Weet ikquote:
En net als al die andere over futiliteiten klagende mensen, krijg je eenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:05 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me ziek.
En heb vandaag een afspraak met een potentiele klant.
En ik heb pukkels. Veel. Zomaar ineens.
En ik zie grijs/grauw.
En ik heb een buikje, terwijl ik wel weer onder de 58 kilo zit.
En ik heb net een muffin + een wit broodje + een banaan + koffie + vitaminen + kloosterfrau melissengeist gegeten en ik voel me nog niet beter.
Hoi rabarbertje!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:29 schreef rhubarbje het volgende:
in welk topic moet ik ook al weer zijn als ik ga dieeten
beschouw dit iig maar als een tvp en een belofte
de volgende ochtende zie ik er altijd vanaf als ik het me zo savonds bedenk en nu niet!
zo!
Je kunt iig nog dezelfde maat broek aan, dat lukt mij echt niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
+7 kilo in 1,5 maand.
Dat kan ik echt niet meer afdoen als 'valt wel mee' hoor
Ik heb mazzel dat ik er door mijn 1.82 nog steeds best slank uit zie, maar de broek die ik vandaag aan heb zit te strak, als ik zit moet het knoopje open en iets langs er overheen. Hoe treurig is dát? (Ik woog 75 en nu 82 en die acht hakt er nogal in bij me tussen mijn oren).
Maar goed... ik róók niet
Ik moest gisteravond sporten en had hem per ongeluk dichtgegooid, en dit is geloof ik de eerste keer dat ik geen OP heb gemaakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik sluit me trouwens aan bij Elisa: mag er ajb weer gewoon een OP ipv (alleen) een plaatje?
Is toch niet zoveel werk ofzo?
Is ook niet specifiek tegen jou gericht hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik moest gisteravond sporten en had hem per ongeluk dichtgegooid, en dit is geloof ik de eerste keer dat ik geen OP heb gemaakt.
Hij is niet echt heel duidelijk te zienquote:Op maandag 2 maart 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die foto nog ergens bij de hand? Wil je hem misschien nog even PM-en aan me?
Als je moet gaan zoeken hoeft het niet hoor
[..]
+7 kilo in 1,5 maand.
Dat kan ik echt niet meer afdoen als 'valt wel mee' hoor
Ik heb mazzel dat ik er door mijn 1.82 nog steeds best slank uit zie, maar de broek die ik vandaag aan heb zit te strak, als ik zit moet het knoopje open en iets langs er overheen. Hoe treurig is dát? (Ik woog 75 en nu 82 en die acht hakt er nogal in bij me tussen mijn oren).
Maar goed... ik róók niet
Kan. Of heb je direct veel spieren gekweekt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:28 schreef Muis006 het volgende:
Question: houd je vocht vast na een training?
Ik woog 62.9 vanochtend
Ja dat is hetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan. Of heb je direct veel spieren gekweekt?
Is dat datzelfde jurkje dat Greys mooi vond?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hij is niet echt heel duidelijk te zien
http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/s1.jpg
Bij dit jurkje heb ik maat 42
Vanochtend woog ik 76,5nog steeds veelste veel, ook een van de redenen waarom ik weer een blog ben begonnen. Stok achter de deur enzo.
Ja dat is hem!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Is dat datzelfde jurkje dat Greys mooi vond?
De rok valt losser dan ik dacht*op verlanglijstje zet*
Dan nu de rest van de vorige H&M- bestelling wegbrengen () en naar schule,
Ik vind het wel normaal eigenlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef kaarinf het volgende:
Graag zou ik ook wat kiloos kwijt willen, ongeveer zo'n 5 kilo.
Weeg nu 67 kilo met een lengte van 1.70. De afgelopen jaren komen er langzaam steeds meer kilo's bij en nu zou ik ze er graag vanaf willen hebben!
Ik heb een flauw vermoeden dat ik te weinig eet. Hieronder mijn gemiddelde eetschema voor doordeweeks:
O: Kellogs Special K met chocolade en halfvolle melk. Een glas jus d'orange
T: Appel of mueslireep of sultana
L: Waldcornbol met rosbief/kaas en soms een witte boterham met aarbeidenjam
T: koekje
A: vlees, aarappelen en groente met soms vla
T: koekje/chips
Een soort van kruidenaftreksel van o.a melisse en nog meer kruiden. Mengen met water (als een soort thee). Het helpt tegen verkoudheid, stress, misselijkheid, maag- en darmproblemen, slapeloosheid, spierpijn en verspanningen (inwrijven) en stimuleert het hart en de bloedvaten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:21 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik ben geïntrigeerd door de kloostrfrau melissengeist. Wat is het?
Beetjr veel suiker zo met die kellogs, jus, koekjes en jam!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef kaarinf het volgende:
Graag zou ik ook wat kiloos kwijt willen, ongeveer zo'n 5 kilo.
Weeg nu 67 kilo met een lengte van 1.70. De afgelopen jaren komen er langzaam steeds meer kilo's bij en nu zou ik ze er graag vanaf willen hebben!
Ik heb een flauw vermoeden dat ik te weinig eet. Hieronder mijn gemiddelde eetschema voor doordeweeks:
O: Kellogs Special K met chocolade en halfvolle melk. Een glas jus d'orange
T: Appel of mueslireep of sultana
L: Waldcornbol met rosbief/kaas en soms een witte boterham met aarbeidenjam
T: koekje
A: vlees, aarappelen en groente met soms vla
T: koekje/chips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |