Ik ook, dan ben ik jarig!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wil dat het 1 september is
Wij hebben trouwens een huis op eigen grondquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is dezelfde prijs als waarvoor wij het toen kochten.
Feli nogmaals.
En wat schiet je daarmee op?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens een huis op eigen grond
dan hoef je niet iedere maand een bedrag ( ergens rond de 100/ 150 e ) te betalenquote:
nu.nlquote:PVV doet mee aan verkiezingen gemeenteraad
AMSTERDAM - De PVV van Geert Wilders doet volgend jaar in een aantal steden mee aan de gemeenteraadsverkiezingen. Dat zei Wilders woensdag in een interview met RTL Nieuws.
"We zijn zeker van plan om in een aantal gemeenten mee te doen", vertelde Wilders. Hij noemde Den Haag, Rotterdam,
Dat hoeven wij de komende 25 jaar ook niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan hoef je niet iedere maand een bedrag ( ergens rond de 100/ 150 e ) te betaleneen van de vorige eigenaren hebben dat al eens in een keer afgekocht.
Ik was net erg blij dat ik met de auto van Delft naar Rotterdam kon en niet met de bus was. En daarna hoorde ik dit ook nog.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:32 schreef Isegrim het volgende:
Dat hoeven wij de komende 25 jaar ook niet.
Geen treinverkeer mogelijk tussen Den Haag en Rotterdam. De NS zet GEEN bussen in en laat de passagiers gewoon verrotten.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk alternatief voor alle LR stemmers
dankjequote:
Kom je nu niet in de problemen met de financiering dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Moet alleen niet je opdrachtgever besluiten "omdat ze niet zeker wisten in Mei het contract te verlengen" nu maar vast het contract op te zeggen, vanwege "te weinig progressie, en niet op het laatste moment met slecht nieuws te willen komen" (fucking css vanaf scrap in 3 maanden tot een erg net niveau gekregen..).
Ik zit nog wel gewoon tot Mei onder contract bij de detacheerder, ik ga er vanuit voor die tijd ofwel via de detacheerder (waar ik ook de intentieverklaring van heb, == werkgever) danwel zelf wat gevonden te hebben. Dus dat heeft imho nog geen invloed hierop.
Sjouwers zijn ook altijd welkomEn mochten we gaan behangen, dan zijn behangers ook meer dan welkom want dat is ook hier niet erg geliefd
![]()
Overigens kunnen wij niet naar jullie (heiden, ise) gluren, we zitten op de Graaf Balderikstraat aan de kant van de Vriendenlaan.
Nee hoor, alle passagiers kwamen met de randstadrail die reed wel want de RET is niet geprivatiseerd zoals de NSquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hoeven wij de komende 25 jaar ook niet.
Geen treinverkeer mogelijk tussen Den Haag en Rotterdam. De NS zet GEEN bussen in en laat de passagiers gewoon verrotten.
Nee, ik zit nog gewoon onder het zelfde contract bij mn detacheerder. En zij danwel ik hebben nu dus tot 11 mei om wat anders te vinden. Ik ga er vanuit dat dat wel gaat lukken. En ik heb van mn detacheerder de garantie niet in salaris achteruit te gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kom je nu niet in de problemen met de financiering dan?
heb je een gebrek lieverd?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:02 schreef Isegrim het volgende:
De NS is een fucking staatsbedrijf, LHO.
quote:N.V. Nederlandse Spoorwegen (NS) is het nationale spoorwegbedrijf van Nederland, een voormalig semi-overheidsbedrijf met een N.V.-status.
Een garantie of een intentie? Is nogal een verschil hé?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog gewoon onder het zelfde contract bij mn detacheerder. En zij danwel ik hebben nu dus tot 11 mei om wat anders te vinden. Ik ga er vanuit dat dat wel gaat lukken. En ik heb van mn detacheerder de garantie niet in salaris achteruit te gaan.
Dus dat komt wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |