I hope you're not lactose intolerant because the next syllable is...quote:Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef Abbadon het volgende:
this topic is gonna be legen....wait for it...
net een maandje terug ofzo alle seizoenen van m'n harde schijf verwijderd...sollyquote:Op maandag 2 maart 2009 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kan jij vast wel even het tweede seizoen doorsturen![]()
Ah, de vreugden van de vakbondquote:Op maandag 2 maart 2009 18:50 schreef Ewelina het volgende:
Filet americain is inderdaad heerlijkVooral die nieuwe van de AH, Sweet unions
zo danquote:
quote:
Awwwquote:Op maandag 2 maart 2009 19:03 schreef loveli het volgende:
[..]
*mompelt lelijke woorden als de combinatie AH en vakbond wordt genoemd*
Ga je doen, dan? Moet je alle stiekem verstopte flessen leegdrinken?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:05 schreef k_i_m het volgende:
Tvp.
Heb een hilarische baan bij het Jellinek gevonden tussen de advertenties. Ik denk dat ik ook maar gewoon ga solliciteren.
Oh loveli ik ben nog helemaal niet aan je pm toegekomenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:03 schreef loveli het volgende:
[..]
*mompelt lelijke woorden als de combinatie AH en vakbond wordt genoemd*
Oh het wordt dan toch echt lentequote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben vanmiddag door een weps geprikt!
Wacht er nog even mee, waarschijnlijk ligt het weer anders dan in m'n PM, betaalafdeling was verkeerd voorgelicht. Ofzo. Hoop ik.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh loveli ik ben nog helemaal niet aan je pm toegekomen![]()
Ik ga er deze week als nog naar kijken, echt waar!
prima, krijg je ze allebeiquote:
Ik ben er inmiddels achter dat 100 g pasta pp en 3 dooiers voor 2 personen wel genoeg zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
de pasta carbonara was een bom, ik zit vol nu
Ik pest geen beestenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh het wordt dan toch echt lenteLullig voor jou, daar niet van, zat je dat beest te pesten ofzo?
ik had ook echt niet veel strikjes (niet gewogen) en had 4 dooiers en room (had die van DH gemaakt in het CUL wedstrijdtopic, omdat ik toch niet de originele ging maken bij gebrek aan 'originele ingrediënten')quote:Op maandag 2 maart 2009 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter dat 100 g pasta pp en 3 dooiers voor 2 personen wel genoeg zijn.
Maar: lekker? Ik vind het een gewldig gerecht
ik heb gisteren tomaten-wortelsoep gemaaktquote:Op maandag 2 maart 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Fijn, de culi liefjes zijn aanwezig! Hebben jullie nog lekker soeprecepten die relatief makkelijk zijn voor een culin00b zoals ik?
Dankjewel!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb bergen soeprecepten, Goodbye-tje. Maar ik moet nu echt naar spinning! Kom erop terug.
oh ja, welke Nigella? Dan ga ik die een keer proberenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo babes! Alles goed? Plank, doekje met azijn op de wespenbeet. Tegen de pijn en de jeuk![]()
Blo, ken je Nigella's recept? Die is echt![]()
Elisa, knuffel voor jou want er was wat![]()
Ik kom even vol trots een lijstje posten
O: 2 boterhammen met kip en Philedelfia, pakje multi-sap
T: 1 boterham met met kip en Philedelfia, pakje multisap
L: 3 boterhammen met kip en Philedelfia, halve liter karnemelk
T: 2 boterhammen met kip en Philedelfia, pakje multisap
S: anderhalf uur in de gym, sauna'tje, litertje water
D: boontjes, aardappels en vleesprutje, magere kwark met ananas
T: amandeltjes, hazel- en cashewnoten
Is ie een beetje goed zo?
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
en in Ainsleys slank-boek staat een tomatensoepje die ik zondag ga proberenben benieuwd! Als hij lekker is zal ik 't recept posten
Hehehehe, true. Maar ik hou van tomatensoepquote:Op maandag 2 maart 2009 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik kan 't recept wel posten, maar dan kan ik niet zeggen offie lekker was
Nigella. Er ís maar één Nigella! Als je googled op 'Nigella pasta carbonara recipe' krijg je m, zelfs als videoquote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, welke Nigella? Dan ga ik die een keer proberen![]()
en zoveel boterhammen krijg ik niet weg
Mèn!maar verder wel netjes geloof ik?
ik bedoelde in welk kookboek, darlingquote:Op maandag 2 maart 2009 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nigella. Er ís maar één Nigella! Als je googled op 'Nigella pasta carbonara recipe' krijg je m, zelfs als video![]()
Dat brood is een noodzakelijkheid voor mij. Anders val ik halverwege de dag flauw
Nu noem je echt drie groentes waar ik totaal niet van houquote:Op maandag 2 maart 2009 19:48 schreef Syrena het volgende:
Courgettesoep! Voor twee:
1 courgette
1 teentje knoflook
1 ui(tje)
1 blokje kippenbouillon
4 dl water
Knof in stukjes, ui in stukjes, fruiten in een beetje olie of boter. Courgette in stukjes erbij doen, omroeren. Even laten pruttelen. Water erbij, bouillonblokje erbij. Zo'n 20 minuten laten koken. Tjekken of de courgette gaar is, zo ja, staafmixeren.
Bloemkoolsoep, vervang courgette door bloemkool, broccolisoep, vervang courgette door broccoli
Nog niet gezien, maar dat wil ik wel!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:46 schreef progje het volgende:
ik kreeg net deze film door als kijk tip.. http://www.imdb.com/title/tt0383028/
iemand al gezien?
Ik heb ook nog een aardappelsoep en de kaassoep-variantquote:
Ik gebruik VEEL op een dag. Ik verzorg demente bejaarden in een verpleeghuis, meestal ben ik van half 8 tot half 4 druk bezig. Het vruchtensap heb ik met pijn in mn hart leeg gedronken, dat mag niet meer van de sportschooljuf. Ik mag wel verse sappen tot 1/2 liter per dag drinken...quote:Op maandag 2 maart 2009 19:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leintje, verbruik jij veel op een dag? Zeg maar, hoog verbrandingsniveau? Ik vond 8 boterhammetjes namelijk ook best veel! Nou schijn ik zelf weinig brood te eten vergeleken met velen, maar 8 is toch best veel! Oh en nog een tip: in vruchtensap zitten veel kcals, vroeger dronk ik ook veel appelsap maar nu ik dat niet meer doe scheelt dat wel! En misschien kan je een keus maken tussen karnemelk en kwark?
Of misschien val jij wel super goed af zo, want je sport natuurlijk ook zie ik! In dat geval moet je bovenstaande lekker negeren en je eigen ding doen
Ik doe inderdaad ongeveer 200 g. pasta, 3 eieren, 100 g. parmezaan en een scheutje room (ik weet dat dat officieel niet hoort, maar ik vind het lekker). Spekjes en uitje bakken en door elkaar gooien. Zo ontzettend lekker!!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter dat 100 g pasta pp en 3 dooiers voor 2 personen wel genoeg zijn.
Maar: lekker? Ik vind het een gewldig gerecht
Agreed on the erwtensoep!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef Chicolate het volgende:
Erwtensoep is lekker. En daarmee de eerste (en enige tot nu toe) soep die ik serieus lekker vind. Ook zonder de rookworst btw
. Andere soepen zijn zo ... zout? Of hebben veel smaakversterkers.
Maria. Zitten je broeken al wat losser?
Ah, dat verklaard wel inderdaad! Zwaar werk idd lijkt me. Ik weet lang niet veel hoor! (veel minder dan de meesten hier), maar volgens mij is zuivel an sich wel okay, maar het is wel vrij vet. Dus misschien dat 2x per dag wat veel is (vooral omdat je aangeeft een halve liter karnemelk te drinken). Anders zou je misschien kunnen afbouwen naar 1 beker karnemelk per dag ofzo? Maar je kan natuurlijk ook zien hoe het op deze manier gaat, je bent net pas begonnen dus misschien werkt dit wel supergoed voor je!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik gebruik VEEL op een dag. Ik verzorg demente bejaarden in een verpleeghuis, meestal ben ik van half 8 tot half 4 druk bezig. Het vruchtensap heb ik met pijn in mn hart leeg gedronken, dat mag niet meer van de sportschooljuf. Ik mag wel verse sappen tot 1/2 liter per dag drinken...
Is het slecht om zowel karnemelk als kwark te nemen? Want ik vind karnemelk echt lekker, en de kwark moet van de sportschooljufOf ik afval weet ik niet, ik train net een week en heb al een paar weken niet gewogen
Deze maak ik geregeld (en iedereen die het eet vindt t heerlijk):quote:Op maandag 2 maart 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Fijn, de culi liefjes zijn aanwezig! Hebben jullie nog lekker soeprecepten die relatief makkelijk zijn voor een culin00b zoals ik?
Maar de kwark is magere kwark! *huilie* en karnemelk komt in halve liter pakken bij de supermarkt, anders moet ik t in t restaurant kopen. Stuk duurderquote:Op maandag 2 maart 2009 20:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah, dat verklaard wel inderdaad! Zwaar werk idd lijkt me. Ik weet lang niet veel hoor! (veel minder dan de meesten hier), maar volgens mij is zuivel an sich wel okay, maar het is wel vrij vet. Dus misschien dat 2x per dag wat veel is (vooral omdat je aangeeft een halve liter karnemelk te drinken). Anders zou je misschien kunnen afbouwen naar 1 beker karnemelk per dag ofzo? Maar je kan natuurlijk ook zien hoe het op deze manier gaat, je bent net pas begonnen dus misschien werkt dit wel supergoed voor je!![]()
Wat voor de eén werkt, hoeft voor de ander nog niet te werken enzo.
Iig goed dat je traint!
Als het voor jou werkt, is het goed.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kom even vol trots een lijstje posten
O: 2 boterhammen met kip en Philedelfia, pakje multi-sap
T: 1 boterham met met kip en Philedelfia, pakje multisap
L: 3 boterhammen met kip en Philedelfia, halve liter karnemelk
T: 2 boterhammen met kip en Philedelfia, pakje multisap
S: anderhalf uur in de gym, sauna'tje, litertje water
D: boontjes, aardappels en vleesprutje, magere kwark met ananas
T: amandeltjes, hazel- en cashewnoten
Is ie een beetje goed zo?
Ik zou zeggen: ga zo door zoals het lekker gaat voor je en goed voelt, en dan kan je na een tijdje altijd nog kijken of je zelf vindt dat het anders kan!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar de kwark is magere kwark! *huilie* en karnemelk komt in halve liter pakken bij de supermarkt, anders moet ik t in t restaurant kopen. Stuk duurder
Ja maar los van elkaar is het zo viesquote:Op maandag 2 maart 2009 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Als het voor jou werkt, is het goed.Zelf zou ik kiezen voor óf kip óf philadelphia (is nu dubbelop broodbeleg) of eventueel kip met philadelphia zonder brood eten en niet zoveel vruchtensap drinken. Nootjes zijn natuurlijk altijd goed, maar niet de hele zak leegeten hè?
![]()
Wat ik heel knap vind is dat je helemaal niet snoept. Kan me goed voorstellen dat je trots bent!
Jij ook al een pijnvoetje?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef Chicolate het volgende:
I know you wanna hit that, hit that
Waaarom vind ik dat liedje nu pas terug, nu ik helemaal niets wil slaan?![]()
@Maria: mn lijf doet er alles aan om ziek te worden, of mij een ziek gevoel te geven en het is opgeblazen, maar met eten gaat het goed, ik had een megabox gezonde zooi bij me. En dan volgt de rest vanzelf wel, denk ik. En mn gekneusde voetje is al veel minder pijnlijk
.
Hmm Lein, 8 boterhammen is wel veel maar als je de hele dag in touw bent niet volgens mij. Als ik moet werken en daarna ga sporten eet ik over een hele dag ong.12 boterhammen en 4 stuks fruit.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik gebruik VEEL op een dag. Ik verzorg demente bejaarden in een verpleeghuis, meestal ben ik van half 8 tot half 4 druk bezig. Het vruchtensap heb ik met pijn in mn hart leeg gedronken, dat mag niet meer van de sportschooljuf. Ik mag wel verse sappen tot 1/2 liter per dag drinken...
Is het slecht om zowel karnemelk als kwark te nemen? Want ik vind karnemelk echt lekker, en de kwark moet van de sportschooljufOf ik afval weet ik niet, ik train net een week en heb al een paar weken niet gewogen
Oh, en op dit moment ben ik een beetje hypomaan (druk en snel overprikkeld) dus geen enkele vorm van rust in mn reet![]()
De vruchtensap doe ik niet meer. Alleen nog vers sap, maximaal 0,5 liter.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is de karnemelk ook het probleem niet hoor! De pakjes vruchtensap daarentegen.....
Verdorie, had ik dit eerder gelezen! Ik heb ook een auberginequote:Op maandag 2 maart 2009 20:18 schreef Phaidra het volgende:
Ook lekker: aubergine soep
2 aubergines (of 1 grote), in blokjes
1 liter bouillon
1 uitje
1 teentje knoflook
beetje room
Ui, knof en aubergine ca. 10 min. bakken in boter en/of olie. Daarna bouillon toevoegen en ca. 15 min. laten koken. Soep pureren en daarna doorwarmen en een scheutje room toevoegen. Klaar.
Als echte bodybuilder die aan het cutten is zou je alleen magere melk of water drinken. Voor alle andere mensen die nog wel plezier mogen hebben door te eten kan het niet zoveel kwaad, geloof ik. Als je verder niet al te veel vet binnenkrijgt is er sowieso geen probleem.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
Enne karnemek is toch niet zo heel vet?![]()
Dat maakt volgens mij weinig uit voor de hoeveelheid suiker die erin zit. Als je niet over de halve liter gaat, is er geen probleem. (alsof je een groot probleem hebt als je dat wel doet..)quote:Op maandag 2 maart 2009 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De vruchtensap doe ik niet meer. Alleen nog vers sap, maximaal 0,5 liter.
best een leuke film inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 20:43 schreef progje het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0497465/ deze moet ook goed zijn
daar vond ik echt niets aan. snap ook niet dat ie zulke goeie reviews heeft gekregen...quote:Op maandag 2 maart 2009 20:43 schreef progje het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0497465/ deze moet ook goed zijn
wanneer weet jij meer?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef Vivi het volgende:
Ik hoop op de meest gunstige uitslag voor je schoemoesje Mo! *keeps fingers crossed*.
Sportief muisjequote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:
Ohmygodddd ik ben terug van de sportschool hoor![]()
Mijn armen trillenik heb op een waterweerstandapparaat gehandfietst, beenoefeningen, rugoefeningen, stabiliteit, buikspier en 20 minuten crosstraining. Na 17 minuten crosstrainer had ik een enorme loopneus (mijn mantra: neus ophalen! neus ophalen!) en tranende ogen maar ik heb wel volgehouden
En nu ben ik kapot
Ja heel lekker! Ik slaap als een baby vanavondquote:Op maandag 2 maart 2009 21:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sportief muisje
Maar wel kapot op een lekkere manier?
Voor mezelf? 24 maart krijg ik de uistlag van het lab.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Voor mezelf? 24 maart krijg ik de uistlag van het lab.
Ja, het moest eerst ontkalkt worden en dat duurt lang blijkbaar. Maar ik ben op zich wel gerustgesteld al hoor, de chirurg die me heeft geopereerd zei dat het er uitzag als een hele fikse oude onsteking. En dat het er absoluut niet kwaadaardig uitzag. Natuurlijk houden ze een slag om de arm maar dat moeten ze altijd he, maar ik maak me er niet meer zoveel zorgen om nu. Ook omdat ze alles goed hebben kunnen weghalen, het zat helemaal ingekapseld. Een paar keer flink bikken en het viel er zo uit zei iequote:
Spannend Moblo, zal aan je denken en hoop op de postief mogelijkste uitslagquote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
morgen krijgt de moeder van René de uitslag...
ik hoop toch zó dat het goed is (duh!) en dat we het snel horen...![]()
positiefst mogelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Spannend Moblo, zal aan je denken en hoop op de postief mogelijkste uitslag
Ik vond het al gek klinkenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
positiefst mogelijk.
Ik duim ook voor je, Mo!.
En ik ga pitten.
Even namens Vivi:quote:Op maandag 2 maart 2009 22:46 schreef mspoez het volgende:
Fijn PieF! Kan je lekker in je eigen bedje!
En MB, ik duim morgen ook mee hoor.
We noemen jou Viktator maar zo heet je eigenlijk toch ook niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even namens Vivi:
Principessa Farfalla is Italiaans, dus het is geen Pie Ef.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:51 schreef mspoez het volgende:
Maar goed, ik zal het niet meer doen, Viking84. Sorry hoor.
Ja maar dat is anders...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
We noemen jou Viktator maar zo heet je eigenlijk toch ook niet?
Ik ook nietquote:Op maandag 2 maart 2009 22:53 schreef P.F het volgende:
Ik weet zelf niet eens hoe je de P als hoofdletter in het Italiaans wel uitspreekt
Poef?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Paf?
Ja oke ik ben er ook weer even, sorry![]()
Jij ook beterschap met al je kwaaltjes! hoe is het met de migraine?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik duim ook voor jullie mee
En DAD; nog niet helemaal ziek? Toch vast beterschap!
Ook ik duim mee, succes en sterkte alvast voor morgen!!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
dank je/jullie
ik hoop dat ik het mis heb, van harte, maar ik heb geen goed gevoel
maargoed, ik ga geen paniek willen zaaien, ook niet bij mezelf, maargoed, het is ook niet alsof ze een nagel heeft gebroken en de vraag is of ze hem kan houden of niet
Jawelllll joh, lekker om Vik te pestenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:51 schreef mspoez het volgende:
Denk er om hè, anders neem ik je te grazen 2/3/4 april of wanneer was het ook weerquote:
Vertel vertel!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:56 schreef Viking84 het volgende:
O ik ging slapen, maar ik wil niet. Ik heb met leuke vrouwen zitten mailen vanavond
.
Greys, kost het je eigenlijk nog veel moeite om niet te roken? Nog veel momenten dat je het mist?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllll joh, lekker om Vik te pesten![]()
Hoezo ga jij crashen eigenlijk? Of heb ik te snel bijgelezen?
Mo, ik zal voor jullie duimen!
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even namens Vivi:
Principessa Farfalla is Italiaans, dus het is geen Pie Ef.
Het is heel ergerlijk jaquote:Op maandag 2 maart 2009 22:51 schreef mspoez het volgende:
Maar ik moet helemaal niet plassenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:05 schreef Vivi het volgende:
De P als "pi" en de F als "effe".
Dus het moet zijn Pi-effe.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
PFJe, Miss Sje, wie is hier de baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
ZIJ IS BETUUUUUUUUUUUUR
/telekids flashback
Ik vind Pie Ef leuker klinkenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:05 schreef Vivi het volgende:
De P als "pi" en de F als "effe".
Dus het moet zijn Pi-effe.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
Italianen zijn geniaal. In het durpske waar wij bleven in Toscane zaten overdag alle opaatjes met zijn allen sigaren te roken en voorbijgangers te kijken, en 's avonds zaten hun vrouwen er terwijl ze paprika's sneden en verhitte argumenten voerden over hun echtgenoten.
Geniaal
Je kent wij zijn beter toch wel?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
uhhh heb ik dat in mijn telekids tijd gemist?
Hihi, een een high kick op je oooogquote:Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kent wij zijn beter toch wel?
MAAR MEISJES KUNNEN NIET VECHTUH![]()
Oh nee? Ik geef je een rechtse
Eerst maar eens kijken of er een date uit voortkomt hè?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou kom op vertel over die vrouwen dan
hmm ergens zit er wel iets dat ik herkenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kent wij zijn beter toch wel?
MAAR MEISJES KUNNEN NIET VECHTUH![]()
Oh nee? Ik geef je een rechtse
Ik wil ook wel in Toscane wonen en dan een winkeltje hebben en ieder weekend de koepelschildering in de Santa Maria del Fiore bekijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Vivi het volgende:
[..]Kijk, en daarom wil ik dus emigreren.
My roots.
Daten kan ook erg leuk zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of er een date uit voortkomt hè?
O en ik heb wel ontdekt dat ik nog even helemaal geen zin heb om me vast te leggen, dus ik ga fijn rondfladderen. Laat de leuke vrouwen maar komen.
quote:
Ik wil wel ieder weekend mezelf volproppen met versgekochte vreetsels van de lokale markt. En door de week ook wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel in Toscane wonen en dan een winkeltje hebben en ieder weekend de koepelschildering in de Santa Maria del Fiore bekijken
Rondfladderen en daten is leuk, doe ik ookquote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of er een date uit voortkomt hè?
O en ik heb wel ontdekt dat ik nog even helemaal geen zin heb om me vast te leggen, dus ik ga fijn rondfladderen. Laat de leuke vrouwen maar komen.
Ik keek geen telekidsquote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahaha dat stukje van rechtse hoorde nog in het liedje slimmerik
quote:Bram says:
k had mezelf voorgenomen dat ik bij de 5e brunette die ik vandaag bij de bushalte zou zien.. jou uit zou vragen, maar telt donkerblond ook?
P.F says:
ik heb bruinhaar?
En dan lekker dik wordenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil wel ieder weekend mezelf volproppen met versgekochte vreetsels van de lokale markt. En door de week ook wel.
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil wel ieder weekend mezelf volproppen met versgekochte vreetsels van de lokale markt. En door de week ook wel.
quote:
Ik ben er nog niet over uit, het trekt me allebei wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook emigreren, maar dan naar Spanje.
Jij snapt hem tenminstequote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik snap m pas nu ik hem 2x heb gelezen, ik dacht de eerste keer aan een kraanvogel. Tsja, the mind plays funny tricks sometimes
Ik ben nog nooit in Spanje geweest, maar het lijkt me echt een briljant landquote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit, het trekt me allebei wel.
Ik verheug me er vast op!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk er om hè, anders neem ik je te grazen 2/3/4 april of wanneer was het ook weer.
Ja die momenten zijn er zeker nog wel, maar duren niet langer dan twee/drie seconden.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Greys, kost het je eigenlijk nog veel moeite om niet te roken? Nog veel momenten dat je het mist?
Ik zou zeggen:quote:Op maandag 2 maart 2009 23:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik keek geen telekidsIk vond het stom
Oh, iemand nog een geniaal botte zin om te vertellen? Wat voor versier poging is dit nu weer?
[..]
Voor mij wel, en ik maakte de grapquote:Op maandag 2 maart 2009 23:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij snapt hem tenminste.
Gaat de 'ik ben pas geopereerd en ik ben nog een beetje onscherp vanwege de narcose'-smoes nog op?.
Geen last vanquote:Op maandag 2 maart 2009 23:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Voor mij wel, en ik maakte de grap.
Als je een kraan hoort PSSHH PSSh-en moet je vaak plassen, bedoelde ik, dommie.
En er een dorpsplein is waarop wij kunnen zitten kankeren met veul wijn en lekkersquote:Op maandag 2 maart 2009 23:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Spanje geweest, maar het lijkt me echt een briljant land.
Zolang de zon er maar (veel) schijnt.
Ik had mezelf voorgenomen om de 1e blondie verrot te schelden maar mag *insert zijn haarkleur* ook?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik keek geen telekidsIk vond het stom
Oh, iemand nog een geniaal botte zin om te vertellen? Wat voor versier poging is dit nu weer?
[..]
*stil*quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
"Als je het daarvan af laat hangen moet ik nee zeggen. De volgende keer verwacht ik minimaal dat je 5 vrouwen een spontane kleurspoeling geeft door ze van achteren te bespringen met een pak Garnier Nutrisse.
Because I'm worth it"
Oh das tofquote:Op maandag 2 maart 2009 23:00 schreef P.F het volgende:
M'n huisgenootje kwam m'n kamer binnen: WAAAAT DOE JE KICKBOKSEN?
Ik zo.. Ja
En nu gaan we samen want zij wil ook weer!!
Yeah baby!
Ja waar is dat topic? Ik kan hem ook niet vinden.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:17 schreef Miss_S het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik het topic over de meet kwijt?
Als je dat pas 10 mins later zegt gaat het wel opvallen hèquote:Op maandag 2 maart 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
P.F says:
Als je het daarvan af laat hangen moet ik nee zeggen. De volgende keer verwacht ik minimaal dat je 5 vrouwen een spontane kleurspoeling geeft door ze van achteren te bespringen met een pak Garnier Nutrisse.
Because I'm worth it (H)
Bram says:
en dat moest een ander voor je verzinnen
P.F
ja mn gespleten persoonlijkheid
/carequote:Op maandag 2 maart 2009 23:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je dat pas 10 mins later zegt gaat het wel opvallen hè.
Wat goed dat het je zo makkelijk af gaat!!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verheug me er vast op!![]()
[..]
Ja die momenten zijn er zeker nog wel, maar duren niet langer dan twee/drie seconden.
Wat me echter enorm irriteert en eigenlijk ook wel een tikkie depri maakt is het feit dat ik niet meer kan stoppen met snaaien. Crackers rosbief, kiwi's, maar ook cake, lollies, dropjes, chips, nootjes. Je wilt ook niet weten wat ik ben aangekomen sinds die anderhalve maand dat ik niet meer rook.
Dát maakt het dus het moeilijkst voor mij om niet te roken. Ik zou haast om al die gewichtstoename weer gaan roken. Serieus
Ja klopt in het zwartwit, ik heb hem aan op de foto een paar topics geleden.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Miss_S, had jij nou van de H&M ook zo'n Audrey Hepburn achtig jurkje? Kijk even als je wilt in het H&M topic hier in LIF, daar heb ik hem op de vorige pagina in het klein gepost. Merel dacht dat jij het jurkje ook hebt, klopt dat? En zo ja, zit het een beetje?
Bram leest meequote:Op maandag 2 maart 2009 23:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je dat pas 10 mins later zegt gaat het wel opvallen hè.
O ken je hem? Nou ja, is wel een aardige dude. Maar hij moet mij niet leuk vinden/uit vragen/etc.quote:
Grapje, ik was mij aan het indekkenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:24 schreef P.F het volgende:
[..]
O ken je hem? Nou ja, is wel een aardige dude. Maar hij moet mij niet leuk vinden/uit vragen/etc.
Nou, hij heeft in de klas gezeten met het vriendje van mijn beste vriendin. Dus ik durf hem niet te blokkerenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:26 schreef Muis006 het volgende:
PF seriously kapnah. Ik krijg 'ik ben 15 en ik ben stoeah' vibes van die knul
En Vikje met haar trilharmonicaaaaaatjequote:Op maandag 2 maart 2009 23:31 schreef Muis006 het volgende:
Co met d'r Dildo?
En LienLein met de mandoline
Van dildo's en vibo's heb ik geen kaas gegeten.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:34 schreef P.F het volgende:
Ja muis, een vibo is heel wat anders dan een dildo, aldus Co, de sexpert!
O ja, dove meisjes muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van dildo's en vibo's heb ik geen kaas gegeten.
Zei de Muis
Er heeft een dekmatras op gelegen, en ik weet van wie het is en het is een schoon persoon voor zover ik weet!!quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:24 schreef P.F het volgende:
P.F says:
diezelfde persoonlijkheid wil een nieuwe bank ^^als je mij een psycho-analyse wilt geven ik ga niet voor half werk namelijk\
Bram says:
deze heb je wel zelf verzonnen, want het vorige bericht was beter
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
Dit bed, incl bodem + matrassen, 150 euri, deal or no deal?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb je die foto nog ergens bij de hand? Wil je hem misschien nog even PM-en aan me?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja klopt in het zwartwit, ik heb hem aan op de foto een paar topics geleden.
Ik heb 75E en hij zit redelijk goed eigenlijk, moet geen pushup bh aan doen want dan wordt het wel platgedrukt.
+7 kilo in 1,5 maand.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:21 schreef conleche het volgende:
Greys: ik was laatst nog met je in de sauna en toen was er nog niets aan de hand. Je kon ook gewoon nog in dat jeansrokje! Is het nu erger dan?
Mijn wekker trilt zo hard dat ie je clit eraf zou schuren.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:36 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja, dove meisjes muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes.
Jullie hebben wekkers! Was ik helemaal vergeten!!
slapen niet neequote:Op maandag 2 maart 2009 23:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou nooit op de matras van een vreemde willen slapen. Ieuw. Je hebt toch een bed nu. I'm lost.
Oh, van die ene jongen van "Ik gebruik geen condooms want ik zie er toch niet uit alsof ik AIDS/Chlamydia/Genitale wratten heb? "quote:Op maandag 2 maart 2009 23:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Er heeft een dekmatras op gelegen, en ik weet van wie het is en het is een schoon persoon voor zover ik weet!!
Dacht jij er met je boobs wel in te passen dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:39 schreef Vivi het volgende:
Gewoon nóg dikker worden Greys!
En wat een schattig jurkje is dat he, ik had hem ook in mijn winkelmandje zitten, in het roze![]()
(Maar weer gedelete, wegens de gasrekening![]()
).
In 42 pas ik altijd heurquote:Op maandag 2 maart 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dacht jij er met je boobs wel in te passen dan?
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die foto nog ergens bij de hand? Wil je hem misschien nog even PM-en aan me?
Als je moet gaan zoeken hoeft het niet hoor
[..]
+7 kilo in 1,5 maand.
Dat kan ik echt niet meer afdoen als 'valt wel mee' hoor
Ik heb mazzel dat ik er door mijn 1.82 nog steeds best slank uit zie, maar de broek die ik vandaag aan heb zit te strak, als ik zit moet het knoopje open en iets langs er overheen. Hoe treurig is dát? (Ik woog 75 en nu 82 en die acht hakt er nogal in bij me tussen mijn oren).
Maar goed... ik róók niet
Ja denk je? Want die maat wilde ik ook bestellen, maar denk je dat wij daar tietsgewijs wel in passen als het geen rekbaar stoffie is? Dan ga ik hem misschien alsnog bestellen als jij denkt dat het lukt!quote:
Anders kan je hem toch gewoon terugsturen?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja denk je? Want die maat wilde ik ook bestellen, maar denk je dat wij daar tietsgewijs wel in passen als het geen rekbaar stoffie is? Dan ga ik hem misschien alsnog bestellen als jij denkt dat het lukt!
Heb je mooie verse nieuwe voor volgend seizoenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:53 schreef conleche het volgende:
Ade, ik wil nu m'n sloffen weleens hebben. Nóg een maand later en ik moet ze in de vriezer doen ipv in de magnetron.
O, want je denkt dat ze nog wel komen??quote:Op maandag 2 maart 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je mooie verse nieuwe voor volgend seizoen
Als ik MORGEN die sloffen in huis heb krijg jij een foto dat ik alleen die sloffen draag.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:09 schreef Adelante het volgende:
Nee joh, wilgie, dat lach er te dik boven op al![]()
@ co: ik wil morgen wel foto's met alleen sloffen dragend
QFTquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik MORGEN die sloffen in huis heb krijg jij een foto dat ik alleen die sloffen draag.
Of bedoel je dat ik morgen een foto krijg van jou alleen in je sloffen?? Ook goed.
O deze zie ik nu pas. Ik zie nu ineens zo heel, heel helder hoe mijn imago zo fucked up is. Ik zet heel onschuldige dingen neer en jullie maken er sleaze van!!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
slapen niet nee
so far for the image building
Ik ga slapen. Ciao!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:21 schreef conleche het volgende:
[..]
O deze zie ik nu pas. Ik zie nu ineens zo heel, heel helder hoe mijn imago zo fucked up is. Ik zet heel onschuldige dingen neer en jullie maken Gaypornmag maakt er sleaze van!!
Ik wil ook een foto van Co met alleen slofjes aan!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik MORGEN die sloffen in huis heb krijg jij een foto dat ik alleen die sloffen draag.
Of bedoel je dat ik morgen een foto krijg van jou alleen in je sloffen?? Ook goed.
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:36 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja, dove meisjes muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes.
Jullie hebben wekkers! Was ik helemaal vergeten!!
Whahaquote:Op maandag 2 maart 2009 23:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn wekker trilt zo hard dat ie je clit eraf zou schuren.
Dat ding wordt door mij echt niet voor secundaire activiteiten gebruikt!
Zo, ben ik weer: alive & kickingquote:Op maandag 2 maart 2009 22:56 schreef cyclechick het volgende:
Jij ook beterschap met al je kwaaltjes! hoe is het met de migraine?
Weet ikquote:
En net als al die andere over futiliteiten klagende mensen, krijg je eenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:05 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me ziek.
En heb vandaag een afspraak met een potentiele klant.
En ik heb pukkels. Veel. Zomaar ineens.
En ik zie grijs/grauw.
En ik heb een buikje, terwijl ik wel weer onder de 58 kilo zit.
En ik heb net een muffin + een wit broodje + een banaan + koffie + vitaminen + kloosterfrau melissengeist gegeten en ik voel me nog niet beter.
Hoi rabarbertje!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:29 schreef rhubarbje het volgende:
in welk topic moet ik ook al weer zijn als ik ga dieeten
beschouw dit iig maar als een tvp en een belofte
de volgende ochtende zie ik er altijd vanaf als ik het me zo savonds bedenk en nu niet!
zo!
Je kunt iig nog dezelfde maat broek aan, dat lukt mij echt niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
+7 kilo in 1,5 maand.
Ik heb mazzel dat ik er door mijn 1.82 nog steeds best slank uit zie, maar de broek die ik vandaag aan heb zit te strak, als ik zit moet het knoopje open en iets langs er overheen. Hoe treurig is dát? (Ik woog 75 en nu 82 en die acht hakt er nogal in bij me tussen mijn oren).
Ik moest gisteravond sporten en had hem per ongeluk dichtgegooid, en dit is geloof ik de eerste keer dat ik geen OP heb gemaakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik sluit me trouwens aan bij Elisa: mag er ajb weer gewoon een OP ipv (alleen) een plaatje?
Is toch niet zoveel werk ofzo?
Is ook niet specifiek tegen jou gericht hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik moest gisteravond sporten en had hem per ongeluk dichtgegooid, en dit is geloof ik de eerste keer dat ik geen OP heb gemaakt.
Hij is niet echt heel duidelijk te zienquote:Op maandag 2 maart 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die foto nog ergens bij de hand? Wil je hem misschien nog even PM-en aan me?
Als je moet gaan zoeken hoeft het niet hoor
[..]
+7 kilo in 1,5 maand.
Kan. Of heb je direct veel spieren gekweekt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:28 schreef Muis006 het volgende:
Question: houd je vocht vast na een training?
Ik woog 62.9 vanochtend
Ja dat is hetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan. Of heb je direct veel spieren gekweekt?
Is dat datzelfde jurkje dat Greys mooi vond?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hij is niet echt heel duidelijk te zien
http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/s1.jpg
Bij dit jurkje heb ik maat 42
Vanochtend woog ik 76,5nog steeds veelste veel, ook een van de redenen waarom ik weer een blog ben begonnen. Stok achter de deur enzo.
Ja dat is hem!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Is dat datzelfde jurkje dat Greys mooi vond?
De rok valt losser dan ik dacht*op verlanglijstje zet*
Dan nu de rest van de vorige H&M- bestelling wegbrengen () en naar schule,
Ik vind het wel normaal eigenlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef kaarinf het volgende:
Graag zou ik ook wat kiloos kwijt willen, ongeveer zo'n 5 kilo.
Weeg nu 67 kilo met een lengte van 1.70. De afgelopen jaren komen er langzaam steeds meer kilo's bij en nu zou ik ze er graag vanaf willen hebben!
Ik heb een flauw vermoeden dat ik te weinig eet. Hieronder mijn gemiddelde eetschema voor doordeweeks:
O: Kellogs Special K met chocolade en halfvolle melk. Een glas jus d'orange
T: Appel of mueslireep of sultana
L: Waldcornbol met rosbief/kaas en soms een witte boterham met aarbeidenjam
T: koekje
A: vlees, aarappelen en groente met soms vla
T: koekje/chips
Een soort van kruidenaftreksel van o.a melisse en nog meer kruiden. Mengen met water (als een soort thee). Het helpt tegen verkoudheid, stress, misselijkheid, maag- en darmproblemen, slapeloosheid, spierpijn en verspanningen (inwrijven) en stimuleert het hart en de bloedvaten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:21 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik ben geïntrigeerd door de kloostrfrau melissengeist. Wat is het?
Beetjr veel suiker zo met die kellogs, jus, koekjes en jam!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef kaarinf het volgende:
Graag zou ik ook wat kiloos kwijt willen, ongeveer zo'n 5 kilo.
Weeg nu 67 kilo met een lengte van 1.70. De afgelopen jaren komen er langzaam steeds meer kilo's bij en nu zou ik ze er graag vanaf willen hebben!
Ik heb een flauw vermoeden dat ik te weinig eet. Hieronder mijn gemiddelde eetschema voor doordeweeks:
O: Kellogs Special K met chocolade en halfvolle melk. Een glas jus d'orange
T: Appel of mueslireep of sultana
L: Waldcornbol met rosbief/kaas en soms een witte boterham met aarbeidenjam
T: koekje
A: vlees, aarappelen en groente met soms vla
T: koekje/chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |