... En volgens mij is je avondeten stiekem hartstikke calorierijk!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik veel meer eet dan dat val ik helemaal niet af.
En zo weinig is het ook weer niet hoor. Plus: jij werkt en ik zit de hele dag op m'n gat te lezen. Dat kost nu eenmaal niet zoveel energie
.
Nee, volgens mij niet. Ik vind deze heel erg leuk, maar hij vind dat hij er stom op staat...quote:Op maandag 2 maart 2009 18:24 schreef neen het volgende:
[..]
Geef een foto van jullie die hij wél leuk vindt?
oh, en dan zou ik die grote pukkel natuurlijk wegshoppen...quote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik vind deze heel erg leuk, maar hij vind dat hij er stom op staat...
[ afbeelding ]
Een andere optie is een aantal natuurfoto's van alle mooie Zweedse dingen die we samen hebben gezien ingelijst ofzo. Dan mag ik wel gaan opschieten!
Hij staat er lief op, maar misschien vindt hij dat stom..quote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik vind deze heel erg leuk, maar hij vind dat hij er stom op staat...
[ afbeelding ]
Een andere optie is een aantal natuurfoto's van alle mooie Zweedse dingen die we samen hebben gezien ingelijst ofzo. Dan mag ik wel gaan opschieten!
als grapje! Nah, laat ik dat maar niet doen!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Nynke, ik las eerst "een foto van ons samen op een pet"
En toen dacht ik..
[ afbeelding ]
Ja, misschien moet ik er ook gewoon aan wennen dat als je om 6.20 opstaat je nou eenmaal meer moet etenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik veel meer eet dan dat val ik helemaal niet af.
En zo weinig is het ook weer niet hoor. Plus: jij werkt en ik zit de hele dag op m'n gat te lezen. Dat kost nu eenmaal niet zoveel energie
.
Netjes mister Neen!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:33 schreef neen het volgende:
O: Yoghurt
T: 2 koppen koffie
L: Cup a Soup Kip + 2 volkoren boterhammen met gekookt ei
T: 2 koppen koffieAppel, plak ontbijtkoek
D: 2 kommen kippensoep (homemade)
T: Koffie nu, zo even naar iemand in Groningen en daar zal het wel koffie + koekje worden
moet met 2 beginnen...maar kan geen goeie torrent vinden.......quote:Op maandag 2 maart 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Nynke! Nynke! Welk seizoen ben jij met HIMYM?
Oh dan ben je net zo ver als ikquote:Op maandag 2 maart 2009 18:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
moet met 2 beginnen...maar kan geen goeie torrent vinden.......
briljante serie!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Nynke! Nynke! Welk seizoen ben jij met HIMYM?
What up! Ik vind het legendaryquote:Op maandag 2 maart 2009 18:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
briljante serie!zitten bijna geen zwakke afleveringen tussen
Veel plezierquote:Op maandag 2 maart 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
Oh en nu ga ik want ik moet zo richting sportschool
Doei!
Dan kan jij vast wel even het tweede seizoen doorsturenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
briljante serie!zitten bijna geen zwakke afleveringen tussen
Filet americain is inderdaad heerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |