/carequote:Op maandag 2 maart 2009 23:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je dat pas 10 mins later zegt gaat het wel opvallen hè.
Wat goed dat het je zo makkelijk af gaat!!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verheug me er vast op!![]()
[..]
Ja die momenten zijn er zeker nog wel, maar duren niet langer dan twee/drie seconden.
Wat me echter enorm irriteert en eigenlijk ook wel een tikkie depri maakt is het feit dat ik niet meer kan stoppen met snaaien. Crackers rosbief, kiwi's, maar ook cake, lollies, dropjes, chips, nootjes. Je wilt ook niet weten wat ik ben aangekomen sinds die anderhalve maand dat ik niet meer rook.
Dát maakt het dus het moeilijkst voor mij om niet te roken. Ik zou haast om al die gewichtstoename weer gaan roken. Serieus
Ja klopt in het zwartwit, ik heb hem aan op de foto een paar topics geleden.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Miss_S, had jij nou van de H&M ook zo'n Audrey Hepburn achtig jurkje? Kijk even als je wilt in het H&M topic hier in LIF, daar heb ik hem op de vorige pagina in het klein gepost. Merel dacht dat jij het jurkje ook hebt, klopt dat? En zo ja, zit het een beetje?
Bram leest meequote:Op maandag 2 maart 2009 23:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je dat pas 10 mins later zegt gaat het wel opvallen hè.
O ken je hem? Nou ja, is wel een aardige dude. Maar hij moet mij niet leuk vinden/uit vragen/etc.quote:
Grapje, ik was mij aan het indekkenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:24 schreef P.F het volgende:
[..]
O ken je hem? Nou ja, is wel een aardige dude. Maar hij moet mij niet leuk vinden/uit vragen/etc.
Nou, hij heeft in de klas gezeten met het vriendje van mijn beste vriendin. Dus ik durf hem niet te blokkerenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:26 schreef Muis006 het volgende:
PF seriously kapnah. Ik krijg 'ik ben 15 en ik ben stoeah' vibes van die knul
En Vikje met haar trilharmonicaaaaaatjequote:Op maandag 2 maart 2009 23:31 schreef Muis006 het volgende:
Co met d'r Dildo?
En LienLein met de mandoline
Van dildo's en vibo's heb ik geen kaas gegeten.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:34 schreef P.F het volgende:
Ja muis, een vibo is heel wat anders dan een dildo, aldus Co, de sexpert!
O ja, dove meisjes muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van dildo's en vibo's heb ik geen kaas gegeten.
Zei de Muis
Er heeft een dekmatras op gelegen, en ik weet van wie het is en het is een schoon persoon voor zover ik weet!!quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:24 schreef P.F het volgende:
P.F says:
diezelfde persoonlijkheid wil een nieuwe bank ^^als je mij een psycho-analyse wilt geven ik ga niet voor half werk namelijk\
Bram says:
deze heb je wel zelf verzonnen, want het vorige bericht was beter
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
Dit bed, incl bodem + matrassen, 150 euri, deal or no deal?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb je die foto nog ergens bij de hand? Wil je hem misschien nog even PM-en aan me?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja klopt in het zwartwit, ik heb hem aan op de foto een paar topics geleden.
Ik heb 75E en hij zit redelijk goed eigenlijk, moet geen pushup bh aan doen want dan wordt het wel platgedrukt.
+7 kilo in 1,5 maand.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:21 schreef conleche het volgende:
Greys: ik was laatst nog met je in de sauna en toen was er nog niets aan de hand. Je kon ook gewoon nog in dat jeansrokje! Is het nu erger dan?
Mijn wekker trilt zo hard dat ie je clit eraf zou schuren.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:36 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja, dove meisjes muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes.
Jullie hebben wekkers! Was ik helemaal vergeten!!
slapen niet neequote:Op maandag 2 maart 2009 23:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou nooit op de matras van een vreemde willen slapen. Ieuw. Je hebt toch een bed nu. I'm lost.
Oh, van die ene jongen van "Ik gebruik geen condooms want ik zie er toch niet uit alsof ik AIDS/Chlamydia/Genitale wratten heb? "quote:Op maandag 2 maart 2009 23:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Er heeft een dekmatras op gelegen, en ik weet van wie het is en het is een schoon persoon voor zover ik weet!!
Dacht jij er met je boobs wel in te passen dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:39 schreef Vivi het volgende:
Gewoon nóg dikker worden Greys!
En wat een schattig jurkje is dat he, ik had hem ook in mijn winkelmandje zitten, in het roze![]()
(Maar weer gedelete, wegens de gasrekening![]()
).
In 42 pas ik altijd heurquote:Op maandag 2 maart 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dacht jij er met je boobs wel in te passen dan?
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die foto nog ergens bij de hand? Wil je hem misschien nog even PM-en aan me?
Als je moet gaan zoeken hoeft het niet hoor
[..]
+7 kilo in 1,5 maand.
Dat kan ik echt niet meer afdoen als 'valt wel mee' hoor
Ik heb mazzel dat ik er door mijn 1.82 nog steeds best slank uit zie, maar de broek die ik vandaag aan heb zit te strak, als ik zit moet het knoopje open en iets langs er overheen. Hoe treurig is dát? (Ik woog 75 en nu 82 en die acht hakt er nogal in bij me tussen mijn oren).
Maar goed... ik róók niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |