quote:Op maandag 2 maart 2009 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even namens Vivi:
Principessa Farfalla is Italiaans, dus het is geen Pie Ef.
Het is heel ergerlijk jaquote:Op maandag 2 maart 2009 22:51 schreef mspoez het volgende:
Maar goed, ik zal het niet meer doen, Viking84. Sorry hoor.
Maar ik moet helemaal niet plassenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:05 schreef Vivi het volgende:
De P als "pi" en de F als "effe".
Dus het moet zijn Pi-effe.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
PFJe, Miss Sje, wie is hier de baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
ZIJ IS BETUUUUUUUUUUUUR
/telekids flashback
Ik vind Pie Ef leuker klinkenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:05 schreef Vivi het volgende:
De P als "pi" en de F als "effe".
Dus het moet zijn Pi-effe.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
Italianen zijn geniaal. In het durpske waar wij bleven in Toscane zaten overdag alle opaatjes met zijn allen sigaren te roken en voorbijgangers te kijken, en 's avonds zaten hun vrouwen er terwijl ze paprika's sneden en verhitte argumenten voerden over hun echtgenoten.
Geniaal
Je kent wij zijn beter toch wel?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
uhhh heb ik dat in mijn telekids tijd gemist?
Hihi, een een high kick op je oooogquote:Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kent wij zijn beter toch wel?
MAAR MEISJES KUNNEN NIET VECHTUH![]()
Oh nee? Ik geef je een rechtse
Eerst maar eens kijken of er een date uit voortkomt hè?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou kom op vertel over die vrouwen dan
hmm ergens zit er wel iets dat ik herkenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kent wij zijn beter toch wel?
MAAR MEISJES KUNNEN NIET VECHTUH![]()
Oh nee? Ik geef je een rechtse
Ik wil ook wel in Toscane wonen en dan een winkeltje hebben en ieder weekend de koepelschildering in de Santa Maria del Fiore bekijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Vivi het volgende:
[..]Kijk, en daarom wil ik dus emigreren.
My roots.
Daten kan ook erg leuk zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of er een date uit voortkomt hè?
O en ik heb wel ontdekt dat ik nog even helemaal geen zin heb om me vast te leggen, dus ik ga fijn rondfladderen. Laat de leuke vrouwen maar komen.
quote:
Ik wil wel ieder weekend mezelf volproppen met versgekochte vreetsels van de lokale markt. En door de week ook wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel in Toscane wonen en dan een winkeltje hebben en ieder weekend de koepelschildering in de Santa Maria del Fiore bekijken
Rondfladderen en daten is leuk, doe ik ookquote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of er een date uit voortkomt hè?
O en ik heb wel ontdekt dat ik nog even helemaal geen zin heb om me vast te leggen, dus ik ga fijn rondfladderen. Laat de leuke vrouwen maar komen.
Ik keek geen telekidsquote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahaha dat stukje van rechtse hoorde nog in het liedje slimmerik
quote:Bram says:
k had mezelf voorgenomen dat ik bij de 5e brunette die ik vandaag bij de bushalte zou zien.. jou uit zou vragen, maar telt donkerblond ook?
P.F says:
ik heb bruinhaar?
En dan lekker dik wordenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil wel ieder weekend mezelf volproppen met versgekochte vreetsels van de lokale markt. En door de week ook wel.
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil wel ieder weekend mezelf volproppen met versgekochte vreetsels van de lokale markt. En door de week ook wel.
quote:
Ik ben er nog niet over uit, het trekt me allebei wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook emigreren, maar dan naar Spanje.
Jij snapt hem tenminstequote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik snap m pas nu ik hem 2x heb gelezen, ik dacht de eerste keer aan een kraanvogel. Tsja, the mind plays funny tricks sometimes
Ik ben nog nooit in Spanje geweest, maar het lijkt me echt een briljant landquote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit, het trekt me allebei wel.
Ik verheug me er vast op!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk er om hè, anders neem ik je te grazen 2/3/4 april of wanneer was het ook weer.
Ja die momenten zijn er zeker nog wel, maar duren niet langer dan twee/drie seconden.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Greys, kost het je eigenlijk nog veel moeite om niet te roken? Nog veel momenten dat je het mist?
Ik zou zeggen:quote:Op maandag 2 maart 2009 23:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik keek geen telekidsIk vond het stom
Oh, iemand nog een geniaal botte zin om te vertellen? Wat voor versier poging is dit nu weer?
[..]
Voor mij wel, en ik maakte de grapquote:Op maandag 2 maart 2009 23:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij snapt hem tenminste.
Gaat de 'ik ben pas geopereerd en ik ben nog een beetje onscherp vanwege de narcose'-smoes nog op?.
Geen last vanquote:Op maandag 2 maart 2009 23:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Voor mij wel, en ik maakte de grap.
Als je een kraan hoort PSSHH PSSh-en moet je vaak plassen, bedoelde ik, dommie.
En er een dorpsplein is waarop wij kunnen zitten kankeren met veul wijn en lekkersquote:Op maandag 2 maart 2009 23:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Spanje geweest, maar het lijkt me echt een briljant land.
Zolang de zon er maar (veel) schijnt.
Ik had mezelf voorgenomen om de 1e blondie verrot te schelden maar mag *insert zijn haarkleur* ook?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik keek geen telekidsIk vond het stom
Oh, iemand nog een geniaal botte zin om te vertellen? Wat voor versier poging is dit nu weer?
[..]
*stil*quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
"Als je het daarvan af laat hangen moet ik nee zeggen. De volgende keer verwacht ik minimaal dat je 5 vrouwen een spontane kleurspoeling geeft door ze van achteren te bespringen met een pak Garnier Nutrisse.
Because I'm worth it"
Oh das tofquote:Op maandag 2 maart 2009 23:00 schreef P.F het volgende:
M'n huisgenootje kwam m'n kamer binnen: WAAAAT DOE JE KICKBOKSEN?
Ik zo.. Ja
En nu gaan we samen want zij wil ook weer!!
Yeah baby!
Ja waar is dat topic? Ik kan hem ook niet vinden.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:17 schreef Miss_S het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik het topic over de meet kwijt?
Als je dat pas 10 mins later zegt gaat het wel opvallen hèquote:Op maandag 2 maart 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
P.F says:
Als je het daarvan af laat hangen moet ik nee zeggen. De volgende keer verwacht ik minimaal dat je 5 vrouwen een spontane kleurspoeling geeft door ze van achteren te bespringen met een pak Garnier Nutrisse.
Because I'm worth it (H)
Bram says:
en dat moest een ander voor je verzinnen
P.F
ja mn gespleten persoonlijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |