Oh het wordt dan toch echt lentequote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben vanmiddag door een weps geprikt!
Wacht er nog even mee, waarschijnlijk ligt het weer anders dan in m'n PM, betaalafdeling was verkeerd voorgelicht. Ofzo. Hoop ik.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh loveli ik ben nog helemaal niet aan je pm toegekomen![]()
Ik ga er deze week als nog naar kijken, echt waar!
prima, krijg je ze allebeiquote:
Ik ben er inmiddels achter dat 100 g pasta pp en 3 dooiers voor 2 personen wel genoeg zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
de pasta carbonara was een bom, ik zit vol nu
Ik pest geen beestenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh het wordt dan toch echt lenteLullig voor jou, daar niet van, zat je dat beest te pesten ofzo?
ik had ook echt niet veel strikjes (niet gewogen) en had 4 dooiers en room (had die van DH gemaakt in het CUL wedstrijdtopic, omdat ik toch niet de originele ging maken bij gebrek aan 'originele ingrediënten')quote:Op maandag 2 maart 2009 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter dat 100 g pasta pp en 3 dooiers voor 2 personen wel genoeg zijn.
Maar: lekker? Ik vind het een gewldig gerecht
ik heb gisteren tomaten-wortelsoep gemaaktquote:Op maandag 2 maart 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Fijn, de culi liefjes zijn aanwezig! Hebben jullie nog lekker soeprecepten die relatief makkelijk zijn voor een culin00b zoals ik?
Dankjewel!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb bergen soeprecepten, Goodbye-tje. Maar ik moet nu echt naar spinning! Kom erop terug.
oh ja, welke Nigella? Dan ga ik die een keer proberenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo babes! Alles goed? Plank, doekje met azijn op de wespenbeet. Tegen de pijn en de jeuk![]()
Blo, ken je Nigella's recept? Die is echt![]()
Elisa, knuffel voor jou want er was wat![]()
Ik kom even vol trots een lijstje posten
O: 2 boterhammen met kip en Philedelfia, pakje multi-sap
T: 1 boterham met met kip en Philedelfia, pakje multisap
L: 3 boterhammen met kip en Philedelfia, halve liter karnemelk
T: 2 boterhammen met kip en Philedelfia, pakje multisap
S: anderhalf uur in de gym, sauna'tje, litertje water
D: boontjes, aardappels en vleesprutje, magere kwark met ananas
T: amandeltjes, hazel- en cashewnoten
Is ie een beetje goed zo?
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
en in Ainsleys slank-boek staat een tomatensoepje die ik zondag ga proberenben benieuwd! Als hij lekker is zal ik 't recept posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |