Dus wat ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:43 schreef Sirolf het volgende:
Little Boots @ 3!
Mag vaker gedraaid worden wat mij betreft!
Modern Talking en Tokio?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:43 schreef Sersjee het volgende:
De Llinko was weer vrij makkelijk...
De combinatie van de 1e en 2e was genoeg.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dat is weer is () een puike TT, R_J!
![]()
Oh, en niet te vergeten:Roosbeef
!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dat is weer is () een puike TT, R_J!
![]()
Ik zal ut in me kop opslaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 't wel is geiler gezegd, bedenk ik me net.
Zal wel hotel zijn geweest.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:52 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd naar wat de achterstevori nou was...
Nee, dat was het antwoord op de 4e vraag.quote:
Sorry, kon 't niet laten..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:54 schreef -Hans- het volgende:
Röyksopp - Happy Up Here de laatste plaat van deze avond w.b. MYA?
Owquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, dat was het antwoord op de 4e vraag.
Je gaat toch niet zeggen dat je Heartbreak Hotel niet herkende, hè?!quote:
Ik zat niet op te lettenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je Heartbreak Hotel niet herkende, hè?!
Voor deze ene keer kom je er mee weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten.
Op naar bedje + mobiel internet
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:04 schreef Timo20 het volgende:
Wat kan wiskunde toch makkelijk zijn:
Chips+ nog een biertje
=
![]()
Jonge Jenever hierquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:04 schreef Timo20 het volgende:
Wat kan wiskunde toch makkelijk zijn:
Chips+ nog een biertje
=
![]()
quote:
quote:
Mijn teller staat pas op II en daar laat ik het bij,quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
[..]! en dan wordt er van mij gezegd dat ik een alcoholist ben
Dat heb ik alweer een tijdje niet gehadquote:
Trustenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn teller staat pas op II en daar laat ik het bij,
Ik gaat slapen.
Hier ook niet, maar in de gall en gall stond een fles ketel1 mij lief aan te kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb ik alweer een tijdje niet gehad.
En ik moet de fles Remy Martin V.S.O.P. hier ook es een keer opentrekken.
Die idd. Een prettige IJslands-Italiaanse combinatiequote:
Nu paar keer gehoord, maar ik had heel wat anders verwacht. Nu is alleen de stem van Diergaarde vervangen door die van Corton. Had dan meteen alles omgegooid.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:37 schreef Sirolf het volgende:
Ohja, is de aangepaste vormgeving jullie al opgevallen? Zal wel wennen worden iig...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:53 schreef borisz het volgende:
Roel je lijkt hans wel met die vier op een rij.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:00 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen mensjes![]()
*luistert ekdom in de nacht terug...*
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:58 schreef borisz het volgende:
Even mijn radio redden, *Switcht naar ander station.
praat me bijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
De film-podcast van Zijne Excellentie Ekdom is een prima vervanging.
Ik doe nu de liefdesliedjes nog even. Gisteren de breakup (welke me tegenviel).quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
De film-podcast van Zijne Excellentie Ekdom is een prima vervanging.
www.arbeidsvitaminen.nl en dan de podcastquote:
dat snap ik, maar film podcastquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
www.arbeidsvitaminen.nl en dan de podcast.
Zelf ben ik ze vanaf het begin aan het luisteren nu. Vorige week de eerste 10 geluisterd. Ben nu bij de gekleed top10
.
Ideetje; ga het luisteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar film podcastde beste soundtracks of de beste platen bij een film of of...
Vaak gaat het om nummers of artiesten met film in de titel. Maar soundtracks zou ook kunnen, ik heb die nog niet geluisterd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar film podcastde beste soundtracks of de beste platen bij een film of of...
agh soquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Vaak gaat het om nummers of artiesten met film in de titel. Maar soundtracks zou ook kunnen, ik heb die nog niet geluisterd.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:12 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
alweer lekker in de tuin bezig geweest perfect weertje voor nu pizza in de oven en even lekker 3fm luisteren
3FM in de middag in het weekend krijg ik meestal kriebels van, vooral na 12 uur.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:12 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
alweer lekker in de tuin bezig geweest perfect weertje voor nu pizza in de oven en even lekker 3fm luisteren
... maar vanaf 15 uur gaat Domien proberen terug te tellen van 50 naar 1!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM in de middag in het weekend krijg ik meestal kriebels van, vooral na 12 uur.. Dus die radio gaat in het weekend op 1 voor Langs de Lijn op 2 voor Spijkers met Koppen of op Veronica voor Rick v V
.
uhuquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar vanaf 15 uur gaat Domien proberen terug te tellen van 50 naar 1!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Was wel grappig bij 1 van die podcasts, ekdom drukte perongeluk de CD speler uit. Dan krijg je opeens dit
- Nummer valt weg
- Stilte, je denkt bijna dat je mp3speler naar de klote is
- Ekdom "Kut ik druk perongeluk de CD speler uit![]()
. Even zoeken welk nummer het was op de CD. Mijn excusus "
- Start plaatje opnieuw in.
Maar dat is een hitlijst dan moet de radio ook op een andere zenderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar vanaf 15 uur gaat Domien proberen terug te tellen van 50 naar 1!
Wat voor pizzaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:12 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
We zullen het zometeen wel gaan horenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:47 schreef 3FMaster het volgende:
Ik denk dat ze wel gaat voor het etentje
quote:
QMTA !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:52 schreef 3FMaster het volgende:
Nee, dit wordt niets.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen!
* 3FMaster ergert zich hopeloos, omdat we hier wel digitale tv hebben, maar geen 101tv.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
*verheugd zich nu al op aanstaande vrijdag* ekstra weekend op 101
Ik ga via internet kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster ergert zich hopeloos, omdat we hier wel digitale tv hebben, maar geen 101tv.
Waarom zou je kijken als je ook webcam hebtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga via internet kijken![]()
* naatje_1 heeft ook digatale maar geen 101
Naj, wat is dan het nut? Of via de 3FM webcam kijken, of via 101 webcamquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga via internet kijken![]()
* naatje_1 heeft ook digatale maar geen 101
Nja, wie weet komt er wat meer tekst bij enzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naj, wat is dan het nut? Of via de 3FM webcam kijken, of via 101 webcam
MaW
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Meer concurrentie op mobiel internetaltijd goed voor ons als consument
Gaat vast wel heel leuk worden, maar ik hoop wel dat de focus nu niet teveel bij de tv komt te liggen..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
*verheugd zich nu al op aanstaande vrijdag* ekstra weekend op 101
Toen Eric 'Nieuws' zei, leek het net alsof het is opgenomen met een mobiel. Het leek op een slechte kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat vast wel heel leuk worden, maar ik hoop wel dat de focus nu niet teveel bij de tv komt te liggen..
't is flink wennen aan het nieuwe stemgeluid... Ben nog niet helemaal overtuigd.
Het komt ook op mij over alsof het allemaal even heel snel is ingesproken. Ook mag er wel wat meer enthousiasme worden gelegd in hetgeen wat hij inspreekt. Het komt nogal plichtmatig over, maar goed het zal ook wel een kwestie van wennen zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Toen Eric 'Nieuws' zei, leek het net alsof het is opgenomen met een mobiel. Het leek op een slechte kwaliteit.
Ik moet ook nog eerst ff wennen.
Morgen begint het toch pas echt officieelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Toen Eric 'Nieuws' zei, leek het net alsof het is opgenomen met een mobiel. Het leek op een slechte kwaliteit.
Ik moet ook nog eerst ff wennen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Iemand net dat gelul over Lingo gehoord? Dat was ik
Fuck, nee niet gehoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is bijna fokradio aan het worden
Timur belde me ook n.a.v. een KLB-topic over de zilveren bal bij Lingo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]![]()
3fm is bijna fokradio aan het worden
Gehoord!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Shit! helaas gemistquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Als het goed is kan je het ook opvragen bij sirolf die neemt de hele dag ook mee opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik moet het gesprek eigenlijk nog even opnemen via 'uitzending gemist' ofzo. Moet wel te doen zijn.
Wat/wie is sirolf precies?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het goed is kan je het ook opvragen bij sirolf die neemt de hele dag ook mee op
Géén idee!quote:
Haha, jij bent Sirolf dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee!
Maar na de uitzending van Timur staat de MP3 van de uitzending op http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/bnn/timur/
Omdat ze zo'n uniek stemgeluid heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:42 schreef Cee het volgende:
Waarom moet ik dat valszingende Taylor Swift niemendalletje al twee keer horen vandaag?
Hoe was het op het eilandje niet zo ver hier vandaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:42 schreef Cee het volgende:
Waarom moet ik dat valszingende Taylor Swift niemendalletje al twee keer horen vandaag?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Hey Ceequote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:42 schreef Cee het volgende:
beetje late reactie ik had een pizza met mozarella en spinaziequote:
Super!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe was het op het eilandje niet zo ver hier vandaan
Volgens mij merk je daar veel meer de de krediet dip dan hier of niet als ik de fotos zo mag geloven, qua gesloten winkelstratenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Super!![]()
De pond staat heerlijk laag. Lang leve de credit crunch.Ik mis het nu al weer, je komt dan terug thuis en dan is er gewoon geen flikker te doen, het contrast is te erg.
![]()
Verder wel een verkoudheid eraan overgehouden.
Ik heb dit keer alleen de high streets gezien, maar de retail business floreert niet bepaald. Echt veel verschil op het eerste gezicht zie je niet, maar dan kijk je in sommige kledingwinkels op de prijskaartjes naar de verschillende valuta en dan zie je dat een tas 40 Euro kost of 26 Pond (omgerekend zo'n 30 euro).quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens mij merk je daar veel meer de de krediet dip dan hier of niet als ik de fotos zo mag geloven, qua gesloten winkelstraten
Ej !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
She's cute!!
[ afbeelding ]
Goeiemiddag!
Wat-oh-wat zal de reden toch zijn dat de radio langer kan blijven aanstaan op zaterdagvond? Gisteren hebben we het hier al even over gehad dat mogelijk That's Live! een uur langer zal gaan duren, maar ik sluit een extra uur Weekend DNA toch ook niet uit. Binnenkort dus duidelijkheid!quote:VANAF VOLGENDE WEEK NIEUWE 3VOOR12WHITENOISE UITZENDTIJD: Elke zaterdag op zondagnacht: 00.00 - 02.00 uur live op 3FM, daarna on demand op 3VOOR12.
Daarom moet je op zaterdag niet de stad in gaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:43 schreef -Hans- het volgende:
Damn, net terug uit de stad... FREAKING druk !!!! 1 Niet grappig meer
Wachtrijen voor de pashokjes![]()
Meestal vind ik het wel gezellig op zaterdag, maar dit was toch wel zo'n dag dat je beter niet kon gaan omdat het gewoon echt te druk was. Gelukkig wel wat kunnen kopen, maar ga wel een keer als het iets rustiger isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom moet je op zaterdag niet de stad in gaan![]()
Ben benieuwd of Domien ook de radioshow van bart overneemt
Het is deze week de Alarmschijf bij een ander radiostationquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
P-P-P-P-P-P-P-P-Poker Face
http://top40-charts.com/song.php?sid=24632
In Nieuw Zeeland stond hij 17 december '08 al op 1. Sowieso al op best wat landen op 1.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom moet je op zaterdag niet de stad in gaan![]()
!
Even gekeken op de website van de IBG en volgens mij is de stufi inderdaad uitbetaald.. Kan wel kloppen ook want ik zag erg veel studenten/scholieren. Mooie vrouwelijke studentes ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat hij zegt [ afbeelding ]!
De lonen en stufi's zijn weer binnen dus dat zal de voornaamste reden zijn waarom 't zo druk was
(crisis of niet).
't Enige voordeel van die drukte is dat de kans stukken kleiner is dat er 'n verkoper of verkoopster aan je kop komt zeuren met "Kan ik je ergens mee helpen?". Euh, nee, anders had ik je 't wel gevraagd.
Helaasch moet ik nog 1 jaar wachten op mijn stufi.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gekeken op de website van de IBG en volgens mij is de stufi inderdaad uitbetaald.. Kan wel kloppen ook want ik zag erg veel studenten/scholieren. Mooie vrouwelijke studentes ook.
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing
Ik heb er al geen recht meer opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef 3FMaster het volgende:
Helaasch moet ik nog 1 jaar wachten op mijn stufi.
Wat doe jij eigenlijk op een werkdagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb er al geen recht meer op.
Veel koffie / thee drinken en professioneel prutser wezen en dat is best zwaar !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op een werkdag
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
She's cute!!
[ afbeelding ]
Goeiemiddag!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel koffie / thee drinken en professioneel prutser wezen en dat is best zwaar !
Voor wie het gemist heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
zoals ik begreep hebben de mensen van de enquettes niet veel hoger dan een 2 terug gekregen voor het programma als rapportcijferquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:53 schreef -Hans- het volgende:
http://weblog.domienversc(...)ste%20Weekend%20DNA/
http://3voor12.vpro.nl/programmas/29794118/2008
[..]
Wat-oh-wat zal de reden toch zijn dat de radio langer kan blijven aanstaan op zaterdagvond? Gisteren hebben we het hier al even over gehad dat mogelijk That's Live! een uur langer zal gaan duren, maar ik sluit een extra uur Weekend DNA toch ook niet uit. Binnenkort dus duidelijkheid!.
We moeten ook niet te krampachtig gaan doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:05 schreef Brennel het volgende:
Nieuws over die vliegtuigcrash, en dan het uur openen met Learn to Fly...
DNA of 3v12White Noise ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoals ik begreep hebben de mensen van de enquettes niet veel hoger dan een 2 terug gekregen voor het programma als rapportcijfer
White Noisequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
DNA of 3v12White Noise ?Beide verdienen een 2 ja
.
Terecht! het is ook echt vreselijk kud. Maar ja, dat is mijn persoonlijke meningquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
White Noiseen de programmas die erna komen ook
Thanks!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor wie het gemist heeft
http://rapidshare.com/fil(...)o_28_feb_09.mp3.html
Het was gewoon een constatering, niet dat ik er geschokt door was ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We moeten ook niet te krampachtig gaan doen.
Is een 9-5 baan niets voor jou. lekker de weekenden vrijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
Het was gewoon een constatering, niet dat ik er geschokt door was ofzo![]()
Als je moe bent wil je wel eens een smiley vergeten ofzo
Neuh, ik hou wel van die flexibele tijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is een 9-5 baan niets voor jou. lekker de weekenden vrij
Domien extra lief aankijken vanavondquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik verlang naar MGMT - Kids, véél te lang niet meer gehoord.
Ik zal zwoel met m'n wimpers wapperen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domien extra lief aankijken vanavond
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik zal zwoel met m'n wimpers wapperen.
Wie wil dat nou niet , is niet de meest erge om op schoot te gaan zittenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Corton wil wel eens op Kylie zitten.
* eens is met MaWquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie wil dat nou niet , is niet de meest erge om op schoot te gaan zitten
Zal ook de laatste keer zijn dat ik W DNA ga luisteren, Annemieke kan ik echt niet leuk vinden, gelukkig is Paul de Leeuw weer op tv.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* eens is met MaW.
Nog 10 min en dan de laatste weekend DNA met der Domien ! Annemieke zit vanavond achter de knoppen.
Euh, ik geloof dat ik wat gemist heb? Gaat Annemieke alleen of met iemand anders weekend DNA doen, of stopt weekend DNA er helemaal mee..?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* eens is met MaW.
Nog 10 min en dan de laatste weekend DNA met der Domien ! Annemieke zit vanavond achter de knoppen.
Ze gaat alleen verderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Euh, ik geloof dat ik wat gemist heb? Gaat Annemieke alleen of met iemand anders weekend DNA doen, of stopt weekend DNA er helemaal mee..?
Ik verwacht ook dat het aantal luisteruren voor mij tijdens Weekend DNA flink omlaag zal gaan. Ben sowieso geen fan van Annemieke en ze is al genoeg te horen op 3FM. Ik vind Domien juist de betere tijdens de uitzending en laat hij nou net vertrekken..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal ook de laatste keer zijn dat ik W DNA ga luisteren, Annemieke kan ik echt niet leuk vinden, gelukkig is Paul de Leeuw weer op tv.
Zonde... jammer Domienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze gaat alleen verderDomien is toch wel de smaakmaker van het programma.
Overigens blijft het programma wel gewoon Weekend DNA heten, maar dan dus zonder Domien. Misschien dat het programma zelfs een uur langer gaat duren, maar dat horen we komende weekquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Euh, ik geloof dat ik wat gemist heb? Gaat Annemieke alleen of met iemand anders weekend DNA doen, of stopt weekend DNA er helemaal mee..?
Irritant inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
He annemieke domme doos draai die webcam nou is terug, je bent niet in je eentje in de studio
Nou, dat klopt sowieso niet. Laat ik dat gerucht even uit de wereld helpen!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
White Noiseen de programmas die erna komen ook
De statistieken spreken je ieder geval tegenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, dat klopt sowieso niet. Laat ik dat gerucht even uit de wereld helpen!
Jij hebt de grafiekjes begrijp ik?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De statistieken spreken je ieder geval tegen
Zeg, Domien, als ik héél lief kijk he... wil je dan voor ons eindelijk weer eens MGMT - Kids draaien?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jij hebt de grafiekjes begrijp ik?
Neehoor, het heeft echt niets met rapportcijfers te maken!
Grafiekjes zijn voor mensen die geen cijfers kunnen lezenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jij hebt de grafiekjes begrijp ik?
Neehoor, het heeft echt niets met rapportcijfers te maken!
Als ie dat es doetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeg, Domien, als ik héél lief kijk he... wil je dan voor ons eindelijk weer eens MGMT - Kids draaien? [ afbeelding ]
Check je PM.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef Brennel het volgende:
Ik verlang naar MGMT - Kids, véél te lang niet meer gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Check je PM.
*weer verder met 't bidden naar de voetbalgoden gaat*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je loopt blauw aan als je héél lief kijkt!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeg, Domien, als ik héél lief kijk he... wil je dan voor ons eindelijk weer eens MGMT - Kids draaien? [ afbeelding ]
Ik wil het zó graag, dat ik m'n adem gespannen in houdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je loopt blauw aan als je héél lief kijkt!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
*weer verder met 't bidden naar de voetbalgoden gaat*![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik wil het zó graag, dat ik m'n adem gespannen in houd![]()
NP!quote:Enne, thanks voor je pb!
AZquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
Halikidee hallo beste FOK!ers !
Inderdaad, hup Groningenquote:
Nee, het wordt 2-0, maar je blijft hopenquote:
dit is toch 1 grote vredige communitie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat een lieve berichtjes trouwens, hierboven!
Meende 't serieusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is toch 1 grote vredige communitie?![]()
Fijn dat je het zo fijn vindtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Meende 't serieusNiet over Pink enzo, maar over mijn laatste Weekend DNA!
Ga je missen op de zaterdagavond , het lichtje aan de horizon van de zaterdagavondquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Meende 't serieusNiet over Pink enzo, maar over mijn laatste Weekend DNA!
Ik hoorde vanmorgen domien ook voor het eerst beginnen dankzij mijn kleinequote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo fijn vindtHet wordt toch even wennen straks op de zaterdagavond...
Maar ik ben ik het weekeinde altijd weer vroeg wakker (leuk he, kinderen) dus ik hoor je nog genoeg
Was wel leuk dat Gerard nog even er doorheen schreeuwde, Klaxons was dan ook een hele fijne plaat om mee wakker te wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen domien ook voor het eerst beginnen dankzij mijn kleine
ik voel een band tussen ons ontstaan
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was wel leuk dat Gerard nog even er doorheen schreeuwde, Klaxons was dan ook een hele fijne plaat om mee wakker te worden
Nog steeds? *te lui om op te staan*quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bren, Kids als achtergrondmuziek op Nederland 3!
Nope, helaasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nog steeds? *te lui om op te staan*
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:57 schreef 3FMaster het volgende:
Laat ik dan ook maar zwaaien. Zit niet 3FM te luisteren,dat wel
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Ja hoi![]()
Eindelijk weer eens op tijd thuis op zaterdagavond
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Laat ik ook maar eens zwaaien
Ik luister per slot van rekening al een half uurtje mee.
8:45 uur?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:02 schreef Sersjee het volgende:
Zo, laatste telefoontje gepleegd. Nu heb ik tot morgenochtend 08.45 geen verplichtingen meer, wat een luxe!
* Sersjee moet echt een andere hobby gaan zoeken...
DIE LUCHTquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt een glas Chileense rode wijn inen steekt wierook aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |