't Is hier een beetje anders denk ik, als je een dag niet wilt komen om thuis te werken is het ook goed bijvoorbeeld. Ok, ik ga gewoon straks weg.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:08 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat een stagiair ook gewoon acht uur op een dag werkt.
Ik zou dit even overleggen nu met een ander en morgen met je begeleider.
Wat SHE zei (wat ik me ervan kan herinneren, correct me if I'm wrong): eiwitten voor het sporten, een beetje koolhydraten erna. Eiwitten na het sporten heeft weinig zin, omdat je het dan niet meer gebruikt om spieren op te bouwen. Met koolhydraten vul je glycogeen aan in de spieren, waardoor je minder spierpijn krijgt.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik geloof eiwitten, ter herstel van je spieren enzo. Mocht het niet kloppen, word ik vast wel gecorrigeerd
Volgens mij maak ik een denkfout? Hoop ik? Ik snap het niet. En nu ga ik mijn bed uit elkaar halen en daarna naar de Praxis en de Ikea en daarna naar m'n kamer en dan koken, sporten en huiswerk maken! Dus ik denk dat ik er vanavond weer ben. (Nou ja, er is vast tekort tijd om ALLES van mijn lijstje te doenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je nog wat werken in de trein?
PF, balen zeg, kan me voorstellen dat je erover aan het stressen bent. Niet per ongeluk je creditcard afgeschreven?
Bij mij zijn er soms al dingen af die nog niet bij de overschrijvingen staan.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik heb gekeken op mijnING.nl maar daar staat geen begin bedrag. Nou ja, 31-12-2008 heb ik volgens mij een brief van wat er op mijn (spaar?) rekening staat dus ik kan het op die manier vergelijken. Of ik zoek mijn laatste recente afschrift op en vergelijk die met de volgende die nog binnen moet komen..
(Er is 1400 binnen gekomen in ± 5 dagen. Er is 340 huur af en verder max 100? euro aan kleine dingetjes zoals boodschappen. En mijn saldo is 550. Dat klopt niet lijkt mij)
M'n vriendje gaat er naar kijken, dus ik hoop dat hij het ziet?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij zijn er soms al dingen af die nog niet bij de overschrijvingen staan.
Of bij, vaak zie ik aan m'n saldo dat mijn loon er ismaar staat het nog niet in het overzicht.
Maar ik ben wel een verslaafde checker, ik kijk zo'n 4 keer per dag naar m'n rekening
Ik vind de dingen waar mijn vriend geld aan uitgeeft ook stomquote:Op maandag 2 maart 2009 16:14 schreef P.F het volgende:
[..]
M'n vriendje gaat er naar kijken, dus ik hoop dat hij het ziet?
Pfff........ Alleen vind ik het stom als hij weet waar ik m'n geld aan uitgeef, in iedergeval, ik denk dat hij 't stom vindt.
Ik ben het ook ontzettend zat, en voorgaande jaren had ik dat nooit. Mijn vriend en mijn moeder bv. wel, en dan dacht ik altijd: Aanstel! Maar ik knap nu zelf op van wat zon, dus...quote:Op maandag 2 maart 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Eigenlijk vind ik mezelf een mietje dat ik me er zo door laat beinvloedenmaar mijn winterdip lijkt te verdwijnen vandaag. Lekker stukje gewandeld naar de supermarkt, en kijk: het is niet meer zo door-en-door-klam-koud maar frisse-neuzen-en-rode-wangen-koud, de zon komt af en toe voorzichtig door en er staan sneeuwklokjes in de berm
Ongelooflijk dat ik me meteen energieker voel en meer werk gedaan krijgHet is nog lang geen zomer
Nou, ik heb al iedere maand braaf 100 euro gespaard voor onze zomervakantie dus daar kan hij inderdaad niet over klagenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind de dingen waar mijn vriend geld aan uitgeeft ook stom(Speakers van 1000 euro, een Playstation zonder chip zodat je dus geen PS2 erop kunt spelen...). Maar het is zijn geld, moet ie allemaal zelf weten. Als mijn onze vakantie en mijn de kinderkamer maar niet in gevaar komen.
Hij zegt nooit wat over mijn uitgaven, nou ja, wil wel eens commentaar hebben, maar die speakers kan ik nog tot 2011 tegen 'm gebruiken
Mijn spaartegoed overtreft het zijnequote:Op maandag 2 maart 2009 16:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou, ik heb al iedere maand braaf 100 euro gespaard voor onze zomervakantie dus daar kan hij inderdaad niet over klagen
Nou, da's nog helemaal niet zoveel eten. Ik stem voor een italiaanse bol met bescheiden beleg (nee, geen briequote:Op maandag 2 maart 2009 16:22 schreef Syrena het volgende:
Oja mijn lijstje! (nu issie nog netjes...)
O: Brinta
T: Sneetje met pindakaas
L: Twee sneetjes met pindakaas
T: Appel
D: Courgettesoep met iets*
* Italiaanse bol, of een kaassouffle of een gebakken eitje oooooffff... *fantaseert verder want HONGER* Ik heb nog 20 minuten om iets te bedenken dat niet zoveel schade aanricht
Nahquote:
ik heb dan ook al mijn volgende motor uitgezocht, dus een doel heb ik zekerquote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Nah
Ik vind het alleen leuk om ergens voor te sparen. De euro's die ik opzij zet om een buffer op te bouwen, daar heb ik echt geen warm gevoel bijIk kijk ook wel uit dat ik niet teveel spaar. Ik hou van spenden
Ja je hebt gelijk. Dan bewaar ik de bol om morgen mee te nemen naar het werk.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, da's nog helemaal niet zoveel eten. Ik stem voor een italiaanse bol met bescheiden beleg (nee, geen brie) of een bol met omelet
beter nog neem je iets anders dan brood, want dat heb je an sich al genoeg gegeten vandaag.
Iets van kip ofzo?
Oke, nu voel ik me oud. Negen jaar en euro's? Dan ben je nu 16!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:36 schreef P.F het volgende:
Vroegerrr toen ik klein was was mijn hobby geld sparen en geld verdienen.
Ik had geloof ik 1000 euro op 9 jarige leeftijd, ik had nog nooit m'n zakgeld of verjaardags geld uitgegevenEn ik deed bijna iedere dag wel klusjes in de buurt.
Ja, als ik wat koop dan moet het gewoon van de lopende rekening af kunnen.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik vind het ook fijn om een buffer te hebben inmiddels eigenlijk
vroeger, toen ik geen geld had, wilde ik alles hebben, maar kon ik niet sparen..
nu ik spaar koop ik nagenoeg nooit wat
Ja datte!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Syrena het volgende:
Iksparen. Zaaaalig. Maar ik hou ook van winkelen. Gelukkig ben ik een enorme budgetwinkelaar
Action, Zeeman etc.
Tenzij de intense drang naar een gadget de kop opsteektZoals die Wii. Maar daar spaar ik die Bol.com-bonnen voor.
Oja, een auto! Ik heb er nu eentje, maar die loopt op zijn laatste wielenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja datte!
Heb nou een dure auto op het oog, dankzij sparen kan ik het betalen maar ik durf niet
heen en weer boeken, dat doe ik echt zo vaak iddquote:Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, als ik wat koop dan moet het gewoon van de lopende rekening af kunnen.
Ik spaar nu 250 euro per maand, dat zou meer kunnen zijn, maar ik wil ook weer een buffer hebben op de lopende rekening. Anders blijf je heen- en weer boeken.
Omgerekendquote:Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Oke, nu voel ik me oud. Negen jaar en euro's? Dan ben je nu 16!
Mooiste uitspraak ever van m'n 3-jarige nichtje, toen ik rond de invoering van de euro zei dat ik moest werken om centjes te verdienen:
"Maar we krijgen binnenkort toch allemaal nieuwe centjes?"
Ha, dat heb ik ook. Volgens mij heb ik zo'n 300-400 euro inmiddels, want ik vergeet het steeds in te leverenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef neen het volgende:
Ik heb sinds kort weer een spaarpot! Het kleingeld na boodschappen/stappen enzo gooi ik erin zodat ik straks een boel geld heb
Als ik iets wil en ik heb het geld koop ik het gewoon, maar een buffer heb ik ook wel altijd
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heen en weer boeken, dat doe ik echt zo vaak idd
maar ik ga het nu, met mijn nieuwe financieen-plan, voor mijzelf met 50 per week redden heb ik besloten.
Ik verdien 150 per week ongeveer, en ga dan elke woensdag 100 euro overboeken naar m'n spaar, en ook nog 100 als ik m'n stufi krijg, dus dan spaar ik 500 per maand.
Niet dat je bij ze blijft, maar dat je naar ze toe gaatquote:Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik dacht dat telefoonmaatschappijen je altijd zo graag wilden behouden en allemaal aanbiedingen hadden om te zorgen dat je maar bij hen bleef?
Die van mij boeide 't allemaal niet en vond dat ik maar bij een andere moest gaan.
ik heb m dubbel.. wil je 'm hebben?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Lekker!
Mmm, misschien moet ik als experiment eens aan het begin van de maand een bedrag pinnen en dan proberen niet meer dan dat uit te geven. Vanavond eens berekenen![]()
*annuleert DVD van Life of Brian(zet ik die alvast op het Sinterklaaslijstje)
Jaaa graag! Pm me anders maar ffies wat je ervoor wil hebben, want ik ga zo naar huis.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb m dubbel.. wil je 'm hebben?
Hij staat al als avi op m'n harde schijf, ik wil toch wel graag de originele.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef P.F het volgende:
Volgens mij heeft mijn vader de hele serie, wil je hem origineel? Anders kun je hem misschien van iemand branden!!
ja, niks, stuur 'm dan wel op vandeweekquote:Op maandag 2 maart 2009 16:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaaa graag! Pm me anders maar ffies wat je ervoor wil hebben, want ik ga zo naar huis.
Bij Hi kon het in ieder geval.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef P.F het volgende:
O! Ik wil mijn contract opzeggen (die heb ik sinds sep '08) kan dat dan met nummerbehoud? Ik zit bij Telfort.
Dit is mijn eerste abo, dus ik weet er nog niet zo veel van af\
Ik dacht 1 jarige abo opzeggen --> huidige nummer overzetten op prepaid kaart --> rustig een nieuw abo uitzoeken
da's mooi klotequote:Op maandag 2 maart 2009 17:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik heb een fout gemaakt met mijn urendeclaratie, waardoor ik deze maand geen loon krijg. Gofter, ik wil wel weer eens geld
.
Neequote:Op maandag 2 maart 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's mooi klote
kan dat niet tussendoor opgelost en uitgekeerd worden?
Exaxtlyquote:
Waarom kan jij veel minder eten dan ikquote:Op maandag 2 maart 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: citroenkwark (en daarmee is het weer even afgelopen met de citroenkwark)
T: nada
L: 2 bammetjes met pindakaas
T: twee microwave appels met kaneel
T: longdrink glas verse jus
D: tortelloni kaas/noten met mozzarella en een hele zak spinazie voor mij alleen
kusquote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef AKnynke het volgende:
zo. en vanavond ga ik niets meer doen. Lekker een film kijken ofzo. Ben ongesteld, voel me dik en het sneeuwt.![]()
Oh, en ik ga m'n moeder bellen...
ik ben ook ongesteld en heb er mega last van.. (normaal eigenlijk nooit)quote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef AKnynke het volgende:
zo. en vanavond ga ik niets meer doen. Lekker een film kijken ofzo. Ben ongesteld, voel me dik en het sneeuwt.![]()
Oh, en ik ga m'n moeder bellen...
Ik hoop met je mee, het spul doet ook niet veel voor je spellingquote:Op maandag 2 maart 2009 18:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou medicijn gebruik mag met de helft minder omdat ik er gek van wordt........ben benieuwd!
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, het spul doet ook niet veel voor je spelling
ik heb ook de hele dag krampen gehad, en heb dat normaal nooit.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:04 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben ook ongesteld en heb er mega last van.. (normaal eigenlijk nooit)
succes
Als ik veel meer eet dan dat val ik helemaal niet afquote:Op maandag 2 maart 2009 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom kan jij veel minder eten dan ik
Geef een foto van jullie die hij wél leuk vindt?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb ook de hele dag krampen gehad, en heb dat normaal nooit.
@CF: hij staat op m'n harde schijf, maar wou hem eigenlijk met de mr. kijken. Maar, heb ook afleveringen van ER, what about brian en Six feet under om te kijken, dus dat kan het ook wel eens worden.
M'n mr. is donderdag jarig! Ik heb een pet voor hem gekocht, omdat hij z'n enige pet kwijt was. Maar, daar wil ik eigenlijk nog wat bijgeven. maar heb niet zoveel inspiratie wat. Ik dacht aan een leuke foto van ons tweeen, maar de enige foto van ons die ik leuk vind vind hij niet leuk...en anders heb ik echt geen idee. Iemand tips?
Hm.. Wat voor type is het?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb ook de hele dag krampen gehad, en heb dat normaal nooit.
@CF: hij staat op m'n harde schijf, maar wou hem eigenlijk met de mr. kijken. Maar, heb ook afleveringen van ER, what about brian en Six feet under om te kijken, dus dat kan het ook wel eens worden.
M'n mr. is donderdag jarig! Ik heb een pet voor hem gekocht, omdat hij z'n enige pet kwijt was. Maar, daar wil ik eigenlijk nog wat bijgeven. maar heb niet zoveel inspiratie wat. Ik dacht aan een leuke foto van ons tweeen, maar de enige foto van ons die ik leuk vind vind hij niet leuk...en anders heb ik echt geen idee. Iemand tips?
... En volgens mij is je avondeten stiekem hartstikke calorierijk!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik veel meer eet dan dat val ik helemaal niet af.
En zo weinig is het ook weer niet hoor. Plus: jij werkt en ik zit de hele dag op m'n gat te lezen. Dat kost nu eenmaal niet zoveel energie
.
Nee, volgens mij niet. Ik vind deze heel erg leuk, maar hij vind dat hij er stom op staat...quote:Op maandag 2 maart 2009 18:24 schreef neen het volgende:
[..]
Geef een foto van jullie die hij wél leuk vindt?
oh, en dan zou ik die grote pukkel natuurlijk wegshoppen...quote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik vind deze heel erg leuk, maar hij vind dat hij er stom op staat...
[ afbeelding ]
Een andere optie is een aantal natuurfoto's van alle mooie Zweedse dingen die we samen hebben gezien ingelijst ofzo. Dan mag ik wel gaan opschieten!
Hij staat er lief op, maar misschien vindt hij dat stom..quote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik vind deze heel erg leuk, maar hij vind dat hij er stom op staat...
[ afbeelding ]
Een andere optie is een aantal natuurfoto's van alle mooie Zweedse dingen die we samen hebben gezien ingelijst ofzo. Dan mag ik wel gaan opschieten!
als grapje! Nah, laat ik dat maar niet doen!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Nynke, ik las eerst "een foto van ons samen op een pet"
En toen dacht ik..
[ afbeelding ]
Ja, misschien moet ik er ook gewoon aan wennen dat als je om 6.20 opstaat je nou eenmaal meer moet etenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik veel meer eet dan dat val ik helemaal niet af.
En zo weinig is het ook weer niet hoor. Plus: jij werkt en ik zit de hele dag op m'n gat te lezen. Dat kost nu eenmaal niet zoveel energie
.
Netjes mister Neen!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:33 schreef neen het volgende:
O: Yoghurt
T: 2 koppen koffie
L: Cup a Soup Kip + 2 volkoren boterhammen met gekookt ei
T: 2 koppen koffieAppel, plak ontbijtkoek
D: 2 kommen kippensoep (homemade)
T: Koffie nu, zo even naar iemand in Groningen en daar zal het wel koffie + koekje worden
moet met 2 beginnen...maar kan geen goeie torrent vinden.......quote:Op maandag 2 maart 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Nynke! Nynke! Welk seizoen ben jij met HIMYM?
Oh dan ben je net zo ver als ikquote:Op maandag 2 maart 2009 18:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
moet met 2 beginnen...maar kan geen goeie torrent vinden.......
briljante serie!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Nynke! Nynke! Welk seizoen ben jij met HIMYM?
What up! Ik vind het legendaryquote:Op maandag 2 maart 2009 18:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
briljante serie!zitten bijna geen zwakke afleveringen tussen
Veel plezierquote:Op maandag 2 maart 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
Oh en nu ga ik want ik moet zo richting sportschool
Doei!
Dan kan jij vast wel even het tweede seizoen doorsturenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
briljante serie!zitten bijna geen zwakke afleveringen tussen
Filet americain is inderdaad heerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |