wanneer weet jij meer?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef Vivi het volgende:
Ik hoop op de meest gunstige uitslag voor je schoemoesje Mo! *keeps fingers crossed*.
Sportief muisjequote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:
Ohmygodddd ik ben terug van de sportschool hoor![]()
Mijn armen trillenik heb op een waterweerstandapparaat gehandfietst, beenoefeningen, rugoefeningen, stabiliteit, buikspier en 20 minuten crosstraining. Na 17 minuten crosstrainer had ik een enorme loopneus (mijn mantra: neus ophalen! neus ophalen!) en tranende ogen maar ik heb wel volgehouden
En nu ben ik kapot
Ja heel lekker! Ik slaap als een baby vanavondquote:Op maandag 2 maart 2009 21:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sportief muisje
Maar wel kapot op een lekkere manier?
Voor mezelf? 24 maart krijg ik de uistlag van het lab.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Voor mezelf? 24 maart krijg ik de uistlag van het lab.
Ja, het moest eerst ontkalkt worden en dat duurt lang blijkbaar. Maar ik ben op zich wel gerustgesteld al hoor, de chirurg die me heeft geopereerd zei dat het er uitzag als een hele fikse oude onsteking. En dat het er absoluut niet kwaadaardig uitzag. Natuurlijk houden ze een slag om de arm maar dat moeten ze altijd he, maar ik maak me er niet meer zoveel zorgen om nu. Ook omdat ze alles goed hebben kunnen weghalen, het zat helemaal ingekapseld. Een paar keer flink bikken en het viel er zo uit zei iequote:
Spannend Moblo, zal aan je denken en hoop op de postief mogelijkste uitslagquote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
morgen krijgt de moeder van René de uitslag...
ik hoop toch zó dat het goed is (duh!) en dat we het snel horen...![]()
positiefst mogelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Spannend Moblo, zal aan je denken en hoop op de postief mogelijkste uitslag
Ik vond het al gek klinkenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
positiefst mogelijk.
Ik duim ook voor je, Mo!.
En ik ga pitten.
Even namens Vivi:quote:Op maandag 2 maart 2009 22:46 schreef mspoez het volgende:
Fijn PieF! Kan je lekker in je eigen bedje!
En MB, ik duim morgen ook mee hoor.
We noemen jou Viktator maar zo heet je eigenlijk toch ook niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even namens Vivi:
Principessa Farfalla is Italiaans, dus het is geen Pie Ef.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:51 schreef mspoez het volgende:
Maar goed, ik zal het niet meer doen, Viking84. Sorry hoor.
Ja maar dat is anders...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
We noemen jou Viktator maar zo heet je eigenlijk toch ook niet?
Ik ook nietquote:Op maandag 2 maart 2009 22:53 schreef P.F het volgende:
Ik weet zelf niet eens hoe je de P als hoofdletter in het Italiaans wel uitspreekt
Poef?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Paf?
Ja oke ik ben er ook weer even, sorry![]()
Jij ook beterschap met al je kwaaltjes! hoe is het met de migraine?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik duim ook voor jullie mee
En DAD; nog niet helemaal ziek? Toch vast beterschap!
Ook ik duim mee, succes en sterkte alvast voor morgen!!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
dank je/jullie
ik hoop dat ik het mis heb, van harte, maar ik heb geen goed gevoel
maargoed, ik ga geen paniek willen zaaien, ook niet bij mezelf, maargoed, het is ook niet alsof ze een nagel heeft gebroken en de vraag is of ze hem kan houden of niet
Jawelllll joh, lekker om Vik te pestenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:51 schreef mspoez het volgende:
Maar goed, ik zal het niet meer doen, Viking84. Sorry hoor.
Denk er om hè, anders neem ik je te grazen 2/3/4 april of wanneer was het ook weerquote:
Vertel vertel!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:56 schreef Viking84 het volgende:
O ik ging slapen, maar ik wil niet. Ik heb met leuke vrouwen zitten mailen vanavond
.
Greys, kost het je eigenlijk nog veel moeite om niet te roken? Nog veel momenten dat je het mist?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllll joh, lekker om Vik te pesten![]()
Hoezo ga jij crashen eigenlijk? Of heb ik te snel bijgelezen?
Mo, ik zal voor jullie duimen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |