quote:Trams op Kop van Zuid gestremd na botsing
3 maart 2009
Het tramverkeer van en naar Wilhelminaplein op de Kop van Zuid in Rotterdam is dinsdag meer dan anderhalf uur gestremd geweest na een botsing tussen een auto en een tram.
De automobilist raakte gewond en moest door de brandweer uit zijn voertuig worden geknipt. Het slachtoffer is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht. Volgens de politie was hij nog wel aanspreekbaar.
Door het ongeluk - dat rond aan het einde van de ochtend gebeurde - waren tram 20, 23 en 25 gestremd. In het begin van de middag kwam het tramverkeer weer op gang.
Ja, die tram zal voortaan wel twee keer nadenken voor hij zich in een auto parkeert!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Die was het dus LHO, die zal het meteen afgeleerd hebben!
denk haast van nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi!
Ik dacht dat ik LHO vanochtend zag lopen bij het Kruisplein, richting CS, maar ik wist het niet zeker en ik had haast...
Tenzij jij in Isegrim bent getransformeerd en het verschil tussen kruisplein en hofplein niet weetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi!
Ik dacht dat ik LHO vanochtend zag lopen bij het Kruisplein, richting CS, maar ik wist het niet zeker en ik had haast...
LOL Maar wat voor bizarre vergunning is dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
een kokosmat van 2 bij 3 meter?
Erica Tepstra dr ladyshave is stuk?
Dat is alle info die er gegeven wordt... ik denk dat we maar een meet moeten plannen op de kokosmat, onder de schemerlampquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:20 schreef Isegrim het volgende:
LOL Maar wat voor bizarre vergunning is dat?
Ongelukje op de A20 ofzoquote:
Lily als in Lily Allen en Rosie als in dat nummer van The Pipettes ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Enne, mijn nijntjes hebben hun intrek gedaan, ze heten Lily en Rosie en
quote:ze zitten nog een beetje verbouwereerd in hun hok nu
En was jij dat vorige week die 'Hoi' zei bij de AH op het Bentinckplein of was het je evil twin?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi!
Nope! Gewoon alsin mierzoete Engelse bloemetjes-namenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Lily als in Lily Allen en Rosie als in dat nummer van The Pipettes ?
True, als ik de kamer uitloop en ik kom weer terug zijn ze overigens wel aan het rondhuppelen en elkaar aan het wassen enzoquote:[..]
Wat zou jij doen als je bij een familiefeest weggehaald wordt, in een doos wordt gestopt en vervolgens in een kooi onder een bureau gezet zou worden
Nee, ik wasset niet! Eng om een dubbelgangster te hebben, zeker als ze ook nog 'hoi' gaan zeggen tegen bekendenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En was jij dat vorige week die 'Hoi' zei bij de AH op het Bentinckplein of was het je evil twin?
*Begint te vermoeden dat iedereen hier dubbelgangers heeft. LHO moet dit ook beamen na afgelopen vrijdag...
Oh, ik ben om 17.15 vertrokken uit Utrecht en was dus al om 18.45 thuis. Dankzij het eerste deel snel en comfortabel OV en inclusief de speurtocht door de stad per autoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het was zo druk. The Horror. 1 uur en 30 minuten gedaan over het stukje Gouda - Rotterdam
Hmm ja, maar waarschijnlijk was ik dan ook de dubbelganger voor de persoon die mij dacht te herkennen en dus leven we allemaal in een gekloonde schijnwerkelijkheidquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee, ik wasset niet! Eng om een dubbelgangster te hebben, zeker als ze ook nog 'hoi' gaan zeggen tegen bekenden
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is alle info die er gegeven wordt... ik denk dat we maar een meet moeten plannen op de kokosmat, onder de schemerlamp
Foto'squote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben gewoon kippig te worden. Toch maar eens naar de opticien dan.
Enne, mijn nijntjes hebben hun intrek gedaan, ze heten Lily en Rosie en ze zitten nog een beetje verbouwereerd in hun hok nu
Meet? Weekend van syl dr geburtstagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het wordt 10 april. En bij slecht weer een week later. Reeds in de wiki gezet
Dizzy voor Jazz of O'Sheas voor pub quiz zijn de beste keuzes van vanavond.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben meer voor zn "drank"gedeelte
dan maak je er 17 april van en bij slecht weer twee weken eerder.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meet? Weekend van syl dr geburtstag
Dan ben ik op Vlieland.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het wordt 10 april. En bij slecht weer een week later. Reeds in de wiki gezet
das toevalligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |