abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66621771
maar ik vind het ook fijn om een buffer te hebben inmiddels eigenlijk
vroeger, toen ik geen geld had, wilde ik alles hebben, maar kon ik niet sparen..

nu ik spaar koop ik nagenoeg nooit wat
Ja doei.
pi_66621777
Ik sparen. Zaaaalig. Maar ik hou ook van winkelen. Gelukkig ben ik een enorme budgetwinkelaar Action, Zeeman etc.

Tenzij de intense drang naar een gadget de kop opsteekt Zoals die Wii. Maar daar spaar ik die Bol.com-bonnen voor.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 16:42:37 #228
70532 loveli
N
pi_66621852
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:36 schreef P.F het volgende:
Vroegerrr toen ik klein was was mijn hobby geld sparen en geld verdienen.
Ik had geloof ik 1000 euro op 9 jarige leeftijd, ik had nog nooit m'n zakgeld of verjaardags geld uitgegeven En ik deed bijna iedere dag wel klusjes in de buurt.
Oke, nu voel ik me oud. Negen jaar en euro's? Dan ben je nu 16!
Mooiste uitspraak ever van m'n 3-jarige nichtje, toen ik rond de invoering van de euro zei dat ik moest werken om centjes te verdienen:
"Maar we krijgen binnenkort toch allemaal nieuwe centjes?"
crap in = crap out
pi_66621856
ik heb laatst nog een Hello Kitty shirtje bij de Zeeman gekocht dat is nu slaapding
Ja doei.
pi_66621862
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik vind het ook fijn om een buffer te hebben inmiddels eigenlijk
vroeger, toen ik geen geld had, wilde ik alles hebben, maar kon ik niet sparen..

nu ik spaar koop ik nagenoeg nooit wat
Ja, als ik wat koop dan moet het gewoon van de lopende rekening af kunnen.
Ik spaar nu 250 euro per maand, dat zou meer kunnen zijn, maar ik wil ook weer een buffer hebben op de lopende rekening. Anders blijf je heen- en weer boeken.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 2 maart 2009 @ 16:43:28 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66621884
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Syrena het volgende:
Ik sparen. Zaaaalig. Maar ik hou ook van winkelen. Gelukkig ben ik een enorme budgetwinkelaar Action, Zeeman etc.

Tenzij de intense drang naar een gadget de kop opsteekt Zoals die Wii. Maar daar spaar ik die Bol.com-bonnen voor.
Ja datte!
Heb nou een dure auto op het oog, dankzij sparen kan ik het betalen maar ik durf niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 2 maart 2009 @ 16:43:33 #232
236335 neen
schone schijn
pi_66621885
Ik heb sinds kort weer een spaarpot! Het kleingeld na boodschappen/stappen enzo gooi ik erin zodat ik straks een boel geld heb

Als ik iets wil en ik heb het geld koop ik het gewoon, maar een buffer heb ik ook wel altijd
het lijkt niet wat het is
pi_66621986
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja datte!
Heb nou een dure auto op het oog, dankzij sparen kan ik het betalen maar ik durf niet
Oja, een auto! Ik heb er nu eentje, maar die loopt op zijn laatste wielen Ik gebruik 'm ook maar 1 keer in de week (hoezo zuinig, tis echt geld weggooien, maar het is niet alleen een auto, het staat voor mijn bewegingsvrijheid ). Anieweej, als ik mijn nieuwe functie krijg ga ik bekijken of het niet handig is een nieuwe tweedehandse aan te schaffen, zodat ik ook wat meer oefen met autorijden, mochten we uit het zuiden weggaan.

Maar dat is dus allemaal maar "misschien" en zulks dus.
pi_66622004
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, als ik wat koop dan moet het gewoon van de lopende rekening af kunnen.
Ik spaar nu 250 euro per maand, dat zou meer kunnen zijn, maar ik wil ook weer een buffer hebben op de lopende rekening. Anders blijf je heen- en weer boeken.
heen en weer boeken, dat doe ik echt zo vaak idd

maar ik ga het nu, met mijn nieuwe financieen-plan, voor mijzelf met 50 per week redden heb ik besloten.
Ik verdien 150 per week ongeveer, en ga dan elke woensdag 100 euro overboeken naar m'n spaar, en ook nog 100 als ik m'n stufi krijg, dus dan spaar ik 500 per maand.
maar daar is een groot deel lening van de IBG van die binnenkort als het goed is eraf gaat dus er komt ook een einde aan deze weelde
Ja doei.
pi_66622157
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Oke, nu voel ik me oud. Negen jaar en euro's? Dan ben je nu 16!
Mooiste uitspraak ever van m'n 3-jarige nichtje, toen ik rond de invoering van de euro zei dat ik moest werken om centjes te verdienen:
"Maar we krijgen binnenkort toch allemaal nieuwe centjes?"
Omgerekend Of het was 1500 gulden of zo!
Ik ben 21
  maandag 2 maart 2009 @ 16:50:39 #236
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66622162
Ik dacht dat telefoonmaatschappijen je altijd zo graag wilden behouden en allemaal aanbiedingen hadden om te zorgen dat je maar bij hen bleef?

Die van mij boeide 't allemaal niet en vond dat ik maar bij een andere moest gaan .
pi_66622178
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef neen het volgende:
Ik heb sinds kort weer een spaarpot! Het kleingeld na boodschappen/stappen enzo gooi ik erin zodat ik straks een boel geld heb

Als ik iets wil en ik heb het geld koop ik het gewoon, maar een buffer heb ik ook wel altijd
Ha, dat heb ik ook. Volgens mij heb ik zo'n 300-400 euro inmiddels, want ik vergeet het steeds in te leveren
Moet ik eens een leuk doel voor bedenken.

Voor de rest ben ik echt totaal non-zuinig ik koop mijn spullen niet in de uitverkoop, ik ben dol op duur uit eten gaan en lekkere wijn enzo, ik koop me suf aan keukengadgets, boeken, CD's en DVD's
Ergo: aan het einde van de maand is het geld op. Wil ik dus eens iets wat duurders kopen (een slaapbank staat nu op mijn verlanglijst, we gaan een leuke tweede zithoek maken, boven ), dan moet ik daar echt nadat ik salaris heb gekregen elke maand wat geld apart zetten. Want anders ga ik gewoon door met uitgeven
pi_66622183
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heen en weer boeken, dat doe ik echt zo vaak idd

maar ik ga het nu, met mijn nieuwe financieen-plan, voor mijzelf met 50 per week redden heb ik besloten.
Ik verdien 150 per week ongeveer, en ga dan elke woensdag 100 euro overboeken naar m'n spaar, en ook nog 100 als ik m'n stufi krijg, dus dan spaar ik 500 per maand.
Lekker!
Mmm, misschien moet ik als experiment eens aan het begin van de maand een bedrag pinnen en dan proberen niet meer dan dat uit te geven. Vanavond eens berekenen

*annuleert DVD van Life of Brian (zet ik die alvast op het Sinterklaaslijstje)
pi_66622247
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik dacht dat telefoonmaatschappijen je altijd zo graag wilden behouden en allemaal aanbiedingen hadden om te zorgen dat je maar bij hen bleef?

Die van mij boeide 't allemaal niet en vond dat ik maar bij een andere moest gaan .
Niet dat je bij ze blijft, maar dat je naar ze toe gaat Volgens mij loont dat omdat veel mensen te lui zijn om opnieuw uit te zoeken welke maatschappij ze het beste kunnen kiezen. Voorzover ik kon zien ben je bijna altijd slechter af als trouwe abonnee dan als nieuwe (qua prijs voor nieuwe gsm enzo).
pi_66622300
O! Ik wil mijn contract opzeggen (die heb ik sinds sep '08) kan dat dan met nummerbehoud? Ik zit bij Telfort.
Dit is mijn eerste abo, dus ik weet er nog niet zo veel van af \

Ik dacht 1 jarige abo opzeggen --> huidige nummer overzetten op prepaid kaart --> rustig een nieuw abo uitzoeken
pi_66622310
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Lekker!
Mmm, misschien moet ik als experiment eens aan het begin van de maand een bedrag pinnen en dan proberen niet meer dan dat uit te geven. Vanavond eens berekenen

*annuleert DVD van Life of Brian (zet ik die alvast op het Sinterklaaslijstje)
ik heb m dubbel.. wil je 'm hebben?
Ja doei.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:55:24 #242
236335 neen
schone schijn
pi_66622346
Volgens mij kun je wel je nummer behouden ja... maar je moet wel je contractduur even nakijken... September vorig jaar is nog niet zo lang, meestal is het een jaar dus moet je nog even wachten
het lijkt niet wat het is
pi_66622355
Volgens mij heeft mijn vader de hele serie, wil je hem origineel? Anders kun je hem misschien van iemand branden!!
pi_66622427
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb m dubbel.. wil je 'm hebben?
Jaaa graag! Pm me anders maar ffies wat je ervoor wil hebben, want ik ga zo naar huis.
pi_66622448
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef P.F het volgende:
Volgens mij heeft mijn vader de hele serie, wil je hem origineel? Anders kun je hem misschien van iemand branden!!
Hij staat al als avi op m'n harde schijf, ik wil toch wel graag de originele.
pi_66622460
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jaaa graag! Pm me anders maar ffies wat je ervoor wil hebben, want ik ga zo naar huis.
ja, niks, stuur 'm dan wel op vandeweek

ga thuis even checken, maar ik had 'm, en René heeft hem in een serie. dus vrij overbodig
Ja doei.
pi_66622524
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef P.F het volgende:
O! Ik wil mijn contract opzeggen (die heb ik sinds sep '08) kan dat dan met nummerbehoud? Ik zit bij Telfort.
Dit is mijn eerste abo, dus ik weet er nog niet zo veel van af \

Ik dacht 1 jarige abo opzeggen --> huidige nummer overzetten op prepaid kaart --> rustig een nieuw abo uitzoeken
Bij Hi kon het in ieder geval.

Al heb ik verschillende keren een halfuur met ze aan de telefoon gehangen Een keer opgezegd, een keer nagebeld om na te gaan wanneer het afgelopen zou zijn en vervolgens, nadat het gestopt zou moeten zijn, wat het niet was, nog te horen krijgen dat het helaas niet helemaal goed is gegaan en ze 'de procedure' nu pas konden starten, dan was ik er over 3 maanden vanaf... Ja doei toen ik zei dat ik dan toch iig die drie maanden niet meer zou betalen, was het opeens zo geregeld.
pi_66622562
huiswaarts!
tot zo dus
Ja doei.
pi_66622608
Hai
Iedereen een goed weekend gehad?
Ik ga zo maar eens teruglezen, maar eerst avondeten en dan even iets van beweging doen.
  maandag 2 maart 2009 @ 17:10:36 #250
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66622875
Oh en ik heb een fout gemaakt met mijn urendeclaratie, waardoor ik deze maand geen loon krijg . Gofter, ik wil wel weer eens geld .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')