zitten (dat nummer is trouwens serieus mijn leerling nummer, en de laatste keer dat ik die heb moeten opnoemen of intikken is inmiddels toch al een jaar of drie geleden. Ze spraken je er nog net niet op aan (1052183, wakker worden!).
In je dromen. Ben je vrij vandaaag?quote:
zit op werk tot 21.00 man!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
In je dromen. Ben je vrij vandaaag?
ik heb ff vlug rondgevraagd, vrijwel iedereen die ik ken heeft gewoon een verhoging gehad. En die werken echt niet allemaal bij G...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah naar eigen zeggen volgens onze CEO nieuwsbrief zijn we de enige in de IT wereld die nog omhoog gaan in loon, 2,6 - 3,2% ofzo...
Maar het zou allemaal best kunnen. Mocht je iig omhoog zitten ofzo dan kan ik ook altijd even recruitment van ons een mailtje sturen
Whehehe ik ga even naar de smoelensmidquote:
Daarom ook 'naar eigen zeggen'quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik heb ff vlug rondgevraagd, vrijwel iedereen die ik ken heeft gewoon een verhoging gehad. En die werken echt niet allemaal bij G...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga er ook op vooruit dit jaar. Werk in de ICT en niet bij G.
lullig voor je!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Whehehe ik ga even naar de smoelensmid
Ach alles was in ordequote:
tja... Razend rotsblok mist de aarde op een haar naquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rente eurozone naar historisch lage stand
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tja... Razend rotsblok mist de aarde op een haar na
hmmmm...dat ding slaat in met de kracht van een zware waterstofbom. Is dat een goed idee, in 020?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
2000 vierkante kilometer vernietigd, dat is 40x50. Ik zeg: Mik dat ding op 020 of Duitsland
Geen fall out hequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hmmmm...dat ding slaat in met de kracht van een zware waterstofbom. Is dat een goed idee, in 020?
daar zou ik niet op rekenen. Ik denk dat er bij zo'n inslag evenveel radioactiviteit vrijkomt als bij een 'echte' waterstofbom.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geen fall out hegewoon een gigakrater, meer niet - dat is niet echt vergelijkbaar
Wind ivm fallout naar Almere ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:23 schreef SingleCoil het volgende:
Het idee van een gigakrater die begint bij leiderdorp is trouwens wel aantrekkelijk![]()
+1!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wind ivm fallout naar Almere ...
"oh meisje, je bent zo lelijk als de nacht, je tanden zijn nog geler als een kanarievacht!"quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef Isegrim het volgende:
Jullie willen geen foto's zien van onze schoonmaakster. Ze is zo lelijk als de nacht.
Frequentie Amsterdam werkt wel gewoon goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik luister onderweg naar mijn werk altijd naar Radio 1, maar in die dubbeldekstreinen heb je echt nul ontvangst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |