abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2009 @ 20:16:20 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66629130
Mijn dag

o. 2 geroosterd brood met ei en jam + banaan
t. muffin
l. kip in rode saus met diverse groente + chocolaatjes (3)
t. halve ananas
t. 5 olijven
t. paar dropjes
d. een zakje salade met brood + kruidenkaas + probiotisch drankje
t. kloosterfrau melissengeist

Totaal: 1600 kcal
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kom even vol trots een lijstje posten
O: 2 boterhammen met kip en Philedelfia, pakje multi-sap
T: 1 boterham met met kip en Philedelfia, pakje multisap
L: 3 boterhammen met kip en Philedelfia, halve liter karnemelk
T: 2 boterhammen met kip en Philedelfia, pakje multisap
S: anderhalf uur in de gym, sauna'tje, litertje water
D: boontjes, aardappels en vleesprutje, magere kwark met ananas
T: amandeltjes, hazel- en cashewnoten

Is ie een beetje goed zo?
Als het voor jou werkt, is het goed. Zelf zou ik kiezen voor óf kip óf philadelphia (is nu dubbelop broodbeleg) of eventueel kip met philadelphia zonder brood eten en niet zoveel vruchtensap drinken. Nootjes zijn natuurlijk altijd goed, maar niet de hele zak leegeten hè?
Wat ik heel knap vind is dat je helemaal niet snoept. Kan me goed voorstellen dat je trots bent!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66629206
Ook lekker: aubergine soep

2 aubergines (of 1 grote), in blokjes
1 liter bouillon
1 uitje
1 teentje knoflook
beetje room

Ui, knof en aubergine ca. 10 min. bakken in boter en/of olie. Daarna bouillon toevoegen en ca. 15 min. laten koken. Soep pureren en daarna doorwarmen en een scheutje room toevoegen. Klaar.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66629264
I know you wanna hit that, hit that

Waaarom vind ik dat liedje nu pas terug, nu ik helemaal niets wil slaan?

@Maria: mn lijf doet er alles aan om ziek te worden, of mij een ziek gevoel te geven en het is opgeblazen, maar met eten gaat het goed, ik had een megabox gezonde zooi bij me . En dan volgt de rest vanzelf wel, denk ik. En mn gekneusde voetje is al veel minder pijnlijk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 2 maart 2009 @ 20:21:07 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66629319
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Maar de kwark is magere kwark! *huilie* en karnemelk komt in halve liter pakken bij de supermarkt, anders moet ik t in t restaurant kopen. Stuk duurder
Ik zou zeggen: ga zo door zoals het lekker gaat voor je en goed voelt, en dan kan je na een tijdje altijd nog kijken of je zelf vindt dat het anders kan! Zoals gezegd, ik weet ook niet alles, als ik dat wist was ik wel slanker
Verder: wat Tink zegt! Inderdaad goed dat je niet snoept, dat had ik nog nie eens gezegd en het is toch zeker bewonderenswaardig!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 2 maart 2009 @ 20:21:40 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66629344
Gaw.., ik voel me vandaag ongeveer net zo ver verwijderd van een comateuze toestand als Sylvie Meis van de Dulcolax. *GAAAAP*.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_66629356
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:16 schreef Tinkepink het volgende:

Als het voor jou werkt, is het goed. Zelf zou ik kiezen voor óf kip óf philadelphia (is nu dubbelop broodbeleg) of eventueel kip met philadelphia zonder brood eten en niet zoveel vruchtensap drinken. Nootjes zijn natuurlijk altijd goed, maar niet de hele zak leegeten hè?
Wat ik heel knap vind is dat je helemaal niet snoept. Kan me goed voorstellen dat je trots bent!
Ja maar los van elkaar is het zo vies Kip is droog en philadelphia smaakt zo sterk. Daarom doe ik van allebei weinig op brood En de nootjes staan vooralsnog onaangeroerd naast me

Ik wil wel snoepen hoor, heel graag. Ik vind namelijk álles lekker Maar ik spaar mn lekkere trek op zodat ik in t weekend een dag helemaal los kan gaan. Moet ook van de sportschooljuf Ik mag r wel
  maandag 2 maart 2009 @ 20:22:36 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66629391
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef Chicolate het volgende:
I know you wanna hit that, hit that

Waaarom vind ik dat liedje nu pas terug, nu ik helemaal niets wil slaan?

@Maria: mn lijf doet er alles aan om ziek te worden, of mij een ziek gevoel te geven en het is opgeblazen, maar met eten gaat het goed, ik had een megabox gezonde zooi bij me . En dan volgt de rest vanzelf wel, denk ik. En mn gekneusde voetje is al veel minder pijnlijk .
Jij ook al een pijnvoetje? We zijn verbonden zeg ik je! *kusje op*

En met gezond eten móet ook een gezonde Chico volgen vind ik! Goed bezig dus! *trots op joe*

Oh en Elisa was ook niet zo lekker zag ik? *smakkerd* beterschaaaap!
  maandag 2 maart 2009 @ 20:24:23 #83
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66629462
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik gebruik VEEL op een dag. Ik verzorg demente bejaarden in een verpleeghuis, meestal ben ik van half 8 tot half 4 druk bezig. Het vruchtensap heb ik met pijn in mn hart leeg gedronken, dat mag niet meer van de sportschooljuf. Ik mag wel verse sappen tot 1/2 liter per dag drinken...
Is het slecht om zowel karnemelk als kwark te nemen? Want ik vind karnemelk echt lekker, en de kwark moet van de sportschooljuf Of ik afval weet ik niet, ik train net een week en heb al een paar weken niet gewogen

Oh, en op dit moment ben ik een beetje hypomaan (druk en snel overprikkeld) dus geen enkele vorm van rust in mn reet
Hmm Lein, 8 boterhammen is wel veel maar als je de hele dag in touw bent niet volgens mij. Als ik moet werken en daarna ga sporten eet ik over een hele dag ong.12 boterhammen en 4 stuks fruit.

Enne karnemek is toch niet zo heel vet?

*pakt een pak friesche vlag boeren romige karnemelk*

per 100 ml 180 KJ/45kcal

-eiwit 3.5 gr
-koolhydraten 4.5 gr
-vet 1 gr (verzadigd 0.5)
-natrium 0.04 gr
-calcium 130 mg
pi_66629520
Het gesprek met mijn scriptie-begeleiders ging redelijk. Er moet iets meer nuance in sommige stukken worden aangebracht, en ik moet nog eens goed kijken naar bepaalde formuleringen. En de vraagstelling moet anders, iets meer toegespitst op gevonden resultaten. In de inleiding moet ik verder nog aangeven waarin ik anders ben dan auteurs van eerdere onderzoeken en in de conclusie ook aangeven hoe mijn conclusie zich verhoudt tot die van hen. Het gesprek duurde trouwens bijna 2 uur!

Ik had natuurlijk niet verwacht dat alles direct helemaal goed zou zijn, maar ik heb zo geen zin meer in dit gedoe! Ik wil verdorie afgestudeerd zijn .
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66629530
Ik eet boterhammen omdat ik trek heb. Als ik dan geen boterhammen eet, pik ik plakjes kaas en worst, en krentenbrood, en koekjes. En vla. En alles dat ik te pakken krijg Het moet echt dus. Als ik niet werk eet ik ook echt niet meer dan 5 boterhammen.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:26:38 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66629550
Volgens mij is de karnemelk ook het probleem niet hoor! De pakjes vruchtensap daarentegen.....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:27:02 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66629571
Ik ga even gamen!

@Kaas: ik weet niet goed hoeveel gram vet daadwerkelijk véél is voor 100 ml WQel weet ik dat de meeste bekers 250 ml zijn, dus dan heb je 112,5 kcal per beker ongeveer, en voor een halve liter is dat 225 kcal.
pi_66629626
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is de karnemelk ook het probleem niet hoor! De pakjes vruchtensap daarentegen.....
De vruchtensap doe ik niet meer. Alleen nog vers sap, maximaal 0,5 liter.
pi_66629711
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:18 schreef Phaidra het volgende:
Ook lekker: aubergine soep

2 aubergines (of 1 grote), in blokjes
1 liter bouillon
1 uitje
1 teentje knoflook
beetje room

Ui, knof en aubergine ca. 10 min. bakken in boter en/of olie. Daarna bouillon toevoegen en ca. 15 min. laten koken. Soep pureren en daarna doorwarmen en een scheutje room toevoegen. Klaar.
Verdorie, had ik dit eerder gelezen! Ik heb ook een aubergine
Volgende keer maar
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 20:30:27 #90
70532 loveli
N
pi_66629726
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
Enne karnemek is toch niet zo heel vet?
Als echte bodybuilder die aan het cutten is zou je alleen magere melk of water drinken. Voor alle andere mensen die nog wel plezier mogen hebben door te eten kan het niet zoveel kwaad, geloof ik. Als je verder niet al te veel vet binnenkrijgt is er sowieso geen probleem.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 20:33:41 #91
70532 loveli
N
pi_66629894
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

De vruchtensap doe ik niet meer. Alleen nog vers sap, maximaal 0,5 liter.
Dat maakt volgens mij weinig uit voor de hoeveelheid suiker die erin zit. Als je niet over de halve liter gaat, is er geen probleem. (alsof je een groot probleem hebt als je dat wel doet..)
crap in = crap out
pi_66630299
http://www.imdb.com/title/tt0497465/ deze moet ook goed zijn
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 2 maart 2009 @ 20:54:22 #93
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66630762
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:43 schreef progje het volgende:
best een leuke film inderdaad zomers!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 2 maart 2009 @ 21:00:42 #94
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66631028
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:43 schreef progje het volgende:
daar vond ik echt niets aan. snap ook niet dat ie zulke goeie reviews heeft gekregen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 2 maart 2009 @ 21:01:17 #95
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66631051
oh, ik ben nu met oude seizoenen ER begonnen. K had vanaf seizoen 11 niets meer gezien...dus er wacht me nog heel veel!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 2 maart 2009 @ 21:01:32 #96
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66631064
Ik ben naar bed ajuus!
pi_66631094
morgen krijgt de moeder van René de uitslag...

ik hoop toch zó dat het goed is (duh!) en dat we het snel horen...
Ja doei.
pi_66631105
pffoei, spannende dag dus morgen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66631287
juh
Ja doei.
pi_66631306
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
juh
Ik zal aan jullie denken!