Oh, ik ben om 17.15 vertrokken uit Utrecht en was dus al om 18.45 thuis. Dankzij het eerste deel snel en comfortabel OV en inclusief de speurtocht door de stad per autoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het was zo druk. The Horror. 1 uur en 30 minuten gedaan over het stukje Gouda - Rotterdam
Hmm ja, maar waarschijnlijk was ik dan ook de dubbelganger voor de persoon die mij dacht te herkennen en dus leven we allemaal in een gekloonde schijnwerkelijkheidquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee, ik wasset niet! Eng om een dubbelgangster te hebben, zeker als ze ook nog 'hoi' gaan zeggen tegen bekenden
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is alle info die er gegeven wordt... ik denk dat we maar een meet moeten plannen op de kokosmat, onder de schemerlamp
Foto'squote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben gewoon kippig te worden. Toch maar eens naar de opticien dan.
Enne, mijn nijntjes hebben hun intrek gedaan, ze heten Lily en Rosie en ze zitten nog een beetje verbouwereerd in hun hok nu
Meet? Weekend van syl dr geburtstagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het wordt 10 april. En bij slecht weer een week later. Reeds in de wiki gezet
Dizzy voor Jazz of O'Sheas voor pub quiz zijn de beste keuzes van vanavond.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben meer voor zn "drank"gedeelte
dan maak je er 17 april van en bij slecht weer twee weken eerder.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meet? Weekend van syl dr geburtstag
Dan ben ik op Vlieland.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het wordt 10 april. En bij slecht weer een week later. Reeds in de wiki gezet
das toevalligquote:
3 en 17 kunnen toch beide nog?quote:
quote:
Hmja sorry, maar dat stond al en ik heb er onwijs veel zin in.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heul niet want dan is Syl jarig
3 ben ik er dus niet, maar ben dus blijkbaar niet gewenstquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
3 en 17 kunnen toch beide nog?
Syl is trouwens 8 jarig, misschien dat die wil schuiven met dr verjaardag
17 dus?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
3 ben ik er dus niet, maar ben dus blijkbaar niet gewenst
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
3 ben ik er dus niet, maar ben dus blijkbaar niet gewenst
quote:
Ahwquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben gewoon kippig te worden. Toch maar eens naar de opticien dan.
Enne, mijn nijntjes hebben hun intrek gedaan, ze heten Lily en Rosie en ze zitten nog een beetje verbouwereerd in hun hok nu
Het is helemaal eng als je ze zelf tegenkomt en ze dan ook nog gekleed zijn en een mimiek hebben die voor jezelf zou kunnen doorgaan..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee, ik wasset niet! Eng om een dubbelgangster te hebben, zeker als ze ook nog 'hoi' gaan zeggen tegen bekenden
En ik kan zo lief zijn!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben heel erg lief, alleen niet tegen jou!
Ik merk eerder dat mensen zich bewust worden van het belang van een actieve VvE en het investeren in je woning. Maar het is altijd lastig om mensen warm te krijgen voor bestuursfuncties e.d.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:58 schreef Alicey het volgende:
Isegrim, onze VVE-beheerder "klaagt" er over dat de interesse in VVE-activiteiten minder wordt, dat dat steeds meer duidelijk wordt bij VVE-vergaderingen. Merk jij ook iets van die trend en if so, heb je enig idee waar dat vandaan komt?
Mijn muziek collectie, wat doe je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die van ons ook al.Mijn Criminal Minds, wat doe je?
Dan geldt het dus specifiek voor die beheerder.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik merk eerder dat mensen zich bewust worden van het belang van een actieve VvE en het investeren in je woning. Maar het is altijd lastig om mensen warm te krijgen voor bestuursfuncties e.d.
Egyptian curse?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan geldt het dus specifiek voor die beheerder.Het ging overigens niet zo zeer om bestuursfuncties, maar meer dat er steeds minder mensen komen opdagen bij vergaderingen. Bij ons waren er uiteindelijk nog 4 van de 6 aanwezig (We hebben nog een tijdje met zijn tweeën gezeten
). Toch ook wel vreemd, want een van de twee ontbrekenden heeft nooit af laten weten.. Die andere ontbrekende is gewoon part of the Egyptian curse..
Het pand is destijds executoriaal verkocht. Daarna bleek er een enorme wietplantage in te zitten. Daarna is het pand weer executoriaal verkocht.. En na een paar jaar weer. Nu is het pand eigendom van een speculant die niet reageert op oproepen van de VVE beheerder om iets te doen aan zijn pand zodat ik geen last meer heb van lekkages.quote:
Westhavendomeinquote:Wie was ook weer jullie beheerder?
Grappig.quote:Waar ik nu werk hebben wij ook wat VvE'tjes bij jou in de straat.
Wat heeft een VVE beheerder daarmee te maken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:26 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ben er bij de VVE vergadering hier achter gekomen dat VVE beheerder inderdaad een fantastische baan moet zijn... althans ze deed voorkomen alsof ze een paar dagen was gaan winkelen om op ideeën te komen voor de kleuren en materialen van de entrees en overlopen.
Lekker dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het pand is destijds executoriaal verkocht. Daarna bleek er een enorme wietplantage in te zitten. Daarna is het pand weer executoriaal verkocht.. En na een paar jaar weer. Nu is het pand eigendom van een speculant die niet reageert op oproepen van de VVE beheerder om iets te doen aan zijn pand zodat ik geen last meer heb van lekkages.
Zou ik ff moeten nakijken.quote:Grappig.Ook in de oneven nummers?
Alle gemeenschappelijke ruimten zijn eigendom en in beheer van de VVE. Dus je kan de beheerder opdracht geven om met een verbetervoorstel te komen, zoals de eigenaar van de meerderheid in dit geval heeft gedaan om het gebouw verder te kunnen verkopen. Opvallend genoeg hebben we als minderheid wel de richting van de kleuren en materialen kunnen bepalen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:27 schreef Alicey het volgende:
Wat heeft een VVE beheerder daarmee te maken?
Vreemde beheerder dan, die heeft daar geen fuck mee te maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:26 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ben er bij de VVE vergadering hier achter gekomen dat VVE beheerder inderdaad een fantastische baan moet zijn... althans ze deed voorkomen alsof ze een paar dagen was gaan winkelen om op ideeën te komen voor de kleuren en materialen van de entrees en overlopen.
Nee, het pand is bestemd voor verkoop (Staat inmiddels weer te koop). Wat wel goede hoop biedt is dat in de tijd dat ik ziek thuis zat ik de hele tijd geboor, getimmer, gezaag etc. gehoord heb. Kennelijk zijn er dus wel mensen bezig met het opknappen van het pand..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Lekker dan.Woont er iemand? Zo nee, dan is het eventueel mogelijk om onder politiebegeleiding naar binnen te gaan met een aannemer.
Vreemd, dit lijkt mij nl. eerder iets voor de leden om onderling overeenstemming over te bereiken..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Alle gemeenschappelijke ruimten zijn eigendom en in beheer van de VVE. Dus je kan de beheerder opdracht geven om met een verbetervoorstel te komen, zoals de eigenaar van de meerderheid in dit geval heeft gedaan om het gebouw verder te kunnen verkopen. Opvallend genoeg hebben we als minderheid wel de richting van de kleuren en materialen kunnen bepalen.
Hopen dat het dan nu gekocht wordt die er gewoon zelf gaat wonen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, het pand is bestemd voor verkoop (Staat inmiddels weer te koop). Wat wel goede hoop biedt is dat in de tijd dat ik ziek thuis zat ik de hele tijd geboor, getimmer, gezaag etc. gehoord heb. Kennelijk zijn er dus wel mensen bezig met het opknappen van het pand..
Ja, dat hoop ik ook. In de tussentijd hoop ik dat de eigenaar een beetje gaat meewerken aan het verhelpen van lekkages etc. Ik schijn de enige te zijn die tot nu toe contact met hem heeft gehad. Na een briefje waarin ik hem verzocht om met een voorstel te komen om de schade op te lossen belde hij dat ik dat maar met de verzekering moest regelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hopen dat het dan nu gekocht wordt die er gewoon zelf gaat wonen.
Dat hoeft niet, want er is één eigenaar met het mandaat van 90% van de stemmen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:32 schreef Alicey het volgende:
Vreemd, dit lijkt mij nl. eerder iets voor de leden om onderling overeenstemming over te bereiken..
Dan kun je makkelijk stemmen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want er is één eigenaar met het mandaat van 90% van de stemmen.
quote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
We waren als overige eigenaren ook alleen maar aanwezig om onze punten in de notulen te krijgen en aan te horen wanneer en hoe het verbeterplan uitgevoerd gaat worden.quote:
Onder voorbehoud in mijn agenda gezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
17 April 2009 kokosmatten- en schemerlampenmeet aan de Rotte. Iedereen mag zijn eigen kokosmat of schemerlamp meenemen, of gebruik maken van de openbare kokosmat en schemerlampen. Bij slecht weer twee weken eerder en alleen geimpregneerde kokosmatten zijn toegestaan in combinatie met sfeerananassen.
Dit alles naar aanleiding van dit bericht:
[..]
Veel meer kan je dan inderdaad niet doen.. Lijkt mij een heel vervelende situatie als je eigenlijk niet echt invloed kan uitoefenen..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
We waren als overige eigenaren ook alleen maar aanwezig om onze punten in de notulen te krijgen en aan te horen wanneer en hoe het verbeterplan uitgevoerd gaat worden.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
17 April 2009 kokosmatten- en schemerlampenmeet aan de Rotte. Iedereen mag zijn eigen kokosmat of schemerlamp meenemen, of gebruik maken van de openbare kokosmat en schemerlampen. Bij slecht weer twee weken eerder en alleen geimpregneerde kokosmatten zijn toegestaan in combinatie met sfeerananassen.
[..]
Nou ja, er werd goed geluisterd naar ons en het ging er vooral om dat de grooteigenaar niet te veel geld uitgeeft om de rest van de appartementen verkocht te krijgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:41 schreef Alicey het volgende:
Veel meer kan je dan inderdaad niet doen.. Lijkt mij een heel vervelende situatie als je eigenlijk niet echt invloed kan uitoefenen..
Oh, dat is dan wel weer te overzien. Het is dan sowieso een tijdelijke situatie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou ja, er werd goed geluisterd naar ons en het ging er vooral om dat de grooteigenaar niet te veel geld uitgeeft om de rest van de appartementen verkocht te krijgen.
Een grooteigenaar die vrijwillig geld wil uitgeven?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou ja, er werd goed geluisterd naar ons en het ging er vooral om dat de grooteigenaar niet te veel geld uitgeeft om de rest van de appartementen verkocht te krijgen.
Zoek naar een omgevallen bank die de woningen in een vastgoedbeleggingsfonds heeft zitten en net voor de kredietcrisis besloten had om te gaan verkopen... en er nu achter komt dat dat niet zo snel gaat als verwacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Een grooteigenaar die vrijwillig geld wil uitgeven?Doe mij er daar ook een paar van!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zoek naar een omgevallen bank die de woningen in een vastgoedbeleggingsfonds heeft zitten en net voor de kredietcrisis besloten had om te gaan verkopen... en er nu achter komt dat dat niet zo snel gaat als verwacht.
Een videofoon met groot kleurenscherm en marmeren entrees vonden we toch écht te ver gaan
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
moet je wel je laptop meenemen ofzoquote:
Makkelijker dan een generator meenemen om die normale schemerlampen op aan te sluitenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
moet je wel je laptop meenemen ofzo
maar, hebben jullie ook een kokosmat van 3x2quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:08 schreef Isegrim het volgende:
Gewoon een schemerlamp aansluiten op de dynamo van je fiets.
Oh en als het slecht weer is kunnen we wel naar ons huis want dat is daar ook om de hoek.
Gelijk ubuntu dr op?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
Woohoo, PC werkt, geen problemen (niks wat ik niet voorspeld had). Ff OS opnieuw installeren helaas, maar had daar al op gerekend
Tja, als dat dan zonder gouden lijsten is..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
Zoek naar een omgevallen bank die de woningen in een vastgoedbeleggingsfonds heeft zitten en net voor de kredietcrisis besloten had om te gaan verkopen... en er nu achter komt dat dat niet zo snel gaat als verwacht.
Een videofoon met groot kleurenscherm en marmeren entrees vonden we toch écht te ver gaan
Nee hoor, ik kan LHO altijd gewoon quoten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gewoon Windows
(Jullie trouwens ook last van dat je niet LHO kan quoten in dit topic?)
Gister en vandaag paar keer problemen mee (net werkte t ineens wél)quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan LHO altijd gewoon quoten.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:57 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je LHO willen quoten? Ik hoef zijn onzin echt geen tweemaal te lezen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:57 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je LHO willen quoten? Ik hoef zijn onzin echt geen tweemaal te lezen.
Leuk met alle tenten die toegang heffenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:03 schreef Dezz het volgende:
Ik ben een kroegentocht aan het plannen en nou vroeg ik me af of er ook nog goede kroegen zijn in Delfshaven? Ik ben namelijk van plan vanuit Delfshaven via de Nieuwe Binnenweg naar de Witte de Withstraat te gaan
Die ken ik niet in de omgeving van historisch delfshavenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef Dezz het volgende:
Ja graag een beetje een hippe kroeg met 20+ publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |