Hopen dat het dan nu gekocht wordt die er gewoon zelf gaat wonen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, het pand is bestemd voor verkoop (Staat inmiddels weer te koop). Wat wel goede hoop biedt is dat in de tijd dat ik ziek thuis zat ik de hele tijd geboor, getimmer, gezaag etc. gehoord heb. Kennelijk zijn er dus wel mensen bezig met het opknappen van het pand..
Ja, dat hoop ik ook. In de tussentijd hoop ik dat de eigenaar een beetje gaat meewerken aan het verhelpen van lekkages etc. Ik schijn de enige te zijn die tot nu toe contact met hem heeft gehad. Na een briefje waarin ik hem verzocht om met een voorstel te komen om de schade op te lossen belde hij dat ik dat maar met de verzekering moest regelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hopen dat het dan nu gekocht wordt die er gewoon zelf gaat wonen.
Dat hoeft niet, want er is één eigenaar met het mandaat van 90% van de stemmen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:32 schreef Alicey het volgende:
Vreemd, dit lijkt mij nl. eerder iets voor de leden om onderling overeenstemming over te bereiken..
Dan kun je makkelijk stemmen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want er is één eigenaar met het mandaat van 90% van de stemmen.
quote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
We waren als overige eigenaren ook alleen maar aanwezig om onze punten in de notulen te krijgen en aan te horen wanneer en hoe het verbeterplan uitgevoerd gaat worden.quote:
Onder voorbehoud in mijn agenda gezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
17 April 2009 kokosmatten- en schemerlampenmeet aan de Rotte. Iedereen mag zijn eigen kokosmat of schemerlamp meenemen, of gebruik maken van de openbare kokosmat en schemerlampen. Bij slecht weer twee weken eerder en alleen geimpregneerde kokosmatten zijn toegestaan in combinatie met sfeerananassen.
Dit alles naar aanleiding van dit bericht:
[..]
Veel meer kan je dan inderdaad niet doen.. Lijkt mij een heel vervelende situatie als je eigenlijk niet echt invloed kan uitoefenen..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
We waren als overige eigenaren ook alleen maar aanwezig om onze punten in de notulen te krijgen en aan te horen wanneer en hoe het verbeterplan uitgevoerd gaat worden.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
17 April 2009 kokosmatten- en schemerlampenmeet aan de Rotte. Iedereen mag zijn eigen kokosmat of schemerlamp meenemen, of gebruik maken van de openbare kokosmat en schemerlampen. Bij slecht weer twee weken eerder en alleen geimpregneerde kokosmatten zijn toegestaan in combinatie met sfeerananassen.
[..]
Nou ja, er werd goed geluisterd naar ons en het ging er vooral om dat de grooteigenaar niet te veel geld uitgeeft om de rest van de appartementen verkocht te krijgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:41 schreef Alicey het volgende:
Veel meer kan je dan inderdaad niet doen.. Lijkt mij een heel vervelende situatie als je eigenlijk niet echt invloed kan uitoefenen..
Oh, dat is dan wel weer te overzien. Het is dan sowieso een tijdelijke situatie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou ja, er werd goed geluisterd naar ons en het ging er vooral om dat de grooteigenaar niet te veel geld uitgeeft om de rest van de appartementen verkocht te krijgen.
Een grooteigenaar die vrijwillig geld wil uitgeven?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou ja, er werd goed geluisterd naar ons en het ging er vooral om dat de grooteigenaar niet te veel geld uitgeeft om de rest van de appartementen verkocht te krijgen.
Zoek naar een omgevallen bank die de woningen in een vastgoedbeleggingsfonds heeft zitten en net voor de kredietcrisis besloten had om te gaan verkopen... en er nu achter komt dat dat niet zo snel gaat als verwacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Een grooteigenaar die vrijwillig geld wil uitgeven?Doe mij er daar ook een paar van!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zoek naar een omgevallen bank die de woningen in een vastgoedbeleggingsfonds heeft zitten en net voor de kredietcrisis besloten had om te gaan verkopen... en er nu achter komt dat dat niet zo snel gaat als verwacht.
Een videofoon met groot kleurenscherm en marmeren entrees vonden we toch écht te ver gaan
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
moet je wel je laptop meenemen ofzoquote:
Makkelijker dan een generator meenemen om die normale schemerlampen op aan te sluitenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
moet je wel je laptop meenemen ofzo
maar, hebben jullie ook een kokosmat van 3x2quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:08 schreef Isegrim het volgende:
Gewoon een schemerlamp aansluiten op de dynamo van je fiets.
Oh en als het slecht weer is kunnen we wel naar ons huis want dat is daar ook om de hoek.
Gelijk ubuntu dr op?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
Woohoo, PC werkt, geen problemen (niks wat ik niet voorspeld had). Ff OS opnieuw installeren helaas, maar had daar al op gerekend
Tja, als dat dan zonder gouden lijsten is..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
Zoek naar een omgevallen bank die de woningen in een vastgoedbeleggingsfonds heeft zitten en net voor de kredietcrisis besloten had om te gaan verkopen... en er nu achter komt dat dat niet zo snel gaat als verwacht.
Een videofoon met groot kleurenscherm en marmeren entrees vonden we toch écht te ver gaan
Nee hoor, ik kan LHO altijd gewoon quoten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gewoon Windows
(Jullie trouwens ook last van dat je niet LHO kan quoten in dit topic?)
Gister en vandaag paar keer problemen mee (net werkte t ineens wél)quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan LHO altijd gewoon quoten.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:57 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je LHO willen quoten? Ik hoef zijn onzin echt geen tweemaal te lezen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:57 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je LHO willen quoten? Ik hoef zijn onzin echt geen tweemaal te lezen.
Leuk met alle tenten die toegang heffenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:03 schreef Dezz het volgende:
Ik ben een kroegentocht aan het plannen en nou vroeg ik me af of er ook nog goede kroegen zijn in Delfshaven? Ik ben namelijk van plan vanuit Delfshaven via de Nieuwe Binnenweg naar de Witte de Withstraat te gaan
Die ken ik niet in de omgeving van historisch delfshavenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef Dezz het volgende:
Ja graag een beetje een hippe kroeg met 20+ publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |