Eigenlijk gooi je er ook geen zaagsel in maar houtsnippers. Ik heb er met mijn Astma, huisstofmijtallergie en andere toffe dingen geen last vanquote:Op maandag 2 maart 2009 19:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik wou nog even tegen WSS zeggen dat je beter geen zaagsel kunt gebruiken als strooisel want dat is erg stoffig en dus slecht voor de luchtwegen. Je kunt beter een alternatieve bodembedekker zoals katoenpluis, beukensnippers of geperste houtkorrels nemen. In elk geval iets wat stofvrij is.Corbo, op basis van maïs, is ook supergoed.
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ah bedankt Ise. Ik heb nu net zaagsel gehaald, maar wanneer ik er doorheen ben, zal ik aan je advies denken
zagen wij jou nou laatst lopen trouwens?quote:
Oh dat weet ik nog wel hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zagen wij jou nou laatst lopen trouwens?ergens 's avonds bij de bibliotheek op dinsdagavond ( geloof twee weken geleden)
je weet het vast niet meer , maar moest er ineens aan denken
Jaquote:
Ik weet niet wie ze eerder bannenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan ga ik een ban voor je aanvragen
Heb ik tijd om uit te ziekenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe zat dat ook al weer, met banaanvragen? Vraag om een ban, krijg een ban was het toch?
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe zat dat ook al weer, met banaanvragen? Vraag om een ban, krijg een ban was het toch?
Natuurlijk heb jij er geen last van. Jij zit er niet de hele dag met je snufferd in.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eigenlijk gooi je er ook geen zaagsel in maar houtsnippers. Ik heb er met mijn Astma, huisstofmijtallergie en andere toffe dingen geen last van
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Natuurlijk heb jij er geen last van. Jij zit er niet de hele dag met je snufferd in.
quote:
correct, ik kwam bij de super de boer vandaan en liep naar huisquote:
dan ben je ook niet heel veel veranderd zegquote:Op maandag 2 maart 2009 21:09 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
correct, ik kwam bij de super de boer vandaan en liep naar huis
Ik zei nog 'hoi' met een lichte twijfel in mijn stemquote:Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan ben je ook niet heel veel veranderd zeggrappig.
ik zei maar nikswant om nou een wildvreemde aan te spreken met " heey ben jij toevallig.... " is ook een beetje weird
haha oeps sorryquote:Op maandag 2 maart 2009 21:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik zei nog 'hoi' met een lichte twijfel in mijn stem
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De Stadhoudersweg is weer open
Wel oppassen voor de tram die nu tot einde van de maand door Blijdorp rijdt
4 buslijnen is wel genoeg toch? Verder zijn er niet echt veel mensen die nu al gebruik maken van de 49. Bovendien zijn de bochten te krap voor de nieuwe trams.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarom rijdtie daar eigenlijk niet meer? Is volgens mij het grootste " rail-loze" stuk van rotterdam.. je zou toch denken dat blijdorpers ook met de tram naar het station willen.
Thx for the noticequote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De Stadhoudersweg is weer open
Wel oppassen voor de tram die nu tot einde van de maand door Blijdorp rijdt
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
4 buslijnen is wel genoeg toch? Verder zijn er niet echt veel mensen die nu al gebruik maken van de 49. Bovendien zijn de bochten te krap voor de nieuwe trams.
Wellicht als RR Statenweg open gaat en/of de tram ooit nog eens doorgetrokken wordt naar Overschie, dat het rendabel wordt om een tram te laten rijden.
naar hem? je bent mafquote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha oeps sorryniet gezien, volgende keer zal ik lief lachen
Confirmed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens mij zag ik vanmorgen Isegrim voorbij sjezen.
Zoja: kijk niet zo boos!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kon weer via stadhoudersweg de snelweg op
Op zuid hebben we ook asfalt en fietspadenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is de moeite waard om het prachtige asfalt van weg en fietspad te gaan bekijken
HOAX !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op zuid hebben we ook asfalt en fietspaden
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op zuid hebben we ook asfalt en fietspaden
Waarop zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Niets van waar natuurlijk. Op zijn hebben jullie helemaal niets
Veel Turkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:02 schreef GoeRoe86 het volgende:Ik ben te overhaast
Op Zuid (ipv zijn) hebben jullie helemaal niets. Bedoelde ik
Misschien refereert het naar de stad waar hij vandaan komt: Ankara...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoofdstad, toch?Best wel suf om in Feijenoord je restaurant hoofdstad te noemen
Ja, of het is gewoon een ajax supporterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Misschien refereert het naar de stad waar hij vandaan komt: Ankara...
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, of het is gewoon een ajax supporter
Redelijk maar niet het doorvertellen waard, imo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oja [ afbeelding ] op Zuid hebben we ook Sultan
Ik heb wel zin in iskender. Zijn jullie het vrijdag nog wezen eten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik was anders erg te spreken over Sultan![]()
En Nazar heeft heerlijke Iskender
Ooit op?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Nu zo lekker broodje Tartaar met ei en ui
![]()
Gewoon hollands![]()
Iskender
Nee want ik mot geen dingen met creme fraiche of yoghurt of slagroom over mn etenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ooit op?![]()
Dr hoeft maar 1 zo'n rotturk je om te praten om yoghurt over je vlees te gooien, en je bent verkocht![]()
Dr gaan nu standaard ook altijd een paar eetlepels yoghurt door de kapsalon heenook erg lekker
En yoghurt met knoflook en kruiden? Of Eigeel met zonnebloemolie?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee want ik mot geen dingen met creme fraiche of yoghurt of slagroom over mn eten
Ook niet, eet trouwens ook geen mayo of fritessaus of dat soort ellendequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En yoghurt met knoflook en kruiden? Of Eigeel met zonnebloemolie?![]()
Nog niets gehoord van de aankoopmakelaarKwillum kwillum!
[ afbeelding ]
iemand een id waar al die afkortingen in de plattegrond voor staan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En yoghurt met knoflook en kruiden? Of Eigeel met zonnebloemolie?![]()
Nog niets gehoord van de aankoopmakelaarKwillum kwillum!
[ afbeelding ]
zou niet te vroeg juichen, straks heeft die chinees daar zn eigen businessje geopend in de gangkastquote:
quote:K=kyl
F=frys
K/S=kyl/sval
DM=diskmaskin (of plaats voor DM)
ST=städskåp
SK=skafferi
U/M=ugn/mikro ?
HS=högskåp
G=garderob
L=linneskåp
KLK=klädkammare
FRD.=Förråd
TM=tvättmaskin (of plaats voor)
TT=torktumlare (of plaats voor)
TS=torkskåp (of plaats voor)
TP=tvättpelare
dat verklaart allesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:40 schreef DutchTrain het volgende:
Even google'en en je hebt ze wel in het Zweeds
[..]
alweer ontspoord, of ergens op geknald deze keer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Tram gecrasht net in de bocht naar laan op zuid
volgens een meer betrouwbare bron, zou het ook wasemkap kunnen zijn, maar dat lijkt me geen logische locatie. Net als Bk voor badkamerkachelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:39 schreef littledrummergirl het volgende:
shit zeg, waarom had ons huis op zuid geen wapenkast
Ehm, kan iemand dit in paint zetten ?quote:Verleende vergunningen
Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010 (verzenddatum 17 februari 2009
schijnt auto onder gestaan de hebben maar die zat net achter het ABN gebouw dus we zagen alleen de tram half staan.......quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alweer ontspoord, of ergens op geknald deze keer?
kwamen hier al 3 brandweerauto's en wat politie door de straat sjezen
quote:Trams op Kop van Zuid gestremd na botsing
3 maart 2009
Het tramverkeer van en naar Wilhelminaplein op de Kop van Zuid in Rotterdam is dinsdag meer dan anderhalf uur gestremd geweest na een botsing tussen een auto en een tram.
De automobilist raakte gewond en moest door de brandweer uit zijn voertuig worden geknipt. Het slachtoffer is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht. Volgens de politie was hij nog wel aanspreekbaar.
Door het ongeluk - dat rond aan het einde van de ochtend gebeurde - waren tram 20, 23 en 25 gestremd. In het begin van de middag kwam het tramverkeer weer op gang.
Ja, die tram zal voortaan wel twee keer nadenken voor hij zich in een auto parkeert!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Die was het dus LHO, die zal het meteen afgeleerd hebben!
denk haast van nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi!
Ik dacht dat ik LHO vanochtend zag lopen bij het Kruisplein, richting CS, maar ik wist het niet zeker en ik had haast...
Tenzij jij in Isegrim bent getransformeerd en het verschil tussen kruisplein en hofplein niet weetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi!
Ik dacht dat ik LHO vanochtend zag lopen bij het Kruisplein, richting CS, maar ik wist het niet zeker en ik had haast...
LOL Maar wat voor bizarre vergunning is dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
een kokosmat van 2 bij 3 meter?
Erica Tepstra dr ladyshave is stuk?
Dat is alle info die er gegeven wordt... ik denk dat we maar een meet moeten plannen op de kokosmat, onder de schemerlampquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:20 schreef Isegrim het volgende:
LOL Maar wat voor bizarre vergunning is dat?
Ongelukje op de A20 ofzoquote:
Lily als in Lily Allen en Rosie als in dat nummer van The Pipettes ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Enne, mijn nijntjes hebben hun intrek gedaan, ze heten Lily en Rosie en
quote:ze zitten nog een beetje verbouwereerd in hun hok nu
En was jij dat vorige week die 'Hoi' zei bij de AH op het Bentinckplein of was het je evil twin?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi!
Nope! Gewoon alsin mierzoete Engelse bloemetjes-namenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Lily als in Lily Allen en Rosie als in dat nummer van The Pipettes ?
True, als ik de kamer uitloop en ik kom weer terug zijn ze overigens wel aan het rondhuppelen en elkaar aan het wassen enzoquote:[..]
Wat zou jij doen als je bij een familiefeest weggehaald wordt, in een doos wordt gestopt en vervolgens in een kooi onder een bureau gezet zou worden
Nee, ik wasset niet! Eng om een dubbelgangster te hebben, zeker als ze ook nog 'hoi' gaan zeggen tegen bekendenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En was jij dat vorige week die 'Hoi' zei bij de AH op het Bentinckplein of was het je evil twin?
*Begint te vermoeden dat iedereen hier dubbelgangers heeft. LHO moet dit ook beamen na afgelopen vrijdag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |