abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66620583
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:08 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik ben gewend dat een stagiair ook gewoon acht uur op een dag werkt.
Ik zou dit even overleggen nu met een ander en morgen met je begeleider.
't Is hier een beetje anders denk ik, als je een dag niet wilt komen om thuis te werken is het ook goed bijvoorbeeld. Ok, ik ga gewoon straks weg.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 16:10:50 #202
70532 loveli
N
pi_66620612
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Ik geloof eiwitten, ter herstel van je spieren enzo. Mocht het niet kloppen, word ik vast wel gecorrigeerd
Wat SHE zei (wat ik me ervan kan herinneren, correct me if I'm wrong): eiwitten voor het sporten, een beetje koolhydraten erna. Eiwitten na het sporten heeft weinig zin, omdat je het dan niet meer gebruikt om spieren op te bouwen. Met koolhydraten vul je glycogeen aan in de spieren, waardoor je minder spierpijn krijgt.

Speaking of SHE, iemand nog leuk nieuws van die kant? Is ze nog steeds fab en aan de rode rijst en houdt ze het een beetje vol?
crap in = crap out
pi_66620629
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kun je nog wat werken in de trein?

PF, balen zeg, kan me voorstellen dat je erover aan het stressen bent. Niet per ongeluk je creditcard afgeschreven?
Volgens mij maak ik een denkfout? Hoop ik? Ik snap het niet. En nu ga ik mijn bed uit elkaar halen en daarna naar de Praxis en de Ikea en daarna naar m'n kamer en dan koken, sporten en huiswerk maken! Dus ik denk dat ik er vanavond weer ben. (Nou ja, er is vast tekort tijd om ALLES van mijn lijstje te doen )
pi_66620658
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, ik heb gekeken op mijnING.nl maar daar staat geen begin bedrag. Nou ja, 31-12-2008 heb ik volgens mij een brief van wat er op mijn (spaar?) rekening staat dus ik kan het op die manier vergelijken. Of ik zoek mijn laatste recente afschrift op en vergelijk die met de volgende die nog binnen moet komen..

(Er is 1400 binnen gekomen in ± 5 dagen. Er is 340 huur af en verder max 100? euro aan kleine dingetjes zoals boodschappen. En mijn saldo is 550. Dat klopt niet lijkt mij )
Bij mij zijn er soms al dingen af die nog niet bij de overschrijvingen staan.
Of bij, vaak zie ik aan m'n saldo dat mijn loon er is maar staat het nog niet in het overzicht.

Maar ik ben wel een verslaafde checker, ik kijk zo'n 4 keer per dag naar m'n rekening
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66620694
Plan valt in duigen want mijn autosleutel is "verdwenen".

Grmbl, mag ik tot 20:00 hier wachten
pi_66620758
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bij mij zijn er soms al dingen af die nog niet bij de overschrijvingen staan.
Of bij, vaak zie ik aan m'n saldo dat mijn loon er is maar staat het nog niet in het overzicht.

Maar ik ben wel een verslaafde checker, ik kijk zo'n 4 keer per dag naar m'n rekening
M'n vriendje gaat er naar kijken, dus ik hoop dat hij het ziet?
Pfff........ Alleen vind ik het stom als hij weet waar ik m'n geld aan uitgeef, in iedergeval, ik denk dat hij 't stom vindt.
pi_66620870
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:14 schreef P.F het volgende:

[..]

M'n vriendje gaat er naar kijken, dus ik hoop dat hij het ziet?
Pfff........ Alleen vind ik het stom als hij weet waar ik m'n geld aan uitgeef, in iedergeval, ik denk dat hij 't stom vindt.
Ik vind de dingen waar mijn vriend geld aan uitgeeft ook stom (Speakers van 1000 euro, een Playstation zonder chip zodat je dus geen PS2 erop kunt spelen...). Maar het is zijn geld, moet ie allemaal zelf weten. Als mijn onze vakantie en mijn de kinderkamer maar niet in gevaar komen.

Hij zegt nooit wat over mijn uitgaven, nou ja, wil wel eens commentaar hebben, maar die speakers kan ik nog tot 2011 tegen 'm gebruiken
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66620874
Eigenlijk vind ik mezelf een mietje dat ik me er zo door laat beinvloeden maar mijn winterdip lijkt te verdwijnen vandaag. Lekker stukje gewandeld naar de supermarkt, en kijk: het is niet meer zo door-en-door-klam-koud maar frisse-neuzen-en-rode-wangen-koud, de zon komt af en toe voorzichtig door en er staan sneeuwklokjes in de berm

Ongelooflijk dat ik me meteen energieker voel en meer werk gedaan krijg Het is nog lang geen zomer
pi_66620940
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Eigenlijk vind ik mezelf een mietje dat ik me er zo door laat beinvloeden maar mijn winterdip lijkt te verdwijnen vandaag. Lekker stukje gewandeld naar de supermarkt, en kijk: het is niet meer zo door-en-door-klam-koud maar frisse-neuzen-en-rode-wangen-koud, de zon komt af en toe voorzichtig door en er staan sneeuwklokjes in de berm

Ongelooflijk dat ik me meteen energieker voel en meer werk gedaan krijg Het is nog lang geen zomer
Ik ben het ook ontzettend zat, en voorgaande jaren had ik dat nooit. Mijn vriend en mijn moeder bv. wel, en dan dacht ik altijd: Aanstel! Maar ik knap nu zelf op van wat zon, dus...

(Ik heb al een vakantie naar Marokko ofzo in de planning voor volgend jaar om deze tijd...zaaaalig, al is het maar een week).
pi_66620995
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik vind de dingen waar mijn vriend geld aan uitgeeft ook stom (Speakers van 1000 euro, een Playstation zonder chip zodat je dus geen PS2 erop kunt spelen...). Maar het is zijn geld, moet ie allemaal zelf weten. Als mijn onze vakantie en mijn de kinderkamer maar niet in gevaar komen.

Hij zegt nooit wat over mijn uitgaven, nou ja, wil wel eens commentaar hebben, maar die speakers kan ik nog tot 2011 tegen 'm gebruiken
Nou, ik heb al iedere maand braaf 100 euro gespaard voor onze zomervakantie dus daar kan hij inderdaad niet over klagen
pi_66621081
Oja mijn lijstje! (nu issie nog netjes...)

O: Brinta
T: Sneetje met pindakaas
L: Twee sneetjes met pindakaas
T: Appel
D: Courgettesoep met iets*

* Italiaanse bol, of een kaassouffle of een gebakken eitje oooooffff... *fantaseert verder want HONGER* Ik heb nog 20 minuten om iets te bedenken dat niet zoveel schade aanricht
pi_66621161
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou, ik heb al iedere maand braaf 100 euro gespaard voor onze zomervakantie dus daar kan hij inderdaad niet over klagen
Mijn spaartegoed overtreft het zijne Maar dat komt omdat ik A zuinig ben en B lang heb kunnen sparen omdat ik lang thuis heb gewoond en toen al werkte. Maar de grote hoop van dat spaargeld gaat naar ons huis, als dat er ooit van komt. En dan moet hij sowieso meer vaste lasten betalen, want 50/50 zoals nu gaat dan echt niet meer.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:27:33 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66621256
Hoi, hoi..

Lijst:
5 x volkorenboterham met osseworst
2 x peer, 1 x sinaasappel, 1 x appel, 1 x tomaat
Grote kom snert met rookworst

D:spaghetti met tomatensaus en heel veel groentes en rundergehakt.

Tja heel veel maar we lopen weer lekker langs elkaar heen qua werk.
Diner wordt pas 19:00 uur terwijl ik al om 4.30 uur op was..
Moeilijk vind ik dat altijd hoor!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 2 maart 2009 @ 16:28:14 #214
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66621284
Oh CF dat heb ik ook heel erg hoor! Gister heb ik lekker inde tuin gewerkt, gebezemd, geblaadjesruimd, gerommeltjesuithetzandplukt en dat voelde zo goed! En vandaag liep ik over het schoolplein in het zonnetje met mijn skinny jeans en mijn hakjes en ik ging er spontaan van huppelen hoe goed dat voelde!

Lente!
Prrrrr
pi_66621300
Lijstje:

O: afbak pistoletje met filet A. en rode ui. Het zachte brood heb ik eruit geplukt, want daarmee heb ik........
L: croutons gemaakt en er een geklutst eitje met ui en peterselie over gedaan. Best lekker, dan zitten er dus knapperig gebakken stukjes brood door je ei!
T: flesje ananas/limoensap

Planning rest: dunno yet.
pi_66621305
sparen

dat is zó fijn hè?
Ja doei.
pi_66621334
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:22 schreef Syrena het volgende:
Oja mijn lijstje! (nu issie nog netjes...)

O: Brinta
T: Sneetje met pindakaas
L: Twee sneetjes met pindakaas
T: Appel
D: Courgettesoep met iets*

* Italiaanse bol, of een kaassouffle of een gebakken eitje oooooffff... *fantaseert verder want HONGER* Ik heb nog 20 minuten om iets te bedenken dat niet zoveel schade aanricht
Nou, da's nog helemaal niet zoveel eten. Ik stem voor een italiaanse bol met bescheiden beleg (nee, geen brie ) of een bol met omelet
beter nog neem je iets anders dan brood, want dat heb je an sich al genoeg gegeten vandaag.
Iets van kip ofzo?
pi_66621484
In de tuin werken, daar is het echt weer voor ja, MsPoez! Van dat lekkere koude weer waar je niet verkleumd van raakt.
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
sparen

dat is zó fijn hè?
Nah
Ik vind het alleen leuk om ergens voor te sparen. De euro's die ik opzij zet om een buffer op te bouwen, daar heb ik echt geen warm gevoel bij Ik kijk ook wel uit dat ik niet teveel spaar. Ik hou van spenden

Which reminds me: vanavond trip naar St Petersburg boeken
  maandag 2 maart 2009 @ 16:33:43 #219
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66621501
Lijstje:
O en T en L ; kwark met whey
T vitamientjes
D spinazie, mozzarella en zongedroogde tomaatjes met een paar pijnboompitjes
T ...

Even een paar weken crashen.
Prrrrr
pi_66621508
ik ga vanavond voor 't eerst pasta carbonara maken ben benieuwd

niet met echte pancetta en ook niet met pecorino en verse parmezan maargoed... wel met eieren en spekjes
Ja doei.
pi_66621525
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef ColdFeet het volgende:

Nah
Ik vind het alleen leuk om ergens voor te sparen. De euro's die ik opzij zet om een buffer op te bouwen, daar heb ik echt geen warm gevoel bij Ik kijk ook wel uit dat ik niet teveel spaar. Ik hou van spenden

ik heb dan ook al mijn volgende motor uitgezocht, dus een doel heb ik zeker
Ja doei.
pi_66621599
Vroegerrr toen ik klein was was mijn hobby geld sparen en geld verdienen.
Ik had geloof ik 1000 euro op 9 jarige leeftijd, ik had nog nooit m'n zakgeld of verjaardags geld uitgegeven En ik deed bijna iedere dag wel klusjes in de buurt.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:37:36 #223
236335 neen
schone schijn
pi_66621633
Ik weet niet waarvoor ik wil sparen want ik heb eigenlijk alles wat ik wil wel
het lijkt niet wat het is
  maandag 2 maart 2009 @ 16:38:36 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66621669
Ik vind geld sparen best wel een hobby van mij
Ik hou eigenlijk niet zo van uitgeven,dat is het meer
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66621700
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou, da's nog helemaal niet zoveel eten. Ik stem voor een italiaanse bol met bescheiden beleg (nee, geen brie ) of een bol met omelet
beter nog neem je iets anders dan brood, want dat heb je an sich al genoeg gegeten vandaag.
Iets van kip ofzo?
Ja je hebt gelijk. Dan bewaar ik de bol om morgen mee te nemen naar het werk.
Ik heb geen kip meer in huis, ik barst wel van de vega dingen. En vis
pi_66621771
maar ik vind het ook fijn om een buffer te hebben inmiddels eigenlijk
vroeger, toen ik geen geld had, wilde ik alles hebben, maar kon ik niet sparen..

nu ik spaar koop ik nagenoeg nooit wat
Ja doei.
pi_66621777
Ik sparen. Zaaaalig. Maar ik hou ook van winkelen. Gelukkig ben ik een enorme budgetwinkelaar Action, Zeeman etc.

Tenzij de intense drang naar een gadget de kop opsteekt Zoals die Wii. Maar daar spaar ik die Bol.com-bonnen voor.
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 16:42:37 #228
70532 loveli
N
pi_66621852
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:36 schreef P.F het volgende:
Vroegerrr toen ik klein was was mijn hobby geld sparen en geld verdienen.
Ik had geloof ik 1000 euro op 9 jarige leeftijd, ik had nog nooit m'n zakgeld of verjaardags geld uitgegeven En ik deed bijna iedere dag wel klusjes in de buurt.
Oke, nu voel ik me oud. Negen jaar en euro's? Dan ben je nu 16!
Mooiste uitspraak ever van m'n 3-jarige nichtje, toen ik rond de invoering van de euro zei dat ik moest werken om centjes te verdienen:
"Maar we krijgen binnenkort toch allemaal nieuwe centjes?"
crap in = crap out
pi_66621856
ik heb laatst nog een Hello Kitty shirtje bij de Zeeman gekocht dat is nu slaapding
Ja doei.
pi_66621862
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik vind het ook fijn om een buffer te hebben inmiddels eigenlijk
vroeger, toen ik geen geld had, wilde ik alles hebben, maar kon ik niet sparen..

nu ik spaar koop ik nagenoeg nooit wat
Ja, als ik wat koop dan moet het gewoon van de lopende rekening af kunnen.
Ik spaar nu 250 euro per maand, dat zou meer kunnen zijn, maar ik wil ook weer een buffer hebben op de lopende rekening. Anders blijf je heen- en weer boeken.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:43:28 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66621884
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Syrena het volgende:
Ik sparen. Zaaaalig. Maar ik hou ook van winkelen. Gelukkig ben ik een enorme budgetwinkelaar Action, Zeeman etc.

Tenzij de intense drang naar een gadget de kop opsteekt Zoals die Wii. Maar daar spaar ik die Bol.com-bonnen voor.
Ja datte!
Heb nou een dure auto op het oog, dankzij sparen kan ik het betalen maar ik durf niet
  maandag 2 maart 2009 @ 16:43:33 #232
236335 neen
schone schijn
pi_66621885
Ik heb sinds kort weer een spaarpot! Het kleingeld na boodschappen/stappen enzo gooi ik erin zodat ik straks een boel geld heb

Als ik iets wil en ik heb het geld koop ik het gewoon, maar een buffer heb ik ook wel altijd
pi_66621986
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja datte!
Heb nou een dure auto op het oog, dankzij sparen kan ik het betalen maar ik durf niet
Oja, een auto! Ik heb er nu eentje, maar die loopt op zijn laatste wielen Ik gebruik 'm ook maar 1 keer in de week (hoezo zuinig, tis echt geld weggooien, maar het is niet alleen een auto, het staat voor mijn bewegingsvrijheid ). Anieweej, als ik mijn nieuwe functie krijg ga ik bekijken of het niet handig is een nieuwe tweedehandse aan te schaffen, zodat ik ook wat meer oefen met autorijden, mochten we uit het zuiden weggaan.

Maar dat is dus allemaal maar "misschien" en zulks dus.
pi_66622004
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, als ik wat koop dan moet het gewoon van de lopende rekening af kunnen.
Ik spaar nu 250 euro per maand, dat zou meer kunnen zijn, maar ik wil ook weer een buffer hebben op de lopende rekening. Anders blijf je heen- en weer boeken.
heen en weer boeken, dat doe ik echt zo vaak idd

maar ik ga het nu, met mijn nieuwe financieen-plan, voor mijzelf met 50 per week redden heb ik besloten.
Ik verdien 150 per week ongeveer, en ga dan elke woensdag 100 euro overboeken naar m'n spaar, en ook nog 100 als ik m'n stufi krijg, dus dan spaar ik 500 per maand.
maar daar is een groot deel lening van de IBG van die binnenkort als het goed is eraf gaat dus er komt ook een einde aan deze weelde
Ja doei.
pi_66622157
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Oke, nu voel ik me oud. Negen jaar en euro's? Dan ben je nu 16!
Mooiste uitspraak ever van m'n 3-jarige nichtje, toen ik rond de invoering van de euro zei dat ik moest werken om centjes te verdienen:
"Maar we krijgen binnenkort toch allemaal nieuwe centjes?"
Omgerekend Of het was 1500 gulden of zo!
Ik ben 21
  maandag 2 maart 2009 @ 16:50:39 #236
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66622162
Ik dacht dat telefoonmaatschappijen je altijd zo graag wilden behouden en allemaal aanbiedingen hadden om te zorgen dat je maar bij hen bleef?

Die van mij boeide 't allemaal niet en vond dat ik maar bij een andere moest gaan .
pi_66622178
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef neen het volgende:
Ik heb sinds kort weer een spaarpot! Het kleingeld na boodschappen/stappen enzo gooi ik erin zodat ik straks een boel geld heb

Als ik iets wil en ik heb het geld koop ik het gewoon, maar een buffer heb ik ook wel altijd
Ha, dat heb ik ook. Volgens mij heb ik zo'n 300-400 euro inmiddels, want ik vergeet het steeds in te leveren
Moet ik eens een leuk doel voor bedenken.

Voor de rest ben ik echt totaal non-zuinig ik koop mijn spullen niet in de uitverkoop, ik ben dol op duur uit eten gaan en lekkere wijn enzo, ik koop me suf aan keukengadgets, boeken, CD's en DVD's
Ergo: aan het einde van de maand is het geld op. Wil ik dus eens iets wat duurders kopen (een slaapbank staat nu op mijn verlanglijst, we gaan een leuke tweede zithoek maken, boven ), dan moet ik daar echt nadat ik salaris heb gekregen elke maand wat geld apart zetten. Want anders ga ik gewoon door met uitgeven
pi_66622183
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heen en weer boeken, dat doe ik echt zo vaak idd

maar ik ga het nu, met mijn nieuwe financieen-plan, voor mijzelf met 50 per week redden heb ik besloten.
Ik verdien 150 per week ongeveer, en ga dan elke woensdag 100 euro overboeken naar m'n spaar, en ook nog 100 als ik m'n stufi krijg, dus dan spaar ik 500 per maand.
Lekker!
Mmm, misschien moet ik als experiment eens aan het begin van de maand een bedrag pinnen en dan proberen niet meer dan dat uit te geven. Vanavond eens berekenen

*annuleert DVD van Life of Brian (zet ik die alvast op het Sinterklaaslijstje)
pi_66622247
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik dacht dat telefoonmaatschappijen je altijd zo graag wilden behouden en allemaal aanbiedingen hadden om te zorgen dat je maar bij hen bleef?

Die van mij boeide 't allemaal niet en vond dat ik maar bij een andere moest gaan .
Niet dat je bij ze blijft, maar dat je naar ze toe gaat Volgens mij loont dat omdat veel mensen te lui zijn om opnieuw uit te zoeken welke maatschappij ze het beste kunnen kiezen. Voorzover ik kon zien ben je bijna altijd slechter af als trouwe abonnee dan als nieuwe (qua prijs voor nieuwe gsm enzo).
pi_66622300
O! Ik wil mijn contract opzeggen (die heb ik sinds sep '08) kan dat dan met nummerbehoud? Ik zit bij Telfort.
Dit is mijn eerste abo, dus ik weet er nog niet zo veel van af \

Ik dacht 1 jarige abo opzeggen --> huidige nummer overzetten op prepaid kaart --> rustig een nieuw abo uitzoeken
pi_66622310
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Lekker!
Mmm, misschien moet ik als experiment eens aan het begin van de maand een bedrag pinnen en dan proberen niet meer dan dat uit te geven. Vanavond eens berekenen

*annuleert DVD van Life of Brian (zet ik die alvast op het Sinterklaaslijstje)
ik heb m dubbel.. wil je 'm hebben?
Ja doei.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:55:24 #242
236335 neen
schone schijn
pi_66622346
Volgens mij kun je wel je nummer behouden ja... maar je moet wel je contractduur even nakijken... September vorig jaar is nog niet zo lang, meestal is het een jaar dus moet je nog even wachten
pi_66622355
Volgens mij heeft mijn vader de hele serie, wil je hem origineel? Anders kun je hem misschien van iemand branden!!
pi_66622427
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb m dubbel.. wil je 'm hebben?
Jaaa graag! Pm me anders maar ffies wat je ervoor wil hebben, want ik ga zo naar huis.
pi_66622448
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef P.F het volgende:
Volgens mij heeft mijn vader de hele serie, wil je hem origineel? Anders kun je hem misschien van iemand branden!!
Hij staat al als avi op m'n harde schijf, ik wil toch wel graag de originele.
pi_66622460
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jaaa graag! Pm me anders maar ffies wat je ervoor wil hebben, want ik ga zo naar huis.
ja, niks, stuur 'm dan wel op vandeweek

ga thuis even checken, maar ik had 'm, en René heeft hem in een serie. dus vrij overbodig
Ja doei.
pi_66622524
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef P.F het volgende:
O! Ik wil mijn contract opzeggen (die heb ik sinds sep '08) kan dat dan met nummerbehoud? Ik zit bij Telfort.
Dit is mijn eerste abo, dus ik weet er nog niet zo veel van af \

Ik dacht 1 jarige abo opzeggen --> huidige nummer overzetten op prepaid kaart --> rustig een nieuw abo uitzoeken
Bij Hi kon het in ieder geval.

Al heb ik verschillende keren een halfuur met ze aan de telefoon gehangen Een keer opgezegd, een keer nagebeld om na te gaan wanneer het afgelopen zou zijn en vervolgens, nadat het gestopt zou moeten zijn, wat het niet was, nog te horen krijgen dat het helaas niet helemaal goed is gegaan en ze 'de procedure' nu pas konden starten, dan was ik er over 3 maanden vanaf... Ja doei toen ik zei dat ik dan toch iig die drie maanden niet meer zou betalen, was het opeens zo geregeld.
pi_66622562
huiswaarts!
tot zo dus
Ja doei.
pi_66622608
Hai
Iedereen een goed weekend gehad?
Ik ga zo maar eens teruglezen, maar eerst avondeten en dan even iets van beweging doen.
  maandag 2 maart 2009 @ 17:10:36 #250
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66622875
Oh en ik heb een fout gemaakt met mijn urendeclaratie, waardoor ik deze maand geen loon krijg . Gofter, ik wil wel weer eens geld .
pi_66623250
Syrena: je mag The Meaning of Life er ook nog wel bij hebben als je die nog niet hebt
Ja doei.
pi_66623265
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik heb een fout gemaakt met mijn urendeclaratie, waardoor ik deze maand geen loon krijg . Gofter, ik wil wel weer eens geld .
da's mooi klote

kan dat niet tussendoor opgelost en uitgekeerd worden?
Ja doei.
  maandag 2 maart 2009 @ 17:23:32 #253
236335 neen
schone schijn
pi_66623305
Het voordeel is dat je de volgende maand dubbel geld hebt
  maandag 2 maart 2009 @ 17:33:29 #254
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66623663
in before the bell!

Wat gaat het hier langzaam zeg, de laatste tijd. Makkelijk bijlezen iig!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66623734
ja, sorry
Ja doei.
  maandag 2 maart 2009 @ 17:35:39 #256
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66623738
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

da's mooi klote

kan dat niet tussendoor opgelost en uitgekeerd worden?
Nee . Strikte regels. Sowieso stom geregeld met die declaratieformulieren. Die moet ik eerst laten tekenen bij een afdelingshoofd voor ik ze door mag sturen naar P&O. Maar dat afdelingshoofd is er nooit .

Achja, volgende maand inderdaad dubbel loon .
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 17:41:59 #257
70532 loveli
N
pi_66623951
*mompelt iets onverstaanbaars over de incompetentie van de betaalafdeling van mijn bedrijf*
Het kan altijd erger.
crap in = crap out
pi_66624101
Werkdagje er weer op zitten!

O: cracker filet americain
T: krentenbol
T: mineola
T: cup a soup tomaat
L: pistoletje filet americain
T: plakje ontbijtkoek
T: cracker filet americain, beker optimel
D: andijviestamppot met een beetje kaas (geen spekjes, die lust ik niet

Volgensmij heb ik vandaag een filet americain craving
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66624243
filet americain is dan ook
Ja doei.
pi_66624348
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
Exaxtly

Mijn lijstje lijkt zo onder elkaar best veel trouwens Maar dat is het niet qua calorieen gelukkig
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 2 maart 2009 @ 17:57:13 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66624430
Lijstje:

O: citroenkwark (en daarmee is het weer even afgelopen met de citroenkwark)
T: nada
L: 2 bammetjes met pindakaas
T: twee microwave appels met kaneel
T: longdrink glas verse jus
D: tortelloni kaas/noten met mozzarella en een hele zak spinazie voor mij alleen
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 maart 2009 @ 17:59:59 #262
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66624526
zo. en vanavond ga ik niets meer doen. Lekker een film kijken ofzo. Ben ongesteld, voel me dik en het sneeuwt.

Oh, en ik ga m'n moeder bellen...
pi_66624552
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

O: citroenkwark (en daarmee is het weer even afgelopen met de citroenkwark)
T: nada
L: 2 bammetjes met pindakaas
T: twee microwave appels met kaneel
T: longdrink glas verse jus
D: tortelloni kaas/noten met mozzarella en een hele zak spinazie voor mij alleen
Waarom kan jij veel minder eten dan ik
pi_66624588
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef AKnynke het volgende:
zo. en vanavond ga ik niets meer doen. Lekker een film kijken ofzo. Ben ongesteld, voel me dik en het sneeuwt.

kus
Ja doei.
pi_66624625
Hi!

Net terug van fietsen, laatste uurtje werden mn handen en voetel wel koud, maar verder was het heerljik! zo'n 2.5u gedaan en meer dan 1000 calorietjes verbrandt

Lijstje definitief:
O: brinta
T: 3 rijstwafels met kipfilet, hutekase
L: soep en kommetje magere kwark met muesli
S: 2.5u wielrennen
D: kipsiam
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66624689
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef AKnynke het volgende:

ik ben ook ongesteld en heb er mega last van.. (normaal eigenlijk nooit)
succes
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66624740
Nynke, Slumdog Millionaire al gezien? Is leuk!

Ik moet nog anderhalf uur doorwerken, en ik heb heulemaal geen zin meer
  maandag 2 maart 2009 @ 18:10:15 #268
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66624864
Nou medicijn gebruik mag met de helft minder omdat ik er gek van wordt........ben benieuwd!
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 18:11:07 #269
70532 loveli
N
pi_66624890
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou medicijn gebruik mag met de helft minder omdat ik er gek van wordt........ben benieuwd!
Ik hoop met je mee, het spul doet ook niet veel voor je spelling
crap in = crap out
  maandag 2 maart 2009 @ 18:15:54 #270
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66625043
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee, het spul doet ook niet veel voor je spelling
pi_66625114

Aanvulling lijstje: geroosterd brood met kibbeling en light mayo met limoen en peper.
  maandag 2 maart 2009 @ 18:18:30 #272
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66625134
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:04 schreef progje het volgende:

[..]

ik ben ook ongesteld en heb er mega last van.. (normaal eigenlijk nooit)
succes
ik heb ook de hele dag krampen gehad, en heb dat normaal nooit.

@CF: hij staat op m'n harde schijf, maar wou hem eigenlijk met de mr. kijken. Maar, heb ook afleveringen van ER, what about brian en Six feet under om te kijken, dus dat kan het ook wel eens worden.

M'n mr. is donderdag jarig! Ik heb een pet voor hem gekocht, omdat hij z'n enige pet kwijt was. Maar, daar wil ik eigenlijk nog wat bijgeven. maar heb niet zoveel inspiratie wat. Ik dacht aan een leuke foto van ons tweeen, maar de enige foto van ons die ik leuk vind vind hij niet leuk...en anders heb ik echt geen idee. Iemand tips?
  maandag 2 maart 2009 @ 18:21:08 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66625219
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waarom kan jij veel minder eten dan ik
Als ik veel meer eet dan dat val ik helemaal niet af .

En zo weinig is het ook weer niet hoor . Plus: jij werkt en ik zit de hele dag op m'n gat te lezen. Dat kost nu eenmaal niet zoveel energie .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 maart 2009 @ 18:24:02 #274
236335 neen
schone schijn
pi_66625311
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:18 schreef AKnynke het volgende:

[..]

@CF: hij staat op m'n harde schijf, maar wou hem eigenlijk met de mr. kijken. Maar, heb ook afleveringen van ER, what about brian en Six feet under om te kijken, dus dat kan het ook wel eens worden.

M'n mr. is donderdag jarig! Ik heb een pet voor hem gekocht, omdat hij z'n enige pet kwijt was. Maar, daar wil ik eigenlijk nog wat bijgeven. maar heb niet zoveel inspiratie wat. Ik dacht aan een leuke foto van ons tweeen, maar de enige foto van ons die ik leuk vind vind hij niet leuk...en anders heb ik echt geen idee. Iemand tips?
Geef een foto van jullie die hij wél leuk vindt?
pi_66625388
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:18 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Hm.. Wat voor type is het?
Die van mij "steelt" altijd mijn verzorgings shizzle dus dat was wel gemakkelijk om iets voor te verzinnen Dat werd een badjas en een shampoo/cremespoeling/douchegell/scheerspul van American Crew
Ik had hem 2 lush badballen gegeven en een massage bar.. Misschien dat hij daar van houdt als dat in Zweden is?

Verder zou ik nu ook niets weten! Ja, iets voor z'n auto of zo maar dat vind ik stom om te geven
pi_66625400
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En zo weinig is het ook weer niet hoor . Plus: jij werkt en ik zit de hele dag op m'n gat te lezen. Dat kost nu eenmaal niet zoveel energie .
... En volgens mij is je avondeten stiekem hartstikke calorierijk!
  maandag 2 maart 2009 @ 18:32:17 #277
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66625546
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:24 schreef neen het volgende:

[..]

Geef een foto van jullie die hij wél leuk vindt?
Nee, volgens mij niet. Ik vind deze heel erg leuk, maar hij vind dat hij er stom op staat...

Een andere optie is een aantal natuurfoto's van alle mooie Zweedse dingen die we samen hebben gezien ingelijst ofzo. Dan mag ik wel gaan opschieten!
pi_66625555
Nynke, ik las eerst "een foto van ons samen op een pet"
En toen dacht ik..

maandag 2 maart 2009 @ 18:33:08 #279
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66625574
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet. Ik vind deze heel erg leuk, maar hij vind dat hij er stom op staat...

[ afbeelding ]

Een andere optie is een aantal natuurfoto's van alle mooie Zweedse dingen die we samen hebben gezien ingelijst ofzo. Dan mag ik wel gaan opschieten!
oh, en dan zou ik die grote pukkel natuurlijk wegshoppen...
  maandag 2 maart 2009 @ 18:33:36 #280
236335 neen
schone schijn
pi_66625585
O: Yoghurt
T: 2 koppen koffie
L: Cup a Soup Kip + 2 volkoren boterhammen met gekookt ei
T: 2 koppen koffie Appel, plak ontbijtkoek
D: 2 kommen kippensoep (homemade )
T: Koffie nu, zo even naar iemand in Groningen en daar zal het wel koffie + koekje worden
pi_66625586
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef AKnynke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij staat er lief op, maar misschien vindt hij dat stom..
Ik vind eigenlijk dat jij een beetje angstig kijkt Heb je geen foto van iets minder dichtbij?
  maandag 2 maart 2009 @ 18:33:37 #282
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66625587
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Nynke, ik las eerst "een foto van ons samen op een pet"
En toen dacht ik..

[ afbeelding ]
als grapje! Nah, laat ik dat maar niet doen!
pi_66625612
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, misschien moet ik er ook gewoon aan wennen dat als je om 6.20 opstaat je nou eenmaal meer moet eten
pi_66625615
En je hebt hazelkleurige ogen en geen blauwe
pi_66625634
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:33 schreef neen het volgende:
O: Yoghurt
T: 2 koppen koffie
L: Cup a Soup Kip + 2 volkoren boterhammen met gekookt ei
T: 2 koppen koffie Appel, plak ontbijtkoek
D: 2 kommen kippensoep (homemade )
T: Koffie nu, zo even naar iemand in Groningen en daar zal het wel koffie + koekje worden
Netjes mister Neen!
  maandag 2 maart 2009 @ 18:35:54 #286
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66625656
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:34 schreef P.F het volgende:
En je hebt hazelkleurige ogen en geen blauwe
heb ik dat ooit gezegd dan?
  maandag 2 maart 2009 @ 18:36:39 #287
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66625676
Nynke! Nynke! Welk seizoen ben jij met HIMYM?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66625683
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:35 schreef AKnynke het volgende:

[..]

heb ik dat ooit gezegd dan?
Nee, maar ik had een bepaalde voorstelling bij jou, en die blijkt nu niet te kloppen!
  maandag 2 maart 2009 @ 18:43:21 #290
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66625878
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
moet met 2 beginnen...maar kan geen goeie torrent vinden.......
  maandag 2 maart 2009 @ 18:44:01 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66625895

beter??
pi_66625930
Nou mijn 30 minuten bewegen vandaag is gelukt nouja tenminste 30 min Wii Fit gespeeld, beter dan op mijn kont zitten lijkt me.

En mag voorlopig niet meer op Bol.com komen, net voor 130 euro aan cd's gekocht. Maar er zaten ook cadeautjes bij.
  maandag 2 maart 2009 @ 18:45:11 #293
148689 Muis006
pi_66625934
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

moet met 2 beginnen...maar kan geen goeie torrent vinden.......
Oh dan ben je net zo ver als ik ik heb nu 5, 6, 7 en 8 binnen, 1 tm 4 is vanavond hopelijk binnen... ik kan er alleen geen vinden voor S02E10.
  maandag 2 maart 2009 @ 18:45:47 #294
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66625948
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
briljante serie! zitten bijna geen zwakke afleveringen tussen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 2 maart 2009 @ 18:46:01 #295
148689 Muis006
pi_66625956
Oh en nu ga ik want ik moet zo richting sportschool

Doei!
  maandag 2 maart 2009 @ 18:46:46 #296
148689 Muis006
pi_66625976
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

What up! Ik vind het legendary
pi_66625977
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
Oh en nu ga ik want ik moet zo richting sportschool

Doei!
Veel plezier
pi_66626041
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dan kan jij vast wel even het tweede seizoen doorsturen
  maandag 2 maart 2009 @ 18:50:15 #299
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66626080
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
Filet americain is inderdaad heerlijk Vooral die nieuwe van de AH, Sweet unions

En nu mag ik 300 pagina's gaan lezen. En een essay daarover schrijven. En dat moet voor morgen af zijn.

Help.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 2 maart 2009 @ 18:51:06 #300
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66626099
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

What up! Ik vind het legendary
suit up!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties