Oke, nu voel ik me oud. Negen jaar en euro's? Dan ben je nu 16!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:36 schreef P.F het volgende:
Vroegerrr toen ik klein was was mijn hobby geld sparen en geld verdienen.
Ik had geloof ik 1000 euro op 9 jarige leeftijd, ik had nog nooit m'n zakgeld of verjaardags geld uitgegevenEn ik deed bijna iedere dag wel klusjes in de buurt.
Ja, als ik wat koop dan moet het gewoon van de lopende rekening af kunnen.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik vind het ook fijn om een buffer te hebben inmiddels eigenlijk
vroeger, toen ik geen geld had, wilde ik alles hebben, maar kon ik niet sparen..
nu ik spaar koop ik nagenoeg nooit wat
Ja datte!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Syrena het volgende:
Iksparen. Zaaaalig. Maar ik hou ook van winkelen. Gelukkig ben ik een enorme budgetwinkelaar
Action, Zeeman etc.
Tenzij de intense drang naar een gadget de kop opsteektZoals die Wii. Maar daar spaar ik die Bol.com-bonnen voor.
Oja, een auto! Ik heb er nu eentje, maar die loopt op zijn laatste wielenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja datte!
Heb nou een dure auto op het oog, dankzij sparen kan ik het betalen maar ik durf niet
heen en weer boeken, dat doe ik echt zo vaak iddquote:Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, als ik wat koop dan moet het gewoon van de lopende rekening af kunnen.
Ik spaar nu 250 euro per maand, dat zou meer kunnen zijn, maar ik wil ook weer een buffer hebben op de lopende rekening. Anders blijf je heen- en weer boeken.
Omgerekendquote:Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Oke, nu voel ik me oud. Negen jaar en euro's? Dan ben je nu 16!
Mooiste uitspraak ever van m'n 3-jarige nichtje, toen ik rond de invoering van de euro zei dat ik moest werken om centjes te verdienen:
"Maar we krijgen binnenkort toch allemaal nieuwe centjes?"
Ha, dat heb ik ook. Volgens mij heb ik zo'n 300-400 euro inmiddels, want ik vergeet het steeds in te leverenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef neen het volgende:
Ik heb sinds kort weer een spaarpot! Het kleingeld na boodschappen/stappen enzo gooi ik erin zodat ik straks een boel geld heb
Als ik iets wil en ik heb het geld koop ik het gewoon, maar een buffer heb ik ook wel altijd
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heen en weer boeken, dat doe ik echt zo vaak idd
maar ik ga het nu, met mijn nieuwe financieen-plan, voor mijzelf met 50 per week redden heb ik besloten.
Ik verdien 150 per week ongeveer, en ga dan elke woensdag 100 euro overboeken naar m'n spaar, en ook nog 100 als ik m'n stufi krijg, dus dan spaar ik 500 per maand.
Niet dat je bij ze blijft, maar dat je naar ze toe gaatquote:Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik dacht dat telefoonmaatschappijen je altijd zo graag wilden behouden en allemaal aanbiedingen hadden om te zorgen dat je maar bij hen bleef?
Die van mij boeide 't allemaal niet en vond dat ik maar bij een andere moest gaan.
ik heb m dubbel.. wil je 'm hebben?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Lekker!
Mmm, misschien moet ik als experiment eens aan het begin van de maand een bedrag pinnen en dan proberen niet meer dan dat uit te geven. Vanavond eens berekenen![]()
*annuleert DVD van Life of Brian(zet ik die alvast op het Sinterklaaslijstje)
Jaaa graag! Pm me anders maar ffies wat je ervoor wil hebben, want ik ga zo naar huis.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb m dubbel.. wil je 'm hebben?
Hij staat al als avi op m'n harde schijf, ik wil toch wel graag de originele.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef P.F het volgende:
Volgens mij heeft mijn vader de hele serie, wil je hem origineel? Anders kun je hem misschien van iemand branden!!
ja, niks, stuur 'm dan wel op vandeweekquote:Op maandag 2 maart 2009 16:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaaa graag! Pm me anders maar ffies wat je ervoor wil hebben, want ik ga zo naar huis.
Bij Hi kon het in ieder geval.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef P.F het volgende:
O! Ik wil mijn contract opzeggen (die heb ik sinds sep '08) kan dat dan met nummerbehoud? Ik zit bij Telfort.
Dit is mijn eerste abo, dus ik weet er nog niet zo veel van af\
Ik dacht 1 jarige abo opzeggen --> huidige nummer overzetten op prepaid kaart --> rustig een nieuw abo uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |