I hope you're not lactose intolerant because the next syllable is...quote:Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef Abbadon het volgende:
this topic is gonna be legen....wait for it...
net een maandje terug ofzo alle seizoenen van m'n harde schijf verwijderd...sollyquote:Op maandag 2 maart 2009 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kan jij vast wel even het tweede seizoen doorsturen![]()
Ah, de vreugden van de vakbondquote:Op maandag 2 maart 2009 18:50 schreef Ewelina het volgende:
Filet americain is inderdaad heerlijkVooral die nieuwe van de AH, Sweet unions
zo danquote:
quote:
Awwwquote:Op maandag 2 maart 2009 19:03 schreef loveli het volgende:
[..]
*mompelt lelijke woorden als de combinatie AH en vakbond wordt genoemd*
Ga je doen, dan? Moet je alle stiekem verstopte flessen leegdrinken?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:05 schreef k_i_m het volgende:
Tvp.
Heb een hilarische baan bij het Jellinek gevonden tussen de advertenties. Ik denk dat ik ook maar gewoon ga solliciteren.
Oh loveli ik ben nog helemaal niet aan je pm toegekomenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:03 schreef loveli het volgende:
[..]
*mompelt lelijke woorden als de combinatie AH en vakbond wordt genoemd*
Oh het wordt dan toch echt lentequote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben vanmiddag door een weps geprikt!
Wacht er nog even mee, waarschijnlijk ligt het weer anders dan in m'n PM, betaalafdeling was verkeerd voorgelicht. Ofzo. Hoop ik.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh loveli ik ben nog helemaal niet aan je pm toegekomen![]()
Ik ga er deze week als nog naar kijken, echt waar!
prima, krijg je ze allebeiquote:
Ik ben er inmiddels achter dat 100 g pasta pp en 3 dooiers voor 2 personen wel genoeg zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
de pasta carbonara was een bom, ik zit vol nu
Ik pest geen beestenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh het wordt dan toch echt lenteLullig voor jou, daar niet van, zat je dat beest te pesten ofzo?
ik had ook echt niet veel strikjes (niet gewogen) en had 4 dooiers en room (had die van DH gemaakt in het CUL wedstrijdtopic, omdat ik toch niet de originele ging maken bij gebrek aan 'originele ingrediënten')quote:Op maandag 2 maart 2009 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter dat 100 g pasta pp en 3 dooiers voor 2 personen wel genoeg zijn.
Maar: lekker? Ik vind het een gewldig gerecht
ik heb gisteren tomaten-wortelsoep gemaaktquote:Op maandag 2 maart 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Fijn, de culi liefjes zijn aanwezig! Hebben jullie nog lekker soeprecepten die relatief makkelijk zijn voor een culin00b zoals ik?
Dankjewel!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb bergen soeprecepten, Goodbye-tje. Maar ik moet nu echt naar spinning! Kom erop terug.
oh ja, welke Nigella? Dan ga ik die een keer proberenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo babes! Alles goed? Plank, doekje met azijn op de wespenbeet. Tegen de pijn en de jeuk![]()
Blo, ken je Nigella's recept? Die is echt![]()
Elisa, knuffel voor jou want er was wat![]()
Ik kom even vol trots een lijstje posten
O: 2 boterhammen met kip en Philedelfia, pakje multi-sap
T: 1 boterham met met kip en Philedelfia, pakje multisap
L: 3 boterhammen met kip en Philedelfia, halve liter karnemelk
T: 2 boterhammen met kip en Philedelfia, pakje multisap
S: anderhalf uur in de gym, sauna'tje, litertje water
D: boontjes, aardappels en vleesprutje, magere kwark met ananas
T: amandeltjes, hazel- en cashewnoten
Is ie een beetje goed zo?
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
en in Ainsleys slank-boek staat een tomatensoepje die ik zondag ga proberenben benieuwd! Als hij lekker is zal ik 't recept posten
Hehehehe, true. Maar ik hou van tomatensoepquote:Op maandag 2 maart 2009 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik kan 't recept wel posten, maar dan kan ik niet zeggen offie lekker was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |