da's mooi klotequote:Op maandag 2 maart 2009 17:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik heb een fout gemaakt met mijn urendeclaratie, waardoor ik deze maand geen loon krijg. Gofter, ik wil wel weer eens geld
.
Neequote:Op maandag 2 maart 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's mooi klote
kan dat niet tussendoor opgelost en uitgekeerd worden?
Exaxtlyquote:
Waarom kan jij veel minder eten dan ikquote:Op maandag 2 maart 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: citroenkwark (en daarmee is het weer even afgelopen met de citroenkwark)
T: nada
L: 2 bammetjes met pindakaas
T: twee microwave appels met kaneel
T: longdrink glas verse jus
D: tortelloni kaas/noten met mozzarella en een hele zak spinazie voor mij alleen
kusquote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef AKnynke het volgende:
zo. en vanavond ga ik niets meer doen. Lekker een film kijken ofzo. Ben ongesteld, voel me dik en het sneeuwt.![]()
Oh, en ik ga m'n moeder bellen...
ik ben ook ongesteld en heb er mega last van.. (normaal eigenlijk nooit)quote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef AKnynke het volgende:
zo. en vanavond ga ik niets meer doen. Lekker een film kijken ofzo. Ben ongesteld, voel me dik en het sneeuwt.![]()
Oh, en ik ga m'n moeder bellen...
Ik hoop met je mee, het spul doet ook niet veel voor je spellingquote:Op maandag 2 maart 2009 18:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou medicijn gebruik mag met de helft minder omdat ik er gek van wordt........ben benieuwd!
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, het spul doet ook niet veel voor je spelling
ik heb ook de hele dag krampen gehad, en heb dat normaal nooit.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:04 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben ook ongesteld en heb er mega last van.. (normaal eigenlijk nooit)
succes
Als ik veel meer eet dan dat val ik helemaal niet afquote:Op maandag 2 maart 2009 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom kan jij veel minder eten dan ik
Geef een foto van jullie die hij wél leuk vindt?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb ook de hele dag krampen gehad, en heb dat normaal nooit.
@CF: hij staat op m'n harde schijf, maar wou hem eigenlijk met de mr. kijken. Maar, heb ook afleveringen van ER, what about brian en Six feet under om te kijken, dus dat kan het ook wel eens worden.
M'n mr. is donderdag jarig! Ik heb een pet voor hem gekocht, omdat hij z'n enige pet kwijt was. Maar, daar wil ik eigenlijk nog wat bijgeven. maar heb niet zoveel inspiratie wat. Ik dacht aan een leuke foto van ons tweeen, maar de enige foto van ons die ik leuk vind vind hij niet leuk...en anders heb ik echt geen idee. Iemand tips?
Hm.. Wat voor type is het?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb ook de hele dag krampen gehad, en heb dat normaal nooit.
@CF: hij staat op m'n harde schijf, maar wou hem eigenlijk met de mr. kijken. Maar, heb ook afleveringen van ER, what about brian en Six feet under om te kijken, dus dat kan het ook wel eens worden.
M'n mr. is donderdag jarig! Ik heb een pet voor hem gekocht, omdat hij z'n enige pet kwijt was. Maar, daar wil ik eigenlijk nog wat bijgeven. maar heb niet zoveel inspiratie wat. Ik dacht aan een leuke foto van ons tweeen, maar de enige foto van ons die ik leuk vind vind hij niet leuk...en anders heb ik echt geen idee. Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |