Oh, ik ben om 17.15 vertrokken uit Utrecht en was dus al om 18.45 thuis. Dankzij het eerste deel snel en comfortabel OV en inclusief de speurtocht door de stad per autoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het was zo druk. The Horror. 1 uur en 30 minuten gedaan over het stukje Gouda - Rotterdam
Hmm ja, maar waarschijnlijk was ik dan ook de dubbelganger voor de persoon die mij dacht te herkennen en dus leven we allemaal in een gekloonde schijnwerkelijkheidquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee, ik wasset niet! Eng om een dubbelgangster te hebben, zeker als ze ook nog 'hoi' gaan zeggen tegen bekenden
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is alle info die er gegeven wordt... ik denk dat we maar een meet moeten plannen op de kokosmat, onder de schemerlamp
Foto'squote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben gewoon kippig te worden. Toch maar eens naar de opticien dan.
Enne, mijn nijntjes hebben hun intrek gedaan, ze heten Lily en Rosie en ze zitten nog een beetje verbouwereerd in hun hok nu
Meet? Weekend van syl dr geburtstagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het wordt 10 april. En bij slecht weer een week later. Reeds in de wiki gezet
Dizzy voor Jazz of O'Sheas voor pub quiz zijn de beste keuzes van vanavond.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben meer voor zn "drank"gedeelte
dan maak je er 17 april van en bij slecht weer twee weken eerder.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meet? Weekend van syl dr geburtstag
Dan ben ik op Vlieland.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het wordt 10 april. En bij slecht weer een week later. Reeds in de wiki gezet
das toevalligquote:
3 en 17 kunnen toch beide nog?quote:
quote:
Hmja sorry, maar dat stond al en ik heb er onwijs veel zin in.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heul niet want dan is Syl jarig
3 ben ik er dus niet, maar ben dus blijkbaar niet gewenstquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
3 en 17 kunnen toch beide nog?
Syl is trouwens 8 jarig, misschien dat die wil schuiven met dr verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |